manga_preview
Boruto TBV 08

Nikdy

,,Sakuro, počkej na mne!" zamával blonďatý chlapec a běžel za utíkající dívkou.
,,Jen jestli mě chytíš, Naruto!" křikla Sakura vesele nazpátek.
Naruto přidal do kroku, dlouhý rudý plášť vlál za ním do chvíle, než kunoichy dostihl a jemně ztrhl k zemi. Oba dopadli do měkké trávy a hlasitě se rozesmáli.
,,Mám tě. A cena pro vítěze?" zapřel se Naruto na ruce vedle Sakuřiny hlavy s šibalským výrazem ve tváři.
,,Samozřejmě," usmála se Sakura sladce a dlaní Naruta pohladila po tváři. Druhou rukou ho objala kolem ramen a přitáhla ke svému obličeji, aby mohla Naruta něžně políbit. Oba zavřeli oči.

,,Jak sladké ..."
Nad hlavy jim dolehl tmavý stín, Naruto polekaně rozevřel oči když si uvědomil, komu ten posměšný hlas patří.
Pomalu zdvihl hlavu k jeho majiteli, který stál pouhý krok od Sakuřiny hlavy.
,,Sasuke ... ?!" otevřela i Sakura oči a se zvrácenou hlavou do strany, vyděšeně hleděla na čerstvě příchozí. Neušlo jí, že vidí čtvery nohy namísto dvou, Sasukeho společník stál však těsně za ním, takže ho s Narutem nezahlédli.
,,Sakuro. Nikdy bych neřekl, že se dáš dohromady právě s ním," pousmál se Sasuke nadneseně. Nikdy se toho povrchního úsměvu nezbaví.
,,Co tady chceš?" vyskočil Naruto hbitě na nohy.
,,To má být tvoje přivítání, Naruto? To není moc zdvořilý." Uhrančivě černé oči přešly z kunoichy na mračícího se chlapce.
,,Přivítání?! Po tom všem, co jsi způsobil?? Ty si zasloužíš akorát tak pěstí!" vykřikl Naruto rozhořčeně. Sasuke se krátce zasmál.
,,A já myslel, že mě rád uvidíš."
To už se ze země zdvihla i Sakura.
,,Spletl ses, Sasuke. Tady už o tebe nikdo nestojí," odpověděla mu chladně.
,,Vážně? To mě ale mrzí. Obzvlášť od tebe, Sakuro ..." zahleděl se jí Sasuke přímo do očí. Sakura nejistě uchopila Naruta za loket.
,,No dobrá, konec vtipkování. Třeba se váš názor na mojí návštěvu změní až zjistíte, koho jsem vám přivedl ..."
Po Sasukeho tváři se rozlil tajemný úsměv. Naruto se Sakurou se po sobě tázavě podívali.
,,O čem to, sakra, meleš?! Koho by jsi nám měl přivést?" štěkl naštvaně Naruto.
Sasuke neodpověl, pouze natočil mírně hlavu dozadu a kývl. V zápětí zpoza jeho zad vystoupila menší dívka s lagunově bílýma očima.
,,Hinata??" vytřeštil Naruto oči.
,,Ahoj Naruto. Ráda tě zase vidím."
Po dívčině tváři se rozlil zlověstný úsměv, Sakura zalapala po dechu.
Teprve teď si uvědomila, co mají oba na sobě. Dlouhý, tmavý plášť s rudými obláčky.

,,Hinato! Kde jsi celou tu dobu byla? Dělali jsme si o tebe starosti!" přiskočil k tmavovlásce Naruto a uchopil ji za ramena.
,,To je od vás milé, Naruto, ale nemuseli jste. Měla jsem se dobře," usmála se Hinata blaženě, přičemž ze sebe setřásla Narutovy ruce.
,,Vlastně bych měla říci, že jsem se měla se Sasukem skvěle," opravila se.
Naruto přimhouřil oči.
,,Jak to myslíš?"
,,Naruto, ty jsi vážně stejný pitomec, jakým jsi býval vždycky," vmísil se jim Sasuke do rozhovoru. Drobnou černovlásku přitom objal kolem ramen a majetnicky k sobě přitáhl. Sakuře se překvapením rozšířily zorničky.
,,Takže ty a Sasuke ..." vydechla potichu. Hinata kývla na souhlas.
,,To není pravda! Ty lžeš!" vykřikl Naruto a Sasukeho od Hinaty odstrčil.
,,No tak, Hinato, vzpamatuj se! Ty by ses přeci nikdy nepřidala k Akatsuki! Řekni, že tě k tomu přinutil!" zatřásl s ní.
,,Jsi naivní, jestli tomu vážně věříš," poznamenal Sasuke s úšklebkem.
,,No tak, sakra, mluv, Hinato! Řekni, jak to bylo! Že to není pravda?!" zatřásl s ní Naruto prudce. Hinatě se však v obličeji pouze rozlil ten podivný zlověstný úsměv, který u ní předtím nikdy v životě neviděl.
,,Ale to je pravda, Naruto."

Naruto ji s nevěřícným pohledem v očích pustil a o krok ustoupil.
,,Já tomu nevěřím. To není možný!"
Hinata se přitulila k boku Sasukeho a s jemným úsměvem na něho pohlédla. Poté stočila oči nazpět k Narutovi.
,,Promiň, že tě sklamu."
,,Ale - ale proč?!" zakroutil Naruto nechápavě hlavou. Sakura po slepu vyhledala jeho ruku, které se křečovitě chytila.
,,Tolik roků jsi kolem mne jen tak chodil ... Už mě nebavilo čekat, až si všimneš," odpověděla Hinata zamračeně.
,,Ale proč Akatsuki? Ty jsi přeci vždycky byla proti násilí," odvážila se Sakura konečně promluvit.
,,Spíš jsi chtěla říct "ta šedá myš v pozadí"," opravila ji Hinata ironicky.
Nikomu neušel důvěrný pohyb Sasukeho ruky, když Hinatě přejel po rameni až k zápěstí, za které ji jemně uchopil.
,,Když jsem odešla, dostala jsem se, ani nevím jak, až k sídlu Akatsuki. Chytili mě, vyslýchali a já jim řekla všechno, co vím, aniž by mi museli ublížit. Nevím proč, ale v tu chvíli mi bylo jedno, co bude s Konohou a ostatními. A oni si toho všimli. Nabídli mi, ať zůstanu s nimi. Přijala jsem a začala sílit," shrnula jim Hinata ve zkratce svůj příběh o tom, jak se dostala k tomu černému plášti, přinášejícím temnotu kamkoliv, kde se objevil.
,,A Sasuke? Vy dva ... jak?" Naruto nedokázal pochopit, jak se někdo jako Hinata, mohl zamilovat do člověka s duší tak černou a povrchní, jako byla ta Sasukeho. Stejně tak Sakura nerozuměla, co člověk, toužící neustále sílit, vidí v někom s povahou Hinaty.
Nerozuměli jim. Nechápali zvláštní pouto mezi nimi.
,,To Sasuke mi ukázal, co je to skutečný pocit lásky. Dal mi možnost prožít vášeň a touhu, o které jsem jen snila po celé ty roky soužení. Teprve s ním jsem zjistila pravý význam slova láska," odpověděla Hinata s mírně infantilním výrazem ve tváři. Ten se však velice rychle změnil zpátky na zlověstný.
,,A teď nás nechte projít."

,,Nikdy!"
Naruto jí zastoupil cestu s odhodlaným výrazem ve tváři. Hinata k němu vzhlédla.
,,Sasuke nesmí do Konohy vkročit. Pro něho je brána už nadosmrti uzavřená."
Sakura mu na podporu stihla důvěrně ruku.
,,A pokud je to tak jak říkáš, nesmíš tam už ani ty, Hinato."
,,Jak vidím, bez boje se tam zřejmě nedostanem," přetnul Sasuke melancholickou atmosféru ze shledání, svým znuděným tónem.
Naruto mírně přikývl.
Hinata ustoupila o krok nazpátek a povytáhla obočí.
,,Tedy budeme bojovat."
Kolem očí jí naskočily žilky, Sasukeho zorničky se z černé zbarvily do červena. Sakura s Narutem odskočili a zaujali bojové pózy.
,,Je škoda, že to musí být po zlým. To si toho klidu moc neužijeme," úšklíbl se Sasuke.
,,Jestli jsi chtěl klid, neměl si sem chodit!" vyhrkl Naruto rozčileně, načež s rasenganem v ruce na Sasukeho zaútočil.
,,Jako vždycky. Vážně by ses měl naučit něco nového," odfrkl Sasuke pohrdavě a se zářící katanou v ruce, se rozeběhl proti Narutovi.
,,Proč to děláte? Tohle přeci vůbec nemuselo být!" křikla Sakura na útočící Hinatu a pěstí udeřila do země, která začala okamžitě pukat.
,,My jsme bojovat nechtěli. To vy jste se nám postavili do cesty," odpověděla Hinata s ležérním úsměvem, ladným pohybem se vyhla šířící se puklině a zaútočila na Sakuru svým juukenem.
,,Tohle ti nevyjde Sasuke! Už nikdy nikomu z Konohy neublížíš!" snažil se Naruto s rasenganem v ruce přetlačit Sasukeho meč z křížku, do kterého se dostali.
,,Jsi si jistý, že mi v tom zrovna ty zabráníš?" zasmál se Sasuke ďábelsky a víc na svou katanu zatlačil.
,,No tak proč jste sem vůbec přišli?! Akatsuki toho tady přeci už dost zničili!" zaútočila Sakura na Hinatu pěstí. Vyhla se jí, Sakura ji však nečekaně zasáhla druhou do ramene.
,,Stejně tak jako spousty věcí zničila tahle vesnice!" chytila ji Hinata hbitě za ruku. Povedlo se jí v ní zastavit přítok chakry.
,,Ne. Nejsem si jistý, Sasuke," zablýsklo se Narutovi v očích.
Nastejno se Sasukem ucukli a znovu zaútočili. Oba mířili přímo, Naruto se však těsně přes srážkou mírně natočil bokem, Sasukeho katana projela prázdným vzduchem, Narutova ruka s rasenganem však přesně zasáhla svůj cíl. Ze Sasukeho úst vychrstla krev.
,,Já to totiž vím!"
,,To už ale bylo před spousty lety! Není správné se za to mstít!" vykřikla Sakura a s veškerou svou chakrou soustředěnou do pěsti, se rozeběhla přímo proti Hinatě.
,,Jenomže i po těch letech to bolí pořád stejně," odpověděla Hinata klidně.
Jediným rychlým pohybem hlavy se vyhla smrtící pěsti a těsně u Sakuřina hrudníku uhodila do vzduchu pěstí.
Tlaková vlna Sakuru odmrštila dozadu, chakra vložená do rány protrhla vnitřní orgány jako papír. Sakuře z koutku úst vytekl pramínek krve.
Když se prašný dým kolem čtyřky rozvířil do nicoty, dvě osoby ležely mrtvé na zemi.
Další dvě u nich stály a těžce oddychovaly.
Oba se po sobě ohlédli.
Chtěli se přesvědčit, že tomu druhému nic není.

,,Sakuro!" vykřikl Naruto při pohledu na stojící Hinatu a nepřirozeně ležící Sakuru na zemi.
,,Sasuke!" rozeběhla se Hinata zděšeně ke chlapci.
Naruto dopadl vedle dívky na všechny čtyři, opatrně vzal její hlavu do dlaní a bolestně si ji přitiskl ke hrudi.
,,Sakuro, neodcházej. Prosím tě," slzely mu oči.
,,Sasuke ... Sasuke!" Hinata klečela u bezvládného těla v kaluži krve. Prsty se jemně dotkla nehybné tváře, z očí jí vytriskly hořké slzy.
Hlavu zabořila do černého pláště na chlapcově hrudi.
Plakali.
Ve stejný okamžik se stejně trápili.
Ta tam bylo po nepřátelství. I přátelství.
Teď tu byla jen všudypřítomná bolest, rozedírající jejich srdce na kusy.
Nastejno vzhlédli.
'Hinato ...'
Narutovi v hlavě proběhlo na tisíc vzpomínek z dětství, kdy ji vídal rudou jako rajče od hlavy až k patě, kdykoliv na ni jenom promluvil.
'Naruto.'
Dívce po tváři sjížděly slzy bolesti i zklamání, smíšené s pocitem křivdy a ponížení.
Oběma v hlavě běželo úplně to samé.
Proč to muselo být právě takhle? Copak nebyla budoucnost bez bolesti ze ztráty milované osoby?
,,Jestli je tohle úděl každého ninji ..." promluvila Hinata tiše a sklonila zrak k mrtvému Sasukemu, ,,... tak už jím být nechci." Dokončil Naruto za ni s očima upřenýma na tváři Sakury.
,,Nikdy."

Nechali mrtvá těla sklouznout ze svých sevření k zemi a pomalu vstali.
Uprostřed místa, kde se všichni čtyři střetli, zastavili a vzhlédli.
Společně se ohlédli ke Konoze, nad kterou pomalu začínalo zapadat slunce.
Tolik krásy a bolesti se odráželo v zlatavé záři slunce.
Otočili se.
Na místě po nich zůstala ležet jen čelenka se znakem vesnice a černý plášť, s rudými oblaky na výšivce ...

Poznámky: 

Já nevím, co si o tom mám myslet.
Nejspíš bych řekla, že je to hovadina století, ale když vezmu v potaz rozpoložení, ve kterém jsem to po ránu psala (tudíž, že jsem si vybíjela zlost xD), nedá mi to a ani sama pro sebe to takovou blbostí nenazvu.
Svým způsobem se mi to líbí, i když je to podle mého mínění dost odfláknutý. Je to jako s tím obrázkem SasuSada, který byl kostrbatý, ale mně se líbil, protože to tak prostě mělo být Smiling
Původně to měla být seriovka, ale nakonec jsem z toho sesmolila jen jednorázovou záležitost, ke které se časem možná ještě vrátím a pár jednodílovkama doplním některé info Smiling
A vytvořit povídku s NaruSaku a SasuHina páry a téměř z toho na konci udělat NaruHina a SasuSaku, umím takovýmhle stylem asi jenom já XD
Mimochodem ... To co je tučně, to řekli společně, pokud by někdo nepochopil :D

5
Průměr: 5 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele hinata-sempai
Vložil hinata-sempai, Út, 2009-03-03 23:07 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 790 | Autor je: Prostý občan

Je to moc pěkný! Vážně! I když já oba páry nemám ráda → NaruSaku a HinaSasu. Ten konec byl nejlepší! =3 Opravdu moc pěkný! Smiling

Obrázek uživatele Ero Michi
Vložil Ero Michi, St, 2009-03-04 00:38 | Ninja už: 5692 dní, Příspěvků: 640 | Autor je: Pěstitel rýže

děkuju a přiznám se - já tyhle páry taky nijak zvlášť nemusím XD tedy rozhodně ne NaruSaku, SasuHina je pro mne ještě pořád takový nezvyk, že na ně vyhraněný názor nemám :D

SAJRAJTI!

Na pana S a na pana K nám nesahejte! Jsou výhradním majetkem dvou nezbedných úchylů :3

Obrázek uživatele Mirec
Vložil Mirec, St, 2009-04-22 10:25 | Ninja už: 5591 dní, Příspěvků: 1112 | Autor je: Prostý občan

Pekny koniec skoda ze je to jednorazovka

Moje ff na ktoré som najviac hrdý:
Jednorázovky:
Naruto Uzumaki, Jubiho Jinchuriki http://147.32.8.168/?q=node/92665
Splnený "sen" NaruHina - http://147.32.8.168/?q=node/92913
Série:
Posledný Jinchuuriki- <a href="http://147.32.8.168/?q=node/93999" title="http://147.32.8.168/?q=node/93999">http://147.32.8.168/?q=node/93999</a>