manga_preview
Boruto TBV 13

Túžba 2.časť

Túžba 2.časť

,,Koho mám zabiť?"
Orochimaru mu podal fotografiu.
Sasukemu vynechalo srdce jeden úder.
,,To neurobím," otočil sa k Orochimarovi, ,,Zabudni!"
,,Takže tvoj trojročný tréning bol zbytočný."
Sasuke sa znova pozrel na fotku a zavrel oči.
,,V poriadku. Urobím to," povedal ľadovým hlasom, ,,len mi povedz prečo práve Sakura?"
,,To zistíš sám," odpovedal Orochimaru tajomným hlasom, ,,ideme!"

,,Nie!NIE PROSÍM!!!"
,,Sakura, zobuď sa! Vstávaj!"
,,Čo? Tsunade, čo sa deje? Kde som?" zdesene sa spýtala Sakura.
,,Asi si mala nočnú moru. Celú noc si tu v nemocnici liečila a potom si zaspala."
,,Aha, jasne." spomenula si Sakura a po chvíli sa pobrala domov. Cestou rozmýšľala nad tým, čo sa jej snívalo.
,,Tsunade mala pravdu. Nočná mora."
Bola taká zamyslená, že si ani nevšimla kade ide.
,,HEJ! Dávaj pozor, ty idiot!" Sakura zakričala na neznámeho, ktorý do nej vrazil. V tom si však všimla, že drží...
,,TY!! ODKIAĽ TO MÁŠ? TO JE PREDSA MOJE!!!"
Neznámy utekal s plnou náručou Sakuriného oblečenia a dokonca aj jej zubnou kefkou. Sakura sa v momente premiestnila pred zlodeja.
,,Prepáč, ale toto si zoberiem." A vrazila zlodejovi svojou povestnou päsťou. V tom sa rozutekala domov. Keď prišla pred svoj dom, bolo jej ľúto, že sa dnes vôbec zobudila.

,,FAJN!Tento deň je čím ďalej, tým LEPŠÍ!"
Do Sakurinho domu sa niekto vlámal. Ale toto nebolo obyčajné vlámanie. Toto nemohol urobiť obyčajný človek.
,,To bol ninja." Sakura vošla dnu a poobzerala sa. Všetko bolo rozbité. Sakura sa z nechuťou pustila do upratovania. Skončila až navečer.

,,Možno by som mala ísť trochu trénovať. Rada by som si do niečoho udrela." Pobrala sa na tréningovú plochu.
Myšlienkami sa vrátila o pár rokov dozadu. Tu sa z nej stal genin. Spolu s Narutom a....Sasukem.
,,Slúbila som si, že už naňho zabudnem. Nemá význam čakať, že sa vráti." vzdychla si Sakura a chystala sa trénovať. V tom začula šuchot v kríkoch a v tej istej sekunde ju niekto oprel o strom. Bola príliš veľká tma na to, aby videla kto to je. Chytil jej obidve ruky a zašepkal: ,,Už si mi chýbala. Dlho som ťa nevidel."

,,Č...čo..?K...kto...?Sa...suke si to ty..??" opatrne sa spýtala prekvapená Sakura.
,,Haha Sakura čo blázniš?? Prečo stále myslíš len na toho Sasukeho?? Čo keby sme išli na Ramen? Len TY a JA!"
,,NARUTO! Ty kretén!" zarevala Sakura a vypálila Narutovi takú ranu, že skončil dobrých 20 minút od tréningovej plochy.
,,Idiot jeden."
Rozzúrená Sakura začala trénovať. Po chvíli ju zase niekto chytil.
,,NARUTO! Už mi ideš na nervy! Nikam s tebou nejdem! Odpáľ!"
,,Mňa sa len tak ľahko nezbavíš."ozval sa ľadový hlas. Sakura bola spočiatku vydesená, no potom čo spoznala osobu ju skôr zaplavila vlna hnevu a nenávisti.
,,Odišiel si len tak, bez rozlúčenia. Nechcem ťa ani vidieť."
,,Chýbala si mi."

5
Průměr: 5 (11 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rikki
Vložil Rikki, St, 2011-10-12 18:01 | Ninja už: 4838 dní, Příspěvků: 457 | Autor je: Prostý občan

pokracovani prosim prosim

Obrázek uživatele Annadol
Vložil Annadol, So, 2010-05-22 17:02 | Ninja už: 5658 dní, Příspěvků: 60 | Autor je: Prostý občan

Ještě ještě ještě!!! Další další další

Obrázek uživatele Byakko
Vložil Byakko, Čt, 2009-12-03 20:11 | Ninja už: 6157 dní, Příspěvků: 826 | Autor je: Prostý občan

Dobrá FF! Smiling Jsem zvědavá, jak se to vyvine! Jen tak dál! Eye-wink

Obrázek uživatele Haness
Vložil Haness, Ne, 2009-11-29 17:07 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 38 | Autor je: Prostý občan

Chcu další.

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-12-30 20:28 | Ninja už: 6191 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.