Malí gangsteři ze Suny 11
„Před mnoha a mnoha lety v dalekých pustinách Větrné země žil jeden zvláštní chlapec jménem Sasori. Zvláštní byl v tom, že dokázal vyrobit jedinečný druh loutek a to z lidských těl…. Nikdo přesně neví, jak to dělal… ale asi to muselo být dost nechutné..“ zašklebila se Kohana.
„Jednoho dne ho ale jeho nudný život omrzel a rozhodl se pro změnu…“
„Plastika?“ zamumlal Gaara. Kohana po něm hodila jeden z polštářů.
„To má být strašidelný příběh! Takže se rozhodl pro změnu… Rozhodl se, že se sám stane loutkou. Za jedné úplňkové noci se tajně vydal do své dílny a vyhledal potřebné nástroje….“
Gaara si sundal polštář z obličeje a čekal, co bude dál.
„Nejprve provedl nějaké Jutsu, aby ty jatka vydržel až do konce, potom vzal nůž a bodl..“ šeptla Kohana. V tu chvíli hrozitánsky zadul vítr. Nemalou silou narazil do stanu, až se celý otřásl v základech.
„Jeho tělo se v nekonečných bolestech sesunulo k zemi… jeho vnitřnosti se rozprskly po podlaze…, ale on věděl, že musí pokračovat.“ vyprávěla Kohana. Gaara ji poslouchal se zatajeným dechem.
„Když dokončil to krvavé dílo, zbývala ještě poslední věc… Před tím, než do sebe zabuduje zbraně, musí se zbavit poslední nepotřebné věci.“ pokračovala chladnokrevně.
„Zbývalo mu jediné.. vysát si mozek..“ Gaara po těch slovech vyprskl smíchy.
„Vzal si na to dlouhou zahnutou hadičku a zarazil si ji..“
„Mezi oči.“ dokončil Gaara. Kohana po něm hodila polštář číslo dvě.
„Do ucha.“ opravila ho nesouhlasně, ale vtom jí brnkl přes nos právě hozený polštářek. Pomalu s nebezpečným výrazem se podívala na Gaaru.
„Seš mrtvej!“
Gaara se uchechtl: „To už říkalo tolik lidí..“
„Mám dobrou techniku,“ sykla Kohana a povalila ho na zem.
„A říkám tomu Ulechtám tě no Jutsu!“ mrkla na něho a zajela mu prstama mezi žebra. Jeho vypísknutí utlumila přikrývka, do které raději zabořil obličej. Ihned se přetočil, což nečekala zase Kohana a dopadla těsně vedle něj. Z pokroucené vrby se vzneslo několik netopýrů, vyrušených hlasitým smíchem.
„Tak to jsi přehnal!“ škytla Kohana a začala Gaaru lechtat za krkem. Ten si to samo sebou nenechal líbit a na oplátku ji začal šimrat pod paží. Několikrát se převalili ve snaze zauzlovat toho druhého do přikrývky, když tu najednou rána a pak ticho.
Dlouhé ticho, až….
„Do p*dele, moje hlava!“ zanadávala Kohana.
„Co se to stalo?“ ozvalo se o nějaký ten metr dál na Sever.
„Spadl stan.“ odvětila suše Miss Boule na kebuli. Látka na zemi se zavlnila a z neforemné chuchlanice se vynořila Kohana držící se za hlavu.
„Žiješ?“ šťouchla do podivné vybouleniny. Gaara něco zamrčel a taktéž se vydrápal ven.
„Co teď?“ zeptal se bezradně. Moc dobře věděl, že za to neštěstí můžou oba.
„Teď už nic. V té tmě ten stan asi nesložíme.“ povzdechla si Kohana. Najednou ztuhla.
„Vidíš to taky?“ vytřeštila oči. U kmenu vrby se objevila malinká studánka. Ale to by nebylo ani tak zajímavé, kdyby se z ní nekouřilo. Stříbřité kotouče páry ozářily vše okolo. Kohana ustoupila o několik kroků dozadu a málem zakopla o zbořený stan. Gaara ji v poslední chvíli zachytil. Beze slova se ke studánce vydali opatrným krokem.
„Co to je?“ šeptla hnědovláska vyjukaně. Vtom kouření ustalo a Gaarovi s Kohanou se naskytl pohled na temnou hladinu vody. V matném měsíčním světle se odrážely jejich obličeje. Kohana do vody ponořila prst.
„Ta voda je teplá.“
Gaara přimhouřil oči. Právě ve vodě uviděl něco, co tam být určitě nemohlo. Oba zalapali po dechu. Z vody na ně hleděla zlatá dračí hlava se svitkem vsazeným mezi vyceněné zuby. Gaara na nic nečekal a uskočil na stranu.
„Kohano!“
Jeho kamarádka však nereagovala. Dál jak zhypnotizovaná hleděla do vody.
„Kohano?“
„To musíš vidět…“ hlesla potichu. Gaara se na ni s obavami podíval. Pomalu přistoupil vedle ní. Zlatý drak byl ten tam, ale namísto něj se na hladině vody utvořil obraz. Jak si Gaara všiml, byl to nějaký obrovský chrám.
„Zvláštní..“ poznamenal šeptem. Najednou se tam objevil stín. Pomalu, jako nějaký přízrak se blížil k podivné neindifikovatelné věci. Kohana znova zalapala po dechu. Ta „věc“ byl ve skutečnosti masivní mužský ležící v kaluži krve. Stín se nad ním zastavil. Zvedl ruku a stiskl ji v pěst. Vtom jako by ho něco vyrušilo a on se otočil. Na hladině se objevila tvář. Tvář, o které nebylo pochyb, komu patří. Světlá pleť, orámované oči a rudé vlasy spadající do obličeje. Kohana na okamžik nechápavě pohlédla na svého kamaráda, ale pak se znovu zadívala na ten zvláštní výjev.
Hladina nyní zachycovala hnědovlasou kunoichi stojící opodál. Vytasila nějaké útočné zbraně a vrhla se na dospělého Gaaru. Boj netrval ani pět vteřin a kunoichi uskočila na stranu. Zdálo se, že její zbraně jsou tytam. Kunoichi se zatvářila jako anděl pomsty a vytasila obrovskou katanu. Na čele se jí zableskla čelenka s nějakými klikyháky. Písek po ní chňapl, ale ona před ním duchapřítomně uskočila. Pohodila vlasy a při tom šlo vidět, že se škodolibě usmívá. Usmívala se dál, i když ji Gaarův písek začínal obalovat. Hned vzápětí ale úsměv vystřídala grimasa šoku. Naposledy pohnula rty a hladina zčernala. Všude kolem se rozhostilo hrobové ticho…
„Kohano?“
„Hmmm..?“
Gaara rukou rozčeřil vodní hladinu. Ať se snažil sebevíc, nemohl se kamarádce podívat do očí.
„Myslíš, že se to opravdu stane?“
„To nevím,“ povzdechla si Kohana s ustaraným výrazem. „Ale myslím si, že jo.“
To Gaaru málem dohnalo k slzám.
„Já… tě zabiju.“
„Možná… jsem to nebyla já,“ uvažovala Kohana. „Já bych proti tobě nebojovala. A navíc ta kunoichi měla nějakou podivnou čelenku.“
Gaara na to nic neřekl. Moc dobře věděl, že to byla Kohana. Poznal ty oči. Oči, do kterých se teď nemohl podívat. Měl tolik otázek, na které neznal odpověď. Kohana zívla a lehla si do trávy. Ospale se zadívala na hvězdy nad sebou.
„To, co se doopravdy stane je jen ve hvězdách….“
Gaara přikývl. Mírně se zamračil na tmavou studánku. Kdyby věděl, že dokáže ukazovat budoucnost, čekal by něco pěkného. A namísto toho se dozvěděl, že zabije tu, na které mu nejvíc záleží.
„Gaaro?“
„Hmmm..?“
„Slib mi, že si nebudeš vyčítat něco, co se ještě nestalo.“
Gaara se na ni překvapeně podíval. Jako by věděla, co se mu honí hlavou. „Slibuji.“
Kohaně se na tváři objevil mírný úsměv. Za chvíli už klidně oddechovala ztracená ve svých snech.
Snad se líbilo
Nejhezčí díl... Začínám mít takové tušení o Kohanaze... (či jak se tot skloňuje )ale uvidíme, nechám se překvapit
kdy bude další díl?
Ujíždím na Alice in Wonderland..je to moje staronová úchylka
Aby bylo jasno, kam patřím a koho ctím:
^...join us, we have cookies...^
NO PÁNI!!! až teď jsem si všimla, že jsem přes rok na konoze! ten čas, ale letí..
Už je
Snad? určitě, bylo to skvělý, ulechtám tě no jutsu a ten horor na začátku a jak zajímavě ten díl skončil, hmm, to jsem zvědavá co se stane
dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty *těší se na ty "své" autorky*
člověk by nevěřil, jak dokáže být Smeťák návykový, myslím, že až teď jsem pochopila, čím si abstinenti musí projít, škoda jen že to končí, dnes je konec našeho drahého Smeťáčku, dnes, čtvrtek 17. září roku 2009, někde kolem 21 hodiny, ale vzpomínejme na něj v dobrém :)
Nase desatero:
1. Budeš ctít Spam
2. Budeš šířit víru ve Spam
3. Budeš všude rozhlašovat svou víru ve Spam
4. Nebudeš se za ni stydět
5. Budeš žít Spamem
6. Kazdy den napíšeš aspoň 10 Spamů
7. Bude milovat jen a jen Spam!
8. Cool Slovo "Spam" pro tebe bude svaté!
9. Nikdy ho nevezmeš nadarmo a nenapíšeš ho s malým písmenem na začátku!
10. Každé výročí konce Smeťáku budeš držet 3 minuty ticha
1)ShurIq
2)Shine-sama
3)DeLeTe
4)Starko
5)Natalia0908il
6)narutik-oOhinata
7)ikimaru
8)TsuchiKim
9)Koizumi Ayumu
10)Joanne
11)Charlie (i se Zakim )
12)Mariňák Mashinka
13)Akai
14)Kyuubi No Youkou
15)adabo
Pokud se chcete přidat, napište PM-ku ShurIQ nebo Shine-sama
Náš největší vzor sice zemřel, o tom se hádat nebudu, ale předtím stihl vyučit pár lidí, kteří se rozutekli do celého světa. Nyní se spojujeme opět dohromady, abychom bojovali proti uctívačům Kiry, našeho i eLova největšího nepřítele.
Žáci, kteří se nám zatím podařilo sehnat:
2. Yuki Kaze-san (ta, která jí s tím pomáhá)
3. Shaman-werewolf-sama
4. ivy
5. Neal-X
6. Eros 3in1
7. Kairi.Ratten
8. Shadow-dono
9. Elys
10. M-san
11. MadYoko
12. Buuublinka
13. akai
14. Liss Ryuzaki
15. Enkidu
16. Barbara_Uchiha
17. Sayge
18. June
19. Vurhor
20. Limetka
21. uchiha777
22. adabo
23. Nikirin-chan
24. Otaku-chan
25. SuZuKi_ShiHouiN
26. lacca
27. luccca
28. Ookami-Kyuu
29. Alexx-sama
30. Aryen-nyan
31. cibo91
32. Ayame-Senpai
33. sannin Naruto
34. Tomaschek z červených písků
35. Blue-misty
pro vlastní bezpečnost uvádíme pouze přezdívky a místo fotografií různé obrázky, ovšem ani ty nevedou k naší identitě…
a pokud byste se chtěli přidat, stačí jen když odmítáte Kiru a jeho příznivce, fandíte eLovi a napíšete mně nebo Yuki Kaze-san
A den, kdy se nám podaří sehnat všechny eLovy žáky, se stane i černým dnem pro Kirovi příznivce, protože ten den se uskuteční závěrečná bitva. Bitva kterou vyhrajeme. Pozor Kirovci, už se to blíží, už nám chybí jen pár vyvolených.
"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu?
jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei
napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit
a pokračovala s recenzí NO.6
jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl
všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D
já za ten týden co jsem byla na horách čekala, že tu budou tak dva díly..a on jenom jeden..chjo xD ale holka ty vymýšlíš čím dál zajímavější jutsu xD a zajímavý zvraty..jen tak dál..honem další xD
Ujíždím na Alice in Wonderland..je to moje staronová úchylka
Aby bylo jasno, kam patřím a koho ctím:
Ale to Sasukeho jen motivuje k lepším výsledkům. Čas pokročil a s ním je tu i nástup do akademie. Vše vychází a i přez nesympatického bratra se Sasukeho život vyvýjí slibně. Ne na dlouho.
Jeden pozdní příchod z tréningu, jeden pohled... a dětství končí. Celá rodina mrtvá, jejich těla jsou všude... Jen jeden člověk dýchá, žije a pozoruje ho. Jeho oči jsou chladné, bez lítosti a emocí. Oči jeho bratra.
Jop, takhle by to mohlo pokračovat a co si budeme povídat, ta jedna věta by byla větší šílenost, než Dinova FF o mochomůrkách a perníkové chaloupce,... ale nepokračovalo a je to tak dobře. :)
Co se stát mělo, to se i stalo. Klan je pomstěn. Itachi mrtev, cíl splněn.
Madara mele h**na a i přez jejich nesmyslnost je nastolen nový cíl pro Sasukeho nevyčerpanou dávku nenávisti. Konoha, zdroj utrpení pro jeho rodinu a klan... zdroj zla, které musí být vymýceno...
Sasuke - jedno slovo, symbolizující nenávist. Jeho nenávist k vám, nebo vaši nenávist k němu...
Sasuke - osoba, která nemá malé cíle...
Sasuke - jednoho dne bůh pro všechny...
Sasuke - náš bůh již dnes...
Sasuke - víc než slovo...
Sasuke - víc než jméno...
Jsme Sasuke Ultrazz, lidé, kteří vědí, že Sasuke ví co dělá, proč to dělá a že to udělá... pořádně a bez změny výrazu ve tváři, jako správný Uchiha...
Lidé, kteří vědí......
RanDaal - Hlavní tvůrce, myslitel a největší Fil na konoze
Eros - Ten co se tu s**e s tím formátováním, na vymýšlení byl moc línej, druhej-třetí největší fil na konoze
3rin3 de la Shika gang
Zvrhlý Loupák Anko
Kikul
Gamakichi.san
-_-Aya-_-
lacca
Shine-sama
HinatkaH
crael-kun
Srandistka
Tess Aya Thompson
Plesnivý_sýr
Elisabeth-san
SASUKE-chan-ka
SASUKE-a
Koharu Raigga
YoshizawaUchiha
Nagadir
wishtobeslim - čestná externí členka..... i když donendávna zapřísáhle neutrální,tak je jedno,kdy a kde,ale nedávno, když se šťastně vyřešila jedna velmi vypjatá situace, tak i z části díky vodce s džusem prohlásila tohle: Díky bohu, Sasuke je nejlepší. Sasuke, miluju Sasukeho,oficiálně prohlašuju, že vstoupím do Sasuke Ultrazz... a já měl po ruce tužku a zápisník.... no a tak ji tu máme
Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh, Sasuke je bůh,
Pro vstup kontaktujte jednoho z dvojice RanDaal, nebo Eros (Ale radši Eroša, protože RanDaal nerad formátuje aktualizuje )
Podmínky?
Obdivovat Sasukeho
Soulasit se Sasukem
Milovat Sasukeho
Chápat Sasukeho
Rozumet Sasukemu
Vážit si Sasukeho
Souhlasit s tvrzením, že je Sasuke bůh
(Souhlasit alespoň se 3mi možnostmi )
SASUKE JE BŮH
^...join us, we have cookies...^
NO PÁNI!!! až teď jsem si všimla, že jsem přes rok na konoze! ten čas, ale letí..
super a ulechtám tě no jutsu parada chlamec jak cip jen tak dál ....užasne čte se to jedním dechem ..