manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto - vězeň 22

Další dílek povídky Vězeň =)doufám že se vám bude líbit =) amoc se omlouvám že sem tak dlouho nedal nic nový ho tový te inspirace odešla a musel sem jí zase najít =)

,,No jo máš pravdu." řekl Sasuke.Pak po celou cestu byli jen mlčky.
,,Jak dlouho ještě?" zeptal se Sasuke po chvíli.
,,Zvláštní že se ptáš." řekla Hinata. ,,Proč protože jsou přímo pod námi." řekla a seskočila ze stromu. Sakura a TenTen leželi na zemi a u stromu seděli 2 Anbu a Kakashi.
,,Co jste s nimi udělali?!" zakřičel na ně Sasuke.
,,Promiň Sasuke ale museli jsme je omráčit jinak by se pozabíjely." řekl Kakashi.
,,Aha." řekl Sasuke.
,,A teď se konečně můžeme vrátit do Konohy?" zeptala se Hinata.
,,Radši jo Lord Hokage už je celý nervózní jestli se vrátíte v pořádku." řekl jeden Anbu.
,,Takže se vracíme." řekla s úsměvem Hinata. Kakashi jen kývnul a vzal TenTen do náruče. Sasuke vzal zase Sakuru. Ale v tu chvíli před ně skočili Kisame,Deidara a Tobi.
,,Co tu chcete?" zeptal se Kakashi naštvaně.
,,Itachi-sama chce abychom přivedli ty holky, protože chce aby dívčí hádka pokračovala." řekla Kisame.
,,Nám je jedno co Itachi chce." řekl Kakashi.
,,Kakashi běžte my se je pokusíme zdržet." řekl jeden Anbu
,,Dobře." řekla Kakashi a spolu se Sasukem a Hinatou odběhli pryč.
,,Vy si myslíte že nás zdržíte!" řekl Kisame.
,,My si to nemyslíme my to víme." řekl jeden Anbu.
,,Jak chcete." řekl Kisame.

Někde v lese:
,,Sasuke nemůžeš přidat?!" ptal se trochu naštvaně Kakashi.
,,Promiňte Kakashi-sensei mě bolí nohy!" řekl Sasuke.
,,Tak překonej bolest a poběž alespoň trochu rychleji." řekla Kakashi.
,,Kakashi-sensei nemusíte se namáhat. Sasuke je pomalý i když ho nohy nebolí." řekla Hinata. ,,Aha tak s tím nic nenaděláme." vzdychl si Kakashi.

Někde jinde v lese:
2 Anbu leželi už dávno rozpláclí na zemi. ,,Itachi to jsi nemusel!" řekl naštvaně Kisame.
,,Promiň ale chtěl jsem aby to bylo rychle protože chci slyšet další dívčí hádku." řekla Itachi a zasmál se.
,,Ach jo." vzdychl si Kisame.
,,Tak co tady ještě čučíte! Běžte najít ty holky!!" křikl na ně Itachi.
,,Už jdeme ." řekl Kisame a spolu s Deidarou a Tobim se vydali na cestu.

Na cestě do Konohy:
,,Sasuke prosím aspoň se snaž běžet trochu rychleji." řekl Kakashi.
,,Vždyť já se snažím běžet rychleji!" křiknul na něj Sasuke.
,,Tak se snaž trochu víc." oplatil mu to Kakashi.
,,No jo!! a už mi dejte pokoj já už rychleji běžet nemůžu řekl když trošku zrychlil." řekl náš mladý Uchiha.
,,Aspoň jsi trošku zrychlil." řekla Hinata.
,,Aspoň to." řekl Kakashi.

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

4.6875
Průměr: 4.7 (16 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2020-11-21 21:44 | Ninja už: 2688 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia PM:“ No dvaja borci sa fakt flákali, lebo krotiteľ divej zvery sa nakoniec stal Kakaši s ANBU Kakashi ^_^ Už by sa aj odobrali konečne domov, lebo Naruto čaká, len zas trio Akaťákov chce urobiť Itíkovi radosť divadlom rozvadených žien Laughing out loud Ach jaj, už aj Kakaši je na nervy zo Sasukeho pomalosti. Musím sa hihňať, lebo autor z tých harpií asi zabudol rody, Kisame a Itík sú ženské, možno aj sú Laughing out loud A Sasuke nevládze a nevládze, ja by som sa na jeho mieste na to vykašlala a sadla si do krčmy hihihi

P.S. 23. kap.: https://konoha.cz/node/61256

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2011-03-13 12:40 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

já jsem se těšila na akci a ono nic Sad ale co už snad se ještě dočkám

Obrázek uživatele K-I
Vložil K-I, St, 2012-03-07 23:01 | Ninja už: 4438 dní, Příspěvků: 15 | Autor je: Prostý občan

Souhlas