manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki klan story (3) - 3. Rasengan!

Nový díl, užijte si ho!

„Lásko?!“ Volala dívka a usmála se na Ashimara. Ležel ve své postely a jeho žena mu podávala snídani.“Stávej ospalo…“
Ten snídani převzal a políbil ji. „Díky….“
Poté na něj zamrkala a odešla z místnosti.
Náhle se ozvala rána, celý zpocený vylítl z postele.
„Ashimaru?“ Vyjekl správce, „Co se stalo?“
„On je... zpocený....?“ Pomyslel velitel STONE .
„Já jsem usnul?“ Zeptal se sám sebe Ashimaru, ale řekl to s lidskostí. Správce zakejval hlavou.
„Musím se projít...“Sykl a vyšel z místnosti, zahl za roh ,poté vytáhl fotku ženy se snu. Lehce ji pohladil. „Já tě najdu.... slibuji...“

Minato ležel v pokoji pro hosty. Hleděl na strop a počítal rýhy.
„Zítra, to začne...“ Pošeptal a uslyšel otevření dveří. „To bude nejspíš brácha...“
Vykoukl z pokoje a viděl obrys.
„Nazdar...“Prošel kolem něho jako by se pět let neviděly.
„Jenom nazdar? Nic víc?“
„Až zítra...“ Zabouchl za sebou dveře a zalezl do pokoje.
„Stejnej lenoch jako vždycky...“Pousmál se a zalezl taky.

Bylo nádherné zimní ráno a slunce ozařovalo sněhovou pokrývku vesnice.Život ve vesnici se teprve probouzel. Venku byly lidé kteří šli do práce nebo na misi.

Minato se vyplahočil z postele a došel do kuchyně. Hinata tam samozřejmě už dělala snídaně.
„Dobré ráno..“Pozdravil a dlouze zívnul.
„Dobré…“Odpověděla a podala mu snídani na stůl.
„ti dva ještě spí?“ Zeptal se po chvíli, Hinata zakývala hlavou.“Aspoň se můžu podívat po vesnici…“

„Aiko…“zvolal ninja. „Nemůžu ho vystopovat, je tu plno chakry….“
„Do háje…“Odplivl si Aiko a podíval na vesnici. „Kde by ten šmejd mohl být?“
„Uzumaki, co kdybychom se zeptaly prostě lidí po vesnici ?“ navrhl další ninja.
„Dobrý nápad….Pojďme !“ Aiko vyskočil a dva poskoci ho následovaly.

Minato se procházel po vesnici a prohlížel každý kout. Náhle uviděl dům Uchihů.
„ Mohl bych se za němi stavit….“Pomyslel ale náhle ho vyrušila obrovská rána ze středu vesnice.
„Co se to sakra děje ?“ Zeptal se sám sebe, chtěl použít Uzugan ale kvůli jeho chakře to nebylo možné. „Radši tam nepůjdu, mohlo by to být nebezpečné pro odhalení…“

„Rin!“ zakřičel Fugaku. „Co to bylo za šmejdy?“
„Znám je z podobizen, jedná se o tři nukeniny z písečné... Zabijí tam všechny karavany. Ale co dělají tady?“ Zeptala se jako by čekala odpověď. Když se je pokusila zastavit nechaly vybuchnout jeden dům a zmizely.
„Co se tu děje?“ Doskočilo tam několik ANBU a STONE.
„Máme narušitele….“ Odpověděla Rin.
„Všichni, rozlezte se po vesnici, musíme je dostat…“ Zavelel jeden z nich a celá skupinka se rozprchla.
„Sakra Minato!“ Sykla potichu Rin. Fugaku jí trochu slyšel.
„Musím jít!“ Řekla a zmizela.

Minato šel pomalým tempem ke svému domovu když ho zastavil jeden ze STONE.
„Pane, vaše doklady prosím….“ Poručil a Minato se musel krotit aby se nezměnilo jeho chování. Dle oznaku na rameni poznal že by i jen pouhá kapka potu, nebo zatřepání prstu prozradilo jeho nervozitu.
„počkejte, hned je vytáhnu!“Odsykl a začal naoko prohrabávat kapsy.
Prohrabával je už delší dobu.
„Tady už musí být..“ Řekl a vytáhl pravý doklady. STONE po nich šáhl, ale náhle ho něco zastavilo.
„Aoko!Zmizte odsuď, tady to mám na starost já…“Poručila Rin a STONE naštvaně odešel. „Nějaká banda teroristů napadla vesnici, měl bys zalézt zpátky… Jo a večer bude ta schůzka, stavíme se…“
„Jo díky, už jsem myslel že budu muset použít sílu…“Minato se podrbal na hlavě a začal uhánět pryč.
„To bylo těsné…“ Pomyslela a zmizela jiným směrem.
Fugaku jenž je z dálky pozoroval se pousmál.
„Takže je zpátky a ani se nestaví podívat, to ale kamarád…“ Řekl a odešel stejným směrem jako Minato.

Správce vešel do své pracovny jako každé ráno, pracoval každý den, i když to nepřiznával měl tuhle vesnici rád. Nynější Tsuchikage začal velkou okupaci listové, ale jejich vliv už nebyl tak velký jako vždycky. Listová se opět postavila na nohy a už byla jenom otázka času jak dlouho jim to potrvá než se odtrhnou.
Bohužel se oblačná přidala na stranu kamenné, a kdyby ostatní vesnice chtěly zasáhnout začala by největší válka v dějinách. A to si nepřál nikdo.
Sedl si na židly, napil se trochu čerstvého kafe a vytáhl první listinu.
„Co ten blbeček Tsuchikage chce….“Otevřel poštu a začal číst. „Mám mu poslat Ashimara… Aspoň se ho zbavím…“
Za pár minut vešel do místnosti vůdce STONE, který zde trávil většinu času jako poskok a osobní bodyguard.
„Vesnice byla napadena, tři z „Rudého Písku“ zničili jednu budovu a zranily jednoho občana.“ Oznámil a stoupl si k oknu, prstem ukázal na místo kde se to stalo.
„Zavolej Ashimara!“ Poručil potichu a STONE zmizel.
Za chvíli se objevil s Ashimarem po boku.
„Vrať se do kamenné, Tsuchikage tě chce…“Řekl,Ashimaru se otočil a mířil pryč.
„Vy ho nepošlete na ochranu vesnice ?“ Zarazil se STONE.
„To zvládneme sami….“ Odsykl.

Minato se vrátil domů. U stolu seděly Anna s Deidrem.
„Ahoj…“ Pozdravil je a přisedl si k nim. Ti ho taktéž pozdravili.
„Co tě sem přivedlo?“Zeptal se Deidro a popil trochu limonády.
„Dozvíš se večer…“ Odpověděl.
Nastala odmlka.
„Jo a co jinak ? Kdes všude byl a tak?“Zeptal se po chvíli. Následovala několika-ti hodinová debata.
„Jo a vážně byla ta princezna tak hezká?“ Zeptal se nesměle Deidro.
„Byla… Jinak bych ji nezachraňoval….“Pousmál se Minato.
„Nekecej…“Sykl s posměškem Fugaku který se tam objevil krátce po Minatovi a přidal se k debatnímu kroužku.
„Jo, princezna ze země Origami je vážně hezká…“Přerušil je Kashite který se tam objevil ve dveřích. Vedle něj stála Hinata s Nimiako.
„Hej, Kashite a …. Nimika!“ Zajásal Minato a přišel k nim.
„Hezká holka…“Pomyslel Fugaku s Deidrem zaráz.
„On ani nezná mé jméno…“Pomyslela naopak ona, a vcelku jí to naštvalo ale protože se jí Minato líbil tak to tak nechala.
„Přijely jsem dřív, zbytek skupiny čeká před vesnicí v hotelu…“Oznámil Kashite.
„Dobrá. Zítra by to mělo začít.“ Pokračoval Minato. Postupně se seznámili a přisedly si k nim.
„Plán znáte že ? Ale kdyby tak dneska večer bude menší schůzka kde doplánujeme detaily..“Začal Minato a prohlédl si stůl pro pět lidí jak se u něj tísnilo více lidí.
Náhle někdo zaklepal na dveře a do domu vešel Sasuke s Shikamarem.
„Kashite?“ zajásal Shikamaru se Sasukem a šli ho hned pozdravit.
„Co se to tu děje?“ Nakoukl do domu Neji z ulice, ti ho hned stáhly dovnitř.
„Nepřeháníte to trochu ?“ Zeptal se Minato ale nikdo ho neposlouchal, bylo to tam jako na večírku.
„kašlu na to…“Sykl a odešel z místnosti. Anna ho následovala.
„Hej, brácho…. Ty ses naučil rasengan během cesty….?“ Zeptala se ho a Minato se zarazil.
„Jo…… Ale trochu jiný něž měl táta…“ Odpověděl vesele a oba dva vyšly na balkón. „Kde postavily tréninkové hřiště?“
„Je to pár desítek metrů odsud , přes zimu tam nikdo nechodí…“Odpověděla a Minatovi se zablesklo v očích.

Po chvilce oba dva stály na hřišti, proti nim stál panák ze slámy.
„Teď sleduj….“ Minato napřáhl ruku, objevila se mu na ní chakra, ta bublala, rotovala a mizela ve všech směrech. Po chvilce se bublinky chakry začaly spojovat a vytvořily dokonalou kouli. „Je trochu jiný než normální, místo toho abych chakru vypouštěl tak jí v ruce vytvářím a poté seskupuji. Trénoval jsem to celý tři roky než jsem to zvládl.“
Napřáhl ruku a vrazil s ním do panáka. Kolem něho se objevila obrovská várka chakry. Chakra se náhle stáhla a hned nato vytvořila obrovskou explozi kde stál panák.
Anna jen tak civěla na velký kráter.
„To mě musíš naučit!“ Zajásala. Minato jí provokativně podrbal na hlavě.
„Troufáš si na to ?“

Náhle se na stromě poblíž objevil Deidro v kombinéze STONE.
„Hej Minato…. Já sem objevil zase novou vlastnost Uzuganu….“ Pousmál se a během vteřiny stál před němi. Sundal si masku, už mě Uzugan na tváři. „Sleduj…“
Napřáhl se, poté se předklonil. Z jeho úst vyšel obrovský plamen.
„Je to dědictví od lišky…“Pousmál se a nasadil si opět masku.
„Jo, to bylo dobrý…“Minato ho plácnul po zádech.

Tu noc se všichni důležití ve vesnici setkaly v jedné z hospod. Byla tam povětšinou tma, tak nešlo vidět moc do obličeje.
V jednom rohu seděly shinobi z mlžné. V druhým Uchiha a Hatake klan. Uprostřed Shikamaru s přátely a zbytek tak různě.
„Ahoj všichni….“Na podium vešel Minato a polovina sálu oněměla.
„Takže je zpátky…“Pomyslela Ayame a vzpomněla si jak se jí vždycky líbil, a líbí.
Minato jim vysvětlil plán. Několik skupinek ve stejnou dobu zaútočí na střežiště. Další skupinky odrovnají STONE ve vesnici a Minato a jeho skupina napadne samotnou hlavní budovu. Mezitím mlžní odlákají STONE před vesnici kde je napadnou. Byl to jednoduchý ale účelný plán. Ale bohužel velice risikový, jedna chyba a celá vesnice je v háji.

Druhý den probíhal ve skrz normálně, shinobi šli pracovat jako vždy. Minato byl celý den doma a učil se ohnivým technikám.
„S mým větrem a s Uzuganovým ohněm , to bude pravé peklo...“ Pousmál se, ačkoliv mu to vůbec nešlo.
„Minato....“ Dveře se otevřely a dovnitř stouply Kashite a jeho neteř, vedle nich byla Rin a Ashima.
„Zdar..“Pozdravil ho Ashima a sedl si na gauč.
„Ahoj Minato...“pozdravila ho dlouze Nimiako. „Napadlo nás že bychom ve vesnici udělaly sněžnou vánici...“
„To dokážete...?“ Zeptal se nevěřícně. Nimi zrůžověla tvář.
„Ano, dokážem......“ Odpověděla již méně sebevědomě.

Tu noc byla ve vesnici nečekaně obrovská bouře.
Šlo vidět pouze na pár metrů před sebe, navíc byla mlha.
Všechny skupinky šli ke svým stanovištím a čekaly na rozkaz.
„tady Shikamaru... dem na to!“ Řekl do vysílačky, hned na to se ozvala rána jak mlžní útočí na bránu. Nyní měly pět minut než se jednotky STONE stáhnou k hradbám. Jakmile těch pět minut skončilo, týmy se daly do akce.

5
Průměr: 5 (4 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rad007
Vložil Rad007, Pá, 2009-03-20 18:53 | Ninja už: 5622 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

nudaaaaaaaaa XD

Obrázek uživatele Marcuss
Vložil Marcuss, Čt, 2009-03-05 12:31 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 83 | Autor je: Prostý občan

hustý dílko.... musím uznat... ZA PĚT? Smiling!