manga_preview
Boruto TBV 09

"Kniha Džungle" u Akatsuki: Lekcia č.4- Nový obyvateľ, nemusí byť dobrý obyvateľ.

Zvyšok popoludnia prebehol celkom v kľude. Síce bolo pár úrazov, pokúsaní, roztrhaných vecí, dusení (že Kakuzu xD)... ale nič extra vážne sa nestalo. Keď si okolo siedmej chceli ísť Akatsuki dať večeru, zistili že chladnička aj všetko ostatné je prázdne.
„Ako to, že nie je nič na jedlo?“ obzeral sa Sasori okolo seba.
„No... To Konan! Ona predsa varieva! Prečo nám sakra nič neurobila?!“ zvolal Kakuzu.
„Ale viete... ona mala dnes veľa roboty... a... “ snažil sa ju brániť Pein. Dostal za to ale poriadny štuchanec od Deidary. „Prosím ťa! Všetci dobre vieme kvôli čomu to je! Kvôli našim novým štvornohým kamarátom!“
„Áno! Je to tak!“ pripojili sa ostatný.
„Samozrejme!“
„Presne! Presne!“ Skandovali Sasori s Kisamem.
„Musíme ju vyhostiť preč! Nebudeme žiť bez zvierat! Bez Konan áno!“ začal ktosi.
„Ale kto nám bude variť?“
„Niekto sa hád...“
„TAK A DOSŤ!!! VŠETCI DO OBÝVAČKY! HNEĎ!“ zrúkol Pein na celé kolo. Akatsukáci sa všetci postupne došuchtali do izby. Vedeli, že toto prehnali...
„A všetci ma počúvajte!“ zvolal Pein nepriateľským tónom. „Konan patrí medzi nás! Je to moja... ehm... predsa nám varí! Nemôžeme žiť bez nej! Takže už nechcem počuť na ňu ani jedno jediné slovo jasné?!“ pohľadom si premeral každého z nich. Všetci poslušne prikývli a nastalo trápne ticho... ktoré našťastie prerušilo buchnutie dverí a Hidanov veselý piskot. Ten sa práve vracal zo svojej misie... keď zbadal všetkých svojich kolegov nastúpených vedľa seba, zaraz mu zmrzol úsmev na tvári.
„Eh... Čo sa to tu deje?“
„Pein má slávnostný prejav o Konan...“ pošepol mu Kakuzu.
„Ahá...“ odvetil a chvíľu bolo ticho. Potom sa otočil a niečo bral na ruky...
„No každopádne som vám prišiel niečo ukázať...“ začal, ignorujúc Peinov nasrdený pohľad. Vtom sa otočil a na ruke mu trónil veľký, čierny vták. Izbou sa ozvalo nadšené „ááááh.“
„Čo to je?“
„Kde si ho našiel?“
„Ako sa volá?“ Členovia Akatsuki obklopili chudáka Hidana a nedali mu vydýchnuť. Tam sa zamračil a rázne ich upozornil. „Odstúpte odo mňa k*rva! Že ja som vám do **** niečo ukazoval!!“ zhúkol. Všetci ho bez váhanie poslúchli. Po minútke ticha sa Kakuzu konečne opýtal. „Takže? Čo to je?“
„To je jasné! Vták ty baka!“ počastoval ho Sasori.
„Nevrav!“ ironicky mu odpovedal. „To došlo aj mne. Myslel som, aký druh vtáka?“
TO už nevedel ako majster Sasori, takže sa pohľady upriamili na Hidana. Ten zdvihol obočie a poškrabal sa na hlave. „No viete... ja som ho zobral z lesa... akože aby mala Amália kamaráta. Takže odkiaľ mám k*rva vedieť aký je to druh?!“
„No... mne to niečo pripomína.“ Skonštatoval Kisame sucho.
„Hm... dve krídla, zobák, perie...čo by to mohlo byť?“ zaškeril sa naňho Sasori. Kisame sa naňho súcitne pozrel. „Opakujem, myslel som druh vtáka.“ Povedal a pohľadom prešiel so Sasoriho na operenca čo sedel Hidanovi na pleci. „Tá divná vec, ktorú má na hlave je mi nijaká povedomá... Hmm...“ dumal.
„Kisame! Vieš koľko existuje vtákov, čo majú červenú hlavu?“ naštval sa Sasori.
„A aký napríklad?“ zamiešal sa do rozhovoru Deidara.
„Noo... napríklad... teraz ma nič nenapadá!!“
„Prestaňte sa hádať!! Nemáte to jedno?!“ pozrel na nich kútikom oka Hidan.
„Nechce sa mi veriť že to poviem, ale Hidan má pravdu.“ Zatiahol Pein veliteľsky. Všetky pohľady sa presmerovali naňho. „Eh... Hidan, nemyslím si že by tento... vták, mohol byť s Amáliou. Sú taký dosť rozdielny... veď sa pozri! Je hádam o polovicu menší...“
„A na veľkosti záleží?!“ zavrčal na oplátku.
Deidara sa začal pochechtávať, ale keď naňho zazrel Hidan zazrel smrtiacim pohľadom, hneď ho to prešlo. Pein bol trochu v rozpakoch, po chvíli sa však spamätal.
„No ja myslím, že hej...“ neisto prikývol.
„Tým chceš povedať, že malý, nie je dosť dobrý?!“
„V podstate hej,“ pokrčil plecami veliteľ.
Hidan usykol a mrmlajúc sa otočil Peinovi chrbtom. „Tak to Konan potom ľutujem...“
„Čo si povedal?!“ zrúkol Pein celý červený.
„Heh, ale nič. Len, že ten vták teda bude cez noc u mňa...“ zasmial sa Hidan, odchádzajúc do svojej izby. Pein sa ním pozeral, vydychujúc toľké poníženie. Toto mu len tak neprejde...
„Hej, šéfe...“ začal Kakuzu s podozrivým úšklebkom na tvári.
„Ani slovo!“ pohrozil mu Pein a odpochodoval do svojej izby.

Prešlo niekoľko hodín po tomto vystúpení a členovia Akatsuki sa uchyľovali ku spánku.
Konan už bola vo svojej izbe, s Peinovej pracovne sa ozývali posledné tóny pesničky „Zvonek zvoní.“ Kakuzu už si tiež išiel ľahnúť s pocitom, že sa ráno možno nezobudí. Tobi pravdepodobne robil niekde vonku hrobček škrečkovi. Vlastne pokľudný večer...

Hidan bol tiež vo svojej izbe. Práve sa doobetoval Jashinovi, takže momentálne vytieral trochu zakrvavenú podlahu. Toto bolo jedno z nevýhod jeho náboženstva...
„K*urva ja sa na to môžem! A opakovať to každý večer...“ nadával náš Jashinista, zatiaľ čo kľačal na podlahe s handrou v ruke. V nadávaní a leštení pokračoval ešte ďalších desať minút.
Keď si bol svojím výsledkom istý, vstal aby sa mohol pokochať. S inej perspektívy mu ale bolo jasné, že ešte ani zďaleka neskončil... Na podlahe sa stále skveli červené škvrny.
„Do ****! A že Vanish, škvŕn sa zbavíš! K*RVA!“ zafučal nasrdene a práskol handrou o stenu. „Nabudúce už ružovej dôverovať nebudem...“ zahundral. Od stropu sa mu ozvalo súhlasné zaškriekanie. „Aspoň že niekto ma tu chápe...“ zdvihol Hidan zrak na vtáka, ktorý sa producíroval po lustri a nesmelo naňho poškuľoval. Hidan si fučiac utrel chrbátom ruky pot z čela. „Kašlem na to! Keď to nejde, tak to nejde!“ zvolal náhle a mrskol handru von oknom.
Prezliekol sa do svojho nového pyžama s Hello Kitty a zaľahol do postele. O chvíľu sa izbou ozvalo hlasné chrápanie...

Ráno. Predstava ideálneho začiatku dňa... omyl. Všetko bolo presne naopak. Práve keď už niektorý členovia Akatsuki vstali, domom sa ozval príšerný výkrik z ktorého išiel mráz po chrbte. Konan dole v kuchyni padli vajíčka na zem, Deidarovi v kúpelni do umývadla fén.
„Čo to do pekla bolo?!“ vyšiel zo svojej izby rozospatý Kisame.
„Neviem, ale nazdá sa ti, že to znelo nijak povedome?“ objavil sa pri ňom Itachi.
Obidvaja sa po sebe chvíľu pozerali až im naraz trklo. To už sa ale otvorili dvere a na chodbu vletel rozčúlený Sasori. Vlastne nebol len rozčúlený... Vlasy mal úplne strapaté, dalo sa povedať akoby sa mu ježili. A celý sa tak podivne triasol... ako želatína.
„Iíííááh!“ vydal ďalší hrdelný výkrik a rukami si vošiel do vlasov.
Itachi len pozdvihol obočie. „Čo sa zase stalo?“
„Čo... čo sa stalo?! APOKALYPSA!!“ zvolal v krajnej zúfalosti červenovlasý.
„Eh?“ nechápal Kisame.
Sasori len zavrčal a na chvíľu sa stratil vo svojej izbe. Keď po niekoľkých sekundách vyšiel, v rukách držal svoju Karasu bábku. Ale bola akási... čudná.
„Vidíte?!“ zrúkol.
„Ty... ty si do nej zatĺkal klince?“ zasmial sa Itachi a s pobavením sledoval Sasoriho dielo, na ktorom sa teraz skvelo zo desať pekne hlbokých dier.
„A-a...“ nebol schopný Sasori odpovede. Bol celý červený a jeho hlava budila dojem že za chvíľku exploduje... „To ten vták! Debilný, sprostý, hnusný a nenažraný vták!! Videl som ho!“ hromžil.
„Sasori... nezvádzaj to na toho nevinného tvora.“ Poučil ho Itachi.
„Nevinný?! Mal si ho vidieť! Zobudil som sa na akési ťukanie... pozrel som sa a ten netvor si v pokoji ďobal do mojich bábok! A ešte s akou chuťou!“
Vtom Kisamemu svitlo. „Ja už viem odkiaľ toho vtáka poznám! No jasné! Je to predsa ďateľ!“ zvolal natešený, že si spomenul.
Sasori sa teraz naštval ešte viac a chytil Kisameho za golier. „To si mi nevedel povedať skôr?!“
„Sasori...“ povedal s ľadovým kľudom a vymanil sa mu zo zovretia. „ Ja naozaj nemôžem za to, že máš nekvalitné a všivavé bábky.“
„A... čo... čo si to povedal?!“
„Je to predsa jasné. Ďatle sú zákonom chránené, pretože ošetrujú drevo kde sú chrobáky a larvy. Práve kvoli tomu ti do nich ďobal.“
„Ale ja... „ zanariekal Sasori a mal slzy v očiach. „Snažil som sa! Staral sa o ne... a takto dopadli...“
Itachimu a Kisamemu ho prišla ľúto. Vyzeral tak zúbožene...
„Neboj, to bude dobré Sasori... Ty si ich opravíš!“ potľapkal ho Itachi po ramene.
„Eh... Sasori... Čo si s tým vtákom potom urobil?“ spýtal sa s obavami Kisame.
Sasori náhle zdvihol hlavu a náramne ožil. „Samozrejme, že som mu chcel pekne naložiť! Začal som ho naháňať ale... zdrhol na chodbu a odtiaľ uletel von oknom. Jeho jediné šťastie...“ odfrkol si.
Kisame preglgol. Ako to vysvetlia Hidanovi? Vlastne stále nechápal ako sa mohol cez noc ten ďateľ dostať k Sasorimu do izby ale to bolo vedľajšie...
„Ale čo Hidan? Myslíte, že mu to máme povedať?“ ozval sa zrazu Itachi, akoby mu čítal myšlienky.
„Áno! Hneď teraz idem za ním, a pekne to schytá! On toho šrotovača dreva doniesol! Vlastne za všetko môže on!“ zastrájal sa Sasori.
„Nie! Nemôžeš ísť za ním! Roztrhne ťa, že si ho nechal uletieť!“ zadržal ho Kisame.
„Vlastne bude najlepšie, ak mu nebudeme nič hovoriť a ignorovať ho! Jasné?“ pridal sa Itachi. Sasori len čosi zavrčal ale podvolil sa...

Poznámky: 

Ja už sa nevyjadrujem xD Proste keď niečo poviem, (napríklad že to už bude posledný diel) tak mi neverte dobre? xD

4.694445
Průměr: 4.7 (36 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Saora
Vložil Saora, Po, 2016-07-25 23:46 | Ninja už: 2858 dní, Příspěvků: 100 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Mise L: Zdá se, že nám ti mazlíčci nějak ubývají..( to je příliš kruté i pro naši evil-organizaci Laughing out loud )A Koukám, že kreativita autora nezná mezí. Těším se na další díl, snad tam bude i ten Zetsu Laughing out loud

Mé obrázky mimo FA: https://www.instagram.com/svetla155/ Smiling Hope that you like it!

Obrázek uživatele Yuki_chan
Vložil Yuki_chan, Út, 2013-11-19 15:40 | Ninja už: 3815 dní, Příspěvků: 72 | Autor je: Prostý občan

Pekné XD

Obrázek uživatele Mizumi-chan
Vložil Mizumi-chan, Čt, 2012-08-16 18:56 | Ninja už: 4300 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

Škoda, že jich nemáš 20, ale i tak dobrý. Ty hlášky : Do ****! A že Vanish, škvŕn sa zbavíš! K*RVA!“ zafučal nasrdene a práskol handrou o stenu. „Nabudúce už ružovej dôverovať nebudem...“ zahundral. (potom jeho nové Hello Kitty pyžamu, hmm to si nedovedu představit Hidana v růžovej :DD).
No ja myslím, že hej...“ neisto prikývol.
„Tým chceš povedať, že malý, nie je dosť dobrý?!“
„V podstate hej,“ pokrčil plecami veliteľ.
„Eh... Čo sa to tu deje?“
„Pein má slávnostný prejav o Konan...“ pošepol mu Kakuzu.
„Ahá...“
Kdepak na to naše spisovatelka chodí Laughing out loud. Ach jo já prostě se pak přitom směju jak gebil Laughing out loud. Hmm Akatsuki jsou stejně nej, zvlášt´ v FF.


Zastávám názor, že v Narutu musí být pár NaruSaku a SasuHina, ale na čem se shodnem všichi - TemaShika SaiIno. (má někdo proti TemaShika, SaiIno?)

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Po, 2012-04-02 21:50 | Ninja už: 4478 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

Hezká povídka krásný Laughing out loud

Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, Čt, 2012-02-23 19:27 | Ninja už: 5799 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

aaaa....nemôžem Laughing out loud ....píšeš tak úžasne Laughing out loud ...ani nerozprávaj o poslednej časti, neprichádza v úvahu Laughing out loud ....je to úžasné a basta Laughing out loud



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele Lilly_Uchiha
Vložil Lilly_Uchiha, So, 2011-02-05 20:09 | Ninja už: 4859 dní, Příspěvků: 611 | Autor je: Prostý občan

Nechcela by som stretnúť takého rozčúleného Sasoriho Laughing out loud ... že zježené vlasy Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud ... zomrela som Laughing out loud

Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, Ne, 2010-07-25 21:23 | Ninja už: 5072 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

Kakuzu už si tiež išiel ľahnúť s pocitom, že sa ráno možno nezobudí, tak toto ma dostalo pane bože ja nemužu xD,Tobi pravdepodobne robil niekde vonku hrobček škrečkovi ježiš toto ma fakt dostalo ja zas nemužu hahhahahah,Do ****! A že Vanish, škvŕn sa zbavíš a toto ma zas dostalo ty víš co napisat xD že jo ty kokso xD,Nabudúce už ružovej dôverovať nebudem a toto ma tiež dostalo a zas nemužu valim se smichi po zemi ty mne raz zabiješ probúh živího hahahaha,Prezliekol sa do svojho nového pyžama s Hello Kitty jaj ty mne fakt zabiješ ja nemužu ježiš prečo ma tak trestaš ja se proste musim smat ja mam zachvati smichu ježiš hahahaha xD
P.S ja vim trochu dlouhy prominte xD

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Ne, 2010-03-14 18:22 | Ninja už: 5185 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

super diel a to s tim vanishom sa mi pacilo asi najviac

Obrázek uživatele Lothien
Vložil Lothien, Ne, 2009-12-06 02:54 | Ninja už: 5256 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

super dial kludne ich moze byt aj 50 Laughing out loud

Obrázek uživatele Jiraiya_SVK
Vložil Jiraiya_SVK, Út, 2009-11-10 20:08 | Ninja už: 5747 dní, Příspěvků: 115 | Autor je: Prostý občan

uz zacinam tusit ako to v skutocnosti je .....

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Po, 2009-09-21 20:12 | Ninja už: 5480 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Jj, zase skvelý diel Laughing out loud Chudák Sasori, ten to schytal XD Chcela by som poznať reakciu Kisameho, kebyže Deidiho korytnačka zožere jeho rybičky XD To byla haluuuz Smiling

Obrázek uživatele Firmar
Vložil Firmar, Út, 2009-08-18 19:08 | Ninja už: 5367 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Další skvělej díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, So, 2009-04-18 21:56 | Ninja už: 5898 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

tak toto bola pecka Laughing out loud tesim tesim na dalsi diel Laughing out loud

Obrázek uživatele Nellynuska
Vložil Nellynuska, So, 2009-04-18 21:53 | Ninja už: 5497 dní, Příspěvků: 2288 | Autor je: Propadlý student Akademie

ja som len rada ze to ma viacej dielov,vzdy,ked si ho precitam,s obavami idem dole,ci tam bude pokracovanie.xD


"Its not like the walls were built to protect people from titans. But to protect titans from Levi."

Levi. Humanity's strongest soldier < 3
Môj FC | NaruHina FF „Jeden z tých momentov“ | Kakashi FA

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, St, 2009-04-15 19:49 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

dobrý

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, St, 2009-04-15 19:54 | Ninja už: 5881 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Ja som moc rada že mi to komentuješ ale nemohla by si niekedy prosím napísať aj niečo iné ako "dobrý"?
Ten koment potom pre mňa veľkú cenu nemá keď si z neho nemám čo zobrať Tak teď ti nevím...

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)