manga_preview
Boruto TBV 15

Půlnoční stín

Konožské ulice se zahalily do tmy, kterou s sebou přinesla tajuplná noc. Tmavý závoj pokryl i nejtajnější uličky a po té, co uhaslo poslední světélko, putoval tu jako obvykle půlnoční stín. Byl tak rychlý a nikdo ho neviděl, pouze jediná noc ho vždy spatřila a dopřála mu tiché pozorování, které ho každý večer, tolik naplňovalo. Noční stín, míhající se tmou, spatřil konečně místo, u kterého vždy tráví každou noc. Konečně spatřil to okno!(xD)

***

Okno, které noc co noc napjatě a usilovně pozoroval a vždy s nadějí doufal, že spatří objekt své touhy. Nikdy se ale neodvážil podívat blíž. Vždy ji pozoroval z určité a bezpečné vzdálenosti, aby ho nikdo nespatřil. Neví, proč ho láká tak moc, když ji každý den potkává a mluví s ní, napomíná ji a chválí ji, ale když ... chtěl by se jí tak moc dotknout, políbit ji .... Chce ji vidět, jak je šťastná, jak prožívá štěstí s ním. Po té, co i její světélko uhasne, chvíli čeká a pak se vrátí domů a celou noc touží, aby se mu o ní zdálo, bylo to jeho tajné přání, ale čím víc se o něj snažil, tím méně ji ve snech vídával.
Dnes je to jiné ... její světlo stále neuhaslo. Co je jinak? Je to znamení? Láká ho k sobě?

***

Jeho oči na ní upřeně hleděli už nekonečně dlouho. Pozoroval ji blízko za oknem, blíž něž kdy předtím. Její ladná křivka boků, byla poodhalená kousíčkem slabé látky, narůžovělé vlasy měla rozpuštěné volně okolo ramen a nepatrný pramínek jí zakrýval levé oko. I přes to, že byla ve světě snů, ve světě, kde okolo sebe nic nevnímá, ho sváděla.
Bylo těžké jí odolat a byla o mnoho roků mladší než on. Mnozí by si řekli, že to není až tak veliký rozdíl, ale on je učitel a ona studentka ...

Přišel , aby si ji pouze prohlédl, aby ho pohled na její krásnou tvář naplnil a on o ní mohl v klidu celou noc snít, ale moc dobře ví, že pouhé pozorování mu stačit nebude! ... mohl by snad ... ? Jenže co by na to Princezna řekla, kdyby se o tom někdo pouze zmínil. Zavrhla by slávu, talent, kterými se proslavil i jeho samotného. Kdysi by mu to možná bylo jedno, ale za tolik úsilí, za ty roky, které strávil učením a boji, by nechtěl vše zahodit kvůli tak krásnému, svůdnému stvoření ... nebo ano?
Pohlédl na její ležící tělo. V tuto chvíli byla tak zranitelná ... a on ji tolik chce. Ach nedívej se na ni, když víš, že nakonec … přesvědčoval sám sebe.
Ty neodoláš … už tolikrát jsi podlehl touze … říkal mu vnitřní hlas …
Teď nesmí nic udělat. Mnohokrát se stalo, že svou vůli doopravdy nedokázal potlačit a pak přišel na jejich společný trénink později. Často na ulicích vídává ženy, které mu vždy podlehly ... ona by měla být další ...
Ta touha! Stále více se stupňovala a ona ho natolik okouzlila. Pátá ho přeci poprosila, ať na pár dní pohlídá svůj tým, že musí odjet. Tak možná by … ano nikdo tu není, mohl by snad …

***

Odkryl dečku, tiše, aby ji tak rychle neprobudil a pomalinku se k ní naklonil.
Začínala se probouzet. Radši by ji měl uklidnit a až pak vysvětlit, co by chtěl právě udělat.
Otevírala oči a pak se vyděsila. Vytřeštila na něho své překrásné zelené oči. Přitiskla se víc k posteli a opřela se o pravou ruku, aby nespadla. Bylo už pozdě! Ta její něžnost a roztomilost. Bála se ho ... Utekla před ním na druhou stranu pokoje, ale on byl rychlejší.
„Bojíš se?“ optal se jí naléhavě.
Něžně přikývla.
„Není se čeho bát,“ opatrně ji uklidňoval a pohladil ji po tváři. Odmítavě ucouvla, proto ji rychle přitlačil k nejbližší zdi a přitáhl si ji k sobě. Začala sebou cukat a zabořila pěstmi do jeho hrudi. Odstrčila ho od sebe a on ji zdráhavě pustil z objetí, ale stále držel blízko u sebe, aby ji náhodou nenapadlo utéct. Chvíli váhal, ale pak si jí jemně, ale současně pevně znovu přitiskl k sobě. Pak už bylo pozdě i na křik. Stále se bránila a bylo poznat, že to nebude tak lehké jako s těmi ostatními. Ach ano … zapomněl … ostatní ženy, které se před tím chovaly podobně nejdřív políbil.
V okamžiku, kdy odvrátila obličej, ji oslepil páskou, kterou nosil přes levé oko. Pak následoval polibek. Bylo to tak nevinné a sladké, chtěl, aby si vše, co do něho dal, plně vychutnávala. Povedlo se ... Postupně sebou přestala trhat a nechala se jím unést. Bál se, že když přestane, vše skončí a ona se nakonec ubrání. Musí být přesvědčivější!
Chvatně jí prsty vjížděl pod tenké šaty, které z ní nakonec, za doprovodu horkých polibků, doplňované vzájemnými dotyky, strhl ... Cítil, jak ji hlasitě bije srdce, stejně jako jemu ... je jisté, že chce to samé, co on. Naprosto se mu oddala .... teď už patřila jemu.

Levou rukou si ji přitáhnul ještě blíž a druhou si ovinul její nohu okolo těla. Vše bylo najednou tak snadné ... Úplně jí popletl hlavu. Celou si ji vzal a pomalu, postupně ochutnával. Najednou se ocitla pod ním, na okamžik na vše úplně zapomněla. Začala tiše sténat a zcela se oddala milostné hře. Její učitel jí opět padl na rty a opájil se její krásou, její neviností. Proč nedokáže odolat svému hříchu a v všemu co je slastné a zakázané?

„Sensei....“ ozval se její sténavý výkřik a on se zhluboka nadechl.
Vyčerpaně si lehl vedle ní a opatrně jí prsty otřel pramínek slz, které jí tekly po zrůžovělé tváři. Hluboce se podíval do jejích očí. „Jsi tak nádherná a nevinná .... .“ Uslyšela a celá se zachvěla. Pak se naposledy utopila v jeho smyslném polibku.

***

Konožské ulice se zahalily do tmy, kterou s sebou přinesla tajuplná noc. Tmavý závoj pokryl i nejtajnější uličky a po té, co uhaslo poslední světélko ... to její, putoval tu jako obvykle noční stín. Byl tak rychlý a nikdo ho neviděl, pouze jediná noc ho vždy spatřila, spatřila jeho jiskřivé oči, naplněné touhou ... tajným přáním a dopřála mu tiché putování ... stejně, jako se objevil, tak také zmizel. Je to přeci půlnoční stín ...


Poznámka:
[i]
Věnuji ji Akimu, protože mi jednou posílal obrázky páru Kakashi Z lásky Sakura a byl tam mezi nimi i můj nejoblíbenější a Akiho napadlo, že bych o nich mohla napsat povídku a já mu ji slíbila, tak je tu Smiling a pak bych jí chtěla věnovat petkpace

4.88889
Průměr: 4.9 (18 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Larten
Vložil Larten, So, 2009-04-11 09:17 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 566 | Autor je: Prostý občan

Páni, Lili, ty se nezdáš Laughing out loud to ti nestačí na perverzitu Zkoušky? Laughing out loud xD každopádně sem rád, že nestačí, protože je to úžasně napsaný Smiling uh... každej dělá z Kakashiho perverzáka xD to se mi líbí

Moje NEJOBLÍBENĚJŠÍ FF - Extra long! 20th is coming! Finally! by Lilgaara
Njelepší FFkáři - hAnko, Lilithka, sorafay, Takari, Lilgaara, ... uf, to by bylo moc na dlouho, je jich fakt neskutečně moc! Laughing out loud
Jsem Hidanofil, Kibofil, Temarifil, Hinatofil, Gaarofil, Peinofil,... a věrný Jashinista xD

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, St, 2009-06-24 18:05 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

jejuuu no víš když ty jsi mě to naučil Mrk . . . tak se nediv a snad už se příště domluvíme, co tam dáme za překvapení, ale pak musíme přemluvit naší editorku aby nám to schválila . . a děkujííí Tee-hee

Obrázek uživatele Rocky
Vložil Rocky, Ne, 2009-03-29 18:17 | Ninja už: 6119 dní, Příspěvků: 3170 | Autor je: Prostý občan

je to krásný Eye-wink ... ale proc zrovna Sakura Sad brala bych kohokoliv, ale proc zrovna ji Laughing out loud ... ni co nadelam .. ale je to krasne napsany Eye-wink

new FF › Jiný příběh Sasoriho ..
new FA › Sasuke vs. Naruto .. NEW
old FA › Naruto is father ..
sériovka › 15. díl .. NEW

změna přezdívky .. už jsem to nemohla vydržet, tak už i na to došlo Laughing out loud
dříve Rock-girl ››› nyní Rocky

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, Ne, 2009-03-29 19:31 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

Rock-girl: Sakura proto, že si ji vybral Aki a já ji věnovala, tak .... já vím, že to není mocko oblíbený pár, ale mě se líbí! Sticking out tongue kujů :*

Obrázek uživatele petricka-chan
Vložil petricka-chan, So, 2009-03-21 15:44 | Ninja už: 6038 dní, Příspěvků: 798 | Autor je: Prostý občan

Waw...Smiling Páni já jsem snad úplně oněměla:D úžasná povídka...Smiling I když je to pár Kakashi/Sakura tak to nemá chybu!!Smiling

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2009-03-21 13:27 | Ninja už: 6252 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Moc pekná poviedka, skvele napísaná Smiling
A ten obrázok k nej sa mi veľmi páčil Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, So, 2009-03-21 17:59 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

sorafay: děkuji Smiling

petricka-chan: jů děkuji moc ^^

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, So, 2009-03-21 18:10 | Ninja už: 6252 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Akasun
Vložil Akasun, So, 2009-03-21 00:13 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 403 | Autor je: Prostý občan

*^^* já věděl, že si to nemám jít číst o půlnoci ^^" ... děkujii moc za věnování ... víš o tom, že se člověk může ponořit do téhle FF a tím úplně zapomenout na okolní svět? Je to nádherné ... tuhle FF ani moc nejde popsat slovy ... víc Ti řeknu na PM ... ^^

Obrázek uživatele Kumiko--chan
Vložil Kumiko--chan, So, 2009-03-21 00:01 | Ninja už: 5947 dní, Příspěvků: 1389 | Autor je: Prostý občan

když jsem pochopila o čem se píše, tak jsem málem propadla depce jako vždycky... jsem naprosto alergická na pár KakaSaku... ale pak... jak se to pak rozjelo Laughing out loud to už jsem to přestala brát tak osobně Laughing out loud bylo to fantastický Lilith, i když víc by mě potěšil třeba pár KakaAnko, ale stejně to bylo moc pěkný!




2 roky... já už tu jsem 2 roky právě dnes 17. srpna 2010 :)

Obrázek uživatele Cookie
Vložil Cookie, Pá, 2009-03-20 22:16 | Ninja už: 6123 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Prostý občan

Páni, sluníčko, to je nádhera! Taková romantika... ^^ Všechny ty pocity, ty situace, jsou tak překrásně popsané, až se mi z toho chce brečet... A to věnování...nádhera! Mám sto chutí se stát tvou manažerkou a domluvit se s nějakou institucí, protože tohle musí vyjít v knižní podobě, stejně jako všechny tvé výtvory! Jseš mocinky šikovná, sluníčko, jen tak dál! ^^

Obrázek uživatele Lilithka
Vložil Lilithka, So, 2009-03-21 12:43 | Ninja už: 6014 dní, Příspěvků: 910 | Autor je: Prostý občan

petkapka12: děkujíííí berůnko Z lásky jsem ráda, že se ta hloupoučká povídka líbí Laughing out loud ale raději v knížní podobě nie! dopadlo by to mocky špatně xD

Kumiko-chan:já vím že KakaAnko, ale já ten obrázek tak miláčkuju a napsat jsem to musela!!!! ^^ mocko merciiii Smiling

Akasun:mám ti poděkovat tu nebo do PM? ^^.... a v noci je to myslím lepčíííí Sticking out tongue