manga_preview
Boruto TBV 13

Příběhy čtyř dívek a čtyř ročních období: JARO (Sakura)

Konečně jsem vytvořila "sbírku povídek." Pustila jsem se do série jednorázovek. Tyhle díly budou nepravidelně vycházet, asi jeden za dva týdny. Celá tahle minisérie bude mít čtyři části - čtyři roční období. Jako první je tady JARO a Sakura. Pokud byste chtěli vědět, kde jsem na tenhle nápad přišla, dovedl mě k němu tenhle obrázek (a skladby Hradišťanu):

Konoha Seasons

Takže to půjde postupně - dnes je jako první na řadě Sakura a její láska!

Jaro

Zafoukal mírný teplý větřík. Po dlouhé zimě to byl úžasný jev. Kvetoucí třešně, Sakury, opouštěly jejich okvětní lístky. V tu samou dobu se po ulicích Konohy procházela mladá, osmnáctiletá dívka, s vlasy růžovými jako květy třešní, s jejich jménem - Sakura. Přemýšlela, co se od zimy událo. Sasuke splnil svou pomstu a vrátil se. Ale ne kvůli ní, to kvůli Narutovi, svému nejlepšímu příteli. Byla s ním znovu v týmu, ale už to nebylo ono. Celou tu dobu si přála, aby se vrátil a teď, když je tady… Povzdechla si a rukou prohrábla růžové vlasy.

Jsi otravná… slyšela pořád ta slova, která jí naposled řekl. Už to není to stejné, už to není to, co si celou dobu představovala. Teď byl doma, v sídle klanu Uchiha, ani pohledem o ni nezavadil, když prošel kolem ní.
Nevěděla, co dělat. Co bylo špatně? Proč je na ni naštvaný? Nevidím důvod, jen kdyby alespoň odpověděl na otázku: proč? Bude se ho muset zeptat, co chce podnikat dál, když je zpátky.

Už vím, zajdu do Uchiha čtvrti, navštívit ho a zeptat se. Byla plná odhodlání, když se vydala k jeho domu. Nadšení a odhodlání ji však opustilo, když stála před mohutnými dřevěnými dveřmi se znakem klanu Uchiha. Z posledních sil zaklepala na dveře. Čekala, ale žádné kroky se neozývaly. Nic. Už to chtěla vzdát, když se najednou otevřely dveře.

,,Sakuro, co ty tu děláš?“ zeptal se jí udiveně vysoký, černovlasý mladík.
,,Já… přišla jsem se tě na něco zeptat,“ dostala ze sebe.
,,Tak to by bylo lepší, kdybys šla dovnitř, ne?“
Sakura prošla dveřmi, které se za ní zabouchly. Sasuke ji vedl temnou chodbou, nakonec vešli do prosvětleného pokoje, který byl vkusně zařízený. Sakura nemohla uvěřit, že tohle všechno dělal Sasuke sám. Pořád se rozhlížela kolem sebe.
,,Víš, vlastně, já jsem ti chtěl taky něco říct,“ začal Sasuke.
,,Začni,“ pobídl ji.
Sakura se nadechla a začala.
,,Sasuke, já… chci ti říct, přemýšlela jsem o nás dvou, víš… já... chci se zeptat, jestli..“
,,Sak, než řekneš něco dalšího, musím ti říct, to svoje,“ zarazil ji Sasuke.
,,Sakuro, já… budu se ženit.“
Sakuře se rozšířily údivem zorničky. Nezmohla se na jediné slovo.
,,A… s kým?“ zeptala se roztřeseným hlasem.
,,Zlato, můžeš sem na chvilku?“ zavolal do prázdna. Po chvilce vyšla z vedlejších dveří mladá žena. Oděna byla v hedvábném županu světle modré barvy, který ladil s jejíma fialkovýma očima a s černými vlasy.
,,Hinato?!“ zděsila se Sakura. Myslela si, že Hin chodí s Narutem. Dívka přišla blíž k Sasukemu a sehnula se, aby ho políbila.

Na to se už Sakura nemohla dál dívat a se slzami v očích vyběhla z domu. Běžela přes celou Konohu, po cestě srazila několik dětí, nevadilo jí to, teď už jí bylo všechno jedno. Doběhla až na monumenty hokagů, stála na hlavě čtvrtého. Stála tam dlouho, nepociťovala nic, chlad, žízeň nebo hlad. Přestože už slunce zapadalo, stále tam stála, nechávala se ovívat vánkem větru. Najednou chtěla vyzkoušet, jaké je to létat vzduchem. Přišla až k zábradlí a přelezla ho. Stála na okraji, kamínky, které se jí oddrolily od nohou, padaly dolů, čtyřicet metrů hluboko. Chtěla udělat poslední krok, když ji někdo chytil za ruku. Otočila se, aby pohlédla do tváře tomu, kdo ji vyrušil.

,,Sakuro,“ zašeptal dotyčný.
Dívka se na něj podívala. Měla zarudlé, vyplakané oči. Krásné vlasy byly rozcuchané a neupravené, oblečení špinavé.
,,Co chceš, Naruto?“ sklopila oči.
Naruto ji chytl za bradu a zvedl její hlavu tak, aby se mu dívala do očí.
,,Co to tu vyvádíš?!“ okřikl ji.

Lekla se, tohle nečekala. Znovu jí do očí vhrkly slzy. Vrhla se Narutovi do náruče. Hladil ji po vlasech a utěšoval ji. Sedli si do trávy. Naruto ji chytl za ruce a pohlédl jí do očí.
,,Sak, co se stalo?“
,,Já… Naruto… já ho miluju... a… on… se bude... že-ženit s… Hin..“ nemohla ze sebe vydat kloudnou větu.
Naruto se na ni díval.
,,Miluješ ho, pořád?“
Mlčky přikývla. Najednou se k ní blonďák naklonil a políbil ji. Nechala se. Najednou se od něj odtrhla.
,,Promiň, já nemůžu,“ řekla jen a další proud slz jí stékal z očí. Naruto se usmál. Najednou se ozvalo PUF! a před růžovláskou stál Uchiha.
,,Sasuke, co to?“
,,Promiň, Sakuro, musel jsem vědět, jestli mě skutečně miluješ, jako já tebe,“ řekl a políbil ji. Naléhavě a nedočkavě.
,,Naruto s Hinatou mi pomohli vytvořit tuhle zkoušku, nebudu se ženit.“
Sakura mu pohlédla do očí. Najednou se její výraz změnil. Jednu mu vrazila. Odletěl dva metry daleko a zvedl se ze země. Sakura za ním přišla a zpříma se mu podívala do očí.
,,Já tě zabiju! Samou láskou, víš?“ řekla a vrhla se mu kolem krku. Přitiskl si ji k sobě.
,,Miluju tě.“
Kolem nich zpívali ptáčci svou poslední písničku jara, blíží se léto….

Poznámky: 

Doufám, že se vám to líbilo (A kdyby někdo chtěla žalovat to, co jsem napsala, žalujte v první řadě autora obrázku a hlavně Hradišťan, který má úžasné písničky, při těch mě napadají ty absolutně nejtrhlejší nápady na povídky Laughing out loud Až potom jsem tady já a moje skromné FF)

4.51515
Průměr: 4.5 (33 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele tereka
Vložil tereka, Pá, 2013-05-31 15:45 | Ninja už: 4220 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Pěstitel rýže

Je to úžasný. Nevím co jiného na to říct. Smiling

Obrázek uživatele Ejva Hatake
Vložil Ejva Hatake, Út, 2013-05-28 15:00 | Ninja už: 4160 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Moc se těším na další díl jupíí jen tak dál strašně dobře se to čte : D

Jsem největší faninka 10. Doctora a neříkejte že jste vetší Sticking out tongue
TARDIS 4ever

Obrázek uživatele Ronnie.
Vložil Ronnie., Čt, 2012-07-12 23:51 | Ninja už: 5679 dní, Příspěvků: 49 | Autor je: Prostý občan

Boží Smiling

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Út, 2011-08-16 21:48 | Ninja už: 4870 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

Smiling

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, Út, 2009-09-08 17:07 | Ninja už: 5670 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Hele..Je to úžasná povídka a úžasnej nápad...Takže..kdy bude pokračování:)?



Obrázek uživatele Linnaj
Vložil Linnaj, Pá, 2009-09-04 17:21 | Ninja už: 5793 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

uzasne ... a kedy bude dalsi diel

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Pá, 2009-09-04 17:25 | Ninja už: 5980 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Hm, tak děkuju za koemt, no po pravdě, absolutně netuším Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Sawoi-sama
Vložil Sawoi-sama, Ne, 2009-08-16 10:14 | Ninja už: 5656 dní, Příspěvků: 183 | Autor je: Prostý občan

tvrdá skúška Laughing out loud to bolo pekne zmanipulované Laughing out loud zo začiatku som si myslel že sa Sasu bude fakt ženiť Laughing out loud

When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away

"I always knew looking back on the tears would make me laugh, but I never knew looking back on the laughs would make me cry."

"When one door closes, another opens; but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one that has opened for us."

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2009-07-01 00:53 | Ninja už: 5869 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Opravdu netradiční jednorázovka a skutečně se ti to povedlo a strašně originální nápad, která by mě nenapadl Eye-wink a ta výměna Eye-wink Laughing out loud až mě bylo skoro Sakury líto...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele X-Peaxe
Vložil X-Peaxe, So, 2009-06-27 13:37 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

mooc krásný Smiling už se těším na další příběh

Obrázek uživatele Nxomi
Vložil Nxomi, Ne, 2009-06-21 21:37 | Ninja už: 5593 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Prostý občan

Uuu tak to se ti vážně povedlo Smiling .. super

Život je boj , tak se tu všichni pozabíjejte ale já bych s dovolením prošla .

Obrázek uživatele DeiDenda
Vložil DeiDenda, Ne, 2009-05-31 12:22 | Ninja už: 5670 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Tak to bylo FAKT super! Už jsem si myslela další fanoušek NaruSaku a ono tohle! FAKT super nápad!



Obrázek uživatele neechan27
Vložil neechan27, So, 2009-05-30 20:21 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 88 | Autor je: Prostý občan

waw to je skvele...velmi dobry napad... Laughing out loud

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Po, 2009-05-25 19:17 | Ninja už: 5920 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

pěkný

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele papulka
Vložil papulka, Po, 2009-05-25 15:24 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

pacilo sa mi to moc sranda no co povedat

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
http://s1.bitefight.sk/user/bite/115508

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Ne, 2009-05-24 22:12 | Ninja už: 5914 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Myslím, že žaloba by byla moc otravná, když ty dnešní soudy jsou tak zdlouhavý. To si radši člověk lehne a čumí na mraky xDDD.. ne tyto řeči ti naprosto nikoho nemohou připomenout!!!... a ta povídka je bezvadná, už se těším jak to dopadne se zbytkem holčičího obsazenstva xDDD

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Ne, 2009-05-24 20:49 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Moc dobře vymyšlený Smiling udělala si skvělej konec a moc se těšim na Ino Smiling

Obrázek uživatele Amy-chan
Vložil Amy-chan, So, 2009-05-23 21:54 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 925 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle bylo opravdu nádherné,uff..chvilku jsem si myslela, že Sakura skočí s Narutem, ale neopoadlo to tak Laughing out loud. Ten konec neměl chybu, vlastně jsem čekala, že si Sakura něco udělala, ale tohle by nebyl tvůj styl. Teším se na další Laughing out loud

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, So, 2009-05-23 21:10 | Ninja už: 5889 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

juuu,tak to je origoš xD žalovat bych tě musela,kdybys to nenapsala xD

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2009-05-23 19:04 | Ninja už: 6072 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Děkuji Jurovi Pavlicovi Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, So, 2009-05-23 19:15 | Ninja už: 5980 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Já taky!

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling