manga_preview
Boruto TBV 14

Konoha na pokraji zničení 01

Jednoho dne kdy Tsunade zavolala tým sedm, aby jim dala misi tak Naruto ještě nevěděl v jakém bude šoku až přijde k ní do kanceláře. Naruto vešel a sním i Sakura a Kakashi.
Naruto byl hodně rád,protože už dlouho nebyl na žádné misi.
„Mám pro vás misi typu S, musíte zabít Sasukeho, který je pro Konohu až moc nebezpečný!“
vyhrkla na ně 5.HOKAGE. Naruto a se ani nepohnul a z čela mu ztekla malá kapička potu.
„Cože to nemůže být možné, Sasukeho nemůžu zabít, je to můj přítel“
dořekl větu a sklonil hlavu k zemi. Kakashi převzal dokumenty od Tsunade a byl stejně překvapný jako Naruto a Sakura.
„To neudělám, “vykřikla Sakura a s brekem vyrazila dveře tak,že se vyhodily z pantů a na půl se rozpůlily.Poté Sakura vylítla z kanceláře 5.Hokage a běžela pryč.
„Naruto jestli Sasukeho nezničíme tak může zabít stovky lidí, prostě to musíme udělat“ řekl Kakashi a připravoval se na cestu.
„Proč zrovna já,“řekl Naruto potichu.

Příští den už v osm ráno stál Kakashi před bránou Konohy, kde měli být i v u dobu Naruto a Sakura. Naruto po chvíli došel a celý ještě smutný se divil,že Kakashi je tu dřív než on.
„Kde je Sakura,“ zeptal se Kakashi.
„To nevím od včerejška jsem ji neviděl,“ řekl Naruto s otáčivým pohled jestli Sakuru někde nevidí.Po půl hodině čekání se šli Naruto s Kakashim za Sakurou domů.

Naruto zazvonil, po chvilce otevřela její matka.„Ach pojďte,víte Sakura se od včerejška zamkla v pokoji a od té doby ještě nevylezla,“ řekla Sakuřina matka a zavedla je k jejímu pokoji.
„Sakuro?jsi tam,“ zavolal Kakashi a při tom zaklepal.Poté vyrazil dveře.Když všichni uviděli celý pokoj tak se lekly. Vypadalo to jako by tam prolítlo ohromné tornádo.Postel byla na půlku,díry ve stropě,všude rozmlácená omítka, na které byla spousta krve, Sakura ležela uprostřed pokoje na pokraji zhroucení. Pěsti měla roztřískané do masa a hlavu měla rozmlácenou o zeď.
„Sakuro!“ zakřičela její matka v ohromném šoku.Kakashi ji rychle poskytl první pomoc a odvedl do nemocnice. Naruto nemohl nic dělat,protože měl v hlavě pořád obrázek jejího pokoje,když do něj vešli.

Později téhož dne čekal Naruto a Kakashi před operačním sálem. Celá udýchaná dorazila INO s Shikamarem a Choujim.
„Je to pravda?!Stalo se jí něco?!,“ Vykřikla Ino v zděšení. Naruto a Kakashi mlčeli . Po pár hodinách vylezla s operačního sálu Tsunade,
„Sakura málem nepřežila,ale stačili jsme ji zachránit,bohužel je v hlubokém kómatu a jen tak se neprobudí,už nemá vůli žít a tak se bojím,že za chvíli podlehne“. V čekárně zavládlo ticho. Všichni zdrcení, zvlášť Naruto a Ino, kterým ukápla nejedna slza.Nemohli se z toho vzpamatovat.
„Za chvíli jí můžete navštívit,“ řekla Tsunade a odešla. Ino začala vzpomínat na to jak byli dříve velké rivalky, které ve všem soutěžily a jak si pokaždé nadávali. Naruto si lehl bokem na lavičku v čekárně,slza mu ukápla na zem.
„Nejdřív Sasuke a teď Sakura, je toho na mě moc,“ řekl Naruto tichým hlasem.Najednou kolem něho přejeli dvě lehátka a jedno z nich bylo úplně zakryté bílým pláštěm. Naruto se lekl a vstal.Uviděl jak doktoři vezou na tom lehátku Hinatu. Byla celá od krve a viděl jak měla v břichu tři bodné rány a jedna z toho byla asi od Chidori a ty další od meče.
„Pozor umírá musíme ji rychle převést na sál, nebo podlehne, uhněte!!“ Hinatu vzali na sál a zavřeli dveře. Jedno lehátko tam zůstalo a to zrovna nemocniční sestra odvážela pryč.„Promiňte,kdo je to?!,“ zeptal se Naruto vyděšený po pohledu na polomrtvou Hinatu. Sestřička odkryla bílý plášť. Ležel tam Kiba!
„Co to děláte,proč ho nejdete operovat,“vykřikl Naruto.
„On už je mrtvý, celý tým 8 dostal misi, aby našli Orochimara, bohužel jak vidíš sám Hinata má mizivé šance na přežití, Kiba zemřel a Shina jsme nenašli, všichni byli zraněni nebo i zabiti jedním útokem a to Sasukeho Chidorim,“ řekla Tsunade, když stála za nimi a připravovala se na operování Hinaty.
„Vidíš Naruto tohle se stane, když Sasukeho nezabiješ, on má ale tolik síly, že může vyvraždit celou Konohu, když ho včas nezastavíš“. Naruto omdlel….

Poznámky: 

Tohle je jen začátek,později tam bude více zápletek Smiling

4.5
Průměr: 4.5 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele odin-sama
Vložil odin-sama, Út, 2010-04-13 23:16 | Ninja už: 6358 dní, Příspěvků: 1224 | Autor je: Prostý občan

zajimavý ff

Obrázek uživatele .Ghost.
Vložil .Ghost., Út, 2010-04-13 22:28 | Ninja už: 5540 dní, Příspěvků: 125 | Autor je: Prostý občan

Fakt pěkný!

Obrázek uživatele DAWE-KYUUBI
Vložil DAWE-KYUUBI, St, 2009-03-11 22:36 | Ninja už: 6303 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

ted sem to editovall tak snad uz to bude v pohode Smiling

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Čt, 2009-03-12 02:06 | Ninja už: 6094 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Hm, že ty sis ta pravidla nečetl? Protože kdyby ano, tak bys tam třeba taky našel, že za čárkou, tečkou, uvozovkami se dělá mezera, že se číslovky píšou slovy a ne číslicí.... Tak ještě oprav ten zbytek Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele DAWE-KYUUBI
Vložil DAWE-KYUUBI, So, 2009-03-14 11:47 | Ninja už: 6303 dní, Příspěvků: 34 | Autor je: Prostý občan

tak SNAD uz to opravdu bude vse Smiling ted sem to editoval

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, So, 2009-03-14 18:29 | Ninja už: 6094 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Hm, ne úplně, nemáš svou povídku zařazenou v sériích, nemáš ji očíslovanou, když se jedná o první díl, ale dobrá Eye-wink Prozatím jdeš do Nováčků, protože si musíme být jisti, že příští díl bude bez stejných chyb, jaké jsi udělal tentokrát. Pro jistotu si ještě pořádně přečti ta Pravidla FF sekce.

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, St, 2009-03-11 20:33 | Ninja už: 6213 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Mrkni sa sem - Pravidlá FF a uvidíš, pre čo ti to nevydáme. Pozri sa hlavne na priame reči a úpravu, jo? Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.