manga_preview
Boruto TBV 07

„Budeš skvelý Hokage!“ 26 – Premiestnenie

26. kapitola : Premiestnenie

Tsunade práve ležala na stole a robila si svoje „povinnosti“, keď ju zrazu prebudil nejaký buchot. To čo buchlo bol Naruto, keď sa potkol o hromadu papierov pri jej stole. Kakashi dopadol tvrdo na zem spolu s ním.
„Naruto? Kakashi? Čo tu robíte?“ čudovala sa.
Naruto sa postavil a oprášil. Jeho tvár naberala červený odtieň.
„Sakra... nemôžeš tu mať aspoň raz poriadok?“ vybehol na ňu.
Hokage sa vstala zo stoličky. Nebola zvyknutá aby s ňou niekto takto rozprával. Keď Naruto videl ako sa k nemu blíži s vražedným úmyslom, hneď ho prešiel hnev.
„Hokage-sama, s Kakashi-senseiom je zle. Musí rýchlo do nemocnice.“ snažil sa ju slušne naviesť na iné myšlienky.
Podarilo sa. Prezrela si poriadne na Kakashiho.
„Tak prečo si prišiel za mnou a nie do nemocnice?“ zrúkla naňho.
„Ideme!“ zavelila.
Naruto vzal Kakashiho a náhlil sa za Tsunade, ktorá pendlovala do nemocnice. Hneď ako tam dorazili, senseia odviezli na operačku. Tsunade sa už zberala za ním, ale niečo jej nedalo. „Akoto, že ste tak skoro späť? Tak rýchlo ste sa predsa nemohli vrátiť. A čo misia?“
Naruto sa tresol po čele.
„Doparoma, ja som na Sakuru a Hinata takmer zabudol.“
„Čo? Oni sa nevrátili s vami?“
„O chvíľu som späť. Čo najrýchlejšie sa vráťte do svojej kancelárie. Budeme všetci tam.“
povedal Naruto, zložil pečate a vo víre zmizol.
Tsunade nad tým len pokrčila plecami a vydala sa na operačku.

Naruto sa objavil niekde v lese.
„No zbohom. Kde to som?“ povzdychol si.
Nepodarilo sa mu premiestniť kde chcel?
„Sakura-chan.... Hinata!!!“ kričal.
Nikto sa neozýval. Začal sa znovu sústrediť na jutsu, keď v tom niečo začul.
„Naruto-kun, si to ty?“
Bola to Hinata. Zapla si byakugan, aby skontrolovala okolie. Bol iba necelých sto metrov od nich. Rýchlo pribehol za hlasom. Sakura ležala na zemi a Hinata kľačala pri nej.
„Čo je so Sakurou-chan?“ strachoval sa Naruto.
„Nič jej nie je. Je len vyčerpaná, tak som ju nechala spať.“ povedala kľudne Hinata.
Bolo divné aká bola pokojná. To ona sa zvyčajne strachovala. Rýchlo Sakure skontroloval životné funkcie. Skutočne bola v poriadku. Opatrne ju vzal do náruče.
„Neviem či to dokážem. Nikdy som nepremiestňoval viac ako dvoch ľudí ak počítam aj mňa. So senseiom sa to našťastie podarilo. Už je v nemocnici .....“
„Tak vezmi Sakuru a ja môžem ísť po vlastných. Alebo keď to zvládneš, tak sa po mňa môžeš vrátiť. Ja tu ...“ prerušila ho Hinata.
„V žiadnom prípade. Samu ťa tu nenechám.“ vyvrátil jej návrh Naruto.
„Neboj sa o mňa Naruto-kun. Ja to zvládnem.“ začala sa zlostiť Hinata.
Takú ju ešte nevidel. Čo je s ňou?
„Nepodceňuj ma Naruto-kun.“ zašeptala.
Aha, preto sa zlostí. Najprv ju nenechal bojovať a teraz ani zostať samej. Ale on si o nej nemysli, že je slabá .... alebo hej? Nie, bojí sa o ňu.
„Prepáč Hinata. Tak som to nemyslel. Neboj sa, ja to zvládnem. Prenesiem nás všetkých troch, uvidíš.“ vyčaril ten najupokojivejší úsmev.
„Chyť sa ma za ruku.“ vystrel ruku smerom k nej.
Hinata chvíľku váhala. Potom mu ju zdráhavo chytila a následne až po korienky vlasov sčervenala. Naruto si to nevšímal. Jednou rukou poriadne chytil Sakuru a druhú mu držala Hinata. Sústredil sa ako najviac v ten moment dokázal na nemocnicu.
S ťažkosťou zložil pečate a všetci traja spoločne zmizli vo vetre.

Otvoril oči.
Stáli ..........na strome?
„Čo?“ spýtal sa sám seba.
Pohľadom neisto prešiel okolie. Vážne si myslel, že sú stále v lese.
„Chvalabohu, podarilo sa.“ vydýchol si.
Boli v Konohe. Stali na strome pred nemocnicou. Pozrel na Hinatu.
Tá ho chytro pustila a uhla pohľadom. Naruto to jej divne chovanie nechal tak, vzal Sakuru a skočil cez okno do nemocnice. Chvíľu musel hľadať niekoho komu by predal Sakuru.
Vrátil sa na strom, ale Hinatu tam nevidel.
„Naruto-kun!“ volala na neho spod stromu.
Naruto zoskočil dole.
„Hokage čaká hlásenie, ale ak si unavená, choď domov. Ja ho môžem podať aj sám.“
„Pôjdem s tebou. Vôbec nie som unavená.“
usmiala sa na neho.
„Ok, tak poďme.“ opätoval jej úsmev Naruto.
Rozbehli sa po strechách k Tsunade.
Zrazu sa Naruto šmykol a už padal dole.
Hinata pridala do chodidiel čo najviac chakry a našťastie ho stihla včas zachytiť.
Zatiaľ čo to Naruto rozdýchaval, Hinata na neho vyplašene hľadela.
„Si v poriadku Naruto-kun?“
Naruto sa vyrovnal a usmial.
„Ďakujem Hinata. Dnes už druhy krát si ma zachránila. Nič mi nie je, som len trochu unavený.“ odvetil.
Samozrejme, kto by nebol. Dva dni takmer vôbec nespal a na boj s Kisamem vyničil určite tiež veľa chakry. A ešte k tomu tie teleportačné jutsu. Tie museli spotrebovať asi najviac chakry. Musel byť úplne vyšťavený.
A bolo to aj na ňom vidieť. Kruhy pod očami a aj ako vyrovnaný sa trochu hrbil.
„Naruto-kun? Ja môžem oznámiť výsledok misie aj sama. Nemusíš ísť so mnou. Mal by si si ísť oddýchnuť.“ navrhla, aj keď odpoveď vedela vopred.
„Musím ísť. Mám pre babču informácie, o ktorých viem iba ja.“
Obaja sa teda opäť pustili za Godaime. Vyšli po streche a skočili dnu.
Tsunade sedela za svojim stolom a očividne čakala iba na nich.

4.962965
Průměr: 5 (54 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tayuya_15
Vložil Tayuya_15, St, 2009-03-11 13:10 | Ninja už: 6037 dní, Příspěvků: 182 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud ... supeer...som ti to oznamkovala

"Sme ľudia, nie ryby" - Itachi Uchiha Laughing out loud

brainquest

http://s7.bitefight.sk/c.php?uid=28056

Obrázek uživatele asuhduihffsd
Vložil asuhduihffsd, St, 2009-03-11 12:31 | Ninja už: 5638 dní, Příspěvků: 63 | Autor je: Prostý občan

ako vzdy super Laughing out loud

Obrázek uživatele Aniqua
Vložil Aniqua, Út, 2009-03-10 23:14 | Ninja už: 5782 dní, Příspěvků: 240 | Autor je: Prostý občan

Woooow
Naozaj krasa .
Len tak dalej.
Uz sa strasne tesim na dalsi dielik Smiling Smiling Smiling

Obrázek uživatele Amhery
Vložil Amhery, Út, 2009-03-10 21:37 | Ninja už: 5544 dní, Příspěvků: 220 | Autor je: Prostý občan

Musím povedať (napísať), že mne je v podstate jedno odkiaľ to pridávaš... hlavne, že pridávaš Eye-wink
super FF

Moja FF Eye-wink Narutov návrat - chuuninská skúška <- DOKONČENÁ Smiling

ehm... som chlapec xD (píšem to tu pre istotu kvôli nicku Eye-wink)

Wolfy Lair Fansub