manga_preview
Boruto TBV 07

15+ Kakuzův učeň VIII--Já vyhrál

Kakuzu se koukal na ceduli s cenami. „Udělejte dvojice. Ušetříme. Deidaro, budeš holka.“
Deidara nasadil výraz a lá „rozbolely mě zuby“, ale už jen kvůli sázce skousnul nehezkou poznámku a vytvořil s Hidanem pár.
„Smůla. Tohle není lesbický klub,“ popíchl ho Hidan šeptem.
Deidara mu plnou vahou dupl na nohu.
„Ale, kotě, takhle se dáma nechová,“ rejpal dál Hidan.
„Promiň, drahý, nevšimla jsem si tě,“ ušklíbl se Deidara poté, co Hidanovi hodně bolestivě šťouchl loktem do břicha.
O několik modřin později se dostali dovnitř.
„Tak, jdu na to,“ řekli sborově Hidan s Deidarou a vrhli se do davu mladých lidí. Kakuzu se někam vytratil, a tak tam zbyli jen Faith, Konan a Pein.
Ti dva se zase vrátili do mládí a nervózně vedle sebe přešlapovali.
„E.. smím prosit?“ vysoukal ze sebe Pein.
„Jistě,“ usmála se Konan.
Zbyla jen Faith. Hned se k ní přitočil nějaký pohledný kluk.
„Tebe sem tu ještě neviděl,“ usmál se na ni.
„Hele, odprejskni, mladej, jo?“ zhmotnil se u nich Kakuzu.
Mladík se spakoval a zdrhnul.
„No nic, já jdu šaco-.. eh.. hlídat kabáty,“ utrousil Kakuzu a zmizel.
V tom se přifařil další mladík. Faith se mile usmála.
Mezitím se Hidan narval k baru a první hezký holce objednal pití. Deidara se rozhlížel v davu a vyhlížel si první oběť, když v tom si všiml kluka, který se motal kolem Faith. „Vymázni od ní,“ procedil mezi zuby a začal se davem hrnout nazpátek.
Faith si ho všimla, rychle se vrhla tomu mladíkovi kolem krku a ploužila s ním po parketu. Deidara se zastavil, zatvářil se uraženě a popadl nejbližší holku. „Chceš si zatancovat?“ Nečekal na odpověď a už mířil na parket. Cestou si koutkem oka všimnul Hidana, jak baví dvě hnědovlásky a blondýnku.
Faith nechala svého tanečního partnera být a šinula si to k Hidanovi.
„Čau, brouku, nechceš mě pozvat na drink?“ zeptala se ho a vyzývavě si olízla rty.
Hidanovi začalo být horko.
„A co by sis dala?“ vysoukal ze sebe nakonec.
Deidara si mohl hlavu ukroutit. Jak tak nedával pozor, dupl své partnerce na nohu.
„Au,“ hlesla dívka a pustila ho.
„Máš dávat pozor,“ odbyl ji Deidara a vztekle sledoval, jak se Faith usazuje u Hidana a jeho partičky.
„Co? To tys mi dupnul na nohu,“ dívka mu vrazila facku a odplula jinam.
„Nepůjdeme radši ke stolu?“ zeptala se Faith a důvěrně se naklonila k Hidanovi. Ten se pouze snažil ignorovat její hluboký výstřih. Ostatní děvčata souhlasně přikyvovala. Hidan se tedy zvedl, vyšoupnul od jednoho stolu několik lidí a usadil se mezi Faith a jednu z hnědovlásek.
„Tak, co si dáte?“ zeptal se dívek.
„Jednou „Sex on the Beach“,“ oznámila Faith a opět se naklonila k Hidanovi. „Nedáš si se mnou?“
„Ne, tohle mi nechutná, já radši „Vášnivou noc“,“ odpověděl Hidan.
„To je nějaká specialita podniku či co?“
„Dalo by se to tak říct,“ usmál se Hidan.
O pár drinků později.
Deidara se krčil za nějakou drobounkou slečnou a pošilhával po skupině, která hrála flašku. Faith právě sundávala Hidanovi tričko. Pusou.
Deidara pak dál vztekle sledoval, jak nějaká holka rozepíná Hidanovi pásek. Zatím prohrával na celé čáře. Ve hře sice bylo několik jiných kluků, ale Hidan jim evidentně kraloval.
„Hidane, otázku nebo úkol?“ zeptala se nějaká přiopilá bloncka.
„Samo, že úkol,“ odpověděl Hidan a upil ze svého krvavě rudého koktejlu.
„Tak.. určitě nás všechny zajímá, jakou má slečně dokonalá podprsenku. Do toho.“
Hidan se zašklebil a naklonil se k Faith. Rukou jí zajel pod tričko. Nahmatal zapínání. Zkušeně ji rozepnul. Po chvilce osahávaní vítězoslavně zamával červenou podprsenkou s třešničkami.
Úchylně se usmál. „Můžu si ji nechat?“
„Jsi snad fetiš?“ ušklíbla se Faith.
„A teď jí to zase obleč,“ zahihňala se hnědovláska.
O pár lidiček dál se Deidara třásl žárlivostí. Holka, která mu dělala křoví, odešla a on tu teď stál bez krytí.
„Jéé, ahóóój, peroxidko!!! Nechceš se k nám připojit?“ zařvala na něj Faith a opile se rozhihňala.
Deidara pomalu přišel k nim a rozhlédl se po přítomných.
„To je holka?“ zeptala se druhá hnědovláska.
„Ne, to je můj čumáček,“ zahihňala se Faith.
„Já nejsem žádnej čumáček,“ řekl naštvaně Deidara.
„Promiň, bloušíšku, já zapomněla, že si můj milášek,“ zašišlala na něj Faith.
„Nešišlej na mě,“odsekl Deidara.
„Ten ale roztomile prská,“ přidal se Hidan.
Deidara se mile usmál a z ničeho nic vytáhl jílové srdíčko. Hidan se zděsil. Blonďák podal srdíčko Faith, která se k němu nadšeně vrhla. Jashinista hodně rychle vystřízlivěl. Rychle jí odstrčil a zařval. „Zdrhejte!!!“
Všichni kromě Faith, která se pořád hihňala, se rozprchli.
„Faith, nééé!!!“ křičel Hidan zoufale a z dostatečné vzdálenosti.
„Co je?“ zeptala se Faith nechápavě a dál do jílového srdíčka dloubala prstem. Nic se nestalo.
„Deidaro, ty *cenzuro*, *cenzuro*, *cenzuro*, *cenzuro*!!!“ zařval Hidan, když si všiml blonďáčkova škodolibého výrazu.
„Jde se domů mládeži,“ zavelel šéfik, který právě objímal hihňající se Konan.
„Vyhrál jsem,“ prohlásil Hidan povýšeně.
„To teda nevyhrál! Nevidím tady žádnou holku, která by ti visela kolem krku,“ namítl Deidara.
„Hidánkuuu!!!“ přitočila se Faith k Hidanovi a zavěsila se mu kolem krku.
Deidara se zatvářil kysele a zdrceně.
Hidan samolibě objal Faith a škodolibě se usmál.
„Tak mladej. Ten strom už na tebe čeká.“
Deidara pomalu sledoval směr jeho pohledu. Zoufale polknul.
„No? Na co čekáš?“ popíchl ho Hidan.
Blonďáček už zamířil ke stromu, když v tom ho Kakuzův parťák zarazil.
„Bez oblečení, mladej,“ ušklíbl se.
„Já vim,“ odsekl rudý Deidara,“ svlíknu se za tím stromem.“
Faith na něj nechápavě koukala, ale jakmile se mladík objevil nahý, dostala nezadržitelný záchvat smíchu. Vedle ní se už Hidan dusil. Deidara rudnul čím dál víc. Rychle objal strom a za všeobecného posměchu se zas oblékl. Nejhorší na tom byl Faithin smích. Po chvíli se všichni uklidnili a vydali se domů.

Poznámky: 

Tentokrát trochu delší. :@D
Příští díly už se ponesou v duchu romantiky. Humorný díl bude už jen jeden. Snad se vám bude naše povídka líbit i nadále. :@D
Autorky: Korkode Lisa a Noriel_Kaku-chan

4.92424
Průměr: 4.9 (66 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele -Kasumi-san-
Vložil -Kasumi-san-, Út, 2013-06-11 17:35 | Ninja už: 3967 dní, Příspěvků: 184 | Autor je: Pěstitel rýže

Tenhle díl už ani nevím proč, mě moc nerozesmál. Aspoň, že jsem zatím přežila. Nu, uvidíme u dalšího dílu Eye-wink

Patřím k těm holkám (doufám, že jenom holkám), kterým se líbí Kakashi. Jsem s vámi! :33 Ale... Kakashi is MINE!! Sticking out tongue

Toto je moc xDDD :
http://www.youtube.com/watch?v=FEo2ipzypTQ&feature=share

Obrázek uživatele Dardes
Vložil Dardes, St, 2009-10-21 20:08 | Ninja už: 5275 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Hezkýýýý. Já už se nemůžu dočkat až přejdu na další díl pokračuj pokračuj Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2009-08-17 00:19 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Chudák Dei... ale taky nemá uzavírat, tak šílený sázky...

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Kyuubi-cz
Vložil Kyuubi-cz, Čt, 2009-03-05 20:30 | Ninja už: 6062 dní, Příspěvků: 84 | Autor je: Prostý občan

tak toto byl mazec „No nic, já jdu šaco-.. eh.. hlídat kabáty,“ xD

Obrázek uživatele Futami_Hanako
Vložil Futami_Hanako, Po, 2008-12-29 14:10 | Ninja už: 5617 dní, Příspěvků: 71 | Autor je: Prostý občan

lool xD tak to je těžká halda hej Laughing out loud už se těšimna další dílek...ale Deidary je m itrochu líto..chudáák za všeobecného posměchu...Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud

Obrázek uživatele Ayu no Baka
Vložil Ayu no Baka, So, 2008-12-27 19:34 | Ninja už: 5870 dní, Příspěvků: 2119 | Autor je: Prostý občan

to bolo vyborne Laughing out loud dufam ze coskoro bude dalsi diel lebo odpadnem...nebudem mat svoj nadel smiechu Laughing out loud

Obrázek uživatele Sukey Hosokoawa
Vložil Sukey Hosokoawa, So, 2008-12-27 19:29 | Ninja už: 5737 dní, Příspěvků: 1055 | Autor je: Pěstitel rýže

hustý

http://www.youtube.com/watch?v=sBWPCvdv8Bk&feature=related - 22 000 fotografií ukázalo nejkrásnější div světa v Rusku u města Kirkenes.

Obrázek uživatele Vallia
Vložil Vallia, Ne, 2008-12-21 13:13 | Ninja už: 5708 dní, Příspěvků: 67 | Autor je: Prostý občan

Tak to mě dostalo!!!xDDDDDDDDDD

Obrázek uživatele Leiko
Vložil Leiko, Ne, 2008-12-21 12:16 | Ninja už: 5597 dní, Příspěvků: 80 | Autor je: Prostý občan

to meno Faith je z Mirror`s Edge ???
inac aj tento diel bol super

Obrázek uživatele Korkode Lisa
Vložil Korkode Lisa, Ne, 2008-12-21 21:56 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 114 | Autor je: Prostý občan

netušim co to je xD Faith je převzatý z angličtiny Eye-wink faith=víra, jinak díky xD

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, Pá, 2008-12-19 19:19 | Ninja už: 5654 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Dobrýý ale chudáček deidara Sad Laughing out loud

Obrázek uživatele kushina-hime
Vložil kushina-hime, Pá, 2008-12-19 17:28 | Ninja už: 5718 dní, Příspěvků: 504 | Autor je: Prostý občan

OMG! z toho som sa šúlala po zemi! Laughing out loud super! úplne ma to dostalo až na to že chudáčik Deidara musel objať strom! tu bolo kruté inak fest dobréé Kakashi YES

Stále žijúca nostalgia a začiatky...
Pred konfliktom veľký múr padne,
ten veľký na smrť, smrť náhlu a oplakávanú,
narodený ako nedokonalý: väčšiu časť prepláve,
Územie blízko rieky sfarbené krvou.

Obrázek uživatele Tamara
Vložil Tamara, Čt, 2008-12-18 14:49 | Ninja už: 5620 dní, Příspěvků: 387 | Autor je: Pěstitel rýže

tohle bylo božííííííííííííííííííííííííííííííííííí málem jsem smíchy umřela!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obrázek uživatele Mieko
Vložil Mieko, St, 2008-12-17 20:03 | Ninja už: 5930 dní, Příspěvků: 170 | Autor je: Prostý občan

Perfektní. Válim se smíchy po podlaze. Tešim se na další díl.

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, St, 2008-12-17 19:54 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

chudinka Deidi=)