manga_preview
Boruto TBV 09

Odchod: Kapitola šestá - Osudná plechovka. Nový úděl loutkáře.

(Já vím...osudná plechovka, ale nic rozumnýho ze mě přeci nikdy nevypadlo xDD)

Náhled minulé kapitoly:
„Nikdy!“
Loutkář se zamračil, a Kisame rozesmál. Hidan se smíchem, ale poněkud nechápavě civěl na výjev před sebou, a Itachi si za ten den už poněkolikáté povzdychl.
„Kakuzu, tohle je Deidara.“
K této: Děj zase o několik dní dál Eye-wink
Upozornění: Uvozovky - přímá řeč, myšlenky - kurzíva. To divné, tlusté a v závorkách, to jsou poznámky autora xD

Bylo až podezřelé ticho.
„To ani náhodou nezabere. Tak blbej není.“
„U Jashina, mlč už! A dívej se.“
„Hm.“
Dva členové Akatsuki byli přikrčeni u křeslav obývacím pokoji a pozorně sledovali dveře. Bělovlasý, který protentokrát, za účelem skrytí odložil svou milovanou kosu, držel v ruce provázek – o který se mimochodem přetahoval se Deidarou dobrých pět minut – a se značně škodolibým výrazem čekal, až za něj konečně bude moci zatáhnout. A co že to bylo na konci provázku? Plechovka se zatím neurčeným obsahem Eye-wink

Po několika minutách už oba dva začínalo z pokukování bolet za krkem a místo za křeslem jim připadalo stále menší a těsnější.
„Bože, jemu to trvá i v téhle podobě,“ zaskučel Deidara znuděně.
„Bože?! To je rouhání! U Jashina!“
Deidara obrátil oči v sloup. Bělovlasého týpka nějak nemohl pochopit s jeho neovladatelnou vášní řezání do vlastního těla. Taky mu neustále unikalo, jaktože se Hidan ještě nezabil.
Najednou se ale dveře otevřely a dovnitř vešel červenovlasý loutkář.
„Stejně ti nevěřím, že je ze dřeva. To musela být totální kravina,“ usykl Hidan. Blonďáček na to raději nic neříkal; koneckonců, možná tehdy, když to zaslechl, to říkal Itachi s úmyslem, aby to zaslechl...na to v té době nepomyslel.
Sasori se rozhlédl po pokoji, dva za objemným křeslem ale neviděl. A tak začal pomalu přecházet po místnosti, dokud si nevšiml plechovky na stole. Zamračil se, ale ukázalo se, že i on je neuvěřitelně zvědavým stvořením. Po chvíli se tedy krokem vydal ke stolu, a právě, když už se natahoval pro plechovku, Hidan škubl provázkem, načež se plechovka zřítila dolů, kde od ní rychle odstřelilo víčko (slovní obrat, nikoliv Deideiovo umění xD). Sasori nedůvěřivě zíral na plechovku, když tu se z ní náhle vyřítilo hejno...červotočů?!
A to bylo poprvé, co mistra loutkáře někdo slyšel vyděšeně ječet, když se hnal chodbami sídla, a utíkal před dusajícím stádem za ním (ehm xD červotoč je velkej mám dojem asi dva centimetry a je neuvěřitelně pomalej, ale to neberte v úvahu xD).
Dva stále schovaní v obývacím pokoji se mohli smíchy potrhat, stále měli v paměti Sasoriho vyděšený výraz.
„U Jashina, tys měl asi pravdu!“ kácel se smíchy Hidan. Blonďáček si utíral slzy smíchu a pobaveně hleděl ke dveřím pokoje.
„Je načase poklidit důkazy, stejně myslím, že nás sem přijde zabít.“
Kisame s Itachim se právě prodírali skrz nepořádek v jednom prázdném pokoji, který byl používám jako sklad nepotřebných věcí, které byli ninjové líní vyhazovat, když si to Sasori prosvištěl okolo. Kisame vystrčil hlavu ven z pokoje a zadíval se na cíp černého pláště mizející za rohem.
„To...to byl...“ Kisame nakonec usoudil že se mu něco zdálo, a zastrčil hlavu zpátky do pokoje. Na Itachiho se v Kisameho nepřítomnosti převrhla nějaká skříň, a teď zůstal vězet uvnitř ní, v prostoru tak malém, že se stovna mohl hýbat.
„Itachi?“ Žralok se rozhlížel okolo.
„Tady!“ zahuhlala skříň. Kisame ne ni chvíli nechápavě zahlížel, než ji zvedl a pustil Itachiho z onoho nedobrovolného uvěznění.

Když za sebou Sasori konečně práskl dveřmi svého pokoje – který se pro něj stal napůl nepřátelským územím – chvíli volně oddechoval, než dospěl k jediné myšlence, které byl v tom okamžiku schopen.
TOHLE si vypije.
Samozřejmě ho ani nenapadlo, že by to mohl mít na svědomí i někdo jiný, okamžitě zase zapadl ke dveřím a koukal zpoza malou škvírku, je-li venku bezpečno. Jakmile se ujistil, že je, začalo plížení do zbytku sídla.

„...a utekl tak rychle, že by ho ti brouci nechytili nikdy v životě!“ popisoval Hidan ostatním, jak se jim podařilo napálit velkého pána loutek. Konečně se i zbytek Akatsuki rozesmál, a slyšet Kakuzův podivný smích, či Itachiho, který vypadal, že tenhle výraz na jeho tvář prostě nepatří, bylo velice zajímavé. Zetsua nikdo dlouho neviděl. Když to Deidara zmínil, jako první mu odpověděl kupodivu červenooký, který byl očividně v dobré náladě (asi za to mohla ta rána do palice do skříně, co dostal xD).
„Mucholapka nejspíš někde pojídá brouky.“
„Zachraňuje Sasorimu krk? To bych chtěl vidět ty dohady tentokrát,“ neodpustil si Kisame. „Černá a bílá se nikdy nedohodnou. A když už, tak na totální volovině, jako třeba udělat k večeři rybu.“
„Já mám ryby k večeři docela rád,“ zamyslel se Hidan. Kisame zmodral ještě víc, než už byl.
„Hlavně ty nas -“ Hidan se zarazil, když spatřil Kisameho výraz. Pak mu náhle došlo, na co Kisame myslel, a vzápětí byl u své kosy.
„Dneska bude na večeři sushiiiii!“ S tím se pustil za Kisamem, který utíkal pryč snad ještě rychleji než Sasori před červotočema.
„Hm...jestli ho Kisame nezabije, bude to zázrak.“
„Jestli Sasori nezabije Deidaru, bude to zázrak,“ podotkl Kakuzu na Itachiho poznámku. Deidara vzhlédl.
„Proč?“
Kakuzu pouze ukázal ke dveřím, ve kterých stál Sasori s tak vražedným výrazem, že by se ho lekl i Šéfík.
„A kruci.“
„DEIDAROOO!“
Vzápětí už i blonďáček zdrhal chobami sídla pryč a rozlícený loutkář za se hnal s běsněním za ním.
„Dneska se to tu nějak vylidňuje,“ poznamenal Itachi, který měl stále ještě náladu sršet Uchihovským ostrovtipem (ehm xD) na všechny strany.

„Ty malej spratku! Pouštět tady červotoče! Co sis myslel?! Já jsem mistr loutek! Počkej, až tě chytím, to se rána nedožiješ!“ rozléhal se řev celým sídlem.
Hehe...mistr loutek...„Ó, no vážně, Mistře? To by jste mě ale musel chytit!“ poškleboval se ještě za běhu Deidara, když zahýbal v další nekonečné uličce sídla, ve kterém bylo toho dne neobvykle hlučno.

Poznámky: 

Mnjo, dneska je to slabý a krátký a a a a...ale musíte se s tím smířit Sticking out tongue

Jo a k té "osudné plechovce"...nebýt jí, tak by taky nebylo ono oslovení "Mistr" xD

4.894735
Průměr: 4.9 (19 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Asasire Toyotomi
Vložil Asasire Toyotomi, Čt, 2009-08-13 04:14 | Ninja už: 5695 dní, Příspěvků: 384 | Autor je: Prostý občan

Jujda, tak tohle má šťávu Smiling

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Út, 2009-01-20 19:39 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

Perfektný dielik Laughing out loud Ftipné to bolo, no Laughing out loud Utekám ďalej Sticking out tongue

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Kazumi
Vložil Kazumi, Ne, 2008-12-21 16:59 | Ninja už: 5814 dní, Příspěvků: 248 | Autor je: Prostý občan

uplne supr dil jsem se dlouho buchala smichy fakt supr! Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuuki-chan...
Vložil Yuuki-chan..., Ne, 2008-12-21 14:44 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

mne nejde ta siedma časť, píše mi to, že nemám oprávnenie x(

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Ne, 2008-12-21 15:02 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Yap, já vím. Ještě nebyla schválena, tohle to píše u všech, které ještě nebyly schváleny (viz. třeba Záchranná mise xD)
Musíš počkat, až bude schválena, a to bude nejdřív večer Sad

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Yuuki-chan...
Vložil Yuuki-chan..., So, 2008-12-20 16:04 | Ninja už: 5644 dní, Příspěvků: 142 | Autor je: Prostý občan

Jashin!! xD...úžasné, ďaleeeej prosíím ^^

Obrázek uživatele Lenura
Vložil Lenura, Pá, 2008-12-19 21:46 | Ninja už: 5816 dní, Příspěvků: 507 | Autor je: Pěstitel rýže

Super, Sasori utíkající pře červotočema, to by chtělo natočit XD Bezvadnej dílek, jsem celá nedočkavá na pokráčko Laughing out loud

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Pá, 2008-12-19 17:52 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Holt všem vám díky Smiling

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Katie Shannon Leto Milicevic ♥ 30 Seconds To Mars
Vložil Katie Shannon L..., Pá, 2008-12-19 13:53 | Ninja už: 5667 dní, Příspěvků: 164 | Autor je: Prostý občan

já nemám slov, jo vlastně mám supr, supr, supr

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Pá, 2008-12-19 01:55 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

nějak jim to tam ožilo Laughing out loud a nám u čtení taktéž

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, Čt, 2008-12-18 21:47 | Ninja už: 5742 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

OMFJ!tak tohle me malem slozilo na podlahuxDted nevim zda-li mam litovat Sasoriho nebo DeidihoxDa slaby to rozhodne neni,je to naopak suprovy!

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Čt, 2008-12-18 21:20 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Uchihovský ostrovtip? xD Ta rána do hlavy na něj měla vážně špatný vliv... xD A červotoči... Ty sršíš nápady, úžasný! Laughing out loud "(...) ve kterých stál Sasori s tak vražedným výrazem, že by se ho lekl i Šéfík." -> yeah, dobrá hláška, já to úplně vidím... Héj, ty musí mít v Akasídle veselo xD.


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.