manga_preview
Boruto TBV 09

Uzumaki klan story (2) - 17 "Tsuchikage!"

„Chceš se pomstít?“ Zeptal se.

Rin hleděla na psa jako smyslů zbavena.
„Vždyť jsem nepila ?“Zeptala se sama sebe a lehla si. Po chvilce opět zvedla hlavu.
„Bude ti to ještě trvat!“ Sykl Pakkun a Rin vyskočila z postele, otevřela okno. „Pojď se mnou...“
A tak se vydaly na cestu. Šli směrem k bráně.
„Co po mně chceš?“ Zeptala se a utřela si oči od slz.
„Nic víc než pomstu...“ Odpověděl chladně.
„Pomstu?“
„Ano... S tvými novými silami porazíme Kenjiho jako malinu...“ Pakkun se olízl a Rin se zastavila.
„Proč bych měla? S tebou, s psem kvůli kterému zemřelo tolik lidí..“ Sykla a zmáčkla pěst.
„Ty to nechápeš, Okotsuki bylo dávno přede mnou... Já jsem se stal vůdcem, a začal jsem je usměrňovat, sestavil jsem týmy tak aby se moc nedoplňovaly..“
„Proč tě Kenji zradil?“ Zeptala se ho a Pakkun se zamyslel.
„Je jenom jediná osoba které se Kenji bojí, tou postavou je člověk známý jako Haburo Uno.. „
Nastala krátká odmlka.
„Tsuchikage....“ Vzdychla Rin.

„Ten zakrslej čokl to určitě přežil...“ Kenji bouchl do stolu a otevřel svitek.
Náhle do místnosti někdo vešel.
„Tsuchikage, co chcete?“ Sykl a četl svitek.
„Někdo rozsekal celou moji jednotku.... Listová musí padnout co nejdříve...“ Oznámil a Kenji se zarazil. Po chvilce svitek zavřel a strčil si ho do vesty.
„Svědci tvrdí že slyšely proudění elektřiny...“Pokračoval a popošel ke Kenjimu.“Byl to pes!“
Napřáhl se a shodil Kenjiho na zem.
„Jednou po tobě něco chci a ty to nesplníš!“ Řval Tsuchikage. Kenji vytáhl svitek a projel přes něj krví která mu vytékala z nosu.
Celá místnost se zahalila v kouři. Na místě kde stál se objevil podivný tvor.
„SHINIGAMI!“Pousmál se Kenji. „Konečně tě zabiji!“
„Kdes vzal můj svitek?“ Sykl Tsuchikage a provedl pečetě. Kolem něj začala rotovat chakra, poškrabala a rozřezala vše v místnosti.
Shinigami uskočil a porozhlédl se.
„Jediná tvá zbraň proti tomuhle démonovi se obrátila proti tobě...“ Pousmál se a uklonil se před Kenjim. „Jak víš, každé zabití něčeho živého ti sebere 10 let života, mám ho zabít!“

„Jak může takový amatér jako Tsuchikage ovládat zrůdu jako je on?“ Zeptala se Rin.
Pakkun k ní popošel.
„Prý má nějakou ultimátní zbraň...“ Pošeptal.
„Ultimátní zbraň...?“
„Nevím přesně, něco mezí hranicí smrti a života....“ Vzdychl. „Ale to teď není důležité.... Pomůžeš mi?“
Už byly na konci listové. Rin se bojácně pousmála.
„Když vím teď všechno co potřebuji....Chci ale jednu věc na oplátku“Dodala.
„Jakou?“
„Mého otce! Vím že je v tobě, když zabiji Kenjiho, pustíš ho a už se nám nikdy neobjevíš na očích...“ Pokračovala a Pakkun spolkl. „Souhlasíš?“

„Neji, máme tu narušitele, zdá se že unesl jednu dívku...“ Oznámil jeden Chuunin, Neji se pousmál.
„Tak jdeme!“ Vyskočil do vzduchu a tým strážců za ním. Brzo se dostaly na místo.
„Souhlasíš?“ Ozvalo se za rohem.
„Asi se dosmlouvají na výkupném...“ Sykl Neji a vlítl tam. Pakkun se lekl a uskočil.
„Stop!“ Zakřičela Rin ale nepomohlo to. Pakkun musel uhýbat všem útokům.
Kunaie a shurikeny lítaly přesně na něj.
„Rin, už seš v bezpečí...“ Řekl Neji a pěstí Pakkuna odhodil na protější zeď. Ten se rozprášil v kouř.
„Stínový klon..“ Sykl Neji a otočil se na Rin. „V pořádku?“
„Musím něco říct Hokagemu !“ Oznámila a Neji zatřepal hlavou.

„10 let života... To de!“ Řekl nevině Kenji a Shinigami vylétl s mečem. Ozvala se rána. Shinigami dostal přímí zásah výbušným lístkem.
„Nejsi nesmrtelný.....“ Pousmál se Tsuchikage. Do místnosti vletěla parta jeho strážců.
„Kenji proti šéfovi ?“ Řekl jeden z nich.
„Podle našich tradic kdo zabije Tsuchikage tak nasedne na jeho místo..“ Pokračoval další.
„Tuhle neznám?“Zeptal se další.
„Tak ji založíme...“ Pousmál se další.

„Možná nejsem nesmrtelný ale ty taky ne!“ Oprášil se Shinigami a opět zaútočil. Mečem dělal rýhu ve zdi a sekl. Tsuchikage úder zablokoval svým chráničem ramenem.
Mezitím udělal pečeť a pokropil boha smrti hliněnými střelami.
Ten se opět oprášil a opět sekl.
„Vyvolání!“ Pronesl Tsuchikage a na jeho místě se objevil velký červ. Místo kůže měl kamení, a v puse měl tisíce ostrých zubů.
„Tatsuyu znič ho!“ Poručil Tsuchikage a Tatsuyu otevřel tlamu. Náhle zní vyletěla kyselina, Shinigami jí uhl a kyselina narazila na zeď. Během pár vteřin zkameněla.
„To je napínavé!“ Poznamenal jeden ze strážců.

Kenji se mezitím dostal za jeho záda a vypustil obrovskou ohnivou kouli. Červ oheň zkameněl.
„Oheň může zkamenět..?“ Zeptal se Kenji a uhl další várce kyselině.
„Všechno může...“ Odpověděl červ a vystřelil další várku na Shinigamiho Ten nestačil uhnou a celá jedna ruka zkameněla.
„Parchante!“ Zasyčel a pohl rukou. Vyletěly z ní velké čtyři chakrové střely. Zarazily se v červově brnění.
„HAHAHAHA!“ Začal se smát Tsuchikage a provedl pečetě a zamířil na Kenjiho. Obklopila ho velká hliněná zeď a zmáčkla. Ozval se výbuch a zeď se rozpadla.
Kenji se objevil vedle něho a udeřil ho. Tsuchikage spadl k zemi, ale hned nato se odrazil a párkrát kopl Kenjiho.
„Nemám moc chakry...“ Pomyslel Kenji. „Dva tak silné souboje po sobě....“
Náhle na něj vyletěly další střely. Pokusil se udělat jakékoliv jutsu ale nic nezmohl.
Ozvala se rána a on spadl na kolena. Začal vykašlávat krev.
Tsuchikage se k němu přibližoval a přitom se smál.
„Konečně ....“ Spojil ruce a začal shromažďovat chakru. Náhle vystříkla krev, za jeho záda se dostal Shinigami a mečem mu probodl hruď.
„Kdo se směje naposled ?“ Pousmál se Kenji a za okamžik vykašlal další krev.
„Ty .... šmejde!“ Sykl Tsuchikage a hlava mu bezvládně spadla.
„Král je mrtev, ať žije král !“ Vykřikly strážci a vydaly se vyléčit Kenjiho.
„10 let.... ublížil mi.... 20 let!“ Zakřičel Shinigami, objevil se za Kenjim a utrhl mu kus duše. „SBOHEM!“
„Spalte to!“ Kenji položil svitek na zem a jeden ze strážců ho podpálil. „Takhle to bude nejlepší....“

„Takže kamenná něco chystá...“ Řekl Shikamaru a pohlédl z okna. Rin si stoupla vedle něj.
„Musíme to zastavit....“ Řekla a pokračovala. „Všechno to zbytečné zabíjení, musíme to ukončit jednou provždy!“
„Cítím že se blíží konec, Okotsuki už vlastně neexistuje a už víme kde hledat nepřítele....“
Náhle nad vesnicí zahoukal poštovní pták. Přiletěl k oknu a Shikamaru mu sundal dopis.
„Není zapečetěný?!“ Pomyslel Shikamaru a otevřel ho. Po chvilce se zarazil a podal ho Rin.
„Nový Tsuchikage – Kenji.....“ Četla a taky se zarazila.
„Teď je to jisté... vstupujeme do války...“ Sykl Shikamaru a pták se zahoukáním odletěl.

Poznámky: 

V dalším díle: Válka začíná, a konečná bitva je blízko!

4.9
Průměr: 4.9 (10 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, So, 2010-07-10 16:03 | Ninja už: 5535 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Krásný dílek.

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, Po, 2009-01-05 16:17 | Ninja už: 5640 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

Obrázek uživatele NekdoKohoNeznas
Vložil NekdoKohoNeznas, Po, 2009-01-05 16:49 | Ninja už: 5942 dní, Příspěvků: 456 | Autor je: Hasič Amaterasu

Seznam mých fanfiction (2017): http://147.32.8.168/?q=node/20607
„Je to zhmotněná Enenra. Démon stvořený temnotou a kouřem. Dostala chuť na mrtvoly.“ -NOVÁ SÉRIE Války Klanů http://147.32.8.168/?q=node/116698

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, Po, 2009-01-05 16:53 | Ninja už: 5640 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

aha chapu

Obrázek uživatele Jozzynko
Vložil Jozzynko, Ne, 2009-01-04 12:04 | Ninja už: 5640 dní, Příspěvků: 223 | Autor je: Prostý občan

to teda jo no krása jen tak dál Eye-wink

Obrázek uživatele Izayoi
Vložil Izayoi, Ne, 2009-01-04 00:00 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 188 | Autor je: Prostý občan

To zvolání „Král je mrtev, ať žije král !“ mi trochu připomnělo Shaman King Laughing out loud A jinak skvělý díl!