manga_preview
Boruto TBV 09

Důležité !! Tým Gai vyráží - Dvojčata, část 8.

„Takže mi chceš tvrdit, že to všechno co se zde děje, je spojeno s historií klanu Nara?“ nedůvěřivě se na ni podíval.
„Přesně tak, naše rody ať už chceš nebo nechceš, jsou propleteny.“
„Sice je tady ta povídačka hodně zajímavá, ale musíme se vydat zachránit TenTen a Nejiho,“ přerušil jejich debatu Naruto.
„Někdo musí zůstat v táboře,“ poznamenal právě příchozí Lee.
„Bude tady Sakura a Sai,“ rozhodl Shikamaru.
„Proč já? TenTen je přece i moje kamarádka!“ vykřikla Sakura a naštvaně překřížila ruce na prsou.
„Tak tady zůstane Naruto!“
„Cože?“ vyprskl blonďák a rozpoutala se hádka.

„TenTen?“ zašeptal Neji zmateně.
„To není pravda, já, já… “ koktala TenTen.
„Věděla si o tom, že? Vrací se ti dětství?“ ušklíbnul se Dai a ve svém pohledu dal znát tu silnou nenávist k ní a jak moc se mu hnusí.
„Já o tom nevěděla, to až teď..“
„Vzpomínky, jsou tak zrádné, ale neboj zítra bude už po všem!“ řekl ledově chladným hlasem Dai a odešel pryč.
TenTen nebyla schopna slova, jako by byla v hypnóze a Neji na ni jen zmateně zíral.

„Tak dobře zůstanu tady já a Sai-ttebayo,“ zdrceně a především zmláceně přiznal Naruto porážku.Všichni kromě těchto dvou si tedy šli zabalit a vydali se na cestu.

„Co se to tady zatraceně děje?“ podíval se na ni naštvaně Neji, ale když viděl její pohled o něco ztlumil hlas.
„Nemohla bys mě rozvázat?“ poprosil.
TenTen se slabě pousmála: „Ani netušíš, jak bych ráda, ale já prostě nemůžu.“

Před tmavým průchodem do světa stínů nervózně postávalo pět postav. Shikamaru se znuděným pohledem, Sakura dohadující se s Leem a Tesue nadávající Gaiovi za jeho nešetrné zacházení, při cestě na jeho zádech.
„Jste otravní! Proč to musíte tolik komplikovat?“ povzdychl si Shikamaru a aniž by čekal na ostatní zamířil do temné chodby.
„Shiki?“ zeptala se tak trochu vystrašeně Sakura, ale žádné odpovědi se jí nedostalo. Vzala Leeho za ruku a zamířila za ním. Dalším v zástupu byla Tesue a uzavíral ho Gai.
„Budeme se muset rozdělit,“ poznamenal Shikamaru, když byli všichni na doslech.
„Dobře, Sakura půjde s Leem, ty s Tesue a já si nějak vystačím sám!“ rozhodl Gai.
Všichni přikývli a pomalu se v určeném rozdělení rozešli.

„Lee, bojíš se?“ zašeptla Sakura.
„Ne, mám přece sílu mládí,“ oslnivě se na ni usmál.
„To je fajn, ale já jo,“ taky se pokusila o slabý úsměv. Lee ji konejšivě objal a zdráhavě políbil. Obával se, že začne zuřit, ale stal se pravý opak. Zrudla a polibek mu oplatila.

„Tes, můžeš mi něco vysvětlit?“ optal se nijak tlumeně Shikamaru.
„Co?“ zašeptala s náznakem strachu v hlase.
„Proč se mi zdá, že neustále něco skrýváš?“ zastavil se a zvědavě se na ni podíval.
„Každý má své tajemství.“
„Jen to tvé by možná mohlo zachránit dvou lidem život,“ řekl a opět se vydal na cestu. Po chvíli opět zastavil.
„Ta tvá podoba s TenTen není jen náhoda že?“ podíval se jí zpříma do očí.
Tesue smutně zakroutila hlavou.
„Vy, jste příbuzné?“
„Je moje sestra,“ zašeptala a po tváři ji těžko stékaly slzy.
„Vždyť jste stejně staré,to jste,“ na malý okamžik zmlknul, „dvojčata?“
Tes znovu přikývla.
„TenTen je moje o 15 minut starší dvojče.“
Shikamaru ji pohladil po vlasech a otevřel další dveře.
„Neji!“ vykřikl a vrhnul se ho rozvázat, TenTen spatřil až za okamžik.
„Shikamaru, Tesue co tady děláte? A kdo tady ještě je?“ zeptal se Neji když se konečně mohl volně pohybovat.
„Přišly jsme pro vás,“ pousmála se Tesue.
„My, Lee, Sakura a váš sensei,“ zodpověděl druhou otázku Shikamaru a dál vyjeveně koukal na TenTen.
„Co se stalo?“ zeptala se Tes, když se její pohled taky upřel na Ten.
„Musíte na mě tak zírat?“ sjela je namísto odpovědi.
V tom stoupily do místnosti další postavy.
„Sensei!“ vyhrkla zděšeně Ten, když uviděla jak dvě postavy vleknou polomrtvého Gaie směrem k nim.
Hned za nimi se objevil Dai a ještě dalších pět stínů.
Shikamaru a Neji se postavili do bojové pozice. Tesue jen vyjeveně koukala a TenTen se na Daiův pokyn aniž by chtěla vydala směrem k nim.
„TenTen znáš devět starých trestů?“ usmál se na ni Dai.
„Pokuta, výprask, zbičování, vypálení cejchu, uříznutí nosu, useknutí chodidel, kastrace, smrt a vyhnanství.“ Opakovala naučenou sestavu slov aniž by věděla odkud to zná a aniž by něco takového vůbec chtěla vyslovit.
„TenTen, co to zatraceně plácáš?“ zařval Neji, ale ona opět nebyla schopna vlastního úsudku.
„Zmlkni! Poslouchá jenom mě!“ opáčil se Dai a na důkaz svých slov Tenten dlouze políbil.
Neji zuřil a kdyby ho Shikamaru nezastavil stínem nejspíš by Daie zabil, ovšem tuto techniku zde neradi viděli. Obstoupili je v kruhu a nedali jim ani minimální šanci úniku.
Dai stáhnul ruku a všichni se naráz zastavili.
Tentokrát se ozvala Tesue: „Daii co to děláš? Ty takový přece nejsi, vyrůstaly jsme spolu byly jsme jako sourozenci!“
„Ale ty už sestru máš! To tvůj rod za to může, uvěznili jste mého otce a celou mou rodinu!“ zařval a chytnul ji pod krkem.
„Ona za nic nemůže, je to prastarý spor našich předků a ne náš!“ zařvala TenTen a aniž by věděla jak od Tesue ho odsunula.
„Nikdo se tě neprosil o pomoc!“ sykla Tesue namísto poděkování.
„Cože? Tes, opravdu nevím co proti mně pořád máš, ale už mi to řekni nebo toho nech páč je to vážně otravný!“ začaly na sebe štěkat.
„Co si mi udělala? To ty jsi byla vždy první! To tebe poslali do Konohy, aby tě ochránili! Pořád jen ty a ty! Celá ta léta mi tě předhazovali, kdyby tady byla TenTen zvládla by to líp! TenTen je ta úžasná! Už jen tvé jméno je mi odporné!“
„Já za to, ale nemůžu Tesue!“
„Neměla ses vůbec narodit!“ řekla ty nejbolestnější slova co mohla a s brekem se sesunula k zemi.
TenTen veškerá její bojovnost opustila, jako když utne.
Dai se posměšně začal smát a Neji se Shikamarem na tu sesterskou hádku s podivem zírali, ani si nevšimli, že se Gai začal probouzet.
Poté nastalo mrtvé ticho, které přerušil až Koro.
„Tak zabijme ji už? Do večera není moc času!“

Poznámky: 

Doufám, že to bude přehlednější než předchozí díl a nebude tady moc chyb, páč jsem dokonalá anti-češtinářka xD No pokud se vám bude chtít, napiště mi jestli se povedlo nebo ne Eye-wink

4.666665
Průměr: 4.7 (6 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, So, 2009-04-25 22:45 | Ninja už: 5719 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Jj povedlo a moc tenhle díl neměl chybu a chudáci všichni a zvlášť Naruto se Saiem... Už se těším na další díl Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele -Rock-PrinceSs-
Vložil -Rock-PrinceSs-, Čt, 2009-03-12 18:17 | Ninja už: 5543 dní, Příspěvků: 120 | Autor je: Prostý občan

je do dobrý jen se v tom maličko strácim jak to že chvíly ho Tenten poslouchá a chvíly ne?? nejdřív nemohla brečet a pa jo? já tomu nějak nerozumim

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Čt, 2009-03-12 19:05 | Ninja už: 5765 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Poslouchala ho díky spojení, ze kterého se může vymanit a které pracuje na jakémsi základě podobnému její fyzické stránce. Její fyzičnost ovšem má další podmínky. Pokud je splní, může brečet, hýbat s věcmi .. dělat vše jako každý jiný. Pokud ne, žije v paralelním světě stínů.

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, So, 2009-03-07 12:41 | Ninja už: 5739 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

těch devět starých trestů jsou teda pěkně hnusný, hlavně kastrace Laughing out loud kurňa, ta Tesue mě začíná pomalu ale jistě s*át!!!
a jinak skvělý dílek,Ivi,už te´d se těším na další díl Smiling

Obrázek uživatele NiZa
Vložil NiZa, Pá, 2009-03-06 16:59 | Ninja už: 5594 dní, Příspěvků: 23 | Autor je: Prostý občan

ale jo povedlo len sa neviem dockat dalsieho dilu