manga_preview
Boruto TBV 08

…Jednou, ale možná i dvakrát…2.

Uplynul 1 rok, v Konoze vládnul klid a Sakura s Kakashim žili spokojeně, přesto se k svatbě ještě za ten rok, co jsou spolu nedostali.
V Listové se totiž přihodilo mnoho věcí, který zamilovaný pár nemohl přehlížet. Madara se pokusil zničit Listovou a taky se mu to povedlo, Konoha byla na padrť, v současnosti už zase kvete, baráčky se třpytivě lesknou a sochy Hokágů jsou profesionálně zrekonstruované. K radosti většina občanů zůstala na živu a ti, co umřeli již byli nahrazeni malými novorozeňaty, přesto zůstanou navždy v paměti všech z Konohy .
Zachránce Konohy, kterého teď všichni uctívali a který se zapsal do historie Listové byl Uzumaki Naruto, nejlepší přítel, jak Sakury, tak spousty dalších, Kiby, Shikamara atd…, manžel Huugy Hinaty se kterou má 3/4 ročního syna pojmenovaného po jeho otci Minato. Naneštěstí Naruto při boji s Madarou, který vyhrál, utrpěl smrtelná zranění, kdyby nebylo Tsunade a Sakury, tak by teď už nežil.
Je to teprve půl roku, co Madara napadl Konohu a tak Naruto ještě není zcela vyléčený, jelikož měl zlomených 5 žeber, silný otřes z mozku, protržené plíce, na několikrát zlomenou nohu a od často používaných Fuuton Rasen-Shurikenů úplně zpřetrhané svaly a zlámané kosti na rukou.
V současnosti je mimo nebezpečí, přesto leží v Konožské nemocnici na jednotce intenzivní péče, přece jenom byl měsíc v komatu.
Naruto je velmi silný muž a pomalu, přesto jistě se z toho vylízává s dávkou svého pověstného elánu a humoru. Hinata za ním i s jejich synem pravidelně chodí několikrát denně a občas, když Naruto hodí na Tsunade svůj andělský úsměv, tak ho pustí na hodinovou procházku ven, ale jen když Hinata slíbí, že se od něj nehne ani na krok, což by Hinatu ani nenapadlo, takže poslední dobou Naruto chodí navštěvovat své přátelé sám po svých, těm se to velmi zamlouvá, protože nemocniční pokoj není zrovna hezký a navíc jsou rádi, že je na tom Naruto stále více lépe. Ale už dost o Narutovi...

....................

,,Dobré ránko, lásko,“ řekne Kakashi potom, co Sakura rozlepí očka a mžouravě se na něj podívá, poté si zívne.
,,Jak ses vyspal? A jak dlouho už si vzhůru?“ Optá se s úsměvem Sakura.
,,No vyspal jsem se krásně a vzhůru jsem už asi hoďku… Řeknu ti, ty seš tak nádherná, když spíš..“ Usměje se Kakashi a když si všimne, že se Sakura usmívá, vlepí ji pusinku na čelo.
,,Co dnes budem dělat?“ Hodí Kakashi po Sakuře očkem.
,,No já se jdu dnes juknout za Ino, Saiem a jejich malou holčičkou Tsumeni. Tsu jsou vlastně už skoro 2 roky… Jéé ten čas plyne,“ povzdychla si Sakura a pak dodala:
,,Půjdeš se mnou?“ Jukla na Kakashiho a ten zakroutil hlavou.
,,Nene zlatíčko, dnes musím skočit za Narutem, abych ho pohlídal… Totiž, Hinata má důležitou misi a Tsunade nemá čas se starat, aby neutekl..“ Omluvně pohlédl na Sakuru.
,,Ale to je v pořádku.. hmm.. A kdo hlídá Minata?‘‘ Mateřsky se zeptala.
,,Toho hlídá Neji, má ho moc rád..“ Usmál se Kakashi.
,,Tak to je super.. No tak já už pomalu vyrazím, miláčku,“ dala Kakashimu sladký polibek, vzala kabelku a zabouchla ze sebou dveře dřív než jí Kakashi stačil odpovědět. A tak se oblíkl a vyrazil do nemocnice za Narutem.

…………….

Když Kakashi došel k Narutovu pokoji, uslyšel výkřik a pláč… Narutův pláč…Bezhlavě rozrazil dveře a to co uviděl ho dostalo... Naruto byl v koutě pokoje, celý se třásl a z očí mu proudem tekly slzy a nic nevnímal, jakoby tam ani nebyl... A nad ním stál Sasuke, Narutův bývalý nejlepší přítel a držel Narutovi katanu pod krkem… Naruto se nemohl hýbat, byl celý obvázaný, potloukaný a polámaný ještě od útoku Madary… Kakashi měl přesto pocit, že i kdyby se Naruto mohl hýbat, tak by se nehýbal.. Byl příliš zmatený a vyděšený, že ho přišel zabít jeho přítel…
Najednou se Uchiha ohlídl a spatřil Kakashiho, jak stojí na místě, jako kdyby ho tam přitloukli. To co uviděl Kakashi v Sasukeho očích ho ještě víc zděsilo, neviděl v nich totiž nic… Byly prázdné… Naopak v Kakashiho očích byl vidět smutek, a zklamání.. Nemohl uvěřit, že se z jeho bývalého žáka stalo něco tak strašného… Jako monstrum!
,,Sas-suke? Co to sakra děláš? Vz-zpam-matuj se!“ Vykoktal Kakashi skrz slzy.
,,Ale, ale… Kakashi.. ty ses ale vůbec nezměnil.. Ti teda povim!“ Zachechtal se Sasuke bez špetky humoru.
,,Proč si to udělal? Proč si se přidal k Orochimarovi?“ Vyštěkl na jeden nádech Kakashi.
,,To je moje věc! Jestli chceš, můžu tebe i toho chcípáka v koutě zabít hned teď!“ Nasraně, přesto klidně řekl Sasuke, jenže pak se ozvalo potiché zašeptání….

Probral se konečně Naruto z tranzu? Zabije jednou provždy Sasukeho? Umře Naruto?

To vše v příštím díle.


Poznámky: 

snad se libi:-)

4.4
Průměr: 4.4 (25 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hinata_Naruto
Vložil Hinata_Naruto, Út, 2016-02-09 22:20 | Ninja už: 2993 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Pěstitel rýže

Zatraceně, jakože fakt?! Pořádně jsi mě vyděsila!Ale nemůžu se dočkat dalšího dílu, hned jdu číst. A jinak moc dobrý, máš dobrý smysl pro to, jak navodit situaci, což u lidí oceňuju. Smiling




Obrázek uživatele Miiya-chan
Vložil Miiya-chan, Ne, 2012-03-25 19:58 | Ninja už: 4553 dní, Příspěvků: 4 | Autor je: Prostý občan

hezký Laughing out loud

Obrázek uživatele sasí
Vložil sasí, Pá, 2012-02-10 14:00 | Ninja už: 4498 dní, Příspěvků: 107 | Autor je: Prostý občan

tak za 1prvé sasuke i naruto se usmíří za 2hé se sakura rozejde s kakashim

Obrázek uživatele aMišká x
Vložil aMišká x, So, 2011-12-17 22:34 | Ninja už: 4507 dní, Příspěvků: 0 | Autor je: Prostý občan

pekné to je Smiling .. lenze nie je Kakashi na Sakuru trosku.. ehmm pristarý? .. tak či onak, teškám na ďalší dielik Eye-wink

Obrázek uživatele Doma-sama
Vložil Doma-sama, Po, 2011-02-21 19:33 | Ninja už: 4829 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Možná není tak dobrý jako ten předtím,ale i tak se to moc dobře čte! Eye-wink

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Po, 2009-05-11 20:11 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

Ejj takhle nás napínat!!Že se nastydíš, ještě do příštího puknu nedočkavostíí...super Laughing out loud

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling

Obrázek uživatele Lilinka8
Vložil Lilinka8, Po, 2009-05-11 21:58 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

jezis moc dik... krasne se ty pochvaly ctou Smiling

Lilinka8

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Po, 2009-05-11 19:58 | Ninja už: 6030 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Lilinka8
Vložil Lilinka8, Po, 2009-05-11 21:24 | Ninja už: 5546 dní, Příspěvků: 41 | Autor je: Prostý občan

Jeeee!! Smiling Díky moc za upozorneni Smiling Jsem uplne zapomnela xD

Lilinka8