manga_preview
Boruto TBV 07

Mám tě rád VII. - To, co předcházelo rozhodnutí

.....Prásk.....uvolnila Sakura chakru ze své pravé ruky.
Muž s delšími černými vlasy však lehce uhnul a z otevřeného chřtánu vyplazil dlouhý lepkavý jazyk, který se mladé kunoichi obtočil kolem úzkého pasu a zanechal ji tak nehybně stát. ,,Ahh...pusť mě!" vyjekla dívka.
,,Tak mladá a tak hloupá." zašeptal muž dívce do nastražených uší.
,,Je možné, že tvůj malý kamarádíček je už dávno mrtev," rozřechtal se, ,,a ty půjdeš za ním!" Špičkou jazyku olízl Sakuře bílou tvář.
,,Naruto?" zašeptala medovým hláskem.
,,Ne, Naruto určitě není mrtvý...Naruto by se tak snadno nevzdal a já taky ne!" nasadila šibalský úsměv a chytla pevně oběma rukama slizský jazyk.
,,Hm?" vydral ze sebe překvapeně Orochimaru a pokusil se o úskok.
Sakura ale jeho jazyk držela tak pevně, že se k ní muž přitiskl. Sakura si muže přitiskla jestě blíže k tělu a zašeptala: ,,Žiješ už moc dlouho!" na ta slova nahmatala kunai a přesekla odporný dlouhý jazyk.
Podlahu náhle pokryla horká krev. ,,Aaaaaaaaaaaaaa!" bolestně zaval.

,,Co to bylo?" podíval se směrem k věži klečící muž.
Muž stojící nad ním tomu nevěnoval sebemenší pozornost. Soustředil se jen na čepel svého meče, po kterému pomalu stékala červená krev. Naruto zvedl hlavu a dlouze se zadíval na zbytky toho, čemu by se dalo řikat okno.
Na krku měl malou krvácející ranku od Sasukeho meče. Sice byla malá, ale hluboká. Naruto v sobě zadržoval tu štiplavou bolest.
Zanedlouho se se strachem v očích obrátil znovu na Sasukeho.
Nebál se smrti. Bál se, že ho usmrtí přítel kterého miloval.
Oběma rukama chytil meč, ale už nezadržoval slzy. Odtáhl si hrot meče dál od krku, což Sasukeho trochu zaskočilo. Z Narutových dlaní se začala řinout krev.
,,Proč? P-proč, Sasuke?“ slzy se mu líně kutálely po obličeji, až smočily jeho rty. ,,Proč mě nenávidíš?“ V krvácejících rukou stále křečovitě svíral ostří Sasukeho meče. Sasuke se však nebránil. Nechal Naruta svírat pevně meč, dokud ho nepustil. Pak bez jediného pohledu svěsil meč a zadíval se na kamaráda. V očích se mu zaleskly slzy. Aby si Naruto něčeho nevšiml, rychle se otočil k blonďatému chlapci zády. ,,Naruto…“ zašeptal.
Naruto se křečovitě držel za břicho. Z té překotné bolesti nad Sasukem se mu svíral žaludek. Jeho obličej byl posetý stovkami třpytících se slz, které se vpíjely do Narutových vyprahlých rtů.
Uvolni bolest…zušlechti odvahu…nebraň se touze…uvolni žal…
,,Áááááááááááááááááááááááááá!“ nechal ze sebe proudit nával emocí.

Orochimaru se díval znechuceně na růžovovlasou dívku stojící před ním. Tvář měl celou zkrvavenou a úsměv pokřivený.
,,Ty mrcho!“ ozval se po chvíli.
Useknutý jazyk mu visel z úst a kapičky krve se mísily z kapičkami slin a páchnoucí odkapávaly na dřevěnou podlahu. Náhle krev zaschla a jazyk se stáhl zpět Orochimarovy do úst. Po chvíli z nich vyplazil úplně nový zahojený jazyk, který mu hbitě kmital mezi rty.
Koutkem oka Sakura narazila na její přátelé, kteří to jak viděla neměli o nic lehčí. Kapitán Yamato neúnavně zápasil s mladým svalnatým mužem, který zasazoval jednu velkou ránu za druhou, že kapitán Yamato taktak uhýbal. Mistr Kakashi zas uháněl za Kabutem, který jak bylo vidět, si neobratně udržoval bezpečnou vzdálenost mezi nimi.
Pak tu byla ještě Guren, jenž s její zajímavou technikou ledových krystalů naháněla hrůzu Shikamarovi, který dorazil před chvílí. Sai se držel v ústraní a sem tam pomohl Shikamarovi, který díky svému stínovému jutsu vypotřeboval obrovské množství chakry. Sai mezitím svým Choujuu Giga informoval vesnici o jejich situaci.

,,Už bylo dost těch nářků a slzy. Té nezadržitelné bolesti, která nejde zadržet. Nezabil jsem tě jen, protože by to nebylo fér. Neubránil by ses. Teď máš ale volné ruce, a proto na tebe nepůjdu zlehka, to mi věř!“
Naruto si otřel slzy z jeho červených nateklých očí.
,, Sám bych to neřekl lépe!“ Chvíli se odmlčel a se skloněnou hlavou zamumlal:
,,Teď v tento čas se ukáže, kdo je silnější.
A já tě přivedu zpátky! Teď a nebo v příštím životě!“

Poznámky: 

Příští díl: Jako tenkrát
...,,Takhle jsme začínali, pamatuješ?" ,,Hh" uchechtl se Sasuke.
,,Jen vzpomínky, které upadají v zapomnění. ,,Já vím, že si vzpomínáš,....jen chceš zapomenout, ale nejde ti to!"
Oba se od sebe oddálili. Najednou Sasuke zmizel a objevil se Narutovi za zády...

Chci posbírat všechny mraky, které pláčou...
použít vlny klamu, odletět daleko pryč.
Začínám se obávat postavení, ačkoli cesta je daleko.
Zavede tě do tvé určené budoucnosti.
Čas ubíhá nám oběma.
Tvoje jednání se zrychlilo.
I když se probouzíš z našeho snu,
hledáme stejné osvícení
pod zářivou hvězdnou nocí,
nespočetná souhvěudí a stíny.
Jak se nyní přede mou zachováš...
Na co se díváš?
Na co se díváš?

3.545455
Průměr: 3.5 (11 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, St, 2009-02-25 16:47 | Ninja už: 5619 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

skvělé už se těším na další jsem strašně napjatá jen tak mimochodem kdy bude další?