manga_preview
Boruto TBV 15

Túžba 1. časť

1. časť

,,Mám pre teba prácu."
,,Dnes si ma mal predsa naučiť novú techniku!" ozval sa rozzúrený Sasuke.
,,Naučím, ak splníš misiu. Táto úloha preverí, či si dostatočne silný, aby si zabil Itachiho. Zistíš, či je tvoja nenávisť dostatočná." Orochimaru sa pousmial. Vedel, že zasiahol Sasukeho slabé miesto.
,,Ale čo, nehovor....," Sasuke sa stále tváril nahnevane, ale v skutočnosti ho táto úloha zaujala, ,,tak, o čo ide..??
,,Zabiješ istú osobu. Začína byť pre nás hrozbou."
,,V poriadku, kto to je." Sasuke si unavene zívol. Takéto misie už boli takmer na jeho dennom poriadku.
,,Cestou ti poviem. Choď sa pripraviť, ale rýchlo!!!

--- o hodinu neskôr ---

,,Kto to je?" spýtal sa Sasuke znechutene a ukázal na dve záhadné postavy v plášťoch. ,,Budú nám len prekážať."
,,Len aby sme ti nemuseli nakoniec zachraňovať zadok."posmešne sa ozvala jedna z postáv.
Sasuke sa zamračil. Nemal rád keď si z neho niekto uťahoval.
,,Kto ste?"
,,Ale čo, tak ty ma už nespoznávaš Sasuke."Jedna z postáv si dala dole kapucňu.
,,Ach, to si ty Karin. Čo tu chceš?"
,,Dík za pekné privítanie,"zamračila sa Karin, ,,toto je môj brat Miaki. Máme nejaké nevybavené účty s Konohou, takže.."
,,ČO?? KONOHA?"rozkričal sa Sasuke a otočil sa k Orochimarovi. ,,Veď som ti jasne povedal, že.."
,,Myslel som, že žiješ len pre pomstu a urobíš všetko preto, aby si Itachiho zabil.."
,,Áno, áno..daj mi pokoj..ideme na to."odvrkol Sasuke.
Orochimaru sa víťazoslávne pousmial.

Po pár hodinách nastala noc a museli sa utáboriť. Sasuke sa zložil ďalej od skupiny. Bol radšej sám a rozmýšľal. Túto noc bol nepokojný. Mal zlú naládu a rozmýšľal nad...svojím odchodom z Konohy..rozmýšľal, či si ho ešte pamätajú.
,,Ale veď mi to môže byť úplne jedno. Svoju pomstu som ešte nesplnil." vzdychol si len tak sám pre seba.
,,Čo ti môže byť jedno?"spýtala sa Karin.
Sasuke sa zamračil.
,,Čo tu chceš?Chcem byť sám, takže.."
V tom si všimol, že ho Karin drží za ruku. Nevedel prečo, ale bolo mu to príjemné. Karin si to všimla a preto sa mu začala prehrabávať vo vlasoch a usmievala sa.
,,Som rada, že ešte stále spolu chodíme."
V tom momente Sasuke zaspal.

Zobudil sa až ráno. Všetci už boli pripravení vyraziť. Po chvíli sa už nachádzali pri bránach Konohy. Sasuke si vzdychol. Zaplavila ho vlna spomienok.
,,Koho mám zabiť?"
Orochimaru mu podal fotografiu. Sasukemu vynechalo srdce jeden úder.
,,To neurobím."Otočil sa k Orochimarovi. ,,Zabudni!!"

4.785715
Průměr: 4.8 (14 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Rikki
Vložil Rikki, St, 2011-10-12 16:56 | Ninja už: 4899 dní, Příspěvků: 457 | Autor je: Prostý občan

dobrá FF