manga_preview
Boruto TBV 09

Anděl

Stojím na kraji útesů a dívám se dolů. Když jsem byla malá, věřila jsem, že by člověk mohl létat pouze silou vůle. Teď vím, že to nejde, ale přesto bych tolik chtěla. Rozpřáhnout ruce a letět k nebesům. Vidět tu krásnou krajinu, která se všude rozprostírá. Vidět jen to hezké a ne to ošklivé. Z výšky svět nejspíš vypadá mnohem lépe. Vzpomínám na doby, kdy jsem byla šťastná. Na ty doby, kdy jsem měla vše, ale teď… Teď mi osud všechno vzal. Vzal mi, co mi bylo nejdražší. Proč jsem musela zrovna já skončit takhle? Proč?! Každý mi říkal, že to přejde, ale nepřešlo… Je to už tak dlouho, co odešel a nechal mě tu samotnou. Kdo ví, že taková ztráta nikdy neuhasí bolest v mém srdci? Kdo?! Možná… Možná Kakashi. Ten by mi nejspíš rozuměl, ale ten tady taky není. Kdo všechno za tu dobu odešel? Ani nevím. Už nejsem schopna dál jít. Nejsem schopná se sama odrazit od toho hlubokého dna a znova vystoupat nahoru, protože osud… Protože se k nám chová mile, dá nám křídla, ale jakmile nabereme velkou výšku, sebere nám je. Proto už nechci spadnout dolů. Protože to bolí. Poprvé za tu dobu uslyším šumění vln. Jak hezké by bylo skočit dolů a ponořit se do té bílé načechrané pěny. Ponořit se do ní a už se nikdy nevynořit. Byla bych pod tou zelenomodrou vodou a dívala se na svět zezdola. Teprve potom bych byla až na samém dně, odkud už není návratu. Možná, že to, co se stalo byla náhoda, ale… Náhoda neexistuje. Neexistuje ani osud, to vím od jednoho velmi silného shinobiho, který tu už také není. Měl velký sen, ale obětoval se za mně, abych mohla já splnit ten svůj. Všichni ve vesnici tvrdili, že to nedokáže, ale on to málem dokázal. Málem… Měl to na dosah ruky, ale ztratil to. Ztratil to kvůli mně, kvůli mému přání. Tohle jsem teda opravdu nechtěla. Já…
Stačí tak málo, jen čtyři, tři kroky a ocitnu se na samém dně. Pomalu přecházím k okraji, rozhodnutá to udělat, ale něco mě zastaví. Jako bych se bála, že potom tu nebude nikdo, kdo by o něm vyprávěl. O něm, o jeho skutcích a o jeho snech. Podívám se opět dolů a zmocní se mě nová touha. Touha letět.
„Nedělej to.“
Nedělat co? Opět se zastavím a tentokrát nepohlédnu dolů, ale na nebe. A tam vidím svého usměvavého přítele, který mi byl celou dobu po boku. Rychle zamrkám, jako bych se chtěla přesvědčit, že to není halucinace. Není. On tam pořád stojí a tentokrát se na mě zadívá tím zamračeným a nesmlouvavým pohledem.
„Nedělej to,“ zopakuje.
Ale já nevím, co tím chtěl říct. Chci udělat už jen pouhý krok, abych se mohla ocitnout vedle něj.
„Neskákej. Žij dál.“
Žij dál? Lehko řekne, ale hůř udělá.
„Neztrácej naději. Já budu pořád s tebou a ty to moc dobře víš.“
Vím? Možná ano. Ano, půjdu dál. Stejně se s ním jednoho dne setkám, ale musím být trpělivá. Můj čas nastane, až bude osud chtít.

Poznámky: 

Radši se nebudu vyjadřovat...

4.7
Průměr: 4.7 (20 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rokubi no Raijuu
Vložil Rokubi no Raijuu (bez ověření), Po, 2009-04-13 13:55 | Ninja už: 19838 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Tahle povídka... Nevím, jak přesně to popsat... Mám díky ní takovou zvláštní náladu... Je to nádherná povídka, nenašla jsem slova, kterými bych jí mohla popsat, prostě... krása!

Obrázek uživatele Kamie
Vložil Kamie, Pá, 2009-04-10 18:12 | Ninja už: 5727 dní, Příspěvků: 761 | Autor je: Prostý občan

líbí Smiling

Protože mi většinou zabijí postavy, které si oblíbím, tak už to nedělám. Ale Utakata byl prostě fešák!Laughing out loud

Obrázek uživatele Joruni
Vložil Joruni, Út, 2009-04-07 21:43 | Ninja už: 5694 dní, Příspěvků: 232 | Autor je: Prostý občan

Sayu-krasna poviedka.
Tie pociti boli popisane nadherne a zaroven dokonale.
Skladam svoj imaginarny klobuk. Eye-wink

Obrázek uživatele HyuugaA
Vložil HyuugaA, Po, 2009-03-30 18:38 | Ninja už: 6020 dní, Příspěvků: 238 | Autor je: Prostý občan

Mladá a uvážlivá holčina Smiling a pěkná FF. Líbilo se mi to. Celkem mi to zvedlo náladu... Smiling

Obrázek uživatele SaKuRa_love
Vložil SaKuRa_love, Ne, 2009-03-22 01:14 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 102 | Autor je: Prostý občan

je to pekne, naozaj pekne... ale...ak si mozem dovolit povedat..nieco mi tam este chyba... proste, ja by som to asi este trochu natiahla a zvyraznila viac jej pocity...neviem, nedovolim si ta sudit ked sama pisem hrozne Laughing out loud ale je to len moj dojem.. ale inak je to naozaj pekne... taky vztah mam aj ja zo svojim najlepsim kamaratom a tato poviedka ma donutila sa zamysliet, ze by som to bez neho asi nezvladla Smiling

Obrázek uživatele Kioko Misaki
Vložil Kioko Misaki, Po, 2009-02-02 20:33 | Ninja už: 5821 dní, Příspěvků: 625 | Autor je: Pěstitel rýže

Chtěla bych taky něco napsat, ale nevím co. Příjde mi to hezké, takové poklidné bez nějakého děje, jen pocity, nejspíš tvoje smutná nálada vložena do povídky ústy a činy Sakury. Já osobně z toho mám takové smíšené pocity: Radost, smutek a potřebuji se nad tím zamýšlet. Taky jsem ztratila přítele a vím jaké to je stát na takovém srázu...

Obrázek uživatele Tomodachi no Tatsu
Vložil Tomodachi no Tatsu, Ne, 2009-02-01 16:23 | Ninja už: 5672 dní, Příspěvků: 437 | Autor je: Prostý občan

Nejraději bych plakala.
Není co vytknout, prostě dokonalé. Naráží do mě jakási fantasmagorická síla a říká mi co mám dělat. Jo. Není třebe to dělat těžce když to jde jednoduše. Je to sice krátké, ale obsáhlé Eye-wink někdy je právě v tom to kouzlo. Na mě ale působí i jiné kouzlo...kouzlo tvé osobnosti. Hodně přemýšlíš. Vše tak dokonale vystihuješ. Hezky popisuješ city. Takže za 5.

~Kuroshitsuji~
~Even so, I will search for that one true, love~
~Fandím~Melonade/Yumi/hAnko~My FF~ Novej stajl Sasukeho Uchihy...
~Deidarovo dětství Requiem za sen

~Jsem hrdá yaoistka!~

Obrázek uživatele Bleska.chan
Vložil Bleska.chan, So, 2009-01-31 20:41 | Ninja už: 6043 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

Pěkně napsané a v několika pasážích s tebou musím souhlasit.