manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki klan story (2) - 18 "Žabí stehýnka!"

Dveře vyletěly do vzduchu. Několik desítek ninjů vlítlo dovnitř a rozprchlo se v celém komplexu. Úkol zněl jednoduše – najít cokoliv co by mohlo pomoct.
Kenji si vešel do komplexu opatrně a tiše.
„Starý ukrýt Orochimara…“ Pousmál se. „Největší slaboch v historii světa…“
Vyrazil dveře od jedné z místností a vešel dovnitř.
„OROCHIMARU!“Ozvalo se a na Kenjiho s vyřítil obrovský had.
„Sakra!“ Kenji rychle vyvolal obrovského kamenného červa, had se bolestivě zakousl do kamení na kůži.
„To bylo štěstí…“ Pousmál se a skočil na hadovu hlavu. Po ní doběhl na konec a rozhlédl se po místnosti. Byla až na hada zcela prázdná.
„Tady nic....“ Vzdychl, po hadovi doběhl až ke dveřím a vylezl. Červ zmizel.
Kenji zaplnil hned nato celou místnost ohněm.
Náhle se vedle něj objevilo několik kapitánů.
„Tsuchikage, až na pár svitků nic velkého“ Oznámily všichni souhlasně.
„Dobrá... tak se připravte... Pujdem navštívit žabky....“ Pousmál se a ďábelsky se usmál.

„Už dva týdny je ta zrůda Tsuchikage.....“ Pomyslel Shikamaru a prohlídl si z okna celou vesnici. „Žádný kage s tím nechce nic dělat,... všichni ho přijaly...“
Náhle někdo zaklepal na dveře a hned nato vlítl do místnosti.
„Shikamaru... Jednotky kamenné mají trénink poblíž hranic....“ Oznámil zadýchaně zvěd.
„Ale hranice ještě nepřekročily...“ Sykl Shikamaru a tipl cigaretu. „ Musíme zaútočit první...“
„Víš že by to nebylo možný....“ Řekl Sasuke který seděl na židli a četl si různé spisy.“Ostatní vesnice by nás nepodpořily, navíc potom co se stalo s liškou se na nás dívají skrz prsty...“
„Já vím, ale i tak... musíme dat první ránu, to od nás nebudou čekat...“ Pokračoval dál Shikamaru a hodil na oba dva muže v místnosti vražedný výraz.
„Shikamaru.. neblázni....“ Do místnosti vešel další člověk – Byl to Kashite, měl zavázanou ruku a v druhé měl berle. „Vyhrajete, ale ostatní vesnice vás sežerou za živa...“
„OK, ale musíme zakročit..“ Bouchl do stolu a posadil se. Náhle se otevřelo okno a klečel u něj Kiba.
„Shikamaru, další Orochimarův úkryt byl vykraden...“ Oznámil a prohlídl si celou místnost. „Měly bychom už konečně zaútočit...“
„To je můj člověk....“ Vyskočil Shikamaru a pousmál se. „Takže že bychom začali hlasovat?“
„Neblázni?!“Zaječel Sasuke.“Vyhlásit referendum, to je jako posílat vojenské plány nepřáteli...“
„Dobrá, shromážděte co nejvíce vlivných lidí ve vesnici...“ Sykl a zvěd se poklonil, a zmizel v kouři.

Kazekage stál na balkóně a prohlížel celou vesnici. Letmý písek narážel o zdi domů, vítr jemně foukal a sluníčko svítilo vysoko nad oblohou.
„Listová chce válčit..“Pomyslel a prohlídl si všechny lidi na ulici.“Byla by tu další válka, mnoho zbytečně mrtvých lidí....“
„Miláčku...“ Řekla jeho žena a objala ho kolem pasu. „Nad čím přemýšlíš?“
„Hmm,.. jen tak...“Pousmál se.

Další chatka vybuchla, naposled se ozval výkřik.
„Ty žáby jsou namyšlené...“ Pousmál se Jounin a zlikvidoval další dům.
Kenji hodil výbušninu a tím skončil život dalších žab.
„Prej se sem nedostanu dřív než za měsíc...“Smál se nahlas Kenji. „Stačil jeden den chůze...“
Náhle se prostranství zahalilo v kouři. Objevil se tam Gamabunta, na něm seděl Fukasaku.
„Kdo jsi?“ Zeptala se stará žába.
„Tvoje smrt!“ Zasmál se Kenji a pod ním se objevil několik desítek metrů dlouhý červ.
„Co to sakra!?“ Nedořekl Gamabunta a byl donucen se vyhnout střele kyselině. „Je?“
Fukasaku vyskočil do vzduchu, provedl pečetě a vystřelil menší vodní střelu. Kenji jí bez problému uhl, voda udělala na krunýři menší prasklinu.
„Kdyby mě to zasáhlo, jsem na místě mrtvej....“Pomyslel, z boku na něj vylítla menší žába s meči. Kenji jí chvíli uhýbal a poté během jednoho útoku zlikvidoval.
„Co je to za frajera?!“ Zeptal se Fukasaku a doskočil na žabí hlavu. „Gamabunto!?“
„Jistě!“ Žabák položil na jeho hlavu své ruce(Pracky ? Tlapy ? Blány ?) a vložil trochu chakry.
Gamabunta vystřelil obrovskou vodní vlnu, těsně u červa jí zasáhla kyselina.
„Málem bylo po nás...“ Kenji si setřel pot z čela.“Ale teď to začnu brát vážně!“
Začal kolem sebe shromažďovat chakru.
„Co to dělá?“ Zamyslel se Fukasaku a ozvalo se obrovské PUF. Všude kolem se objevilo plno červů.
„Nemá šanci uhnout všem zároveň...“ Zasmál se Kenji a všichni červi vystříkly kyselinu.

Ten den byla zabita ještě poslední žába, poslední svitek byl ukraden a poslední domek byl zbořen.
„Nikdo by nepoznal že tohle byl kdysi něčí domov.“ Smál se Kenji a prohlížel si svitky. Shinobi všude kolem oslavovali, a opíjely se alkoholem.
„Teď, jediný spojenec listové je zničen, může začít válka...“Smál se tak aby ho všichni uslyšely a zasmáli se sním.

„Hej Minato! Támhle!“ Zakřičel Fugaku a ukázal na kočku. Minato po ní skočil a pevně jí chytil do náruče.
„Pátá za den....“ Odpověděl znuděně Minato a udělal si zářez na kočičím kunaii. „57 od té doby co to počítám...“
„Zdá se mi to, nebo tady každý chová kočky....“ Pousmála se Ayame a prohlídla kočičku. „Tuhle jsme už několikrát chytaly....“
Náhle se na větvi poblíž objevil Shikamaru. „Tak co děcka?“
„Konečně jste vylezl z té vaší díry!“ Pousmála se Ayame a zamávala s kočkou ve vzduchu.
„Dobrá, tak ji odneste....“ Poručil, děcka se rozloučila a rozutíkala se pryč.
„Dnes mám volno...“ Zaúpěl Shikamaru a podíval se zdálky na svoji kancelář.
Náhle pod ním proběhla skupinka hrajících dětí.
„Nesmím dopustit zničení listové.....“ Zmáčkl ruku v pěst. „Zaútočíme hned jak to půjde....“

„Musíme dávat bacha...“ Šeptal jeden ANBU druhému. Byly uprostřed kamenné a zjišťovaly informace.
„Co koupit si noviny?“ Zavtipkoval druhý a ukázal na stánek.
„Blbe!“ Bouchl ho druhý.“Myslíš si že bude v novinách něco co nevíme?“
„KONOHA POD ÚTOKEM! ČTETE DNEŠNÍ HROM!“ Křičel prodejce na ulici a ANBU se zarazily.
„Omlouvám se ti…“ Řekl j a druhý vyrazil pro noviny. Po chvilce se vrátil zpět s kusem papíru v rukou.
„Listová vesnice též známá jako konoha čelí největšímu útoku v historii. Pro novináře to řekl Tsuchikage který se odvolal na urážku jeho osoby Hokagem. Na tiskové konferenci ho nazval „Šmejdem,skvrnou na planetě“ nebo „největším pi......““ Četl ANBU a druhý se začal třepat.
„Co se ti stalo?!“ Vyjel a druhý mu rukou ukázal aby se otočil za záda. Stála tam četa shinobi.
„Takže Hokage začal vyzvídat...“ Pousmál se jeden z nich, podle nejlepší výzbroje nejspíš kapitán.
„Pošli zprávy, já to tu zvládnu...“ Řekl klidný ANBU a druhý odskočil pryč. Skupinka tří shinobi vyšla za ním.
Teď tu stálo několik shinobi.
„Parchanti!“ ANBU začal provádět pečetě. Kapitán taky.
Vyletěla velká ohnivá koule, tu zastavila hliněná zeď, ta následně obklopila ANBU a zmáčkla.
„Jednoduchý šmejd...“Zasmál se Kapitán a jeho jednotky se vydaly za ostatními.
„Tak co to tu máme!“ Udělal pečeť a zeď se rozpustila. Zakrvácený ANBU padl na kolena a zíral mu do očí.
„My vás zastavíme....“ Sykl a Kapitán se začal smát.
„Naše jednotky zítra překročí hranici, a vesnice bude napadena....“ Odpověděl Kapitán a vytáhl katanu z pochvy.“Víš, Listová je oslabena... ztráta žabiček vás určitě zamrzela...“
„Ztráta žabiček?“ Zašeptal ANBU, náhle byl probodnut.
„Ani to neví...heh“Odplivl kapitán a zmizel v dáli.

Druhý den se sešla elita listové. Dva rádci a hokage seděli u velkého stolu, zbytek byl posazen na židlích.
„Vážení občané, stala se znepokojivá věc kterou již všichni znáte, jsme nuceni napadnout kamenou vesnici...“Davem to zašumělo, hokage ale dál pokračoval. „Pokuď to neuděláme my, udělají to oni... Nemějte strach, celá akce je naplánována, každej náš krok bude do předu daný, do téhle bitvy pujdeme jako vítězové, my, celá vesnice bude vítěz, ukončíme pomyslnou válku našich zemí válkou opravdovou...“
Náhle se někdo postavil.
„Dobře jsi nás pobavil, nemůžeme jít válčit...“ Byl to jeden z vrchních kapitánů ANBU jednotek, velice arogantní ale geniální velitel – Gashi Tamuro.
„Že to říkáš zrovna ty....“ Vstal Kiba a hodil na něj vražednej pohled.
„Nechte toho!“ Vmísil se do toho další ninja.“Kibo on má pravdu...“
Náhle se postavila celá místnost a začaly se překřikovat.
„Takhle to musí vždycky dopadnout...“ Sykl Shikamaru a posadil se do židle.
Náhle se ozval výbuch, vesnici zahalil bílí dým.
„Co se stalo?“ Cukl Shikamaru a během vteřiny ho obklíčila ochranka.
Uprostřed vesnice stál obrovský červ. Na jeho hlavě stál člověk.
Vesnicí to začalo vybuchovat.
„No, tak konec porady.... válka začala!“ Zakřičel jeden z ninjů a dav se rozutíkal.
„No, do háje... vyvolejte žabí gardu..“ Zavelel Shikamaru při pohledu z okna.“Tohle bude drsné!“

Poznámky: 

A je to tady, jeden z posledních dílů téhle série. Ale po ní (když bude zájem) přijde nová. A ta bude víc epická, ale to až zas jindy.
Tenhle díl věnuji všem kteří to čtou (Odhadem, 3-4 lidi Smiling )
Ale snad se vám tohle bude líbit, (Omlouvám se za žáby ale tohle není pohádka ale tvrdá krvavá hra o přežití) Smiling

5
Průměr: 5 (8 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2010-07-10 16:17 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

To jsem zvědavá jak to dopadne.

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, Út, 2009-01-27 15:56 | Ninja už: 5640 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

heh tendle dil me dostal

Obrázek uživatele Elune
Vložil Elune, Ne, 2009-01-25 20:24 | Ninja už: 5840 dní, Příspěvků: 38 | Autor je: Prostý občan

Chúdence žabky Sad

Obrázek uživatele alienEJKEJ
Vložil alienEJKEJ, Ne, 2009-01-25 00:58 | Ninja už: 5991 dní, Příspěvků: 209 | Autor je: Prostý občan

Asi jeden z nejlepších dílů...