manga_preview
Boruto TBV 09

Láska?Nic pro mě 4

Byla asi už půlnoc, ale zdálo se že nikdo z našeho nevelikého baráčku ještě nespí.Od Kaori z pokoje se ozývala nějaká hudba, což se dalo vysvětlit jedině tím, že jim ta diskotéka v Apollku nestačila.U nás v pokoji byl klid.Se Saskem jsme jenom leželi na posteli a mazlili sme se.
,,Sasuke..můžu se tě na něco zeptat?‘‘ zeptám se a ještě víc se k němu přitulím.
,,Ty na všechno..copak, něco tě trápí?‘‘ koukne na mě Sasuke.
,,no já jen..že už mi neodletíš do Ameriky?'' zeptám se a cítím jak se mi do očí ženou slzy.
Sasuke na chvilku sklopí oči a nic neříkal, ale pak se na mě podíval a usmál se.
,,nevím to ještě moc jistě, ale myslím, že už do té Ameriky nebudu muset‘‘
Když to dořekl, až se ve mně srdce zastavilo radostí, že už mi nezmizí.
,,A..a to myslíš vážně?Zůstaneme spolu?‘‘ vyhrkla sem na něj a brečela štěstím.
Místo odpovědi se mi dostalo dlouhé políbení, pak sme si popřáli dobrou noc a usnuli.

U Kaori ve stejnou dobu

No skvělé.Sayuri se má.Je sama v pokoji a má tam i svého kluka.A já?Já tady trčím v jednom pokoji s jedním pakem větším než druhým.Jako mám je ráda, ale oni jsou hrozně praštěný.Oba!
,,Kaori?žiješ ještě??‘‘ rejpne si do mě Naruto.
Vím že to nemyslel zle, ale já se nudím tak sem po něm hodila první polštář co byl po ruce.Ale Naruto se uhnul a polštář doletěl na Sasoriho hlavu.Byla to asi pořádná rána, protože Sasori až ztratil půdu pod nohama.A tak se strhla polštářová bitva.Já a Sasori proti Narutovi.Samozřejmě že sme se Sasorim, jakožto v převaze vyhráli.Svalili sme se na postel a oba nás ještě bolelo břicho od smíchu.Naruto nachvilku někam zmizel a my sme zůstali sami.Upravovala sem si vlasy, když sem si najednou všimla, že na mě Sasori nějak divně kouká.
,,Sasori je ti dobře?‘‘ kouknu na něj.
Ale on nic.Zkouším to znova.
,,Hej si přítomen na tomto světě?‘‘ řeknu a jdu k němu.
Sednu si vedle něj a jemně do něho drcnu, jestli ještě vůbec žije.Nic.
,,Sasoriiiiiiiiii!!‘‘ zaječím mu do ucha až sebou chudák trhne.
,,c..co se děje?'' hraje překvapeného Sasori.
Mě to samozřejmě nedochází že to jenom dělá, tak se začneme prát.Já sice taky nejsem slaboch, ale na Sasoriho nemam.A taky je to kluk že jo.Sasori nade mnou klečel a držel mi ruce za hlavou.
,,Máám tě!‘‘ smál se Sasori
,,No toho sem si stačila všimnout taky‘‘ obořila sem se na něj se smíchem.
Ale pak mi hned došlo, že pořád ještě ležíme na posteli a Sasori na mě.
Pak Sasori zvážněl a zadíval se mi do očí.Vypadalo to, že si není jistý, ale když viděl že se nebráním, pustil mi ruce a začali sme se líbat.Ani pořádně nevím co sem dělala.Přece jen sem taky něco vypila.Nebo ne?

Poznámky: 

Tak je tu další dílek...ENJOY n_n

4.4
Průměr: 4.4 (5 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele akai
Vložil akai, Čt, 2009-04-16 21:39 | Ninja už: 5660 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

Máš to hezký..ale já už fakt nevím co mám psát---xD.

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, St, 2009-04-15 19:56 | Ninja už: 5922 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!