Akatsuki no Chikara: Sakuřin Výkřik (2.díl)
Díl druhý: Sakuřin výkřik
„Kde to jsem?“ zeptá se Naruto a rozhlíží se všude okolo.
„Svět se změnil Naruto-kun!“ řekne postava zahalená ve stínu jednoho z mohutných stromů.
„Kdo jsi? Nerad mluvím s lidmi, kterým nevidím do očí!“ vstane a pořád se dívá na zahalenou postavu.
„Potřebuješ pomoct, že? Jsi tu sám. Akatsuki zničili celou Konohu a chystají se dál. Sasuke málem zemřel kdyby ho Madara nezachránil. Slyšel jsem, že díky Sasukemu žiješ. Tak mě napadlo toto místo. Místo polomrtvích“ Dopověděl a vylezl ze stínu stromu.
„Kabuto?“ vykřikl zmateně Naruto.
„Ano jsem to já. Orochimaru chce pomstu.“ Řekl znechuceně Kabuto a odkryl plášť.
„Mé tělo už začalo vstřebávat Orochimarovu sílu. Začal jsem slyšet jeho hlasy.“ Pod pláštěm bylo vidět na půl Kabutovo tělo a napůl Orochimarovo.
„Co se to s tebou děje?“ zeptal se znechuceně Naruto a odvrátil svůj zrak z toho ohavného výtvoru.
„Mohl bych tě teď zabít, ale sám Sasukeho nedostanu! Tak co spojíme své sily?“
ZATÍM CO SE NARUTO ROZHODUJE SASUKE POSLOUCHÁ MADAROVO KÁZÁNÍ
„Proč jsi to udělal?!“ Vykřikl Madara na Sasukeho a praštil pěstí do stolu.
„To není tvá věc!“ Odbil ho Sasuke nepříčetným toném.
„Mohl jsem tě tam nechat shnít, ale to jsem neudělal tak mi buď alespoň trochu vděčný ty fracku!“ a znovu praštil do stolu hokage, který se přelomil.
Dveře se rozlítly dokořán a do místnosti vstoupil Kisame.
„Nechytili jsme je.“ Řekl a opřel se o jednu ze skříní. „Hidanova hlava je všude okolo a nikomu se už nechce ji sbírat. Uprchlo asi 9 lidí.“ Řekne Madarovi a ani se na něj nepodívá. Sleduje Sasukeho otrávený výraz.
„Tu první věc vám odpustím, ale tu druhou NE!“ Zařval Madara a otočil se na Sasukeho. „Ty.... Je zabiješ!“
MEZITÍM CO MADARA ZUŘÍ DEVÍTIČLENÝ TÝM SE ZOTAVUJE
„Sakuro postarej se o Shina. Já si vezmu Akamaru.“ Křikne Ino na Sakuru uzdravující Saie.
„Hai, Tsunade-sama postarejte se prosím o Hinatu.“ Řekne Sakura Tsunade, která už tak nestíhá.
„N-a-r-u-t-o s-e z t-o-h-o!“
„Sai Nemluv!“ umlčí ho Sakura a pokračuje v léčení ošklivé rány na Saiově břichu. „Tsunade-sama co budeme dál dělat?“
„Napřed se musí všichni alespoň částečně uzdravit! Dál se uvidí!“ Odpoví Tsunade ve spěchu.
„Někdo se blíží!“ Řekne Kiba a kouká směrem ke Konoze
„Sakura!“ vykřikne Hinata. Sakura se jen tak vyhne letícímu kunai.
„Kdo……? Sasuke!“ řekne a podívá se na postavu v černočerveném plášti s rudými mraky.
„Sakura-Chan!“ usměje se!
SPOJÍ SE NARUTO S KABUTE?
„To už stačí! Musíme jít.“
„Ještě tahle zlomenina……. Je to.“ Odstoupí od Naruta. Naruto vstane pobídne Kabuta k cestě. Oba vyskočí na strom a řítí se dál k Sasukemu.
„Když najdeme Sasukeho najdeme i tvé přátele Naruto-kun.“ Podívá se na něj.
„Co tím chceš říct ksakru!“ zeptá se Kabuta a kouká na něj s nepříčetným pohledem.
„Ty najdeš své přátele a já splním Orochimarovo přání a konečně se mi podvolí. Někteří unikly akatsuki a Madara nejspíš Sasukeho vyšle je zabít.“
„Musíme být rychlejší!“ Řekne Naruto a zrychlí svůj krok.
ZABIJE SASUKE VŠECHNY?
„Co tu deláš?“ Zeptá se Sakura Sasukeho a hledí na něj.
„Mám úkol! Jako měl kdysi můj bratr.“ Řekne Sasuke prostým tónem.
„Co to říkáš Sasuke! Vrať se k nám!“ a Vrhne se k Sasukemu. Ten ji jen odstrčí a koukne se na ostatní. Sakura spadne na zem k jednomu z malých stromů.
„Sakura-Chan musím tě…………….. Zabít!“ řekne a náhle se objeví za ní s připravenou katanou. Napřáhne se k úderu. Náhle ztuhne.
„N-e-d-o-v-o-l-í-m t-i a-b-y-s u-b-l-í-ž-i-l m-ý-m n-o-v-ý-m p-ř-á-t-e-l-ů-m.“ Sai se postaví.
„Tvé kresby jsou proti mým technikám zbytečné.“ Sasuke se zasměje. Hadi začnou Sasukeho mačka.
„Klon?“ Všichni vykřiknou.
„Dalo se něco takového očekávat od uživatele Sharinganu.“ Řekne Tsunade připravená na jakýkoli útok.
„Aááááááááááááá.“ Sakura vykřikne. Skrze strom a skrze její levé rameno vykoukne čepel Sasukeho Katany.
„Chidori Nagashi!“
„Já jsem TADY!“ Ozve se hlas jedné ze dvou postav stojících na jedné větvi mohutného stromu.
Pokračování je tu!
ahojky..moc krásná povídka..už se těšim na pokračování
SUPERR!!! jak jinak,že jo...
Hm zajimavé
Co dělám na tomhle místě? Každý občas potřebuje být sám - Nana Deviluke
Můj nejoblíbenější Opening s Naruta https://www.youtube.com/watch?v=kmL3EuiiWXM
Nesnáším Českou transkripci Japonských jmén, je to dost velká s**čka a připmíná mi to - proč dělat věci lehce, když to jde složitě.
Dej své sérii jednotný název - takhle se ti budou jednotlivé díly v seznamu řadit pod písmeno "D" jako Díl první, druhý...