manga_preview
Boruto TBV 10

Návrat devítky 3 kapitola

Je tu třetí díl. Tenhle bude takovej přestupní, ale hned další bude lepší.

"Ty máš sestru? Ale tys říkal, že všichni z tvého klanu jsou mrtví." Zeptal se Tamiro a všichni se na něj podívali jako na blbce. Pak se otočili.
"Vzali jsme se před půl rokem v Suně, ale tak, aby to věděl jen Gaara. Ten nás oddával. Proto sem vám to taky neřekl." Jediné na co se zmohli bylo: "Aha."

U Sakury doma

"Máme štěstí, náš dům to přežil." Řekla si pro sebe Sakura, která byla už dlouho Uchiha. Jediná věc, která jí kazila náladu, bylo to, že tu není Naruto.
"Zajímalo by mě, kdo ti lidi byli. A jak to, že byli tak silní." Svěřovala se Sasukemu, který momentálně přemýšlel, jestli má uložit nejdřív Itachiho nebo Naruta. Itachimu byly čtyři a Narutovi byly tři roky. Pak mu došlo, že může uložit oba dva najednou. Poté co je uspal se rozhodl, že Sakuru vezme na procházku. Pomalu a neslyšně se za ní plížil a pak ji chytil a přenesl ven.
"Hele, támhle dou dva ti zakuklenci." Sasuke přešel okamžitě do obranné pozice, schopen položit za svou lásku život. A pak zakuklenci zmizeli. Sasuke si říkal, že si z něj dělají srandu, ale pak se objevili za nimi a odhalili se.
Jednoho Sasuke znal, byl to blonďatý ninja a hned věděl, že je to Naruto, ale tu ženu neznal. V tu chvíli na Naruta mířila Sakura a chtěla mu dát pěstí, ale ta byla něčím zachycena zachycena. Pak si všimla, že její ruku drží ta žena, která se teď tvářila velice naštvaně.
"Nešahej na mýho manžela." Pověděla rázně.
Sasukemu a Sakuře údivem sklapla pusa.
"Cože, tvýho manžela?" Zmohl se na slovo Sasuke.
Žena jen souhlasně pokývla hlavou a pustila Sakuřinu pěst.
"Jakto, že jsi nebyl na naší svatbě a proč jsi odešel?" Rozkřikla se Sakura.
"Ale já tam byl, pamatuješ se, i s nimi a s Kimiko, vzpomínáš si..." Odpověděl Naruto.
"Jo, tak to jste byli vy, už si vzpomínám." Řekla Sakura

Před čtyři a půl rokem

"Sakuro, jsou tady nějací zahalení lidé a tvrdí, že jsou tví pátelé a chtějí dovnitř. Mám je pustit?" Zeptal se Shikamaru.
"Radši ne." Odpověděla Sakura.
Shikamaru se tedy vydal ke dveřím, ale vrátil se s dopisem.
"Tohle zde nechali. Máš si to prý přečíst."
Sakura tedy roztrhla obal a četla:

"Jelikož nás tu nechceš, podíváme se na tvou svatbu zvenčí, věř, že tam budeme. A mám pro vás i dar, podívej se na druhý list.
Tvůj ztracený přítel."

Sakura se tedy podívala na přiložený list. To, co tam přečetla, ji vyrazilo dech. Neznámý jim koupil největší vilu v Konoze i s vybavením. Poté, co skončil obřad, uviděla za oknem devět stínů, jak mizí v dáli.

Současnost

"To tys nám tenkrát koupil tu vilu. A my ti nic nedali. No a to tady budou dva lidi z klanu Uzumaki, že jo." Ptali se jich Sasuke s Sakurou.
"No, popravdě tři." Řekl Naruto a podíval se na Kimiko.
Sasuke ho popichoval.
"Ty jsi se hodně činil, my jsme manželé pět let a máme dva syny a ty jen půl roku a už budeš mít dítě."
Ovšem hned nato ho umlčela naštvaná Sakura
"Jo, jenže my je měli hned na začátku manželství. Itachiho rok po svatbě a Naruta hned na to."
"Cože? Váš syn se jmenuje po mně?" Vykřikl hned Naruto, ale to už ho jeho žena neposlouchala, ale bavila se se Sakurou, která je pozvala na čaj k nim domů.
"Kimiko, jak se k tobě Naruto chová?" Zeptala se Sakura Kimiko.
"Je strašně pozorný, hlavně nyní, když čekám dítě. Nenechá mě nic udělat. Je až moc starostlivý. A chrání mě až moc, jednou kvůli tomu málem umřel. To bylo, když mě Madara chtěl zapálit Amaterasu. A navíc někdy žárlí." Řekla Kimiko.
"A co Sasuke?"
"Není sice tak starostlivý jako Naruto, ale udělal by pro mě všecko. A máte kde bydlet?" Zeptala se Sakura.
"My s Kimiko a ostatními budeme bydlet v budovách klanu Namikaze. Neptejte se mě proč, a už stejně musíme jít spát." Vmísil se do rozhovoru Naruto.

Ráno u Naruta

"Naruto, vstávej."
Budila Yumino velkého spáče. Ovšem marně. Pak mu řekla: "Kimiko unesl Madara s ninji z Kamenné."
Naruto vylétl z postele ohromnou rychlostí a Yumino uviděla v jeho očích to, co jen jednou, když bojoval proti Mangekyou Sharinganu a byl vrcholně naštvaný. Viděla...

4.82222
Průměr: 4.8 (45 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Syrinox
Vložil Syrinox, Út, 2010-01-19 22:45 | Ninja už: 5370 dní, Příspěvků: 511 | Autor je: Prostý občan

Nice. XD

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Po, 2009-05-18 17:40 | Ninja už: 6232 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

super

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, Po, 2009-05-11 17:32 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

rychle další kapitolu

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele maxik555
Vložil maxik555, Ne, 2009-05-10 23:11 | Ninja už: 5950 dní, Příspěvků: 604 | Autor je: Pěstitel rýže

škoda že to čítam až tak neskoro. Je to výborný dielik, Naruto je ženatý a čaká potomka. Fakt výborné. Len som zvedavý čo tá Yumino videla v Narutových očiach.Teším sa na ďaľší diel ako malé dieťa...

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Ne, 2009-05-10 20:51 | Ninja už: 5700 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

to byla jen sranda, nebo jí fakt unesli ?? Jinak moc pěkný díl Smiling

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-05-10 19:58 | Ninja už: 5586 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

výborný a to probuzení to nebylo moc příjemné Laughing out loud

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Matsuura
Vložil Matsuura, Ne, 2009-05-10 19:32 | Ninja už: 5865 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

he he zajímavý Laughing out loud

Obrázek uživatele NarutoUzumaki-HinataHyuuga
Vložil NarutoUzumaki-H..., Ne, 2009-05-10 19:29 | Ninja už: 5824 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

krásný díl Smiling jen tak dál ... Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

95% teenagerů by brečelo, kdyby vidělo Zaca Efrona na vrcholu mrakodrapu, kde by se chystal skočit. Zkopíruj a vlož si to do podpisu pokud patříš k těm 5%, kteří by si přinesli popcorn a řvali by skoč, skoč !!!

Obrázek uživatele Kaia-chan
Vložil Kaia-chan, Ne, 2009-05-10 19:28 | Ninja už: 5876 dní, Příspěvků: 1192 | Autor je: Prostý občan

ÁÁÁ tak to bylo skvostní, manželka chrání mažela a naopak jo? No ae nejlepší konec, jak ho probudila!! Lol tak u toho jsem fakt nemohla! Laughing out loud 5 stars...už aby tu byl další....

Už to tak bude?
Return? Smiling Ouki douki, zatím jako čtenářka doháním zameškané čtení starých známých i nováčků Smiling