manga_preview
Boruto TBV 15

Son of Darkness 2

Když se druhý den probudil, stan už byl prázdný. Vylezl ven a došel k ohni kde seděli ostatní.
„Proč jste mě nevzbudili na hlídku.“ optal se.
„Nevypadal jsi dobře, skoro celou noc jsi sebou házel. Hlídku za tebe vzal Lee. Jsi v poho?“ podíval se na něj Shikamaru.
„Jasně, že jsem. Proč bych neměl?“ zvedl obočí Naruto.
„Jsi nějaký bledý.“ podotkla Sakura.
„Jsem v pohodě jasný?“ řekl už trochu podrážděně.
„Ok nasnídej se a vyrazíme dál.“ podal mu Shikamaru něco k jídlu.

Naruto seděl u ohně a ujídal ze své porce. O včerejší noci nevěděl. Nic si nepamatoval, snažil si vzpomenout co se mu zdálo, že sebou ze spánku házel a vypadal tak, že ho vynechali z hlídky.
Jediné co si vybavoval byly krvavě rudé oči a ten hlas plný nenávisti. Nechápal co se to s ním děje, ještě včera byl v pohodě. Čím blíž byli k cílu své mise, tím víc ho přepadával pocit, že se stane něco špatného. Něco co změní celý jeho dosavadní život.
„Dobře lidi, zbalte věci a vyrazíme.“ houkl na ně Shikamaru od jednoho ze dvou stanů.
Netrvalo dlouho a celý tábor zmizel, zahladili po sobě jakékoliv stopy a vydali se dál na cestu.

Už ke svému cíly směřovali tři dny. Naruto byl čím dál víc nesvůj. Shikamaru doskočil na jednu větev a zvedl ruku ve znamení, že se mají ostatní zastavit.
„Co se děje Shikamaru-kun?“ zašeptal Lee.
„Jsme na místě.“ ukázal Shikamaru na středně velkou budovu ohraničenou plotem.
„Hinato?“ sykl směrem k ní Naruto.
„Byakugan.“ aktivovala Hinata své Kekkei Genkai a obhlížela situaci.
„Co vidíš?“ optala se Sakura.
„Dva strážní u vchodu, dva obcházejí celou budovu, každý z jiné strany. Ve vnitř je dalších šest lidí.“ zhodnotila to Hinata.
„Vidíš někde vstup do podzemní části komplexu?“ zeptal se Shikamaru.
„Počkej chvíly.“ zašeptala Hinata. A skenovala budovu. „Mám to, je to v suterénu. Na vchodu je nějaká velká bedna nebo kontejner.“ usmála se Hinata.
„Dobře, teď se stáhneme. Vytvoříme plán a večer tam vnikneme.“ zavelel Shikamaru a spolu s ostatními s vzdálil kus od výzkumné stanice. Začali plánovat večerní akci.

„Takže všichni víte co máte dělat? Dobře, zkontrolujte si frekvenci vysílaček. Všechno v poho? Ok jdeme na to.“ Shikamaru ještě rozdal poslední instrukce a mohli vyrazit.
Každý se rozmístil na svou určenou pozici a vyčkával na signál. Lee s Narutem se měli postarat o stráže obcházející dům. Naruto počkal, až strážný projde kolem jeho úkrytu, dostal se mu za záda , ale křupla pod ním větvička, které si nevšiml. Strážný se otočil, ale to už ho Naruto chytl za hlavu a tvrdým kopem kolenem do hlavy ho uspal.
Lee svého strážného rychle a v tichosti poslal do říše snů. Potom se sešel s Narutem za domem, kde ukryli těla. Nejprve svá břemena museli spoutat a pak obě těla strčili do keře, který lemoval zadní stěnu budovy. Lee nakonec zahoukal jako sova, což byl signál pro Shikamara se Sakurou. Ti se ve stejnou chvíli objevili za svými strážemi. Shikamaru praštil klimbajícího ninju malíkovou hranou ruky do zátylku a tím ho omráčil. Sakura levou rukou ucpala druhému strážnému pusu a pravačkou mu vpíchla do krku injekční stříkačku s paralizujícím jedem. Jed účinkoval okamžitě a strážný se sesunul k zemi. Oba strážné spoutali a zatáhli k ostatním zneškodněným strážím.
„To šlo hladce.“ pousmál se Shikamaru.
„Zámek je tvůj Shikamaru.“ mrkl na něj Naruto. „Hinato, kontroluj ty vevnitř.“ podíval se na Hinatu.

Shikamaru použil svoje stínové ninjutsu. Stín se dostal dovnitř zámku, chvíli se nic nedělo, ale pak se ozvalo cvaknutí. Známka toho, že se Shikamaru dostal dovnitř. Museli si otevřít takhle, protože ani jeden ze strážných neměl klíč.
V rychlosti se dostali do budovy. Hinata stále kontrolovala druhé patro, kde se nácházelo dalších šest strážných. Očividně nikdo neměl, žádné podezření, jen seděli kolem stolu a hráli karty.
Náš tým na nic nečekal a přesunul se do suterénu.
„Jak dostaneme pryč ten kontejner?“ zeptal se Naruto.
„Sakura-chan si s tím poradí se svou super silou.“ usmál se Lee.
„Lee-san, ty baka to by někdo mohl slyšet.“ zamračila se na něj Sakura.
„Shikamaru-kun, támhle na stěně.“ ukázala Hinata na jednu ze zdí.
Shikamaru k ní přešel a nějakou dobu jí zkoumal a nakonec zamáčkl menší obdelníček, který nebylo možné pouhým okem zaregistrovat, ale pro Hinatin byakugan to nebyl problém.
Kontejner se nehlučně odsunul a uvolnil cestu, co nejrychleji se přesunuli do podzemní části a vchod se za nimi zase uzavřel.
Scházeli po schodech temnou chodbou, kterou osvětlovalo jen několik pochodní na zdech. Když se dostali na konec chodby Shikamaru odhadoval, že jsou několik desítek metrů pod zemí. Před nimi byly, už jen masivní ocelové dveře. Naruto k nim přistoupil a položil na ně dlaň. Dveře se začaly pomalu otevírat.
„Žádné stráže tu nejsou.“ hlásila Hinata.
„Jak jsi to udělal Naruto-kun?“ optal se se zájmem Lee.
„Někdy se vyplácí ovládat větrný element na nejvyšší možnou úroveň.“ pousmál se Naruto.
„Jdeme dál.“ zavelel Shikamaru.
Prošli úzkou chodbou, jiná cesta dál nevedla. Chodba se stáčela do leva, na rozdíl od té předchozí, tuto osvětlovala spousta elektrických zířivek umístěných na stropě.
„Stůjte!“ vyhrkla najednou zničeho nic Hinata, když se chystali zabočit. Shikamaru se obezřetně připlížil podél zdi a opatrně nakoukl do chodby.
„Bezpečnostní kamera. Kdybychom tam jen tak vlezli, okamžitě by o nás věděli.“ sykl směrem k ostatním.
„Dobrá práce Hinato.“ pochválila ji Sakura.
„Jak se přes to dostaneme?“ optal se Naruto
„Když půjdeme těsně podél zdi neměla by nás zachytit.“ odpověděl Shikamaru po chvíli, co kameru pozoroval.
„Nemaj to moc domyšlený.“ pousmál se Lee. „Kdyby tady byla stráž, tak nemáme šanci.“ dokončil svou myšlenku.
„To máš pravdu.“ souhlasila Sakura.
„Naruto půjde první, za ním Hinata, Sakura, Lee a já nakonec. Musíte být co nejvíc u zdi.“ podíval se na ně Shikamaru.
Na nic nečekali a vydali se dál. Naštěstí pro ně měl Shikamaru se slepým bodem kamery pravdu a oni se bezpečně dostali na druhou stranu.
Prošli ještě několika chodbami, museli se vyhnout několika kamerám, ale na stráže nenarazili.
„Mají to tady, až moc dobře vybavený, tohle není jako u Orochimara.“ řekla Sakura.
„Jo Orochimaru, používá takvouhle techniku jen zřídka kdy. Na to si je sebou, až moc jistej.“ kývl Naruto.
Najednou vešli do větší haly. Bylo tam několik nepřátel. Nevšimli si jich, protože Hinata neměla aktivovaný byakugan. Používala ho moc a tak ho zrušila, aby nabrala nějakou energii.
Jakmile se dveře otevřeli, pohledy všech v místnosti se upřely na tým z Listové.
„A do p***le, utajení je v háji.“ prohodil Naruto.
„Sakra co to? Kdo jste?“ nechápal jeden ze strážných.
„Ale nic chlapy, jenom hledáme záchod.“ zkusil to Naruto. Osm hlídkujících shinobi popadlo své zbraně.
„Asi to nezabralo.“ prohodil Naruto ke svým přátelům, ale to už se k nim hnali nepřátelé.
Naruto tasil svou katanu a zablokoval úder na levý bok, kopem do břicha od sebe útočníka odhodil a v otočce ještě sekl do hrudníku dalšího nepřítele, který se mu pokoušel zasadit ránu. V rychlosti hodil po nepříteli několik shurikenů, ten je všechny odrazil, až na jeden, který se mu zabodl do ramene. Shinobi nedbal na shuriken a znova zaútočil. Naruto se útoku vyhnul parakotoulem. V letu stačil švihnout svou katanou a přesekl nepříteli Achylovku. Muž se sesunul k zemi, Naruto se objevil nad ním a jedním sekem ukončil jeho život.
Naruto se rozhlédl po hale, už bylo po boji. Osm nepřátel leželo mrtvých na zemi a jeho tým neutržil žádné zranění. Všichni se vydýchávali, když v tom jedny z dveří vedoucí do haly vyletěli z pantů. Do místnosti se vřítil obrovský černý panter, než se kdokoli stačil rozkoukat, vlétl mezi ně.
Vrazil do Shikamara, který odlétl několik metrů, kde narazil do sloupu, po kterém se sesul k zemi. Lee byl zvířetem zavalen a utržil několik hlubokých šrámů.
„Fuuton: Renkuudan!“ smetl Naruto zvíře silnou koulí vzduchu, ktrá narazil do zdi.. Puma se oklepala a chystala se k dalšímu útoku. Odrazila se a mohutným skokem mířila na Sakuru.
V letu ji smetlo několik kunai nožů posílených o větrnou chakru, které měli takovou sílu, že ji přibodli na zeď. Naruto přešel k vrčícímu zvířeti a tasil svou katanu, pár metrů před ním se ale zarazi. Puma začala mnohem rychleji dýchat a její tělo se měnilo. Za pár okamžiků místo zvířete, vysela na zdi černovlasá dívka.
„No do hajzlu, co to?“ nevěřil svým očím Naruto.
„Měl pravdu, vážně jsi schopný.“ pousmála se dívka a z koutku úst ji vytekl pramínek krve.
„Co jsi zač? A kdo měl pravdu.“ Naruto z ní nespouštěl oči.
„Já? Já jsem něco co vzešlo z této stanice. Denně jsem prožívala bolest a snášela pokusy. Každý den plný utrpení, než přišel on a osvobodil nás. Proto jsme mu slíbili věrnost.“ upřela na něj své černé oči. Naruto stále pozoroval tu dívku, za sebou slyšel jak se Hinata a Sakura snaží dát do kupy Shikamara s Leem.
„Kdo je on?“ zeptal se.
„Jste tak stejní a přitom jiní.“ pousmála se znovu a vykašlala krev. „On na tebe čeká, po ničem netouží tolik jako se stebou konečně setkat.“ vykašlala další krev.
„Ale kdo? O kom to mluvíš.“ naléhal, ale už to nemělo cenu. Dívka byla mrtvá, při nárazu do zdi po jeho technice si musela poškodit nějaké orgány. Nejpravděpodobnější je, že si zlomila žebro a to jí probodlo plíce.
„Naruto!“ křikla Sakura. Naruto se přesunul k ní a Hinatě.
„Jak jsou na tom?“ optal se.
„Shikamaru má zlomenou nohu a Lee je v bezvědomí a má několik sečných ran.“ zhodnotila to Sakura.
„Naruto-kun, co to bylo.“ podívala se Hinata na dívku vysící na zdi.
„Nevím.“ řekl nepřítomě.
„Co dál? Takhle nemůžeme pokračovat v misi.“ usoudila Sakura.
„Počkej te tady chvíli.“ odvětil a začal prozkoumávat halu. Za chvíli se vrátil.
„Shikamaru, malá změna plánu.“ podíval se na velitele.
„Co máš v plánu?“ zeptal se Shikamaru.
„Pojďte.“ vzal Leeho a Sakura s Hinatou podepřeli Shikamara. Naruto je zavedl do místnodti, ve ktreré bylo sposta počítačů.
„Tohle je kontrolní místnost.“ podivil se Shikamaru.
„Jo a vy tady zůstanete. Dál půjdu jenom já s Hinatou.“ oznámil jim Naruto.
„To nemyslíš vážně.“ podívala se na něj Sakura.
„Shikamaru nemůže chodit, Lee je v limbu a musí tady zůstat někdo kdo se o ně postará.“ oplatil jí Naruto pohled.
„Hej lidi pojďte sem. Tohle by vás mohlo zajímat.“ houkl na ně Shikamaru, který se posadil k jednomu z počítačů.

5
Průměr: 5 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Kishi-chan
Vložil Kishi-chan, St, 2012-04-18 18:40 | Ninja už: 4873 dní, Příspěvků: 169 | Autor je: Prostý občan

Suké (nebo jak to ten Naruto říká), kdy chceš přidat další díl? Dokonale píšeš Smiling

Watakushi no namae wa Mangetsu Kishiko to moshimasu.
Watashi no shumi wa anime to manga desu.
Kaimono, tomodachi to kazoku ga suki desu.
Dozo yoroshiku, onegai shimasu. n_n

Obrázek uživatele Mullyda
Vložil Mullyda, Po, 2011-10-31 19:37 | Ninja už: 5330 dní, Příspěvků: 328 | Autor je: Pěstitel rýže

Je to moc a moc hezký -> honem další.

Oculum pro oculo, Dentum pro dente et Malum pro malo.
Me-ni wa me-o, Ha-ni wa ha-o to Aku-ni wa aku-o.
Oko za oko, Zub za zub a Zlo za zlo.

Obrázek uživatele pajcas
Vložil pajcas, Pá, 2009-05-29 21:19 | Ninja už: 5659 dní, Příspěvků: 37 | Autor je: Prostý občan

Dost dobrý začátek. Jen tak dál Smiling Zvláštní, že se stále držíš svých upravených charakterů. Držím Ti palečky. Už se nemůžu totiž dočkat pokražování. Ach ta zvědavost.

Obrázek uživatele lady Madoka
Vložil lady Madoka, So, 2009-04-04 19:30 | Ninja už: 5802 dní, Příspěvků: 33 | Autor je: Prostý občan

Je to zajímavý!!! Už se těším na další díl!!!

Obrázek uživatele Karlos-sama
Vložil Karlos-sama, Čt, 2009-04-02 20:05 | Ninja už: 6233 dní, Příspěvků: 672 | Autor je: Prostý občan

Super díl a to i ten předešlí. Doufám, že si budu moci rychle přečíst další. Celá série začíná fantasticky, a můžu jen hádat kdo na něj čeká Laughing out loud

Obrázek uživatele adahaz7
Vložil adahaz7, So, 2009-03-28 15:09 | Ninja už: 5754 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

sugou diel, tesim sa na dalsi

Obrázek uživatele Najte
Vložil Najte, So, 2009-03-28 16:58 | Ninja už: 5980 dní, Příspěvků: 111 | Autor je: Prostý občan

jop, to je skvělý Eye-wink už čekám na další dílek