manga_preview
Boruto TBV 09

Samota, která bolí – nemusí bolet navždy - 8. část


Tým je zpět


Jak to bude dál? Co se vlastně stalo v lese s Leem a TenTen? Možná, že se to dozvíte, ale to si musíte přečíst již v následující osmé části!

Tsunade osobně čekala u brány s menším lékařským týmem, mezi kterými byla její nejlepší studentka Haruno Sakura a samozřejmě Shizune. Jako první se dostavili do Konohy Lee s TenTen, kteří mezi sebou nesli úplně vysíleného Nejiho s těžkými zraněními. Část lékařského týmu v doprovodu Shizune odnesli rychle Nejiho do nemocnice na sál. Dobře na tom vůbec nebyl, ale šance byly vysoké. Hokage netrpělivě přecházela z jednoho místa na druhé. Chvílemi se zastavovala a dívala se na nebe plné hvězd.
„Za chvilku bude svítat a oni tu ještě nejsou. Co se tak mohlo stát?“ říkala si potichu Tsunade.
Sakura už se i posadila. Zbytek lékařského týmu vyčkával stále v pozoru.
„Tsunade-sensei, jak dlouho tu ještě budeme čekat? Za chvilku je ráno a já ještě dnes nespala!“ postěžovala si Sakura.
Tsunade ji okřikla: „Sakuro, to sem tě v tomhle směru nic nenaučila? Očekávej to nejlepší, ale vždy buď připravena na to nejhorší.“
„Rozumím, sensei,“ odpověděla bleskově Sakura.
Uběhla další hodina, obloha se barvila do ruda a slunce vycházelo. Tsunade neustále stála u brány a dívala se do dálky, zda neuvidí Yamata, nebo někoho jiného.
Najednou se na obzoru objevil Kakashi s Narutem na zádech. Za ním i Yamato s Hinatou v náručí. Tsunade jim běžela pár kroků naproti. Během chvilky už stáli v bráně vesnice. Hokage byla zděšena, v jakém stavu je donesli do vesnice. Lékařský tým položil Hinatu na nosítka a v doprovodu Tsunade ji rychle odnesli do nemocnice, protože její zranění byla vážnější než u Naruta.
„Postarej se o Naruta. Bude potřebovat tvou pomoc,“ řekla Tsunade Sakuře ještě před tím, než odešla.
Ještě dodala: „A vy dva se u mě večer stavte.“
Dva lékařští ninjové zůstali u Sakury a pomohli jí s Narutem. Lehce ho odebrali Kakashimu ze zad a položili ho také na nosítka.
„Tady to není nic vážného. Zlomená noha, natažené nějaké svaly z přepětí a... jedna, dvě, tři zlomená žebra a lehká řezná rána na obličeji. Tak asi taky půjdeme. Musím mu ta zranění ošetřit,“ mluvila Sakura nahlas. Když pak chtěla pozdravit Yamata a Kakashiho, tak ti už byli dávno pryč.
-Mezitím v sídle klanu Hyuuga-

„Jak se tohle mohlo stát! Vysvětlete mi, kdo tady udělal chybu. Byl jsem to snad já? Jen jsem chtěl pro svou dceru to nejlepší a takhle to dopadlo,“ rozčiloval se Hyuuga Hiashi, který se právě dozvěděl, že Hinata a Neji jsou s vážnými zraněními v nemocnici a stará se o ně dokonce Tsunade.
„Hiashi-sama, je tu jeden člen ANBU a přeje si s vámi mluvit,“ sdělil mu Nekome, který byl ještě na půlce těla zavázaný obvazy, z nedávné události, když ho Tsunade vyslýchala.
„Hiashi Hyuugo, ihned se máš dostavit do nemocnice!“ ANBU zmizel.
Hiashi bez zaváhání vstal a okamžitě odešel z domu směrem k nemocnici. Bál se toho, co mu Tsunade chce říct. Doprovázel ho jeden ze stařešinů klanu.
Bylo pravé poledne a ostré, sluneční paprsky pronikaly do nemocničních oken. Tsunade právě vycházela ze sálu č. 3., kde byla hospitalizována Hinata. Když uviděla jejího otce, na její tváři byla vidět zlost a zároveň úleva. Hiashi se s ustaraným pohledem zastavil.
„Hiashi, máš moc velké štěstí, až moc velké,“ mluvila na něj Tsunade a trochu zvyšovala hlas, „oba byli těžce zranění, ale dostanou se z toho. To nejhorší mají za sebou,“ posadila se na židli.
„Děkuji moc Tsunade.“
„Ještě jsem ale neskončila. Budu po tobě samozřejmě vyžadovat vysvětlení o celé záležitosti! A to mě hodně zajímá, co mi řekneš. Ale ne teď a určitě ne tady. Večer se za mnou stav do kanceláře a pokud možno, tak v doprovodu Nekomeho.“
„Nevím, jak ho přinutím za vámi jít po té události, ale přijdeme oba. A jak jsou vlastně na tom?“
„Hinata měla těžké bodné zranění, které hodně krvácelo. Naštěstí se nám podařilo vše dát do pořádku a během pár dní bude moci zase běhat,“ udělala malou pauzu a pokračovala dál, „Neji na tom byl také velice špatně, myslím si, že i nejhůř. Měl mnoho zranění, ale po dlouhém úsilí se Shizune a celému týmu podařilo Nejiho stabilizovat. U něj to bude chtít trochu více času. No a Naruto jako poslední...“
V tu chvíli ji Hiashi přerušil: „Ten už není důležitý. Jeho stav znát nemusím.“
Tsunade okamžitě byla na nohou a stála kousek od něj.
„Tak teď mě pěkně poslouchej, moc pozorně. Naruto měl skoro celou nohu zlámanou a natažené svalstvo od toho, jak se snažil Hinatu přivést sám do Konohy. Chtěl ti zachránit dceru, tak už to konečně pochop, že lásce se nedá poručit.“ Hiashi stál jako opařený. Stařešina se trochu obával, jak bude Tsunade dál reagovat, ale nakonec je jen lehce odstrčila a odešla pryč.
„Už jsou na pokojích!“ zavolala ještě na ně a ztratila se za rohem.
Stařešina již odešel domů vše říci ostatním. Hiashiho první zastávka byla v pokoji Nejiho. Když ho uviděl v ležícího v obvazech, tak mu ho bylo líto. Poprvé v životě tento cit měl k někomu z vedlejší větve klanu. Neji v pokoji nebyl sám, u jeho lůžka seděla TenTen a Lee se opíral o okno.
TenTen zahlédla Hiashiho: „Dobrý den Hiashi-sama. Jdete určitě za Nejim a chcete být o samotě.
Já s Leem jsme stejně chtěli za chvíli odejít. Lee musí dodržet svůj osobní tréninkový plán.“
„Ano, to je pravda,“ odpověděl aktivně Lee.
TenTen ho popadla za čelenku, kterou měl přivázanou u pasu a odtáhla ho z pokoje. Hiashi si sedl vedle Nejiho na volnou židli a chytil ho za ruku. Nevěděl proč to dělá, šlo to samo od sebe.
„Tohle se vůbec nemělo stát. Měli jste se vrátit hned, jak něco nesouhlasilo. Neměl bych ti to za zlé. Jsi nejnadanější z celého klanu, překonal jsi již dokonce i mě. Můj bratr, Hizashi, měl být hlavou klanu, teď jsem o tom zcela přesvědčen. Určitě by byl na tebe pyšný.“
Ještě chvíli tam tak zůstal. Neji sice spal, ale věděl o všem, co se kolem něj dělo. Hiashi vstal a tiše vyšel z Nejiho pokoje na chodbu, kde se opřel vedle dveří o stěnu a přemýšlel o všem, co se za poslední týden stalo. Bylo toho tolik a tolik se toho stalo jen z jednoho důvodu. Hodně také přemýšlel, jaký je vlastně vztah mezi Hinatou a Narutem a o všem kolem nich. Věděl, že to už nikdy nebude podle jeho představ. Navíc Hinata stárne, není už malé dítě, ale stává se z ní dospělá žena. Možná by se přece jen něco mohlo změnit.

Poznámky: 

tak doufám, že se vám díl dobře četl, ale mám tu pro vás

.. tak doufám, že i přes tento menší problém zůstanete dál věrní mé povídce a budete se těšit na další díl Smiling .. jsem moc ráda, že se tento příběh někomu líbí Smiling Eye-wink

Na 2 týdny se s vámi loučí Rocky

4.97059
Průměr: 5 (34 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Emi no Maitsuki
Vložil Emi no Maitsuki, St, 2011-07-06 18:36 | Ninja už: 4685 dní, Příspěvků: 229 | Autor je: Prostý občan

heleme se on nad tím opravdu přemýšlí jestli jim nedá šanci tak přemluvim Kishimota aby chcí-nul aspoň v seriálu Laughing out loud

Naruhina 4rever!
Antisakurafan!
Sláva Jashinovi... a Hidanovi ,kterej Jashinovu víru "provozuje"!
Oblíbený citáty: Bez práce nejsou koláče, ale bezva život
Kůň je nebezpečný zepředu-blbec, ze všech stran.
Kdybych měl na vojně tisíce a v civilu jen h***o-vzal bych to h***o do ruky
do ruky a zařval bych: "SBOHEM VOJNO!"
Otevřete brány do světa anime...

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2009-07-03 00:11 | Ninja už: 5716 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Jashinova koso!! To není možný!!! Takový zvraty a ten Hiashi... no uvidíme jak se to bude dáo vyvíjet... Kakashi YES jen tak dál...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Pá, 2009-05-01 14:12 | Ninja už: 6183 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

good díl

Obrázek uživatele _Naruto-chan_
Vložil _Naruto-chan_, Út, 2009-04-21 16:30 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

oo nee !! o tyzden?? mno musim si pockat.. ae je to super zatial....chudak Naru Sad chudak Hin Sad .. neznasam Hiashiho !!

Obrázek uživatele Rocky
Vložil Rocky, Út, 2009-04-21 17:11 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 3170 | Autor je: Prostý občan

nesnášíš Hiashiho?! Laughing out loud Tak to se teda těš Sticking out tongue Laughing out loud

new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW

změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo Laughing out loud
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele _Naruto-chan_
Vložil _Naruto-chan_, Út, 2009-04-21 18:54 | Ninja už: 5899 dní, Příspěvků: 344 | Autor je: Prostý občan

ale mno...psst ! Laughing out loud teraz ked budem dlhsie cakat tak mi taketo veci ani nepis Laughing out loud

Obrázek uživatele Rocky
Vložil Rocky, Út, 2009-04-21 21:40 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 3170 | Autor je: Prostý občan

ja jenom aby se vsichni jeste vic tesili Laughing out loud Sticking out tongue

new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW

změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo Laughing out loud
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Po, 2009-04-20 22:50 | Ninja už: 5651 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

4.5. ?? Shocked hmmmm tak to nevydržim Sad to je strašně dlouho Sad jinak super díl, takhle "nadupaný" by mohli být pořád Eye-wink

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Po, 2009-04-20 21:09 | Ninja už: 5537 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

no vidíš krásně dlouhej díl a je výbornej Smiling

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, Po, 2009-04-20 20:38 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Tak to se drive obesim nebo spacham harakiri, pokud tu nebude do 2 tydnu

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi

Obrázek uživatele Rocky
Vložil Rocky, Po, 2009-04-20 20:49 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 3170 | Autor je: Prostý občan

zadne harakiri se pachat nebude Laughing out loud kdo by pak cetl dalsi dil Laughing out loud Laughing out loud

new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW

změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo Laughing out loud
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele lloyd d
Vložil lloyd d, Po, 2009-04-20 20:25 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

paradny diel tak a teraz počkať a to nemas také hrozné niektorý vydávaju raz za mesac Smiling

Obrázek uživatele Rocky
Vložil Rocky, Po, 2009-04-20 20:50 | Ninja už: 5906 dní, Příspěvků: 3170 | Autor je: Prostý občan

tak to sem rada ze me za tohle nebudeme vrazdit Laughing out loud Laughing out loud je pravda ze 2 tydny jeste nejsou tak moc Laughing out loud (jak pro koho Laughing out loud )

new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW

změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo Laughing out loud
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.