manga_preview
Boruto TBV 07

Madara a Hashirama – Legendy Konohy opět spolu, část 1. Dětství

Při přemýšlení, jsem se zasnila a řekla jsem si, že bych mohla napsat něco z minulosti a hned mě to trklo, napíšu něco o Madarovi a Hashiramovi, přece jen to jsou dva lidé, kteří velkou měrou ovlivnili další události.
Upozornění!!!! Madarofillové si určitě přijdou na svoje a také kdo má rád Shodaimeho. Možná vás při čtení další dílů, překvapím chováním obou a to je mým cílem…

Vše se odehrálo v časech, kdy slova Konoha, hokage atd. neexistovali.
Existovali však tři klany, ale krátce, protože byly založeny teprve nedávno. Klan Hyuuga se pohyboval v ústranní. Naproti tomu klany Uchiha a Senju spolu neustále soupeřili, který je lepší a silnější.
Jejich zakladateli se stali velmi mocní shinobi, Senju Hashirama a Uchiha Madara.
Ale než dostali nápad založit Konohu a Hashirama se poté stal Shodaimem a Uchiha klan byl odsunut na druhou kolej a pak došlo k onomu osudovému boji v Údolí konce, tak musím příběh převinout na samý začátek, kdy tito dva byli ještě děti a poutalo je k sobě silné přátelství, které se během nešťastných událostí změnilo v hlubokou nenávist…

„Zase jsem vyhrál!“ jásal asi šestiletý černovlasý kluk a druhý úplně stejně vypadající kluk se přidal k jeho veselí.
„To není fér, příště tě porazím.“ Řekl udýchaně Hashirama.
„To chci vidět.“ Zajímal se Madara.
„Neboj, o to se postarám.“ Ujišťoval Hashirama stejně starého Madary.
„Nevrátíme se?“ změnil téma Madara.
„Jo, naši nás určitě zase hledají.“ Zasmál se Hashirama.
„Ale stejně, mého bratra nikdo neporazí, ani já.“ Přidal se do hovoru Izuna.
„Tak to musím napravit.“ Rozhodl se pevně Hashirama.
Poté se vydali zpět domů.
Jak to tak bývá, tak tito tři kluci soupeřili úplně ve všem. Kdo je rychlejší, silnější, mrštnější.
Když Madara a Hashirama dovršili desátý rok a Izuna osmý, tak svými zkušenostmi předčili i o několik let starší shinobi. Díky jejich zkušenostem už byli nasazování do jednodušších akcí.
Jejich otcové byli na své potomky hrdí.

„Tak, co vzdáš to?“ dýchal namáhavě Madara.
„Ne, nikdy,“ a v jeho očích se zableskl Sharingan.
„Cože? Ty už máš Sharingan?“ divil se Madara, protože probudil v sobě Sharingan v devíti a jeho mladší bratr už v osmi.
„Sharingan? Já?“ teď se pro změnu divil Izuna.
„Ano, tvé oči jsou červené a podívej se na své ruce, co vidíš?“ poučil ho Madara.
Izuna udělal přesně, to co mu radil Madara a místo obvyklého pohledu viděl jak mu rukama probíhá chakra.
„To je vážně Sharingan. A vidím jak mýma rukama probíhá chakra.“ Popsal Izuna, co viděl.
„A co jsem ti říkal?“
„Že je to Sharingan.“ Potvrdil Izuna bratrovu verzi.
Zrovna kolem šel Shitara, jejich otec a slyšel poslední větu a Izuna se okamžitě rozeběhl k otci a na boj dočista zapomněl.
„Otče, já mám Sharingan, není to skvělé?“ radoval se Izuna.
„Ty také? Tak to vypadá, že jste už dospěli a výborně synu. Oba dva,“ otočil se i na Madaru. „Jste mými syny a ode dneška i hrdými Uchihy. Nastupujete do nové etapy a hned zítra vám přidělím misi, ale nepočítejte, že to bude jednoduché.“ Poučil je Shitara.
„Ano, otče a můžu pozvat na dnešní večer i Hashiramu a jeho bratra?“ zeptal se Madara.
„Jistě, proč, ne?“ souhlasil otec.
Madara se ihned sebral a běžel za svým přítelem, musel mu říct novinky, které ho jistě potěší.

Hashirama právě trénoval se svým bratrem Tobiramou. Oba dva trénovali své již nabyté schopnosti. Hashirama svůj Mokuton, ale pořád měl pocit, že dokáže víc. Tobirama poněkud ke své nelibosti zjistil, že dokáže ovládat a vyvolávat vodu odnikud, ale postupem času si svého nadání začal vážit.
„Hashiramo!“ volal už z dálky Madara.
Bratři se otočili po hlasu a uviděli Madaru jak se k nim blíží, celý šťastný.
„Co se stalo?“ zeptal se Tobirama.
„Můj bratr získal Sharingan a otec nás oba povýšil a tak bude menší oslava a oba dva jste srdečně zváni. Můžete i přespat.“ Oznámil Madara.
„To je vážně super a rádi přijdeme a zase tě porazím.“ Rýpnul si Hashi.
„To, žes minule vyhrál byla náhoda.“ Nedal se zastrašit Madara.
„Blahopřeju a nechceš si dát přátelák?“ navnadil Madaru Tobi.
„Tak to je pozvání, které nemůžu odmítnout.“
Tento přátelák skončil nerozhodně a tři se šli do domu osvěžit a při té příležitosti se Madara pochlubil Yoshiramovi, jejich otci a on Madarovi řekl: „Gratuluji, tobě i tvému bratru a vyřiď svému otci, že ta schůzka platí.“
„Ano vyřídím.“ Řekl Madara a poklonil se.
„A mazejte na tu oslavu, ať něco nezmeškáte.“ S těmito slovy je propustil.
„Děkujeme, otče.“ Pronesli oba bratři a v tu ránu byli pryč.
Yoshirama si povzdechl: „Ach, ty děti.“

Pozdě večer, kdy bylo po večeři a další společných akcí, které již neměli nic společného s dětstvím, ale s právě začínajícím dospíváním. Proběhl opět další přátelák, který skončil Madarovým vítězstvím. Druhé kolo vyhrál Hashi a třetí skončilo nerozhodně.
„Tak a spát. Zítra vás čeká náročný den.“ Vehnala je do postelí Shivai.
„Ale, mami, nám se spát nechce.“ Odporoval Izuna.
„Žádné ale, a spát.“ Nedala se Shivai.
„Tak dobře.“ Nakonec souhlasili všichni.
Ale místo, aby šli spát, tak si povídali do brzkého rána. Zrovna, když chtěli jít spát, tak do jejich pokoje vstoupila Shivai a řekla: „Tak honem z postele, váš otec na vás už čeká a Yoshi se také po vás ptal.“
Okamžitě byli na nohou a rychlostí blesku se nasnídali a před domem se rozloučili a bratři šli každý svou cestou.

Hashirama právě slavil patnácté narozeniny a pozval jen Madaru a Izuna, ti se culili od ucha uchu.
„Co se vám to stalo?“ neodpustil si Tobirama.
„Ále, tady můj bratříček dostal první pusu.“ Prokecl se Madara.
„Vážně? No teda a kdo to byl?“ dál vyzvídal Tobi.
„No, byla to ta holka z rodiny Namikaze.“
„Fakt? A tady bráška má taky po první puse.“ Práskl na svého bratra Tobirama.
Madara už to nevydržel a propukl v hlasitý smích, že ho muselo být slyšet ve vedlejší vesnici.
„Nechápu, co je na tom směšný.“ Ohradil se Hashi.
„Právě, že nic.“ Řekl Madara, když se uklidnil, ale v duchu si říkal: „Ach, jo, ten můj bráška a Hashi mají kliku a já nic.“
Oslavu si chlapci užili a opět je čekali další náročné mise.

Poznámky: 

Tak doufám, že se líbí a příště se podíváme na jejich dospělejší léta...

Věnováno všem Madarofillům!!!

4.864865
Průměr: 4.9 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Fox6448
Vložil Fox6448, St, 2014-04-09 20:14 | Ninja už: 3641 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Opravdu skvělé čtení. Pokračuji dále. Možná to slítnu za celou noc Sticking out tongue

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2014-04-09 20:26 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Fox6448: Tak to je na tobě. Smiling Moc děkuji.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Fox6448
Vložil Fox6448, St, 2014-04-09 20:31 | Ninja už: 3641 dní, Příspěvků: 10 | Autor je: Prostý občan

Času je dost a je to lepší než do sebe cpát nesmysly o železe ;(

Obrázek uživatele lucario10
Vložil lucario10, Ne, 2013-07-28 11:13 | Ninja už: 4402 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Pěstitel rýže

Moc povedené čtu si to asi po 6. ale baví mě to furt opravdu úžasná práce Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2013-07-28 19:34 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

lucario10: Toho si cením, že někdo i po tak dlouhé době čte moje povídky. Je to znamení, že nebyly psány nadarmo. Smiling Oh, díky. Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele lucario10
Vložil lucario10, Ne, 2013-07-28 19:45 | Ninja už: 4402 dní, Příspěvků: 39 | Autor je: Pěstitel rýže

Já fandím čtveřici Madara,Hashirama,Izuna a Tobirama, takže tato FF mě velmi potěšila jenom škoda, jak jsi psala, že nejsi ve formě, ale nevadí alespoň že je tu tahle bombová FF. Smiling Smiling A není zač

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2013-07-28 19:56 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

lucario10: Ovšem já jsem už znovu začala psát. Smiling Našla jsem v sobě druhý dech. Já taky, oni jsou prostě zlatíčka. Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, Út, 2011-01-25 17:53 | Ninja už: 5183 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Miluju, když jsou ti dva přátelé. Sice se mi to zdá trošku "divně" napsané, tím myslím hlavně začátek, kde jsi moc dávala za přímou řeč jejich jména. Někdy je dobré je vynechat. Taky mi tam moc neseděla všechna "a". Někdy je přece jen lepší napsat místo toho tečku a začít novou větu. Eye-wink
Začátek je to pěkný. Půjdu hned na další kapitolu. Smiling

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, St, 2011-01-26 15:39 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Mrs.Rinnegan: Tak psala jsem v to době, kdy jsem si na to tak nedávala pozor, ale už není čas, abych to opravila. Budeš muset to nějak vydržet.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Mrs.Rinnegan
Vložil Mrs.Rinnegan, St, 2011-01-26 15:41 | Ninja už: 5183 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

No já to vydržím. Jen je škoda, že nepíšeš dále.

Aktivní FF:
NABÍDKA, KTERÁ SE NEODMÍTÁ
- Sasoriho příběh: cesta od osamělého zběhlého ninji k zločinci plně oddanému své organizaci

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2011-01-30 17:18 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Já bych psala, ale nějak mám krizu a ne se z ní dostat...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Kisák
Vložil Kisák, Čt, 2010-01-21 19:25 | Ninja už: 5425 dní, Příspěvků: 522 | Autor je: Pěstitel rýže

dost drsny:D:D uz jen kdyz se zamyslim nad prvnim a madarou a premyslim o jejich cinech a vubec te dobre..... fakt by me to zajimalo ta minulost tady ji mam dost dobre napsanou:D diki ze si napsala ff na toto tema:D

Obrázek uživatele 5th Kazekage
Vložil 5th Kazekage, Pá, 2009-09-18 17:45 | Ninja už: 5507 dní, Příspěvků: 196 | Autor je: Prostý občan

Jee to bylo fakt suuper Eye-wink tesim sa na dalsi diel Gaara HeHe

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Čt, 2010-01-21 19:59 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

5th Kazekage: Stačí kliknout na následující díl... Laughing out loud

Kisak: To mě taky hrozně zajímá, a tak tohle vzniklo... jsem ráda, že se líbí...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, Út, 2009-03-31 15:04 | Ninja už: 5653 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Pááníí Laughing out loud pěkný

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, St, 2009-01-14 19:54 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

bezvadny,ale ten Tobirama tam neni nahodou ze -´)?letim na dalsi dilek

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2009-09-18 18:27 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

ajima: Ne Tobirama je vlastně Nidaime Eye-wink

EmiLi-Sasori: Mě těší...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Út, 2008-12-30 21:36 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

nevis kdy bude dalsi dil? vim ze oxiduju ale tohle pisu skoro kazdemu cloveku ktery pise dobre povidky.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Út, 2008-12-30 22:06 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

helgast: Další díl bude ve čtvrtek nebo v pátek. Je už napsán.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Út, 2008-12-30 22:54 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

to je dobre.. tesim se a diky.

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Po, 2008-12-29 13:02 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Zase jsi měla pravdu. Opravdu je to trošičku jiný styl než jsem si u tebe navykla, ale opravdu stojí za to. Těším se na další dílečky a pevně věřím, že budou stejně vydařené a krásné jako tento.

Obrázek uživatele Ironhide
Vložil Ironhide, Po, 2008-12-29 01:57 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 3261 | Autor je: Admin v důchodu , Erokage

Tááák krásne sa to začína.... Hodne ma to zaujalo a som strašne zvedavý na ďalší diel. Výborne napísane a musím skladať poklonu.... perfiš.... Teším sa...

Ironhide aneb Iron, Ero-kage, Šibe-kage, Baka-kage, Nevinnosť-sama, Fairon, Iron D. Absint, Al-kage... By Strigga: Mudr. Ironhide

Všichni povinně přečíst PRAVIDLA VKLÁDÁNÍ FA!!!

Vážne už 10 rokov???

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2008-12-29 19:40 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Ironhide: Díky a jsem ráda, že se povídka líbí Eye-wink

Ivanescence: No je to psaný jiným stylem, ale myslím, že ten styl se k tomu hodí...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Fňu
Vložil Fňu, Ne, 2008-12-28 22:45 | Ninja už: 6008 dní, Příspěvků: 6029 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Ehm, už len pre ten názov som si to musela pozrieť a teda vôbec toho neľutujem Smiling Táto poviedka začína skvele a ja sa moc teším na jej pokračovanie...
Dokonca asi v nej budem mať aj rada Hashiho, ktorého fakt nemusím xD Ale tu vyzerajú tak zlato... Laughing out loud
Chjoo, už sa prestanem rozplývať nad mojím zlatíčkom a tým ostatným radšej xDD
Takže, s nedočkavosťou čakám na nový dielik Eye-wink


Autori poviedok čítajte Pravidlá FF!! Smiling
Inak vaše poviedky skončia na našom externom blogu ^^
A takisto čítajte aj Důležitá sdělení pro spisovatele a čtenáře FanFiction!!!
Ak si nie ste istí písaním, nájdite si nejakú betu - Inzertní FF nástěnka.

----
Čiarka, taká maličkosť, ale dokáže úplne zmeniť význam vety.
Nezabúdajte na to.


Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2008-12-28 22:55 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

sorafay: Díky to je pro mě pocta. a rozhodně to není ani poslední FF o Madarovi

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Ne, 2008-12-28 21:25 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Tak tohle je úžasný *_* Povídku na toto téma jsem ještě nečetla a je sranda číst, jak to všechno dřív mohlo vypadat Smiling A navíc píšeš hodně dobře a ten Tobirama je prostě geniální! :D
______________________
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD
Můj blog xP

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Ne, 2008-12-28 21:18 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

musim rict ze tohle bude sakra dobra povidka na kterou se vyplati cekat. doufam že dily budou pribyvat rychle a budou kvalitni jak tento dil.už ted se nemužu dockat na dalsi dil.

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Ne, 2008-12-28 21:28 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

helgast: Díky pro tebe se bude snažit Eye-wink

Kaori n_n: No jenom mě to tak napadlo, že jsem to nikde nečetla a tak jsem to spisla

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele helgast
Vložil helgast, Ne, 2008-12-28 22:46 | Ninja už: 6121 dní, Příspěvků: 388 | Autor je: Prostý občan

diky.doufam že zasadis do pribehu velkou bitvu v udoli konce nebo jak se to jmenuje....