manga_preview
Boruto TBV 08

天使 - 2

Uplynou další dva dny když do pokoje vstoupí Naruto se Saim v závěsu.
,,Sakuro měla by ses jít vyspat.“ Řekne Naruto a chytne svou kamarádku za rameno. Ta sebou rychle cukne a probere se.
,,Hej, co tady děláte?“ zeptá se a pak se znovu zaměří na dívku.
,,No dlouho jsme tě neviděli, vlastně nikdo tě pořádně neviděl a tak jsme zjistili kde jsi… Sakuro sedíš tu u ní už čtyři dny… jdi se vyspat.“ Řekne Sai, aby podpořil Naruta, který před chvíli neměl moc velké štěstí.
,,Ne.“ Řekne rázně Sakura.
,,Ale vždyť ona už je skoro v pořádku, podívej, vytáhla jsi ji ze spárů smrti…“ řekne Naruto a znovu se setkává se Sakuřiným odporem.
,,Ne, Naruto… Ona… Poslechni si ji co říká.“ Řekne Sakura když dívka znovu promluví. Oby chlapci se zaposlouchají do těch divných slov.
,,Tužku… Dělej Sakuro!“ křikne Naruto a začne na papír přepisovat Dívčina slova.
,,Naruto to je k ničemu, i když to přepíšeš, nebude to dávat smysl.“ Řekne Sakura.
,,Nám možná ne, ale donesu to do dešifrovací místnosti a ty super mozky tam si s tím poradí.“ Zaculí se Naruto a už utíká pryč.
,,Že mě to nenapadlo dřív.“ Vzdychne Sakura a začne se nebezpečně klátit k zemi. Naštěstí ji v posledním okamžiku zachytí Sai.
,,Jsi unavená, tím to je. Půjdeš se vyspat a nechci slyšet žádné námitky, budu tam s tebou.“ Řekne rázně a vezme ji do náručí. Sakura mu však nemůže odporovat, protože na to už nemá síly a taky mu usíná v náručí.
,,Něco v tom musí být. Ta holka je k něčemu důležitá, ale k čemu, co nám chce říct a jak?“ Začne se Naruto vztekat.
,,Klid, brácho… Na to přijdeme.“ Broukne Shikamaru a zapálí si cigaretu.
,,Já tě zabiju…“ zavrčí Naruto a sedne na židli vedle něj.
,,Naruto, co je s tebou? Jsi nějaký divný. Snad tě ta holka neuhranula.“ Začne se Shikamaru smát.
,,Cože? Ne! Já jen… Ona je taková… Viděl si její oči? Jsou jako ocel… Je divná, ale já už ji někde viděl…“ Naruto se zamyslí. ,,V tom mém snu. Před pěti dny se mi zdál divný sen. Byla tam taková… Hey co to vyvádíš?“ Naruto vyskočí z křesla a přesune se k Shikamaru, který začne do jeho papíru čmárat.
,,Podívej Naruto. Když to otočíš a přečteš naopak? Některá slova jdou přečíst.“ Řekne Shikamaru a začne všechna slova přepisovat: Vrate ne zpatky, musím je zachranit. Moje sila je velka a nebezpečna, musim jim pomoci, ja jedina mužu…
,,Tohle už dává smysl, i když je to divné.“ Řekne Naruto a dívá se na text… ano přepsal ho správně a on ho taky zprávně slyšel… ale co to druhé, ať s tím dělají co dělají, zbytek nedává smysl ani tak, ani tak.
,,Id solum archandželos de tektum testatus solvo eam aenigma, solum nos testatus re - kuro turpiter et usku sus - cito alpha et omega per - fungor, nos pacifice abite… Co to je?“ vzdychne znovu Naruto a bezmocně se svalí do křesla.
,,Zní to jako Latina.“ Řekne právě příchozí dívka.
,,Latina?... No že mě to nenapadlo dřív.“ Zaraduje se Shikamaru.
,,Přeložím vám to.“ Nabídne se dívka a vezme si ten papír. Jen co si přečte tu větu, začne se smát. ,,Kdo tohle psal? Tohle je úplně jinak napsané. Doopravdy to má být takto.“ Přepíše text ve správném znění a vrhne se na překlad.
Uplynou další dvě hodiny, které dívka stráví nad slovníkem a hoši spaním v křeslech.
,,Už to mám!“ vykřikne a protáhne se v křesle.
,,Tak dlouho?“ zabručí Naruto a podívá se na Shikamaru, který zvedne papír a začne číst: ,,To jen Anděl z nebes dokáže rozluštit tu hádanku, jen my dokážeme vyléčit nemrtvé a až bude vše splněné, my v míru odejdeme. Tak a teď mi to nedává smysl vůbec.“
,,Mě taky… Co to je sakra za hádanku a co se tu vůbec děje?“ rozkřičí se naruto.
,,Ta vaše holčička je, Anděl.“ Řekne klidně dívka.
,,Haha… ale už jsme to přeluštili, najít význam, už bude na jiných lidech. Děkuju ti Jiro-chan, moc jsi nám pomohla.“ Usměje se Shikamaru a s další cigaretou v ústech opustí místnost.
,,Jdu za Sakurou.“ Řekne Naruto a úklonou dívce poděkuje. Poté vezme ze stolu papír a utíká s ním k nemocnici.

Poznámky: 

Další dílek je na světě... no vím, že je to pozdě, ale opustila mě můza...
Předem dík za každé přečtení a komentář.

4.9
Průměr: 4.9 (20 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Pavel51
Vložil Pavel51, Ne, 2011-02-13 16:46 | Ninja už: 4831 dní, Příspěvků: 44 | Autor je: Prostý občan

je to čím dál lepší

Obrázek uživatele jobek
Vložil jobek, Po, 2009-04-20 06:43 | Ninja už: 5873 dní, Příspěvků: 800 | Autor je: Prostý občan

tak jsem přečetl další dílek Smiling zatím se mi to líbý, tak si přečtu další, ať vím jak se to bude vyvíjet Eye-wink

www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.

Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty Eye-wink

Lidi já mám taky FC Laughing out loud moc děkuju Kaia-chan