manga_preview
Boruto TBV 09

Válka o Konohu část 8.

Válka o Konohu 8.část
,,Hachimon!“
,,Kaimon!“
,,Kyuumon!“
,,Seimon!“
,,Shoumon!“
,,Toumon!“
,,Keimon!“
,,Kyoumon!“Zařval rychle za sebou Pein a začal okolo něj hořet vzduch.Sasuke se díval na Peina s respektem.Kakashi mu řikal že existuje 8 různých bran a že při 8. umíráte ale jste stejně silní jako Hokage ne-li silnější v taijutsu pak máte problémy se vyhýbat útokům i se Sharinganem.Jediný kdo ji používal byl Gai a rock Lee díky jejich fyzické síle a ti radši nepoužívali dál než na 6.bránu.A on ted otevřel 7.bránu.Sasuke věděl že je v pěkném přůšvihu.
,,Katon, Housenka no Jutsu(Živel ohně:Tehcnika ohnivých koulí)!“Zakřičel Kakashiho soupeř použil ruční pečetě a za vteřinu na něj letělo spousty malých ohnivých koulí.
Kakashi uhýbal před útoky nepřátelského ninji.Když může absorbovat ninjutsu, co takhle taijutsu.Za pokus to stojí usmyslel si, nemůžu dokonečna uhýbat.
,,Kaimon!“
,,Omote Renge(přední lotos)!“Kakashi kopl zepředu soupeře který vylítl do vzduchu poté se za ním ihned objevil za svým nepřítelem, omotal ho a rychlým pádem ho poslal naplno dolů a mezitím se uvolnil a odskočil.Pein byl těžce zraněný.Nezvedl se.Až moc jednoduché pomyslel si Kakashi asi to je tím, že když jsou Peinové zvlášt tak jsou lehko porazitelní.
,,Ty musíš být legendární Hatake Kakashi ten který získal Sharingan od Uchiha Obita, legendární copy ninja.“Promluvil chladný hlas přímo za Kakashim.
Kop zprava, kop zleva, kop zepředu, kop zezadu vše se odehrálo během několika vterin.Sasuke stěží uhýbal.Kdybych neměl Sharingan tak bych určitě zemřel pomyslel si.V tu chvíli dostal tvrdou ránu do tváře až odlétl 50 metrů napříč Konohu.Byl omráčený z takové brutální a silné rány.Pein se k němu rychle blížil aby dorazil Sasukeho jedinou a poslední ranou.Viděl to.Viděl jak Pein soustředí všechnu chakru do své pravé ruky.A v tu chvíli kdy se soupeř napřahoval a on už měl zavřené oči aby nemusel hledět smrti do tváře uslyšel hlas.
,,Kage Kubi Shibaru no Jutsu(Stínová svazovací technika!“Zakřičel za ním hlas.Patřil Shikamarovi.
Ten ubožák skončí, bude trpět.Zasmál se chladnokrevně Pein a napřáhnul pravou ruku na poslední úder.Najednou se nemohl hýbat.
,,Chidori!“Sasuke s chidorim v ruce zasáhl Peina příma do srdce.
Kakashi se otočil a viděl legendu Uchiha klanu, viděl Uchiha Madaru člověka který se postavil samotnému 1.Hokagemu, člověk který založil Konohagakure společně s prvním.
,,Vskutku, jsem to já.“Odpověděl mu prostě Kakashi.
,,Ano, a za své činy a překážky které jsi provedl mojí organizaci zemřeš.“Prohlásil lhostejně Madara.
,,Mangekyou Sharingan.“Pronesl svým ledovým hlasem.
,,Amatarasu!“Ohen se zacal šířit vsude dokud nebyla celá čtvrt v plamenech.Ale Kakashi nebyl nikde.
,,Za vše cos způsobil tě zabiju!“ zakřičel Naruto rozzuřeně a na jeho těle se začala tvořit Kyuubiho naoranžověla chakra.
,,Už to skončím.“Ozval se Sojob
,,Ani ty, dokonce ani samotný Kyuubi no Youkou mě nezastaví!“Zasmál se Sojob.
,,Ale já ano!“Promluvil rázným hlasem Minato, 4.Hokage.
,,Jaký ubožák se na mě opovažuje promluvit!“
,,Jaký ubožák se se mnou chce rovnat?“Zařval Sojob tak, aby ho slyšela celá vesnice.
,,Shiki Fuujin (Pečeť démona smrti)!“Zpečetil techniku Minato a za ním se objevil samotný bůh smrti.

Poznámky: 

Tak, máme tu další várku Konohy:) užijte si díl a pro ty co se nemůžou dočkat dalšího dílu tu mám rozptýlení:píšu totiž i další FF a to je Návrat Uchihy tu máte první díl:) http://147.32.8.168/?q=node/47731
Dík za pochopení, a ještě jednou užijte si díl, Laughing out loudSmiling a jako zvyk uvádím:Uvítam komentáře kritiku!!!Smiling

5
Průměr: 5 (10 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Út, 2009-09-29 17:04 | Ninja už: 5585 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

omg ten debil to zasa pouzije aznova chcipne som zvedavy ci to zasa zapecati do naruta alebo uz do seba ...... hmmmm ale je to magor tolko toho este mohol naruta nauict .......... a pomoct setkym a s jeho rychlostou .....

Obrázek uživatele Saintka
Vložil Saintka, Út, 2009-03-03 21:33 | Ninja už: 5949 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

Chci se vsem kdo ctou moje FF omluvit za to ze dily vaznou:D zrovna neni nejvic casu.Omlovuam se vsem:)

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Út, 2009-09-29 17:05 | Ninja už: 5585 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

inac velmi sa mi paci tvoja ff akurat si idem pozriet dalsie od teba ...

Obrázek uživatele Saintka
Vložil Saintka, Út, 2009-10-20 22:03 | Ninja už: 5949 dní, Příspěvků: 31 | Autor je: Prostý občan

Diky ale skoncil sem neni cas a cas sou penize nj:)