...Jednou, ale možná i dvakrát...1. díl
...Jednou, ale možná i dvakrát...1.díl
Bylo krásné slunečné ráno a růžovovlasá dívenka si kráčela po tenké stezce podél Listové vesnice. Pohybovala se velmi ladně a bylo zřejmé, že je velmi zadumaná…
,,Haloo!‘‘ Sakura se lekla a spadla na zem, za ní stál Kakashi, ale jen, jak uviděl, co provedl, rozběhl se k Sakuře a podal jí ruku, aby ji zvedl, jenže Sakuře se podlomily kolena a bolestně zasténala.
,,Ccco se děje Sakuro? Co tě bolí?‘‘ Zděšeně vykoktal Kakashi a zvedl Sakuru do náručí, které pomalu začínaly téct slzy.
,,T-o je d-dobrý, jen mám asi zlomenou nohu…‘‘ Dostala ze sebe nakonec Sakura, Kakashi ani na moment nezaváhal a už s ní běžel se k Hokage.
,,Tsunade-sama!‘‘ Vyřvával Kakashi po Konožské nemocni a Sakura ho musela klidnit, že to není zas až tak horké.
Po chvíli narazili na Hokage a ta se zeptala co se stalo.
,,No.. Já jsem potřeboval mluvit se Sakurou, jenže jsem jí vylekal… Ona spadla a něco si udělala s nohou..!‘‘ Vysvětloval Kakashi.
,,Tak se mnou poďte na vyšetřovnu, pěkně si tě prohlédnu..‘‘ Tsunade stočila pohled k Sakuře a pak je vedla dlouhou chodbou, až se zastavili před místností, kterou Sakura dobře znala, jelikož už jí bylo 19 a byla skvělá zdravotní kunoichi.
Po prohlídce Tsunade Sakuře oznámila, že to je jen naražené, ale přesto potřebuje klid a ošetřování.
,,Hai, vezmu si Sakuru k sobě!‘‘ Oznámil jako samozřejmost Kakashi.
,,Néé, to je dobré, já se o sebe postarám!‘‘ Odmlouvala chvíli Sakura, ale pak to naštvaně vzdala..
,,Tak mockrát děkuji Tsunade-sama!‘‘ Řekla a nechala neochotně se vyzvednout do náruče Kakashiho, svého bývalého sen-seie, který ji odnesl k sobě domů. Celou domu se na něj mračila..
,,Stačilo říct děkuju..‘‘ Zakřenil se Kakashi na Sakuru, ta se začervenala a vyžbrebtla:
,,Moc děkuji…‘‘ A Kakashiho úsměv oplatila…
Když došli k němu domů, položil Sakuru na postel.
,,Dáš si něco k pití?‘‘ Mile se optal.
,,No, když budete tak hodný ...tak..‘‘ Nestačila to ani doříct, protože jí Kakashi skočil do řeči:
,,My si vykáme?‘‘ Vyjeveně na Sakuru koukal, ta pokrčila rameny, tak pokračoval:
,,Nebudem si raději tykat? Myslím, že už nejsme žák a učitel, ale žena a muž…‘‘ Pronesl a Sakura vykulila oči, ale pak se pousmála a přikývla.
,,A pusa nebude?‘‘ Zakřenil se Kakashi a pobaveně sledoval, jak na něj Sakura zděšeně kouká, párkrát mrkla a pak mu… vlepila pusu…
…Na pusu… Kakashi jen nevěřícně koukal na Sakuru, která odvrátila pohled na zem, takže nebylo poznat co si myslí…
…Najednou chytl Sakuřin obličej do dlaní a zavrtal svůj pohled do jejích očí a ta zrudla, pak si ji přitáhl blíž a… políbil ji, pomalu, přesto velmi vášnivě, jako kdyby to už chtěl udělat dávno… Sakura chvíli pozorovala, co se děje, pak se vzpamatovala a přidala se k němu… Kakashi ji začal hladit po vlasech, pak po zádech, sjel až ke konci trika a začal ho sundávat, přitom ji líbal na krku a Sakura se nechala položit na postel, přitom tichounce sténala… Pak, když už byla svléknutá, začala strhávat oblečení z Kakashiho…
Ráno, když se Sakura probudila, tak nad ní stál Kakashi, koukal na ni a usmíval se, jak měsíček na hnoji, úsměv mu oplatila a podívala se na jeho ruce v kterých nesl podnos se snídaní a růžovou růžičkou ve skleněné vázičce… Naklonil se a vlepil jí sladkou pusu, pak ji podal tác a Sakura se pustila vesele do jídla, Kakashi jen s úsměvem sledoval, jak se Sakura s chutí láduje… Když dojedla, pochválila snídani Kakashimu a ten pak řekl:
,,Byla to krásná noc..‘‘ Jeho pusa se roztáhla do úsměvu, Sakura přikývla a přitom se radostně usmívala.
,,Miluji tě!‘‘ Tiše zašeptala.
,,To já tebe taky..‘‘ A políbil ji.
No snad se to líbí Ale zdaleka to není konec.. Však se budete divit, jak to bude pokračovat a dopadne
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
V životě by mě nenapadlo dávat Sakuru a Kakashiho dohromady, přijde mi to trochu divný, ale tohle se ti povedlo. Rozhodně jsi mě napnula a jdu číst dál
Je to krátké,hezké,stručné..tahle práce se mi líbí ))
Wohoho, zbožňuju KakaSaku! Juhů, počítej s tím, že tuhle povídku budu číst až dokonce
Ale jinak dobré, hlavně tím, že je to na tento párhezká
Hyiu Mangetsu-sama
[img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTKf7Hj7yPahn4AJ3IhePNRqSvYVke-awGOAqKgY7Zcx10Bavwk[/img*]
Jezis milé ale dost brutalita inac pekne
Chudák Kakashi, ta až se na něj naštve, jeho Sharingan mu asi moc nepomůže
P.S. Když to má být série, kde je označení prvního dílu?
Njn Jo a dík za upozornění.. no chybička se vloudila..
Lilinka8