manga_preview
Boruto TBV 09

Prvý aj poslednýkrát: "Milujem ťa" - 2.kapitola

Ráno sa Sakura doma upravila a išla na tréning.
„Hmm.... Sasuke tam už je....“ pomyslela si, len čo ho zbadala.
„Čáááááu Saky!!“ ozvalo sa za ňou. Otočila sa a zbadala Naruta.
„Ahoj,“ pozdravila ho.
Naruto ju dobehol a spolu prišli až k Sasukemu.
„Ahojte,“ pozdravil ich.
„Čau,“ povedali naraz Sakura a Naruto.
„Hmm.... Kakashi-sensei už zase mešká,“ povedal Naruto.
„Prišiel on vlastne niekedy načas?“ ozvala sa Sakura.
„Mám taký pocit, že nie,“ povedal s úsmevom Sasuke.
„Aký je zlatý, keď sa usmieva,“ povedala.
„Čože?“ spýtali sa Sasuke a Naruto naraz.
„Ni-nič....to sa vám len....zdalo,“ rýchlo zo seba dostala Sakura.
„Ale Saky, ja som počul, ako si hovorila, že je zla--....Ááááu, prečo ma zase biješ, Sakura?!“
„Ako som ti už včera povedala – si idiot!“ povedala naštvane.

„Takže?“ ozval sa Sasuke.
„Takže čo?“ odsekla Sakura.
„Takže čo presne si to povedala? Že som zla-- ....Ááááu....ksakru! Prečo ma biješ?!“ povedal Sasuke, pridŕžajúc si boľavé miesto na hlave.
„Lebo si tiež idiot!“ povedala naštvane a išla si sadnúť do tieňa pod strom.

O hodinu tam konečne prišiel aj Kakashi, ako inak – s hlúpou výhovorkou.
„Cestou sem som zbadal na ceste čiernu mačku,“ začal sa vyhovárať, keď ho zrazu prerušila Sakura.
„Áno, áno.... a tak ste ju prefarbili na bielo. Divné však je, že ja som ešte v Konohe nevidela pobehovať prefarbenú mačku!“ povedala naštvane.
„Eh.... radšej začnime s tréningom,“ zahovoril to Kakashi.
„Jasné, jasné....“ ozvalo sa súhlasné zamrmlanie zo strany Naruta.
„Fajn. Vytvoríme dvojice. Sakura, ty budeš s Narutom a Sasuke bude so mnou. Dnes vás naučím techniku, ktorá....“ začal im vysvetľovať Kakashi.

Asi po dvoch hodinách všetci tú techniku zvládli, samozrejme, s výnimkou Naruta, ktorému to trvalo podstatne dlhšie.
„Som rád, že sme to tak rýchlo zvládli,“ povedal Kakashi.
Naruto vystrúhal grimasu.
Zrazu sa ozvalo hlasné zaškvŕkanie.
„No čo.... som hladný,“ povedal Naruto.
„Ako inak,“ zasmiala sa Sakura.
„No, tak to vás pozývam na ramen,“ oznámil im Kakashi....Mal totižto v úmysle trochu sa povypytovať Sakury a Sasukeho, ohľadom ich odchodu....
„Skvelé!“ zajasal Naruto.
„Tak teda – poďme!“ zavelil Kakashi.

Sakura nemala zrovna náladu ísť na ramen....
Väčšinu cesty išla pozadu, chcela porozmýšľať o tom, čo sa tam bude diať.
„Určite nás pozval len preto, aby sa ma začal vypytovať, že kde som bola, čo som robila a ďalšie hlúposti,“ pomyslela si. „No to teda bude....“ v tom ucítila na sebe niekoho pohľad.
Poobzerala sa a zbadala Sasukeho, ako stojí pár metrov pred ňou a čaká ju.
Prekvapene zastala.
Potom sa spamätala a pridala do kroku, aby ho rýchlo dobehla.
„Nemusíš ma čakať,“ povedala mu.
„To veru nemusím.... ale chcem,“ odpovedal jej.
„A to už prečo?“ spýtala sa zvedavo.
„Chcem ti pomôcť.“
„Pomôcť? A ako?“
Chytil ju za ruku a viedol za Narutom a Kakashi, ktorí už vchádzali dovnútra.
„Sasuke, asi ťa nechápem. Čo tým myslíš?“ vyzvedala ďalej.
„Som si istý, že nechceš, aby sa ťa Kakashi niečo vypytoval,“ konečne jej odpovedal.
„Aha....no, ďakujem.... Ale, som si istá, že za to budeš niečo chcieť,“ povedala neisto.
„Tak to máš pravdu,“ usmial sa.
„No fajn, čo to bude?“ spýtala sa.
„To isté, čo pre teba teraz urobím ja. Budeme sa musieť venovať iba sebe navzájom. Tiež nechcem, aby sa ma Kakashi začal vypytovať....“
„To znie fér,“ povedala a pevnejšie mu stisla ruku.

4.882355
Průměr: 4.9 (17 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kesumi
Vložil Kesumi (bez ověření), St, 2010-09-08 22:23 | Ninja už: 19847 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Kakashi: „Cestou sem som zbadal na ceste čiernu mačku,“
Sakura : „Áno, áno.... a tak ste ju prefarbili na bielo.“
LoL Laughing out loud
Davam zase 5 :)

Obrázek uživatele Narumi
Vložil Narumi, Po, 2009-12-21 18:57 | Ninja už: 5547 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

pokráčko!!!! další plosííííííííím!!! je to skvěléééé!!! Smiling

Obrázek uživatele Uchiha.Shiori
Vložil Uchiha.Shiori, Pá, 2009-06-19 18:16 | Ninja už: 5545 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Prostý občan

Jj to byl dobrej dílek :c))