manga_preview
Boruto TBV 08

Sakura a Naruto vs. Sasuke 01

"Hehehehe, nepovedal som ti už, že mňa neporazíš?" povedal Sasuke.
"Sasuke! Ber ma ako rovnomerného, nie som o nič menej ako si ty!" povedal Naruto.
"Ty? Ty nie si nič, len troska, čo by nedokazala nič, keby v sebe nemala Kyuubiho"
"A ty? Ty si čo, len sa živíš silou od Orochimara!" skričal Naruto.
"Ty to nechápeš..." povedal Sasuke.
"Áno, chceš sa pomstit Itachimu, ale keď sme ťa teraz mali znovu zachrániť, prečo, prečo..."
"...si ublížil Sakure ktorá za nič nemôže?" opýtal sa Naruto.
Narutovi vyhŕkli slzy z očí.
"...prečo si ublízil Sakure ktorí za nič nemôže?" Sasuke ironicky napodobňoval Naruta.
Naruto sa naštval.
"Tajuu Kage Bunshin no Jutsu!"
4 kloni sa hodili po Sasukeovi.

"Hmm, mám chvílku čas," pomyslel si Naruto. Sasuke s kunaiom v ruke zničil všetkých klonov.
"Kuchiyose no Jutsu!" (urobil pečate) Naruto.
Objavil sa Gamabunta. "Hej chlapče, prečo si ma privolal?" opýtal sa Gamabunta.
"No vieš, musím urobiť Sasukemu príučku" odpovedal Naruto.
"Hmm... Kuchiyose no Jutsu!" (urobil pečate) Sasuke. Objavil sa Manda. "Ssss.. Čo chceš?" opýtal sa Manda.
"Prepáč, že ťa ruším, ale potrebujem pomoc, ale neboj, bude tu krv." povedal Sasuke.
"Ahoj Manda, znovu sa vidíme" povedal Gamabunta. "Aaa.., Gamabunta, tvoja porážka sa mi bude pačiť," povedal Manda.
Medzi tým, sa prebrala Sakura. "Mmm, čo sa stalo? Oh, áno, Sasuke ma napadol.. ah, Naruto!" povedala Sakura.
Nikto si Sakuru ani nevšimol. "Ah nie, Naruto vyvolal Gamabuntu a Sasuke Mandu..." povedala Sakura.
"Naruto, buď na pozore, Manda nebojuje fér" povedal Gamabunta.
"Hahahahahaha...Sss.." zasmial sa Manda. "Ja asi vyvolám Katsuyu... Kuchiyose no Jutsu!" (urobila pečate) Sakura.
A objavila sa tam Katsuyu. "Rada vás vidím..." povedala Katsuyu. "Zdravím..." povedala Sakura.
"Sakura?" opýtali sa Sasuke a Naruto naraz. "Katsuyu, čo tu robíš?" opýtal sa Gamabunta a Manda naraz.
"Sme pripravené na boj" povedali Katsuyu a Sakura. "Snáď ste si nemysleli, že vám celú tú srandu nechám" povedala Sakura
a chytila kunai. "Takže, teraz by som vás poprosil, aby ste si nasadili čelenky," povedal Naruto.
"Ešte stále ťa to neprešlo?" opýtal sa Sasuke ale nasadil si čelenku. Sakura si ju už nasadila.
"Tak, aby to bolo rýchlejšie... Tajuu Kage Bunshin no Jutsu!" (použil techniku) Naruto.
"Klony? To bude lahké ako ja vtedy..." posmešne povedal Sasuke. "To nie je všetko, Baika Bunshin no Jutsu!" (urobil pecate) Naruto.
Klony sa zvačšili. "To je moja nová technika" povedal Naruto. Tie klony sa hodia po Sasukeovi.
Chvíľku je zavalený, ale potom ich Manda odhodil preč.
"Hahaha... dobrá technika, ale stále je to slabé..." posmieval sa Sasuke. "Dobre, tak podme na to inak..."
"Kuchiyose no Jutsu!" (urobil pečate) Naruto.
Objavila sa tam líška.

"Volá sa Katon," povedal Naruto.
"A teraz pozeraj, špeciálna tajná technika Katon no Jutsu" (urobil pečate) Naruto.
Katon sa zväčšila a odrazu mala 9 chvostov.
"Akože Kyuubi?" opýtal sa Sasuke. "Nevyzvedaj" odpovedal Naruto.
"Henge no Jutsu" (urobila pečate) Sakura.
Sakura odrazu vyzerala ako roztleskávačka.
"Katon, Katon, Katon, Katon vyhrá!!!" hovorila Sakura.
"Aké ironické, Kyuubi má za domáce zviera líšku podobnú Kyuubimu" posmešne povedal Sasuke.
"Buď ticho Sasuke! Už ma štveš" povedala Sakura.
"Kuchiyose no Jutsu!" (urobil pečate) Naruto.
Objavili sa tam dve žaby. Jedna sa volá Pa a druhá Ma.
"Gama duet no Jutsu!" (urobil pečate) Naruto.
Pa a Ma začali spievať a tým používať svoje Genjutsu.
Sasuke odrazu omdlel. "Hmm, nevedel som, že to bude až také lahké" povedal Naruto.
"Za chvíľku sa preberie." povedala Sakura.
A naozaj, o chvíľku sa Sasuke prebral.
"Hmm, tak vy Genjutsu? Ok, Nehan Shouja no Jutsu!" (urobil pečate) Sasuke.

Poznámky: 

Baika Bunshin no Jutsu je moje vlastné jutsu :)
Som začiatočník, takže to nie je moc dobré.

4.53846
Průměr: 4.5 (13 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Pein...9
Vložil Pein...9, Pá, 2010-06-18 16:18 | Ninja už: 5440 dní, Příspěvků: 61 | Autor je: Prostý občan

to baika bushin je zbytocne klony zmiznu po jednom zasahu a ked su velke tak ja lahsie asiahnu nie?

Obrázek uživatele Sasanka-Sas
Vložil Sasanka-Sas, So, 2009-03-21 12:18 | Ninja už: 5648 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

mě se hrozně líbilo jakým stylem je to psaný Smiling
jak spolu mluvili.. Ahoj, ahoj..
"Ah nie, Naruto vyvolal Gamabuntu a Sasuke Mandu..." povedala Sakura.
prostě takovej pohodovej souboj.. žádná zbytečná dávka emocí..
prostě se mi to strašně líbilo Smiling Kakashi YES

userbarz.com
Starý lásky nerezaví!



dada ff http://147.32.8.168/?q=node/63332

Obrázek uživatele také to škvrnité
Vložil také to škvrnité, Ne, 2009-01-25 16:27 | Ninja už: 5776 dní, Příspěvků: 408 | Autor je: Prostý občan

hmmm...zaujímavé...také netypické... Je to ako hra na klavíri. Pieseň je dobrá ale sem tam zájdeš prstom na inú klávesu Smiling ak niekto nepochopil nevadííí ... celkom sa mi to páči... tá poznámka že : Henge no justu , SAKURA sa objavila ako roztlieskavačka, bola taká... hm... čUDNá Smiling ... ale v celku, je to dobré. Ako už jamata povedala sú tam chyby ale to neva... to sa časom spraví Smiling Ja som na tom bola asi horšie Laughing out loud kedže mi jeden z moderátorov napísal, že moje poviedky nie sú nič moc Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud ... je to fajn Smiling

Cheetah2 sa premenovala na "Také to škvrnité"

Živtoné motto: Či už leješ mlieko do sita, alebo do pohára, výsledok je ten istý- ROZLEJEŠ! Tak sa s tým neser a napi sa z krabičky Eye-wink Laughing out loud


Neuznávam Jashina, uznávam Pomelo
Hrdá členka ZUUACFL xD
Som totálne sivo/bielo-vlaso filná: Kakashi-filná, Chika-filná, Toushiro-filná, Hidano-filná, Black Star a Soul Eater-filná, Zero-filná...

Obrázek uživatele Kuromaru99
Vložil Kuromaru99, St, 2009-01-28 16:15 | Ninja už: 5603 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

preco sa ti to zda divne? =-o Laughing out loud

<= Vdacim im za FMA2

Obrázek uživatele Kuromaru99
Vložil Kuromaru99, Ne, 2008-12-21 20:43 | Ninja už: 5603 dní, Příspěvků: 43 | Autor je: Prostý občan

nevedel som ako napisat, ze nejaky ninjovia pouzili pecate
pretoze si nepamatam vsetky pecate u vsetkych technik (presnejsie u ziadnych jutsu neviem pecate...)

inak, zacal som robit na dalsej poviedke Smiling

<= Vdacim im za FMA2

Obrázek uživatele Yamata no Orochi
Vložil Yamata no Orochi, Ne, 2008-12-21 12:44 | Ninja už: 5911 dní, Příspěvků: 3064 | Autor je: Prostý občan

FFkaři, prosím, čtěte Pravidla FF sekce!!! Evil

Kdo umí číst a psát, je gramotný. Kdo umí pouze psát, stává se spamerem!