manga_preview
Boruto TBV 09

Poslední naděje

Točím se. Točím se pořád dokola a vidím jen barevně rozmazané šmouhy. Hlava mě začíná bolet a žaludek se začíná otáčet. Chci přestat, ale nejde to. Nohy mě vedou a ruce se samy zvedají. Prosím nedělejte mi to. Zastavte se už! Proč prosím? Já chci padnout tiše k zemi a jen poslouchat tiché, neslyšné krůčky hmyzu. Tak proč na mě nic nepůsobí. Proč ten jed je neúčinný? Řekne mi to někdo? Ne….neřekne….není kdo, by mi to řekl…Já chci zemřít….

Stojím na střeše vysokého domu. Jen malou chvilku se rozmýšlím jestli mám skočit. Ruce se mi začínají třást. Jen pár centimetrů a může být po všem. Dodám si odvahy a skočím. Padám stále dolů….Ten tlak je obrovský. Ve vzduchu létají kousky čehosi a šlehají mě do tváře. Nechci předčasné utrpení chci rychle zemřít…nepocítit bolest. Není horší bolest, než bolest v srdci, tak se tím nemusím trápit. Konečně…Dopadla jsem na betonovou zem, ale proč….Proč nic necítím? Náraz vůbec nebyl tvrdý. Jen ležím na zádech a koukám na noční oblohu. Proč nemůžu zemřít?

V ruce držím kunai. Chci ho do sebe vrazit bez rozmýšlení. Stále se rozmýšlím, jestli to chci udělat. Ano chci. Čekám na smrt hodně dlouho a pořád…pořád nic nepřichází. Vyberu určitou partii kde bude mít vbodnutí největší účinek. Hlava mě opět začíná bolet. Rychle, rychle, rychle…no tak…TEĎ!! Kunai je zabodnut v mém srdci, ale stále necítím žádnou bolest. Jen tu psychickou bolest. Ta je mnohem horší než ta fyzická. Teď ale druhou fázi bolesti nepociťuji. Jen sedím na studené zemi a čekám na okamžik, až bude moje tělo ležet v rudé krvi. S každou sekundou odchází moje naděje. Stále nic nepřichází….

Koukám do vodopádu. Voda zběsile šlehá do třpytivých kamenů. Tlak vody má neuvěřitelnou sílu. Když skočím, je po mě. Možná to trochu zabolí, ale já se nesmím ohlížet. To šumění…šumění mi v hlavě zní jako falešná píseň. Píseň, která doslova trhá uši. Už nechci. Nechci slyšet, vidět ani žít. Ze skály vzlétnu jak anděl s křídly. Jen s tím rozdílem že mě křídla chybí. Letím jako pták stále dolů….Možná bych se mohla zachytit a zachránit svůj život. Ne, je moje rozhodnutí. Jen zavřu oči, jde mi to těžko. Oči mám totiž zalité slzami. Už se nechci dál trápit. Ať je to rychle. Najednou se prudký pád zpomalí a jako by pode mnou byl někdo kdo mě na svých rukou položí na mokrý kámen. Možná to byli….Nemohou….Oni už tady nejsou. Nemohou mě už nikdy ochraňovat. Už ne…..

Otevřu oči. Ležím ve své posteli…Tak proto jsem nemohla zemřít. Byl to je hloupý sen. Ale to co se ve mně odehrávalo, nebyl sen. Cítím se mizerně. Už nechci snášet tu neúprosnou bolest….Ze své kapsy vytáhnu kunai. Tentokrát se nerozmýšlím. Vbodnu ho do sebe. Tentokrát s každou sekundou je louže krve pořád větší a větší….Dočkala jsem se. Usměji se….Možná až vykrvácím setkám se s nimi. Doufám v to. Je to moje jediná naděje, která existuje. Chtěla bych znovu vidět jejich tváře. Chtěla bych vidět jak se zase jednou budou smát. U srdce mě teď bolí dvojnásobně. Bolest je stále větší a větší. Už mě nikdo nezachrání. Já ani nechci být zachráněna. Chci jen…zemřít….Snad se ještě setkáme Sasuke,….Nar…uto…....

Poznámky: 

Každý asi už ví o čem moje FF je..

:)
snad se vám bude líbit.Přeji pěkný čtení

4.4
Průměr: 4.4 (15 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Alexiel
Vložil Alexiel, So, 2009-01-03 00:14 | Ninja už: 5601 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

úžasné, skvěle podané i napsané, velkou pochvalu a doufám, že budeš pokračovat s psaním... (a to ti říkám jako někdo, komu leze Sakura většinou na nervy - nebo právě proto...?) Smiling
Jen jedna malá drobnost: poupravila bych trošku tu větu ... určité místo..na vbodnutí... - ta formulace mi úplně nesedí, ale jinak vážně tleskám *THUMBS UP*

Obrázek uživatele x-ikeansi-x
Vložil x-ikeansi-x, St, 2008-12-10 15:15 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

dškuju vám mockrát...ste hodňoučký Smiling

Nejiho zbožňuju a vůbec všechny Smiling [img]http://***/game/images/characters/4/medium.jpg[/img]

Zázraky se dějí každý den.
Často přímo vedle nás.
Protože se ale většinou díváme jen jedním směrem mnohé z nich přehlédneme. Někdy však máme štěstí. Potkáme někoho kdo nám pomůže si všimnout, kolik neuvěřitelných krás čeká, až je objevíme. Náhle uvidíme, kde byla celý ten čas láska, jíž jsme si pouze nevšimly. Občas nám životem delší nebo kratší chvíli někdo doprovází. Když se pak naše cesty rozejdou, hodně věcí se změní. Budeme se možná cítit silnější, lepší, veseljší a dokonce štastnější. Ten, kdo nám dopomohl k nové radosti, nám často připadá jako anděl.
Někdy to dokonce anděl je. I když má na sobě džíny a vytahané tričko....(Thomas Brezina)

Obrázek uživatele Evangelle
Vložil Evangelle, St, 2008-12-10 10:45 | Ninja už: 6062 dní, Příspěvků: 267 | Autor je: Prostý občan

Opravdu nádherný příběh Smiling

Obrázek uživatele Linnaj
Vložil Linnaj, St, 2008-12-10 10:26 | Ninja už: 5647 dní, Příspěvků: 55 | Autor je: Prostý občan

neuveritelne fakt boží . len tak dalej

Obrázek uživatele 3rin3 de la Shika gang
Vložil 3rin3 de la Shi..., Po, 2008-12-08 21:15 | Ninja už: 5827 dní, Příspěvků: 746 | Autor je: Prostý občan

no tak toto bolo skvele, dokonale vyjadrena tuzba zomriet...

btw myslim ze jashin by bol na sakuru hrdy Eye-wink

fajn kedze moje mozgove bunky klesli po ehmmm silvestri na minimum.....nedokazala som vymysliet ziadny originalny podpis (niezeby som niekedy nejaky mala Laughing out loud )
tak len jedno KDE JA TA OSOBA KTORA HOVORILA ZE OSLAVOVAT SILVESTRA S LUDMI KTORYCH VOBEC NEPOZNAM JE SPROSTOST?!!!! no niekto nevie o co tak prichadza Sticking out tongue

Obrázek uživatele x-ikeansi-x
Vložil x-ikeansi-x, Po, 2008-12-08 15:21 | Ninja už: 5681 dní, Příspěvků: 65 | Autor je: Prostý občan

je to moc děkuju:-)moc to pro mě znamená:D děkuju mocmoc:D

Nejiho zbožňuju a vůbec všechny Smiling [img]http://***/game/images/characters/4/medium.jpg[/img]

Zázraky se dějí každý den.
Často přímo vedle nás.
Protože se ale většinou díváme jen jedním směrem mnohé z nich přehlédneme. Někdy však máme štěstí. Potkáme někoho kdo nám pomůže si všimnout, kolik neuvěřitelných krás čeká, až je objevíme. Náhle uvidíme, kde byla celý ten čas láska, jíž jsme si pouze nevšimly. Občas nám životem delší nebo kratší chvíli někdo doprovází. Když se pak naše cesty rozejdou, hodně věcí se změní. Budeme se možná cítit silnější, lepší, veseljší a dokonce štastnější. Ten, kdo nám dopomohl k nové radosti, nám často připadá jako anděl.
Někdy to dokonce anděl je. I když má na sobě džíny a vytahané tričko....(Thomas Brezina)

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Ne, 2008-12-07 22:54 | Ninja už: 5751 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Moc hezký... Zanechalo to ve mě spoustu pocitů.
Ten neuvěřitelný chtíč před vším utéct... Pět hvězdiček je málo! :)

_________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD

Obrázek uživatele Konan Nana Greene
Vložil Konan Nana Greene, Ne, 2008-12-07 21:15 | Ninja už: 5657 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

DOKONALé:DTY VIEš čO TýM MýSLíM:D