Rozhovor s Akatsuki
Tak jsem tak četla čtvrteční vydání magazínu Mlade fronty DNES a narazila jsem tam na rozhovor s malými školáky. Tak jsem se trochu inspirovala:
[Akatsuki je skvělá organizace]
Za jakým účelem jste přišli do této organizace?
Itachi: zabít čas.
Konan: přitáhl mě sem Pein
Kakuzu: skvělý způsob, jak se dostat k penězům
Co byste dělali, kdyby se organizace rozpadla?
Pein: To se nikdy nestane!!! Akatsuki je skvělá a perfektní organizace!
Deidara: Šel bych do jiný.
A teď otázka pro konkrétní osoby: Kisame, Zetsu, nemáte někdy problém se svým zevnějškem?
Kisame: Co tou otázkou sledujete? Mám fakt cool účes…
Zetsu: Dosti zapeklitá otázka…co na to říci?...Vrrr, vrrr!
Tobi: Tobi is a good boy!
Otázka od našich čtenářů: Konan, Ino Yamannaka by ráda věděla, jaké to je být jediná žena v organizaci plné rošťáckých…mužů?
Konan: (smích) No, tak…ehem…to víte, je to…jak bych to řekla…
Pein: Odporné, že? Všichni na tebe pořád civí, ale naštěstí tu mám Peina, aby tě ochránil. To jsi chtěla říct, že?
Konan: Ochránil, nebo očumoval ještě víc?
Nutí vás někdy vůdce organizace (Pein) k věcem, které byste jinak nikdy neudělali?
Všichni (s výjimkou Peina): Ano, pořád!!!
Konan: Já mu musím prát špinavý fusekle a trenky. Víte, jak je to nechutný?!
Deidara: Já se Sasorim mu musíme po obědě dělat loutkovo-jílový divadlo. Tak ponižující!
Sasori: Jo, to je pravda!
Kakuzu: A ze mě si furt dělá švadlenu!
Hidan: Aspoň nemusíte kolem sídla sekat trávu!
Pein: Vy nevděčníci! Všichni máte padáka!
Oooo! Tak to bylo drsné! Co na to řeknete?
Konan: Ty nevděčníku! Maminka mi říkala, abych s tebou nechodila!
Deidara: KATSU!!!
Ehem…řekla bych, že mi nezbývá nic jiného, než PODĚKOVAT ČLENŮM AKATSUKI ZA PŘÍJEMNÝ ROZHOVOR!
a jak se akatsuki rozpadli
-vediet,môct,odvážit sa, a mlčat... (najväčšia zásada alchimie,ktorá vyzíva ticho)
-KRčMA: jedine miesto kde sa zo cicavcov stavaju plazy
-šKOLA: ústav kde za minimálnu dobu, maximálne zblbneš
SUPER
6.9.2016 se narodil můj synoveček je to nejlepší den na světě
to je fakt hustý XD
Výborný xDDD chudák Jashinista xD
heh,tak to nemá chybuXDhlavně ty trenkyXD
dobrý, ale dala bych jim víc otázek
Malý rozhovor aneb jak nechat rozpadnout Akatsuki Ale fajne xD To s Hidanem mi dostalo xD
92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.
Jsem jen jak ta zápalka od sirek. Jednou si škrtnu, možná zazařím... ale je jisté že brzy zhasnu.
Popu všici máme dost,
Hip- hop nemá budoucnost,
Techno ať se někam schová,
My sme mládež METALOVÁ!
ááááá tak to je upe famooznííí jáá to cu delšíí
já bych se nechala je to super
http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.
je to faaaaqt zupa skoda ze je to tak kratky...
Co byste dělali, kdyby se organizace rozpadla?
Pein: To se nikdy nestane!!! Akatsuki je skvělá a perfektní organizace!
Ochránil, nebo očumoval ještě víc? hustýýýý
Deidara: Šel bych do jiný.
What Naruto Character Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime
jen škoda, že to neni delší fakt pěkný
2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)
Miluju Akatsuki a hlvně FF na téma Akatsuki a hlavně absolutně bombastický FF, kvůli který se musím podat za břicho a padat ze židle. A tohle FF k nim rozhodně patří.
Jsem jen prach ve větru... Moje existence je bez významu... Zmizím na věčnost... A přesto... Možná si jednou někdo vzpomene... Doufám... Nevěřím... Zůstávám... Jsem jen prach... Prach ve větru... Vítr mi dal křídla... Nemám víc co si přát... Doufám... Nevěřím... Jsem jen člověk... I kdybych chtěla víc... Nesmířím se tím... Protože jsem jen člověk... A člověk je prach ve větru...
fakt mazec
tak to se mi líbilo o dost víc než jiné věci...Je to prostě super...
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.
děkuji mocinky za kompliment
92% teenagerů poslouchá hip-hop. Jestli patříš mezi zbylých 8% nebo jsi
takynormální, dej si tohle do podpisu.I love Sasuke Uchiha!
Supeeeeeer...nasmial som sa...musim vyycistit monitor co som nan vyprskol ...napis pokracovanie
http://147.32.8.168/?q=node/92665
http://147.32.8.168/?q=node/92913
<a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>
dobrý! povedenej rozhovor...Ochránil nebo očumoval ještě víc?
SUUPER!!!
líbí
Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!
sice trochu krátký,ale zato drsný loutko-jílové divadlo musí být skvělé
Z nich se dá dělat legrace na tisíc způsobů A zřejmě dlouho to autory neomrzí.