manga_preview
Boruto TBV 09

Drabbles Jashinova Kultu

Jedná se o soutěž, která byla zadána členům Jashinova kultu, drabble je krátká povídka, která má obsahovat přesně 100 slov.

Dandelion princess
Hidan svou kosu ztratil...
Hledal ji snad všude!
Stoupl si v koupelně
„Kdepak asi bude?“
Nebyla ve vaně,
tak hledal v míse.
Kde je ta trojbřitva?
Stále neví se.
Kakuzu nasrán byl,
před hajzlem stál,
řek: „Dělej, Hidane!“
A čekal dál...
Když Hidan vylezl
a louži překročil,
vydal se chodbičkou,
k ložnici zatočil.
V posteli nebyla!
A ani pod ní!
Projel i šuplíky,
hlavně ty spodní.
Nebyla v kuchyni,
obývák prázdný,
jen Deidara, co kochal se,
že je tak krásný.
Šel hledat do kůlny
a tam ji našel!
A tak se rozjásal,
až dostal kašel...

ormalin

Jak Hidan k chuti na Kisameho přišel.

Kisame jako obvykle nadával, že na poslední misi viděl, jak ji lidi v konoze Sushi. Hidan samozřejmě jeho skuhrání nenáviděl a tak odešel. Vrátil se s náručí plnou ryb.
" Poslouchej Kisame! Nejen Konoha má ryby ráda
Maso rybí je dobré a vitamíny dává
proč si tedy také jednu nedat
navíc rybu nemusíš dlouho hledat! "
Nato snědl několik rybek, aniž by je předtím zabil nebo upravil. Jenže ryby mu zachutnaly a tak začal uvažovat, jakou má asi chuť Kisame. Od té doby se Kisame bojí, že ho Hidan sní a vyhýbá se mu, seč může a když ho potká, tasí Samehadu.

Ketsueki_Gaara
Jednu deštivou sobotu se sešel Jashinův kult v Obětní místnosti k dlouhé poradě. Lisa si tiše sedla do velkého křesla a na všechny pohlédla s prosebným pohledem.
“Jak to tedy chcete řešit?“
„Hmmmh…“ Zamumlali účastníci.
„Já bych vyběhl, předvedl jim taneček a odešel pryč!“ Usmál se jeden z věřících.
„Ale jak tím chceš vyřešit malování místnosti?“ Podivila se Lis.
„Aha… já myslel, že řešíme útok Akatsuki!“ Zavrtěl se na tvrdé podlaze.
„Zkus někdy poslouchat, jo?“ Křikla na něj Eliet a zavrtěla hlavou.
Nakonec se všichni dohodli na tom, že si nechají vymalovat na černo s červenými znaky a krvavými stříkanci na stropě.

Satora
Jak Hidan k Akatsuki přišel
Před dávnem se vyskytl jeden malý problém. Tato potíž vlastnila kosu a neoblomně věřila v Jashina. Lidé se ho obávali. Kam vkročil tam sto let po jeho odchodu nebyl ani živáček. Tak lidé svolali poradu s jedním cílem. Vyštvat Hidana daleko od lidsé civilizace. Radili se douho, až se sproblém vyřešil sám.
To si Hidánek brousí kosu a kolem jde něčí tchýně a praví: "Chlapče vy máte pěknou kosu. Posekejte mi louku."
Hidan odsekl: "Neposekam." Tedy seběhla se celá ves a povykovala na něj. Až z toho Hidimu bzíkalo a uprchl do hlubokých lesů rozjímat v přírodě, kde potkal Akatsuki.

hAnko
Hidanovo trápení

Byl jeden člen Akatsuki jménem Hidan a strašně se trápil. Připadal si jako vyvrhel, protože neměl žádnou úchylku.

„Pein je chodící železářství, Konan trpí nutkavou obsesí skládat origami, Kakuzu je na prachy, Itachi rád mučí lidi, Deidara ujíždí na růžové barvě, Zetsu požírá mrtvoly a Tobi je taky řádnej magor… ale co já?“ fňukal.

Jeho nářky zaslechli tři bohové – Jashin, Ovce a Pomelo.
Pomelo: „Nabízím ti nesmrtelnost a doživotní přísun Vitaminu C.“
Ovce: „Bééé, tvým osudem jest býti nesmrtelným pastýřem.“
Jashin: „Dám ti nesmrtelnost, bolest, vraždy a kreeeeeeev!“

Hidan se pouze usmál… a přidal se k Andělům světla!

Yontei Tekuri

Jashinův kult (Obětace)

Chodbou se rozléhá rychlý klapot bot, když jí běží urostlý, černovlasý muž. Konečně se před ním zjevuje očekávaná brána do Místnosti. Byl tu už nesčetněkrát, ale pokaždé, když tudy jde, mrazí ho v zádech, cítí zvláštní záchvěvy plné očekávání. Vbíhá do brány na poslední chvíli, než se uzavře na celou noc. Muž usedá na své obvyké místo. Všichni už jsou zde, on je posledním – ostatně jako vždy. Odbyla půlnoc a osazenstvo povstává. Uprostřed kruhového stolu leží připoutaná žena s roubíkem v ústech. Muž se blíží k ženě svírajíc v ruce dýku. Se slovy ,,Jashine, přijmi tento dar“, je žena obětována.

Temari.II.
Moje dráha Jashinisty

Prý k nesmrtelnosti pomůže mi On, že nezemřu, i když ran budu mít milion. Mě Jeho slova chytla hned, však pak to nebyl žádný med. Než stihla jsem napočítat do pěti, už Jashin žádal oběti.
Já nechtěla provozní kosu, „Seženu něco jiného“, řekla jsem, „dřív než Udonovi ukápne z nosu.“ (Tož vám povim, to byl spěch… xD)

Tupé byly nohy z židle, příliš krátký nůž, zvítězily u mě vidle, a písničky z Moulin Rouge.

Dnes jsem profík Jashinista, preciznost je u mě jistá. Když zazpívám oběti, roztřese se vzápětí. Smíchy u mě každý zmírá, jeho bok pak bolest svírá.

Alalinka
Těžké začátky
Utíkal lesem, šaty zmáčené a potrhané od větví a šlahounů, z tmavých vlasů stékaly proudy vody, ten déšť byl nekonečný. Ohlédl se přes rameno na své pronásledovatele, což bylo osudová chyba, zakopl a nebyl schopen zabránit pádu. Následující praskot věštil jediné, zlomil si nohu.
Neměl šanci se smrtící ráně vyhnout.
Přišla a on pomalu, ale jistě umíral. Náhle se před ním zjevila osoba, nebyla jí vidět tvář.
,,Tohle nemusí být konec. Dám ti moc a nesmrtelnost výměnou za tvou duši. Budeš mi sloužit, sbírat duše zoufalců tobě podobných."
,,Příjimám," řekl po chvilce přemýšlení podávajíce ďáblovi ruku.
,,Vítej mezi mocnými, Jashine."

4.866665
Průměr: 4.9 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hitemi
Vložil Hitemi, Ne, 2009-03-22 21:47 | Ninja už: 5829 dní, Příspěvků: 879 | Autor je: Prostý občan

Dobré čtení, takhle na sobě, a dobré hlášky a podobně xD. Prostě
Jashinisti válí Laughing out loud

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., So, 2009-03-21 16:01 | Ninja už: 5822 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

pri Hidanovom trápení ma napadlo, co by mu asi tak ponukli prací prášok a parenica Smiling

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele Ayanne
Vložil Ayanne, So, 2009-03-21 15:13 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Pěstitel rýže

dandelion princess a temari II! vy valite!!! Laughing out loud
teda ne ze by ostatni nevaleli, ale tyhle dve dilka me vazne slozily pod stul... resp. pod bar (sem prave v praci a diky jashinovi ze tu ted nikoho nemam, nevim co by si zakaznici mysleli! Laughing out loud)

Obrázek uživatele Alalka
Vložil Alalka, Pá, 2009-03-20 21:09 | Ninja už: 5885 dní, Příspěvků: 1015 | Autor je: Prostý občan

ta ten výtvor Temari II. je megáckej...vážně super! perfektní rýmy Smiling

Obrázek uživatele Neas
Vložil Neas, Pá, 2009-03-20 20:49 | Ninja už: 5678 dní, Příspěvků: 724 | Autor je: Prostý občan

škoda že sem nestihl nic napsat Sad snad bude ještě nějaká podobná soutěž Laughing out loud

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Pá, 2009-03-20 20:29 | Ninja už: 5739 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

Ketsueki_Gaara,hAnko a Temari II. byly/i asi nejlepší Laughing out loud ale neříkám, že ostatní to měli horší, byli taky úžasní Laughing out loud