manga_preview
Boruto TBV 09

Naruto - vězeň 23

Omlouvám se všem co čekali na další dílek já totiž sem neměl tetkon moc čas
tak doufám že se bude líbyt

Sasuke se Sakurou,Kakashi s TenTen a Hinata byly na cestě do Konohy.Ovšem jim v patách byli 3 členové Akatsuki Kisame,Deidara a Tobi.

Na cestě do Konohy:
,,Sasuke už jsi zase zpomalil!!" zakřičel na něj Kakashi.
,,No protože……." řekl Sasuke.
,,Budu hádat. Protože tě bolí nohy nebo už nemůžeš." přerušila Sasukeho Hinata.
,,Ani jedno! Vy jste totiž zrychlili!!" řekl Sasuke.
,,Sasuke teď si vymýšlíš protože my běžíme stále stejně ale ty jsi zpomalil." řekl Kakashi.
,,Nene vy jste zrychlili a já běžím pořád stejně!!" křikl Sasuke.
,,Nene ty jsi zpomalil!! zakřičela na Sasukeho Hinata.
,,Nene vy jste zrychlili!! začal se vztekat Sasuke.
,,Nene ty jsi zpomalil!!" křikla na něj Hinata.
,,V-Y J-S-T-E Z-R-Y-CH-L-I-L-I !!" začal hláskovat Sasuke.
,,Nene ty………" řekla Hinata.
,,Dejte s tím pokoj lezete mi šíleně na nervy!" přerušil ji Kakashi.Sasuke a Hinata ztichli. Po zbytek cesty byli jen mlčky.

2 km od brány do Konohy:
Stále šli mlčky ale najednou……………..
,,Mě se chce na záchod!" zasténal Sasuke.
,,To vydržíš už jen kousek." řekl Kakashi.
,,Jak dlouhej je ten kousek?" zeptal se Sasuke.
,,2 km!" řekla Hinata.
,,Já to nevydržím musím si nutně odskočit." řekl Sasuke.
,,Budeš to muset vydržet!" řekla Hinata.
,,Ale já to nevydržím!!" řekl Sasuke.
,,Už se zase hádaj!" zakroutil hlavou Kakashi.
,,Tak to pustíš do kalhot no!" řekla Hinata.
,,Ale kdybych to pustil do kalhot tak by se mi v Konoze smáli a v novinách by se objevil článek : ,,UCHIHA SASUKE SE VRÁTIL DO KONOHY S POČŮRANÝMA KALHOTAMA!!" a to by nebylo moc dobré!" dořekl Sasuke.
,,Ber to z tý lepší stránky." řekla Hinata.
,,Jo a jaký?" zeptal se Sasuke.
,,Aspoň budeš v novinách." zasmála se Hinata.
,,Ha ha ha vážně vtipný!" řekl Sasuke. ,,A proč………….." řekl Sasuke.
,,Ku.va DRŽTE UŽ KONEČNĚ TU VAŠÍ UKECANOU DRŽKU!" křikl na ně Kakashi.
,,A proč si vlastně nemůžu dojít na WC?!" zeptal se Sasuke.
,,Protože jsou nám v patách 3 členové Akatsuki!!" řekla Hinata.
Kakashi se na ní otočil. ,,Takže je ti Anbu moc nezdrželi." vzdychl si Kakashi. ,,Tak to si budeme muset hodně chvátnou!" řekl Kakashi a otočil se na Sasukeho.
,,Slyšíš Sasuke musíme si chvátnout!" řekla Hinata.
,,Vždyť já chvátám!"zakřičel Sasuke.

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

doufám že se vám to líbylo a uvítal bych nějaký komentíky arigato Smiling

4.38889
Průměr: 4.4 (18 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Senpai-sama
Vložil Senpai-sama, So, 2020-11-21 22:21 | Ninja už: 2688 dní, Příspěvků: 3013 | Autor je: Metař Gaarova písku

„Misia PM:“ Zas sa trápime so Sasukeho pomalosťou, vraj ostatní zrýchlili a o tom sa hádajú, v tomto naťahovaní sa je autor génius Kakashi YES Jémine, Sasukemu sa chce piškať, nestíha dobehnúť do brány Ehh... jasně... hehe... Vraj sa má pocikať, tá Hin je fakt na nezaplatenie Laughing out loud Ale Sasan je mazaný, oprávnene sa obáva žurnalistov, možno je jasnovidný a vidí, čoho sme sa my dožili Hehe... A sme „dochvátali,“ lebo autora asi dolapili Akaťáci a stal sa dramaturgom, režisérom a hercom exkluzívne len pre nich hihihi Čo povedať na záver? Je to prvotina, čo je odvážny čin a sa cení. Spočiatku bolo aj veľa čitateľov a komentujúcich, ktorí sa postupne vytrácali, ale to boli iné časy. Séria nemá žáner, ale brala by som ju ako satiru. Chýb neúrekom, ale to radšej nehodnotím, dopadla by som ako nevládny Sasuke Laughing out loud A to jačanie a ziapanie mi bude chýbať, asi si pustím TV Orochimaru ^.^ Autor sa tu už dávno nezjavil, tak apoň takto misijne sme si na neho spomenuli Ino ti gratuluje!

Obrázek uživatele Naruto Uzumaky7
Vložil Naruto Uzumaky7, So, 2011-02-19 19:24 | Ninja už: 5249 dní, Příspěvků: 364 | Autor je: Prostý občan

Dobry, kdy bude dalsi dil??@

Obrázek uživatele ♥Mitsuko♥
Vložil ♥Mitsuko♥, So, 2009-12-12 23:29 | Ninja už: 5318 dní, Příspěvků: 314 | Autor je: Prostý občan

No dobrá série, jen škoda, že je to tak krátké Smiling

Obrázek uživatele Ywemaru
Vložil Ywemaru, Po, 2009-04-06 00:15 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Prostý občan

Dobrá parodie, tedy pokud to tak bylo myšleno, protože jinak mi nesedí chování jednotlivých postav. Ale to záleží do jaký míry to bereš jako fikci. Dej si hlavně bacha na gramatiku, čárky ve větách a taky přímou řeč. Ale jinak dobrý Eye-wink

Obrázek uživatele Avatar
Vložil Avatar, Ne, 2009-04-05 20:08 | Ninja už: 5650 dní, Příspěvků: 318 | Autor je: Prostý občan

Jasně, že se nám to líbilo Smiling těšim se na další dílek Smiling