manga_preview
Boruto TBV 07

Iba sen ...

„Naruto, pozri sa hore.“ Počul Naruto slabý hlas.
„Kde hore?“ spýtal sa Naruto.
„Sem, na mňa.“ Odpovedal milý hlas.
„Kto si?“ spýtal sa vysokého blonďavého muža s hravým úsmevom a veľkými modrými očami, presne takými, aké mal on sám.
„Nespoznávaš ma?“ spýtal sa ho muž.
„Yondaime?“ nesmelo sa opýtal Naruto.
„Áno, synček, som to ja.“ Usmial sa muž na Naruta.
„Synček? Veď vy nieste môj otec!“ preľaknuto odpovedal Naruto.
„Je čas, aby si sa dozvedel pravdu. Ja som tvoj otec. A nevykaj mi, myslím, že to nie je vhodné.“ Vysvetľoval muž modrookému chlapcovi.
„ O-o-otec?“ zakoktal sa chlapec, muž len prikývol.
„Tak prečo? Prečo si na teba vôbec nespomínam? Prečo si ma tu nechal samého? Prečo si tu nezostal so mnou? Prečo? Tak prečo?“ vyvalil chlapec kopu otázok na otca.
„Ale ja si na teba spomínam úplne jasne, boli to najkrajšie chvíľky môjho života . Chceš sa na ne pozrieť?“ spýtal sa muž, zahľadel sa do oblakov a potom sa usmial na chlapca, ktorý len bez slov prikývol.
Zrazu sa ocitol vo vzduchu, lietal a pomaly sa približoval k budove, čím bližšie bol, tým viac si uvedomoval, že sa blíži ku Konožskej nemocnici. Ocitol sa v jednej malej izbe. Stál tam ten muž, ktorý ho sem zaviedol, na posteli ležala červenovlasá žena a okolo stálo plno ninjov. Muž pristúpil k žene a chytil ju za ruku.
„Kushina, neboj sa ty to zvládneš.“ Utešoval ju a pobozkal ju na čelo.
Boli takí šťastní, boli nádherní. Pomyslel si Naruto. Žena zrazu zarevala.
„Je to chlapec!“ zvolala lekárska kunoichi a v rukách držala novorodeniatko.
„Minato, si otcom.“ Potichu zašeptala Kushina a do oka sa jej tlačili slzy šťastia.
„Milujem ťa, a chcem, aby sme boli my traja navždy spolu a šťastní.“ Povedal chlap a objal ženu zvierajúcu dieťatko.
„Budeme ho volať Naruto.“ Povedala Kushina a usmiala sa na Minata.
„Hokage! Hokage!“ pribehol do miestnosti vystrašený ninja.
„Konohu napadol Kyuubi!“ vyhŕkol a zúfalo pozrel na Minata.
„Čo? Je len jeden spôsob, ako ho poraziť. Kushina, podaj mi Naruta, prišiel jeho čas, čas stať sa hrdinom a zachrániť Konohu.“ Zvolal Yondaime, žena mu podala dieťa a smutne pozrela, no nič nepovedala.
Zrazu sa Narutovi začernelo pred očami a znova padal dole. Tentokrát sa objavil nad lúkou za Konohou, kde zúril boj. Deväťchvostá líška proti shinobim z Listovej, bol to nevyrovnaný boj, nemali šancu vyhrať, keď zrazu sa objavil Minato s novorodencom zabaleným v deke, ktorého mal v ruke. Zvieral ho pevne a isto. Zohol sa a pobozkal chlapca na čelo.
„Si jediný, kto dokáže ochrániť Konohu. Dúfam, že budeš šťastný, dúfam, že dokážeš všetko to, čo som ja nedokázal. Si nádej tejto dediny i moja. Naruto.“ Povedal chlapčekovi Minato a po tvári sa mu skotúľala slza, najskôr jedna, a za chvíľu ju nasledovali ďalšie.
„Je čas, pane!“ skríkol po Minatovi ninja stojaci na blízku.
Minato sa vystrel a aj s chlapcom urobil pár krokov dopredu. Išiel pomaly a snažil sa vychutnať si každú sekundu, ktorú mohol stráviť so svojím synom.
„Raz o tebe budú hovoriť ako o legende synček, ale teraz prišiel čas sa rozlúčiť. Ja musím splniť svoju úlohu, a ty musíš splniť svoju.“ Zašepkal modrooký muž svojmu synovi a pritlačil si ho k hrudi tak pevne, ako by to bolo naposledy.
Chlapča sa krútilo a chytilo do svojich malinkých jemných ručičiek Minatov prst, chvíľu zostali obaja v tejto polohe, no potom Minato jemne vytiahol prst.
„Zbohom synček, milujem ťa.“ Povedal muž.
Narutovi sa začal obraz rozmazávať, až sa nakoniec stratil.
„Tak už veríš, že som tvoj otec, Naruto?“ usmial sa muž.
„To dieťa som bol ja?“ spýtal sa nesmelo chlapec.
„Hej, a tá žena bola tvoja matka.“ Odpovedal Minato.
„Ale prečo, prečo si ma tu nechal samého? Prečo sme nemohli byť spolu ako rodina?“ pýtal sa zo slzami v očiach Naruto.
„Chcel som, aby bol s teba hrdina, legenda, niekto, kto ukáže ostatným, o čom je život. Chcel som, aby si ťa všetci pamätali ako chlapca, ktorý zachránil Konohu pred zničením. Chcel som, aby si bol ten najšťastnejší chlapec na svete. Chcel som, aby si bol tým najlepším hokage v histórii.“ Povedal Minato a objal Naruta tak pevne, ako v jeho spomienke, nahol sa kúsok dopredu, pohladkal chlapca po čele a dal mu pusu.
Po líci začali Narutovi stekať slzy, neveril tomu, že konečne je s tým, s kým chcel celý život byť, bol tu a bol s otcom. Pritlačil sa k Minatovi ešte viac a chcel, aby táto chvíľka trvala na veky.
„Otec.“ Povedal no zrazu všetko zmizlo.
„Hej, Naruto vstávaj! Už si dávno mal byť na tréningu!“ triasla ním Sakura, za ktorou stál Sai a Kakashi.
Tak to bol len sen. Pomyslel si Naruto. Ale môj sen je tu. Môj sen sú tí, ktorí sú pre mňa všetko, tí, pre ktorých som ochotný zomrieť a neviem si bez nich predstaviť život.
„Už idem.“ Prehlásil Naruto a usmial sa na jeho sen, na jeho najlepších priateľov.

Poznámky: 

Neviem, prečo som toto napísala, ale proste som musela. Vystihuje to moje momentálne pocity.

4.73077
Průměr: 4.7 (26 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Čt, 2009-03-05 20:34 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

Yondi a Naruto... to je tá naj kombinácia
hlavne, v takýchto situáciach, keď sa minulosť prelína s pritomnosťou, škoda ho, no... všetky skvelé postavy postupen odpadávajú, to nie je féééér Sad

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Mike
Vložil Mike, Čt, 2009-02-05 22:14 | Ninja už: 5630 dní, Příspěvků: 529 | Autor je: Prostý občan

naahodou... je to pekné... Smiling ...

_____________________________________

Obrázek uživatele AKIHIRO KAWASHI
Vložil AKIHIRO KAWASHI, Ne, 2009-02-01 00:41 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Recepční v lázních

Ten konec se mi nelíbí trochu nesmyslný a taky se mi tam nelíbí jakože to byla jeho povinost obětovat se Jinak pěkné Smiling

Obrázek uživatele cyberHoof
Vložil cyberHoof, Ne, 2009-02-01 00:46 | Ninja už: 5618 dní, Příspěvků: 2927 | Autor je: Prostý občan

Laughing out loud ono je to totalna hovadina tak to treba brat z rezervou Laughing out loud ja take ze pisat neviem ani nahodou Laughing out loud som len skusila Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

caw caw motherfuckers



Klik na moju najnovšiu patlaniCHu a neCHať lamu na Deve alebo keď CHCHete môžete ma prenasledovať aj na tumblr!(/w^)

Obrázek uživatele AKIHIRO KAWASHI
Vložil AKIHIRO KAWASHI, Ne, 2009-02-01 00:49 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Recepční v lázních

To je jasný no........xD

Obrázek uživatele Darkness 4you
Vložil Darkness 4you, Út, 2009-01-13 16:25 | Ninja už: 5836 dní, Příspěvků: 427 | Autor je: Prostý občan

hmmm ak mám pravdu povedať- bolo to strašné Smiling takže radšej ani nehodnotím


Nakŕmit pleas
jo a odporúčam si pozrieť "Trik se špičatým kloboukem" Laughing out loud

Obrázek uživatele Jounin Neji Hyuuga
Vložil Jounin Neji Hyuuga, Po, 2009-01-12 21:02 | Ninja už: 5599 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

tak to bolo uzasne, skoro som plakal Smiling
podarilo sa ti to Bibi-kun Smiling
velmi peknee

klikni a cekni moju galerku Laughing out loud
http://147.32.8.168/?q=node/54503

som strateny ninja zo skrytej zvieracej Laughing out loud

Obrázek uživatele banana_boy
Vložil banana_boy, Po, 2009-01-12 20:26 | Ninja už: 5762 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

myslim ze ani kishimoto by nieco take nenapisal Smiling

Obrázek uživatele LovingGaara
Vložil LovingGaara, Čt, 2009-01-01 13:55 | Ninja už: 5625 dní, Příspěvků: 129 | Autor je: Prostý občan

no prostě úža

Odkaz na bojovou píseň klanu BrunnenG
http://www.youtube.com/watch?v=MESbr6VNpa4

Klan BrunnenG se nečte tak jak se píše! Čte se takto Brannen Dží !!!
TAK BACHA NA TO !!!!

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., St, 2008-12-31 09:39 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

to bolo uzasne....naozaj sa ti to moc moc podarilo, urcite napis este nieco podobneho typu lebo toto bolo fakt skvele!

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele citronek
Vložil citronek, St, 2008-12-31 09:26 | Ninja už: 5646 dní, Příspěvků: 840 | Autor je: Prostý občan

Moc pěkné Smiling

citronek v říši FF, aneb moje pisálkovské hokusy a pokusy

Obrázek uživatele Kikulines
Vložil Kikulines (bez ověření), St, 2008-12-31 09:13 | Ninja už: 19811 dní, Příspěvků: 9579 | Autor je: Prostý občan

Shocked .. to je krááásne! Strašne sa mi to páčilo, napíš ešte niečo! Inak za 5! Jednoznačne! Kakashi YES

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Út, 2008-12-30 20:08 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Peknučká poviedka Smiling
Naruto mal naozaj veľmi dobrý sen Laughing out loud


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.