manga_preview
Boruto TBV 07

"Kniha Džungle" u Akatsuki: lekcia č.3- Čo nepoznáš, to neber.

Keď vošiel do obývačky, nikto ho ani len nezaregistroval. Itachi sedel na zemi a snažil sa naučiť Trhača poslúchať. Moc mu to nešlo... Váľal sa po koberci, v snahe objasniť mu čo znamená povel „mŕtvy pes“ ale zjavne si nevšimol že Trhač schúlený do klbka spí...
Deidara sedel na gauči a viedol s Kisamem prudkú hádku o tom, čím budú svoje zvery kŕmiť.
„Ja ti hovorím, že ovocím! Všade sa predsa píše, že je zdravé!“ hádal sa Deidara.
„Veď sú to vodné tvory!! Nemôžu jesť ovocie! Skôr nijaké...vločky alebo tak.“ Mračil sa Kisame.
„Vločky?! Čo sú na obilnej diéte?“ rozhodil rukami Deidara. Pein sa rozhodol, že ich nebude rušiť. Alebo skôr sa snažil byť čo najmenej nápadný... Sadol si do kresla, chytil do rúk noviny a sústredene začal čítať. Zamračil sa. Čo to tam píšu? Niak to nedávalo zmysel... Príliš neskoro mu dobilo, že noviny má hore nohami.
Zrazu sa do obývačky vrútil Kakuzu. Bol celý modrý... teda aspoň od hlavy hore a niečo sústavne chrčal.
„Čo hovoríš? Nepočujem!“ vytiahol obočie Pein. Kakuzu zalomil rukami, trochu neprirodzene vyplazil jazyk a opäť niečo zachrčal.
„Och! Jasné!“ svitlo Peinovi zrazu. „Toho som si pred tým nevšimol!“ zvolal pozerajúc na hada, silno omotaného okolo Kakuzovho krku. Nášmu krajčírovi už zjavne dochádzal kyslík...
„Mám ti ho dať dole?“ uistil sa Pein nevinne, začo schytal od Kakuza škaredý pohľad.
„Čo iné?“ zasyčal prefajčeným hlasom dážďovky po šesťdiesatke. Pein na to len čosi zahundral a podujal sa na ťažkú a namáhavú prácu. Najprv chytil hada za chvost a snažil sa ho odkrútiť. Ale had sa držal ako kliešť. „Čo teraz?“ nevedel si rady Pein. Po chvíli uvažovanie skúsil hada zobrať od stredu. To sa k nemu ale otočila hlava s dvoma jedovatými zubami a zlovestne zasyčala. Pein od úľaku odskočil. „Ja...ja...“ jachtal. Chcel sa z toho nijak vykrútiť... Ale Kakuzu už naozaj nevyzeral najlepšie. Prešiel od modrej farby k zelenej a zdalo sa, že mu každú chvíľu exploduje hlava. Pein nemienil prísť o svojich podriadených (zvlášť nie tých, ktorý zošívajú stratené časti tela) takže prehltol a pustil sa do toho ešte raz.
Predsa ma neporazí nijaký had! Zamračil sa a začal ho odmotávať. Momentálne mu už bolo jedno, či sa tomu prekliatemu, slizkému stvoreniu niečo stane. Tentoraz to išlo pomerne ľahšie... O niekoľko minút už bola Kakuzu „voľný.“
„Ooo! Ďakujem šéfe... Myslel som, že udrela moja posledná hodinka!“ povedal ešte stále neprirodzene vysokým hlasom a pri tom si šúchal krk.
„Hm... Na čo si si kupoval takého nebezpečného hada?“ podivil sa Pein.
„Áále...to nič nie je,“ hodil rukou Kakuzu. „Ten predavač v obchode ma varoval, že raz za čas dostane takýto „skrat“ ... asi si budem musieť zvyknúť.“ Pokrčil plecami.
„Alebo kúpiť brnenie na krk... “ zamrmlal Pein, ale Kakuzu ho už nepočul. Opatrne chytil hada na ruky a odišiel preč, nevedno kam.
Pohľad mu prešiel na dvojicu na gauči, ktorá sa ešte stále hádala. Preboha, toto sa zle skončí, pomyslel si Pein a zložil by si hlavu do dlaní keby sa práve vtedy neozval výkrik. Následne na to dupot a... Tobi vtrhol do obývačky.
„Nieeee! Čo ste to urobili?! Kde je môj Miško?“ volal na plné ústa.
„Ajajááj...“ zatiahol Pein nebadateľne.
„Čože? Aký Mišo?“ divil sa Deidara, ktorý si v hádaní dal na chvíľu pauzu.
„Môj Mišo!! Škrečok! Myška!“ volal Tobi a zdalo sa, že slzy má na krajíčku. Peinovi ho prišla trochu ľúto. Natiahol ruky a poklepkal Tobiho po pleci. „Ale Tobi, no ták... Asi dostal nijaký postraumatický myší šok... Neboj sa. Teraz je už určite v myšacom nebi kde sa prežiera syra...“ snažil sa ho Pein uchlácholiť. Ale Tobi sa mu vytrhol a hodil po ňom nechápavý pohľad. „Prečo by mal byť mŕtvy?! Veď on ZMIZOL!“ zvolal rozhorčene.
„Zm... zmi... zmizol?“ zopakoval Pein. Ale ako to? Veď som ho potom vložil naspäť do jeho príbytku! Je možné, že by Amália... Nie! Jej som predsa dobre zavrel klietku...
„Bola som to ja.“ Ozvalo sa z rohu miestnosti a všetky pohľady sa upriamili tam. Stála tam Konan a v ruke mala... prachovku? Pein prehltol. Muselo sa stať niečo hrozné...
„Prečo?!? Kde je Mišo, teta (xD) Konan?“ prosil Tobi. Konan sa mu otočila chrbtom a začala utierať poličky.
„V smetnom koši,“ odvetila.
„Nieeeeeee!“ ozvalo sa ťahavé zavytie. „Prečo si ho zabila?! Ty si zláá! Ako si mu to mohla urobiť?“ kvílil Tobi a teraz sa zdalo, že už naozaj plače. Aj keď, cez masku to nemohol nikto dokázať...
„Ako som mu to mohla urobiť?! Jednoducho! Povedala som, že tu žiadne zvieratá nechcem!“ rozzúrila sa zrazu Konan.
Tobi na ňu chvíľu pozeral bez slova. „Si vrahyňa zvierat!! Ja... ja ťa udám! Na UNICEFE!“ zastrájal sa.
„Ehm... Tobi. To je pomoc deťom... “ pošepol mu Deidara.
„To je jedno! Ale udám ju! Zabila môjho kamaráta!“
Pein sa celú tú dobu snažil byť neviditeľný. Celý červený si čítal noviny... Ale pri poslednej vete mu to nedalo. „Konan... prečo si to urobila?“ začal váhavo.
Modrovláska sa naňho otočila a prebodla ho pohľadom. Zdalo sa, že je naštvaná, takže teraz si to Pein pekne odnesie. Ale ona len pokojne vydýchla a ľadovým hlasom odpovedala:
„Ja nie. On bol už aj tak mŕtvy. Iba som poupratovala odpad.“
„On nebol žiadny odpad!!!“ zrúkol žiaľne Tobi.
„To... to myslíš vážne?“ jachtal Pein a už ľutoval, prečo sa to vôbec pýtal. Konan mu na to niečo zamrmlala... zdalo sa mu, že to bolo niečo ako „akoby by si o tom nevedel Pein.“
Ale možno sa ozývalo iba jeho svedomie... Každopádne to bolo divné. A ešte divnejšie bolo, prečo Konan upratuje. To už muselo byť naozaj zlé... Pein mal podozrenie, že je to len zámienka a tajne chodí vraždiť ostatné zvieratá... So vzdychnutím sa postavil, prekročil spiaceho Itachiho na zemi a pobral von z izby. Toto bolo naňho priveľa...

________________________________________________________

Poznámky: 

Ja viem ja viem... ukameňujte ma xD
Prečo?
a) hovorila som že to bude trojrázovka
b) za to že to trvalo ta dlho
c) a za ten príšerný názov xD

Gomeen ľudia! Ale na všetko mám aj pádne výhovorky!
Tak za prvé, ja nemožem za to že mi to proste nevyšlo no... ale ďalší diel už bude NAOZAJ posledný!xD A trvalo to dlho... ale múza (a chcenie sa xD) jaksi nebolo! *angel look*
A do tretice... fakt gomen ale nič iné ma nenapadlo xD

A komenty poprosím!Smiling

4.825
Průměr: 4.8 (40 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Saora
Vložil Saora, Po, 2016-07-25 22:40 | Ninja už: 2830 dní, Příspěvků: 100 | Autor je: Sluha v rezidenci klanu Hyuuga

Mise L: Domáci mazlíčci mých oblíbený postav dostávají docela zabrat (stejně tak i mé oblíbené postavy Laughing out loud ) Bude mýt Zetsu taky něco? Laughing out loud Snad se to dozvím v dalším díle Smiling

Mé obrázky mimo FA: https://www.instagram.com/svetla155/ Smiling Hope that you like it!

Obrázek uživatele Teddy-chan
Vložil Teddy-chan, Ne, 2015-02-15 20:37 | Ninja už: 3364 dní, Příspěvků: 29 | Autor je: Pěstitel rýže

Je to super jen mi je trochu líto toho křečka..... XD

Ninja čeká, až přijde jeho chvíle,
když nepřítel spí a není při síle.
Když jsou jeho zbraně ponechány temnotě noci,
právě tehdy se ninja chopí moci.

Není to tak, že 'ten kdo se stane Hokage' se stane uznávaným,
ale tak, že 'ten kdo se stane uznávaným' se stane Hokage. Uchiha Itachi

NaruHina 4ever!!!

Obrázek uživatele Teri-chan
Vložil Teri-chan, Ne, 2015-02-15 20:52 | Ninja už: 3366 dní, Příspěvků: 251 | Autor je: Asumův zapalovač

súhlasím

FC pre Uchiha-Mariko Laughing out loud : http://147.32.8.168/?q=node/113404 Laughing out loud

Obrázek uživatele Mizumi-chan
Vložil Mizumi-chan, Čt, 2012-08-16 17:41 | Ninja už: 4273 dní, Příspěvků: 277 | Autor je: Prostý občan

Jo tak to jsem so dost zasmála nejlepší bylo, jak Tobi povedal: Závolám na UNICEFE! Deidara na to: Ehm Tobi, to je pomoc dětem...
Ach jo tvůj humor mě fkt dostává, až na to že škrtiči nejsou jedovatí Laughing out loud.


Zastávám názor, že v Narutu musí být pár NaruSaku a SasuHina, ale na čem se shodnem všichi - TemaShika SaiIno. (má někdo proti TemaShika, SaiIno?)

Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, St, 2012-06-13 13:27 | Ninja už: 4629 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

pobavil som sa, ale len pre info, škrtiče nebývajú jedovaté Smiling

Obrázek uživatele Aideilisa
Vložil Aideilisa, Po, 2012-04-02 20:30 | Ninja už: 4450 dní, Příspěvků: 628 | Autor je: Prostý občan

fakt gooo povídka a krucinál at si to přečtě víc lidí !!! neni špatná je geniální!!

Obrázek uživatele SumiyaKirie
Vložil SumiyaKirie, Út, 2012-03-13 08:29 | Ninja už: 4408 dní, Příspěvků: 423 | Autor je: Prostý občan

Pein nejlepší Laughing out loud Vážně se ti to povedlo Laughing out loud

Obrázek uživatele cibo91
Vložil cibo91, Út, 2011-05-03 17:42 | Ninja už: 5771 dní, Příspěvků: 565 | Autor je: Prostý občan

Perfektná poviedka...nenašla som žiadnu chybu...len tak ďalej Laughing out loud...nech je sranda Laughing out loud



Kurňáááááá! Ľudia, ak by ste videli moje staré trápne komentáre kde píšem jak prihamaná (idem hlavne o Gaarove obrázky =_=" ) tak si ich láskavo nevšímajte, viete, 10 rokov som asi mala ^^" *facepalm*... asi ma urve...

http://media.tumblr.com/76337834a94504d2e03291b5fcf60533/tumblr_inline_m...

Obrázek uživatele Lilly_Uchiha
Vložil Lilly_Uchiha, So, 2011-02-05 18:44 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 611 | Autor je: Prostý občan

že začal chrčať ... už asi hodinu sa na tom smejem xD ... mohla by si písať ďalej a urobiť z toho sériovku Laughing out loud

Obrázek uživatele narutorolo321
Vložil narutorolo321, Ne, 2010-07-25 19:54 | Ninja už: 5045 dní, Příspěvků: 376 | Autor je: Prostý občan

Si vrahyňa zvierat!! Ja... ja ťa udám! Na UNICEFE!“ zastrájal sa.
„Ehm... Tobi. To je pomoc deťom... “ pošepol mu Deidara ja nemužu xD chudak tobi ježiš to je haluz tato FFčka toto je nasrandovanejšia FF na svete xD ale fakt ja z toho nemužu xD a klidne z toho urob seriovku to nesmi skončit je to strašna haluz a teen kakuzu to ma dostalo no už idem na další diel tenro diel ma fakt ale fakt pobavil ty maš taky talent kokos xD no noč idem na pokračko

milujem narusaku a nikdo mne nepresvedci o opaku!!!

Naruto + Sakura = Kakashi YES

smajlici čo viem: Smiling Sad Laughing out loud Puzzled Sticking out tongue Cool Puzzled Eye-wink Evil Shocked Jawdropping! Barf! Gaara Gaara HeHe Naruto Sakura Kakashi YES Kakashi ^_^ Kakashi Naruto smutny Neji Shino

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Ne, 2010-03-14 16:59 | Ninja už: 5158 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

Je to užasne od smiechu sa mi nedalo dýchať

Obrázek uživatele Lothien
Vložil Lothien, Ne, 2009-12-06 01:45 | Ninja už: 5229 dní, Příspěvků: 51 | Autor je: Prostý občan

ja ta udam na UNICEFE
ehm tobi to je pomoc detom
mg dokonale hned idem na dalsi diel

Obrázek uživatele Laitte
Vložil Laitte, Po, 2009-09-21 18:59 | Ninja už: 5452 dní, Příspěvků: 1515 | Autor je: Prostý občan

Zasyčal prefajčeným hlasom dážďovky po šesťdiesatke - tak to bolo úplne najlepšie z tejto časti Laughing out loud Z toho som fakt nemohla XD Ok, ja letím na pokračko Smiling

Obrázek uživatele Rawera
Vložil Rawera, So, 2009-09-19 21:12 | Ninja už: 5304 dní, Příspěvků: 208 | Autor je: Prostý občan

to je supeeer XD uz sa sulam po zemi au tie krce v bruchu XD


Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, St, 2009-04-15 16:32 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

to bolo uzasne Laughing out loud
zasyčal prefajčeným hlasom dážďovky po šesťdiesatke-z tejto vety som fakt ze nemohla Laughing out loud

Obrázek uživatele Arantir-z-Konohy
Vložil Arantir-z-Konohy, St, 2009-04-08 23:37 | Ninja už: 5613 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Tak to je božský tvoje povídky zbožnuju Smiling

Obrázek uživatele UsedToBeCola
Vložil UsedToBeCola, St, 2009-03-11 13:05 | Ninja už: 6017 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

tvoje poviedky by mali sfilmovať Laughing out loud
ja si to viem živo predstaviť, ako taký dobrý sitcom xDDD ako napríklad to s tým unicefom Laughing out loud to by sa všetci rehňali jak sprostí... vieš, ten deidarov ksicht, jak mu to pošepol Laughing out loud
*premýšľa, či poslať email s námetom do markízy xD*

Obrázek uživatele Schrödingerova kočka
Vložil Schrödingerova kočka, St, 2009-03-11 07:50 | Ninja už: 5967 dní, Příspěvků: 2945 | Autor je: Prostý občan

Tak fajn. Právě jsem na to přišla xD Jsi třetí člověk, kterej mě svýma parodiema prostě zabíjí xD Nemožný....jak to děláte sakra? xD
Btw. v poznámkách máš místo *Angel look* napsaný *angel lool*....a lool je jako smích. Představuješ si taky vysmátýho anděla? xD

“A clear conscience is usually the sign of a bad memory.”

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, St, 2009-03-11 08:33 | Ninja už: 5854 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Ou! Ale ja nechcem zabiť Rikuš-sama! Nemožem ju zabiť, pretože potom nebude mocť písať svoje úžasné poviedky bez ktorých nemožem žiť!xD
Ale som fakt rada že sa ti to páčilo! Moc,moc,moc!Smiling
Btw- opraveno xD

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)