manga_preview
Boruto TBV 09

Akatsuki má talent

Akatsuki má talent

"Hlásim sa živo z Akatsuki má talent! "hovoril Yamato do kamery, "Dneska je veľké finále kde sa z 5 účastníkov- Deidari, Peina, Konan, Tobiho a Orochimara rozhodne kto má najväčší talent. "
"A už prichádza porota, "povedal Yamato ktorý už na pódiu s Kurenai, "Prvý je ako obyčajne v oranžovom Naruto! Druhá miesto u poroty patrí Sakure! A náš nemilosrdný kat Sasuke! "

"Naruto, môžem sa ťa opýtať kto je dnešným favoritom na víťazstvo? " spýtala sa Naruta Kurenai.
"No, podľa mňa sú všetci na rovnakej úrovni. Ale keď to musím povedať podľa mňa je to Tobi. " povedal Naruto.
"A ty, Sakura kto podľa teba? " spýtal sa jej Yamato.
"Sasuke.. " odvetila začarovane Sakura.
"Ale on nesúťaží! " odvetil jej Yamato.
"AKO TO ŽE NESÚŤAŽÍ!ON MUSÍ!!! " vykričala sa na neho Sakura.
"No tak teda poďme na Sasukeho. " vyrušila Sakuru Kurenai.
"Podľa mňa to bude bratov šéf Pein. " povedal unudene Sasuke.

"No tak teda poďme na prvé vystúpenie. Deidara! Dokrútku! " povedal Yamato a objavila sa obrazovka.

Deidara

"Ja som tu prišiel ukázať čo viem. " hovoril Deidara zatiaľ čo si géloval vlasy, "A JA to vyhrajem! "

"No čo vieš? " zvolal Sasuke na Deidaru ktorý bol ešte na schodoch na pódium.
"Uvidíš! " zaškeril sa Deidara.
Deidara prišiel na pódium a ozvali sa dve výbuchy. Potom zo seba zhodil obláčkový plášť a pod ním sa mu leskol zlatý oblek. A začalo vystúpenie ako vystrihnuté zo vystúpenia Dana Nekonečného. Zo všetkými výbuchmi ako sa patrí. Keď dokončil toto veľmi vymakané vystúpenie tak Deidara sa postavil pred porotu.
"Toto bolo plagatiorstvo Dana Nekonečného! " skríkol Naruto a pustil alarm.
"Celkom dobré. " pochválila ho Sakura.
"Ale nie dosť! " doplnil ju Sasuke a pustil alarm.
Keď Deidara odišiel z pódia tak Yamato prehovoril.
"Ale je to iba na vás, divákoch, že kto postúpi vôbec si nemusíte všímať poroty!"
"A teraz sa pozrieme na Peina. " povedala Kurenai.

Pein

"Ja som sa narodil iba pre kúzlenie. " povedal v dokrútke Pein, "A som lepší ako David Coperfield!! "

"No takže v dokrútke sme videli že budeš kúzliť. " povedala Sakura a zmetene sa pozerala na Peina ktorý nemal žiadne stolíky ani klobúky.
Pein prehovoril:
"Teraz vám vyčarujem klinec, " povedal a rukou si prešiel po tvári a keď ju dal preč tak sa v jeho ruke zjavil klinec.
"A teraz ho dám zmiznúť. " povedal a rukou si znova prešiel po tvári. Klinec zmizol! (Len totálny Naruto-analfabet by nevedel čo sa stalo z klincom.)
"Celkom dobré kúzelnické vystúpenie. " zhodnotil Naruto.
"Nedám alarm ale iba vtedy keď mi povieš ako si to urobil. " povedala zvedavo Sakura.
"Nepoviem!! " povedal Pein, a Sakura stlačila alarm.
"To vystúpenie bola otrava. " povedal Shikamaru ktorý zastupoval Saskeho ktorý si na toto vystúpenie musel odskočiť a stlačil alarm.
"No, teraz ideme na následujúce predstavenie od Konan. " povedal Yamato.

Konan

"Ja som tiež chcela byť kúzelnička, by som vám vyčarila 250 papierov naraz, ale keď mi to Pein vyfúkol tak... " povedala záhadne Konan.

"Čo budeš robiť? " spýtal sa nedočkavo Naruto.
"Budem skladať z papiera mnoho vecí. " povedala Konan.
A už začala robiť(každé jej trvalo 1 sekundu) lietadielko, loď, čiapku, papierového Naruta, pohár, peňaženku, žabu, leva, hodinky, lampu, atď.
"Toto bolo nádherné vystúpenie najmä tá žaba a ja. " povedal nadšene Naruto.
"Toto bolo príšerné!!! " povedala Sakura zo žiarlivosti o SASUKEHO a stlačila alarm!!!!
"Celkom zaujímavé ale čo ti to pomôže to života? " povedal kat a stlačil alarm.
"Ďalší súťažiaci Tobi. " povedala Kurenai.

Tobi

"Tobi je dobrý chlapec! " iba toto povedal Tobi v dokrútke.

"Aký máš talent? " spýtala sa ho Sakura.
"Viem grgať. " povedal Tobi a všetci sa v sále rozosmiali.
"Fúúúúha a vieš grgať aj mená? " spýtal sa ho zo slzami v očiach Naruto.
"Áno. " povedal Tobi a postupne začal vygrgával, "Uchiha Sasuke neporazí Itachiho. Naruto Uzumaki bude hokage. "
"On to vyhrá Dattebayo! " povedal Naruto.
"To je hnusné! " povedala Sakura a stlačila alarm.
"Keby si nepovedal tú prvú vetu nespravil by som toto! " povedal Sasuke a stlačil alarm.
"Už sa chýlime ku koncu. " povedala Kurenai a skríkla: "Orochimaru!"

Orochimaru

V dokrúke iba vyplazil jazyk.

"Viem vyplaziť jazyk na niekoľko kilometrov. " povedal Orochimaru.
"Zabudol som si doma maca môžeš mi ho priniesť? " spýtal sa ho Sasuke.
On vyplazil jazyk a doniesol mu ho.
"Za to že si mi nepriniesol s tým tvojím jazykom ramen tak dávam alarm. " povedal Naruto taký nahnevaný že sa pomaly menil na Cyuubiho a stlačil alarm.
"Fúuj jeden vie grgať druhý vyplazuje jazyk...ALARM! " hovorila Sakura a stlačila ho.
Sasuke si ich nevšímal lebo si stískal maca.
"No už sme sa dostali na koniec. " informoval divákov Yamato. "Keď chcete za niekoho voliť tak to dajte ako komentár pod túto poviedku alebo na súkromnú správu pre konoháča lawlieta. Hlasujte do 1.2.2009 a ďalší diel tejto jednorázovky sa bude nazývať akatsuki má talent rozhodnutie a bude to vydané 2.2.2009, tam sa dozviete kto vyhral a súčty hlasov a taktiež reakcie našich akáčov.

Poznámky: 

Čo povedať iba HLASUJTE!!!

4.68182
Průměr: 4.7 (22 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Misako Tsuki
Vložil Misako Tsuki, Čt, 2014-10-02 21:35 | Ninja už: 3586 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Parádní. Ovšem nutno podotknout, že Shikamaru by byl příliš líný, než aby něco mačkal =D


Pokud mne chceš podpořit, můžeš zde:


Budu moc vděčná všem, kteří si udělají čas a zavítají tam!

Obrázek uživatele Anata11
Vložil Anata11, Pá, 2012-03-02 16:39 | Ninja už: 5007 dní, Příspěvků: 998 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Je to škoda že jsem si to přečetla až o 3 roky pozdějc a nemohla jsem hlasovat Sad. Ale jako soutěž úžasná


Tam, kde tančí listy... A hoří oheň
Stín ohně se mihotá po vesnici.
A listy jednou opět vyrostou. Sandaime Hokage

Obrázek uživatele Arkath
Vložil Arkath, Út, 2011-07-26 16:26 | Ninja už: 4659 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

"Fúúj jeden vie grgať druhý vyplazuje jazyk" Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud jednoznačne Tobi

Obrázek uživatele Já-oistka
Vložil Já-oistka, Po, 2011-04-18 08:23 | Ninja už: 4777 dní, Příspěvků: 48 | Autor je: Prostý občan

Tobi je dobrýýýý

Jsem narutofilka a nestydím se za to!!


Zastávám názor, že slovo bordel je jen zažitý axiom, kterým rodiče označují systém uspořádání věcí, kterému nerozumí a zasazuji se o to, aby se na otázku "proč?" nesmělo odpovídat"protože jsem to řekl/a"

VSELSHEVLÁ NHATSREGR SDI!!! XD Laughing out loud

[/hide]

Obrázek uživatele Deidara maniacka
Vložil Deidara maniacka, Čt, 2010-06-03 18:24 | Ninja už: 5088 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

do´bre ale pise sa to Kyuubi nie Cyuubi

Obrázek uživatele Tobi-san...
Vložil Tobi-san..., Út, 2010-04-06 19:18 | Ninja už: 5135 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

jednoznačne pre mna vyhrava TOBI
TOBI JE DOBRÝ CHLAPEC!!!
Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud

a inak je to velmi dobreeeeeeeee

Obrázek uživatele Hyewook
Vložil Hyewook, Pá, 2010-03-26 19:42 | Ninja už: 5188 dní, Příspěvků: 412 | Autor je: Choujiho zlatý brambůrek

je to skvele a neviem sa rozhodnut asi Tobi alebo Konan

Obrázek uživatele elxy
Vložil elxy, St, 2009-07-22 07:34 | Ninja už: 5447 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

tobi tobi tobi tobi tobi.

Sasuke is best!!!

Obrázek uživatele MisaMisa
Vložil MisaMisa, Út, 2009-01-27 14:23 | Ninja už: 5600 dní, Příspěvků: 18 | Autor je: Prostý občan

Hmmm...je celkom dobré,ale chýba mi tam Kisame a jeho rybičky...inak v pohode...a hlasujem pre Tobiho..aj keď Patrik Leško je lepší

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2009-01-25 21:09 | Ninja už: 5919 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

Podobné soutěže už tu jsou, ale není to špatné, uvidíme, co na to čtenáři Eye-wink

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!