manga_preview
Boruto TBV 08

Dve duše kontra jedno telo 1

-Alebo, tomu sa povie vážne „spriaznená duša“. Začiatok sú len vysvetlivky, ktoré by mohli pomôcť v orientácii sa v príbehu. Dúfam, že sa toto zapáči. (Nie vždy je čierna nálada zlou náladou)

V sídle Hyuuga klanu vládla pokojná atmosféra neskorého večera. Rodinné rozhovory sa neviedli. Všetky sa čoraz častejšie skrúcali k jedinému. K Hinate. No či chceli, a či nie, museli si priznať; je to tak lepšie. A bolo. Čo by ste si pomysleli, ak by ste mohli, keby ste boli mŕtvy a nik o vás nehovoril? Asi niečo škaredé. A práve preto sa o Hinate jej najbližší rozprávali, síce čoraz zriedkavejšie. Nikto jej stratu neniesol ľahko. Všetkých to zasiahlo, jedných slabšie, druhých silnejšie. Hyuuga klan sa však rýchlo postavil na nohy. Zvonka vyzerali pevne a vyrovnane, no nie všetci sa tak cítili aj naozaj. Hanabi prestala na určitú dobu cvičiť a stiahla sa hlboko do seba. Z domu vyšla len na pohreb, ktorý niesla ešte horšie, ako sa očakávalo.

Aj ostatní museli urýchlene odísť, keď videli krehké biele telo bez života v jednoduchej bielej rakve. Pre mnohých bolo ťažké podísť bližšie a položiť na jej skrížené ruky malý kvietok nádeje. Výnimkou nebol ani Naruto. Docestoval z misie len na to, aby ju mohol sám vyprevadiť za hranice svojho sveta. No nevytesnil ju za hranice svojho srdca.
A keď tam stáli, a pozerali na pohreb hodný samotného Hokageho, ich srdcia zmäkli a začali sa prejavovať prvé známky emócií. Smútočný pochod rušilo vzlykanie a občasné potiahnutie nosom. Odišla, ako by si to želalo každé dievča v jej veku. V bielych šatách, letmým úsmevom na bielych perách, so západom v tvári a východom na druhom svete. Jej hviezda, ako hovoril kazateľ, bude svietiť nad všetkými, ktorých milovala. A to bolo to najhoršie. Ona nemilovala nikoho.

Odišla z tohto svete vlastnou rukou. Nikto nevedel, aké zúfalstvo ju muselo viesť k tomu, aby čo len vážne uvažovala o tom, chytiť kunai do ruky s takýmto úmyslom. No nikto nevedel. V tom bol problém. Nikto sa o ňu nezaujímal, a čo bolo horšie, Hinata to dopustila a zmierila sa s tým.

Keby bojovala.... áno, bolo tam to všadeprítomné ´keby´. No ona nebojovala. Vzdala to až príliš ľahko na to, že chcela nájsť ´svoju cestu ninju´ . Možno toto bola jej cesta, no ani to nikto netušil.

Všetci sa pomaly prispôsobovali faktu, že ju už nikdy neuvidia.

No ona bola. Bola medzi nimi, k miestu jej predkov ju držalo puto silnejšie ako vôľa odísť. Každý deň sledovala, ako niekto chodí k jej hrobu a prosí o odpustenie. Ten niekto bol, na jej prekvapenie, Naruto. Možno za to mohol ten list, čo nechala pri svojom bezvládnom tele.
´.....Ale hlavne, hlavne som odišla kvôli Tebe, Uzumaki Naruto´ Táto jediná veta mala toľko vysvetlení, no Naruto si zobral k srdcu to posledné. To, že za jej smrť môže on. Nemohol, a všetci to dobre vedeli, všetci mu to tĺkli do hlavy. No on si stál za svojím. Bol to predsa Naruto, a Naruto nikdy nepovolí, ani keby na tom mal závisieť jeho vlastný život.

Avšak Hinata, ktorá blúdila po svojom bývalom domove mu nechcela odpustiť. Nemala mu čo odpustiť, a bola z toho zúfalá. Každý deň sedela na svojom náhrobnom kameni a rozmýšľala, aké to je, byť už tam, byť voľná a nemať starosti.

Každý deň ku nej prichádzal, zronený a sám vyzeral, akoby mal čochvíľa upadnúť do večného spánku.

Naruto, pomyslela si, keďže duchovia hlas nemali. Chcela ho utešiť, objať, pohladiť, no nemohla. Svet živých a mŕtvych delila hrubá čiara, ktorá sa nedala len tak prekročiť.
No Hinata sa nevzdávala.
Keby to tak urobila, aj keď žila.

Každý deň sa prebíjala Narutovou obranou, každý deň bola bližšie ku svojmu cieľu, no potom sa stalo niečo, čo nečakala.

Niečo, čo sa stane, ak sa duch mieša do záležitostí „tých za stenou“

Zvláštna sila ju ťahala z miesta, kde sedávala. Ťahala ju do Narutovho tela, do jeho pocitov a túžob.

No ten, kto ju tam ťahal, nebol Naruto, ani porušenie nepísaného pravidla blízkosti. Nebol to nikto iný, ako Kyuubi.

Hinata Hyuuga, zašepkal potichu, nechávajúc Naruta dokončievať svoj poobedňajší monológ. Hinata sa obzerala po priestore, v ktorom sa ocitla. Všade naokolo bola tma, no pri Kyuubiho cele žiarilo všetko červenou farbou. Kyuubi bol poslušne zalezený v tmavšom kúte svojho žalára, a čakal, kým sa Hinata zameria naňho.

Tá sa vznášala len pár metrov od dverí a vnútro jej imaginárneho tela prekypovalo zvedavosťou.

Prosím?- hlas mala pevnejší, ako keď bola človekom. Teraz jej nemohlo nič ublížiť, a ona si to uvedomovala. Kyuubi, zarazený toľkou zmenou, začal pomaly predkladať to, prečo ju „povolal“.
Potrebujem pomoc.
Pomoc?- omámene mrkala Hinata neviditeľnými viečkami.

Kyuubi prikývol mohutnou hlavou a privrel oči.
Naruto je na tom čím ďalej, tým horšie. povedal, s nefalšovanou ľútosťou v hlase.
Hinata pomaly začala chápať, o čo ide, a čo sa jej to pokúša Kyuubi šetrne povedať. Kto by to povedal do takého, ako je on, že bude brať ohľady na to, či niekoho raní?

Asi nikto.

Ale čo mám robiť ja?! bezradne vykríkla, keď sa ich spojenie začalo rušiť.
Pokús sa zotrvať v jeho tele dlhšie. To by pre začiatok stačilo.
Pomáha to?!
Áno, dá sa povedať, že ťa tu cíti.
Cíti ma....rozplývala sa Hinata pocitom radosti, že aspoň jeden človek na ňu nezabudol ani po toľkom čase.

Dobre, budem sa snažiť. No teraz musím ísť, zdráhavo sa rozlúčila Hinata s Kyuubim. Ten len znova prikývol hlavou a smutne pozeral za jej miznúcim obrazom.

Hinata sa dostala na svoje miesto práve vtedy, keď Naruto začal znova skladať svoj sľub.
„Hin, prisahám, že ťa tam hore nenechám samu. Možno čochvíľa prídem za tebou,“ dokončil s hravým podtónom v hlase, čo Hinatu vystrašilo a vyburcovalo do ešte väčšej snahy úplne zbúrať zábrany okolo jeho mysle. No kým bolo jej telo na ich pozemku, nemohla s ním ísť za hranice.
Také bolo druhé nepísané pravidlo.
Pravidlo, ktoré sa ale dalo porušiť tak, ako to predchádzajúce.
Naruto....

Poznámky: 

Ehi... keď má človek blbú náladu, trochu fantázie a začína veriť v duchov (muhaha), tak možno vznikne toto Smiling
Nová séria (povodne to mala byť jednorazovka, no...)
Prosím, veľmi prosím, napíšte em názory na túto poviedku. Veľmi by som chcela vedieť, čo si o nej myslíte, čo mám zlepšiť atd. Smiling
Onegai Smiling

4.733335
Průměr: 4.7 (15 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Meliodas_of_Reim
Vložil Meliodas_of_Reim, St, 2017-11-29 13:57 | Ninja už: 2791 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Editor jutsu, Manga tým, Ošetřovatel TonTon

Tak smutné Cry

Čte se to dobře, i přestože slovenština není můj jazyk Smiling

Další názory: Žánr duchařiny není můj šálek čaje, ale myslím, že jsi dobře zachytila pocity a plynutí děje. Pěkné.

Obrázek uživatele Nefrites
Vložil Nefrites, So, 2009-05-09 15:13 | Ninja už: 5912 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Prostý občan

Tak jsem dočetla. Hmm… příběhově se mi to docela líbí. Jsem zvědavá, co nového do tohohle několikrát už používaného tématu přibude. Nic jiného jsem od tebe nečetla, takže nemůžu říct, jestli si se zlepšila, ale předpokládám, že ano.
Co se typografie týče, tak to máš vcelku v pořádku… jen můžeš text na některých místech odentrovat pouze jednou (nevznikne prázdný řádek) může to pak na pohled působit celistvěji.

U prvního odstavce jsem zjistila, že tvůj text jako celek na mě působí trhaně... jakoby si jednotlivá svouvětí byla cizí... neměla společný příběh. Dost dobře nevím, jak se tomhle vyhnout. Je to hlavně pocitové.
Prostě to tak na mě působí... Ale líbí se mi řečnické otázky... dodávají skutečnostem na důrazu.
Občas opakuješ slova…


Ale jinak slova ve větách skládáš takovým milým způsobem, který se mi líbí.
Občas bych místo vlastního jména použila zájmeno… není nutné pořád opakovat, že on je Naruto.

Napsala jsi, že na pohřbu hovořil kazatel… tohle slovo já si automaticky spojím s křesťanskou vírou… Japonci jako takový jsou buď Buddhisté nebo Šintoisté. Je dobré mít povídku správně i co do reálií. Navíc křesťané – u niž by se objevil kazatel – neuznávají sebevraždu.
Celkově se mi kapitolka líbila… později se podívám i na další kapitoly a okomentuju je…

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, So, 2009-05-09 15:27 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Reakcia na prvý dojem: uch (skolabovala pri pohľade naňho)
Reakcia po dočítaní: uch (skolabovala pri dočítaní)
Reakcia tretia: tak, idem odpovedať.
Vlastne máš vo všetkom pravdu. To trhané, to som si všimla aj ja, no nijakým spôsobom to neviem dať dokopy. Možno je to blbé, ale je to tak. Opakovanie? Hech, a to som si naňho dávala pozor... ale aj tak sa to opakovalo, ako vidím. Nu, nevadí .)
Kazateľ.. na to viem reagovať iba takto: nič iné ma vtedy nenapadlo, nenapadá ma ani teraz.
Veľmi dík Nef, od teba to fakt beriem vážne. .)
(zase raz úplne od-veci-koment)

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!

Obrázek uživatele Ket
Vložil Ket, Po, 2009-04-27 15:29 | Ninja už: 5675 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

Páni, to je zajímavé... Jeste nikdy jsem nic podobného necetla, ale líbí se mi to! Jen tak dál!

Obrázek uživatele Yama_Hatake
Vložil Yama_Hatake, St, 2009-03-25 19:16 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

moja, idem si to dat vytlacit, aby som mala dake povinne citanie Laughing out loud

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Út, 2009-03-24 16:46 | Ninja už: 5740 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

Mojenko ty si tých 5 bodov zaslúžiš Smiling Vidno že sa snažíš a je to fakt dobré Kakashi YES

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Thampir
Vložil Thampir, Ne, 2009-03-22 18:06 | Ninja už: 5600 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Prostý občan

Je tu úžasná povídka...jenom mi trochu dělalo problém to číst...

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), Ne, 2009-03-22 10:48 | Ninja už: 19833 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Názory na túto poviedku? xD Véééľmi dobrééé Sticking out tongue Nenapadá ma čo vytknúť, poviem len jedno - neviem sa dočkať ďalšej časti, pretože toto začína ženiálne Laughing out loud Potom povinne odkaz do PM-ky, jasné Nani? xD

Obrázek uživatele K.Iwi the Fox
Vložil K.Iwi the Fox, Ne, 2009-03-22 12:29 | Ninja už: 5734 dní, Příspěvků: 553 | Autor je: Prostý občan

Jasne, jasne, kikul. Popravde, bála som sa, kto čo na to napíše.. taký blbý pocit, mno. O týždeň, ako inak, že? Eye-wink moc ti ďakujem Smiling ani nevieš ako Smiling

Paper is dead without words
Ink idle without a poem
All the world dead without stories
Without love and disarming beauty

Careless realism costs souls
- Nightwish (Imaginaerum), Song of Myself

SPOLEK ŽROUTŮ KNIH!!!