manga_preview
Boruto TBV 09

Bitva mezi dobrem a zlem! - 7 Klan Namikaze

Naruto, Yuu a Hinata se ocitli na louce před lesem smrti. Naruto okamžitě začal vzpomínat na tým 7. Smutnýma očima přejížděj hrůzostrašné a mohutné stromy co přesahovali snad 50m. Hinata si vzpomněla jak se tady setkala s Gaarou a jeho týmem. Při téhle vzpomínce ji přeběhl mráz po zádech raději se podívala na Yuu, která se zděšeně dívala na les.
„Yuu?“ promluvila opatrně Hin a dotkla se jejího ramene. Yuu se ji strašně lekla a tak rychle uskočila. Když zjistila, že je to jen Hinata uklidnila se.
„Promin Hinato! Nevím co to se mnou je!“ začala se ji hned omlouvat Yuu a omluvně se na ni usmála. Hinata se na ni také usmála.
„To je v pořádku! Taky jsem měla takoví pocit, když jsem Les Smrti viděla poprvé!“ přiznala Hinata. Yuu se na ni nechápavě dívala.
„Před .. už ani nevím kolik lety jsem tady také skládala zkoušky se svým týmem. Byli jsme tým 8 a společně s námi tu byl i tým 7, 11, 10 a tým Gai. Všichni až na tým Gai jsme byli nováčci ale dalo by se říct, že jsme patřili hned mezi nejsilnější. Protože jsme předčili všechny očekávání a přežili druhou část zkoušek. A tj. Zkouška v Lesu Smrti!“ vysvětlila Hinata a Yuu konečně pochopila. Vděčně se na Hinatu podívala.
„Dobře! Když jste to zvládli vy, tak já to s vámi musím zvládnout taky!“ prohlásila rozhodně Yuu a Hin souhlasně pokývala hlavou. Yuu chtěla ještě něco říct ale přerušil ji rázný hlas.
„OK, ted buďte zticha!“ vykřikla na celou louku Anko, aby ji utišila. Hinata a Yuu se na ni zadívali stejně jako ostatní jen Naruto se na ni otráveně zašklebil.
„Bože, je stejná jako minule!“ povzdechl si otráveně Naruto. Anko se otočila jeho směrem a přejela ho pohledem.
„O náš starý známí!“ uchechtla se Anko a velkou rychlostí po něm hodila kunai. Naruto zvedl jedno obočí a letící kunai chytl s přehledem na ukazováček.
„Na mě tohle už neplatí, Anko-senseie!“ oznámil Ance Naruto a kunai hodil zpátky majitelce. Ta ho prudce chytla.
„Aspoň bude větší zábava!“ odpověděla mu s úsměvem na rtech. Naruto se zašklebil. Když Anko chtěla zase pokračovat musela si znovu sjednat pořádek, protože na louce znovu propukl chaos a hluk. Všichni řešili to co se událo mezi Ankou a Narutem.
„Ten kdo nebude ticho, tak toho osobně vyloučím ze zkoušky!!“ zakřičela zplna hrdla Anko a na louce se ihned po doznění slov rozhostilo ticho, které by se dalo krájet.
„Tak se mi to líbí!“ pochválila je Anko. Všichni si oddechli.
„Dobře, když už tedy konečně dovolíte přejdu k zadání zkoušky! V druhé část Chunninské zkoušky budete muset přinést tyhle tři svitky do hlavní základny, která je uprostřed lesa. Ale to není vše. Kolem základny jsou rozmístěné tři věže. Každý svitek má znak jednoho ze tří nejslavnějších klanů! Uchiha, Hyuuga a Namikaze! Stejně tak jsou označeny i věže. Pokud chcete projít danou věží musíte mít s sebou svitek se stejnou značkou. Až projdete všemi třemi zamíříte do základny kde odevzdáte svitky a počkáte až dorazí zbylé týmy.” dovysvětlila jim to Anko a čekala na nějaké reakce. Nakonec se zvedla čísi ruka.
„A jak jsou ty svitky rozlišeny?” zeptala se kunoichi z Písečné. Anko vytáhla tři svitky.
„Svitek klanu Uchiha je červený a má na sobě jejich znak!”, Anko ukázala na krvavě červený svitek s červeno bílým “vějířem”,” svitek klanu Hyuuga je čistě bílí a stejně jako Uchihové má na sobě znak Hyuuga.” pokračovala Anko dál a tentokrát ukázala na bílí svitek uprostřed s červeným plamínkem na něm.
„A co ten klan Namikaze? V životě jsem o něm neslyšela!” vypískla kunoichi z Listové. Anko chvíli přemýšlela a pak střelila pohledem po Narutovi.
„Klanu Namikaze přísluší žlutý svitek s tmavě modrým bleskem!” řekla pouze Anko. Naruto s ostatními mezitím napjatě poslouchali.
„Takže klan Namikaze. Tam patřil táta!” uvažoval Naruto.
„Měl ten klan nějaké Kekkei genkai?” zeptal se nakonec nahlas Anko. Anko se na něj trochu naštvaně podívala.
„Ted nemáme hodinu historie ale odpovím ti. Klan Namikaze měl kekkei genkai! Členové klanu mu říkali Gintsuki. Nikdo však kromě nich nevěděl co dokáže!” dořekla Anko.
„No pokud už nemáte nikdo žádné otázky mohli bychom přistoupit ke zkoušce!” uzavřela debatu Anko, po chvíli ticha. Aniž by počkala, podala nejbližšímu ninjovi co byl u ní stoh papíru.
„Tohle si rozdejte a podepište! Je to smlouva, že pokud při zkoušce umřete, my za vás nemáme žádnou zodpovědnost. Znamená to, že do lesa vstupujete na vlastní nebezpečí! Máte na to pět minut! Pokud to podepíšete, ale musí celý tým, tak přejděte sem, ”,Anko ukázala na závěs, který zakrýval sedící ANBU,” a dostanete svitky!” ukončila to Anko a zmizela.
Na louce okamžitě zavládlo ticho a všechny týmy si odešli najít klidné místo, aby si své rozhodnutí pořádně promysleli.
„Yuu, Hin jestli nechcete tak to nemusíte podepsat!” navrhl jim Naruto. Hin se na něj zamračila.
„No se mnou určitě počítej! Yuu co ty?” zeptala se ji Hin. Yuu chvíli přemýšlela ale pak se usmála.
„Jdu do toho s vámi!” prohlásila a Naruto se na ni pochvalně usmál. Všichni tři pak podepsali listiny a zamířili k ANBU. Předali jim papíry a za to dostali jeden svitek. Patřil klanu Uchiha. A vybrali se za jedním ze skoušejících, který je zavedl k velké bráně. Měla číslo 25. Narutův tým si sedl na zem a začali probírat techniku přežití, aby co nejrychleji splnili zkoušku a neměli při tom moc úrazů.

„Listiny podepsala polovina. Pouze 25 týmů, hmm ... to bude rychlí!” zašklebila se Anko a dojedla už druhou misku rámenu. Podívala se na hodinky. Bylo za minutu deset hodin. Anko se opřela o strom a usmála se.
„Letošní zkouška je celkem zajímavá!” pomyslela si a v tu chvíli se velká ručička hodin přesunula na 10! Druhé kolo zkoušek začalo!

Poznámky: 

No je tu konečně další díl! Podle mě za nic nestojí! Je to jen nějaký divný okecávání a chvílemi mám pocit, že jsem se do toho moc zamotala! Sad Takže pochopím když zájem o tuhle povídku klesne! Sad

4.86777
Průměr: 4.9 (121 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Sumiko Shiroo
Vložil Sumiko Shiroo, Ne, 2014-02-02 20:54 | Ninja už: 3950 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Pěstitel rýže

Skvělá, jen bude někdy pokračovaní? Nebo to necháš už takové? Je to ale smutné nechat tak skvělou povídku nedokončenou. Smiling

Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...

http://my-diary-life-world.blog.cz/

Obrázek uživatele DarthBicanCZ
Vložil DarthBicanCZ, So, 2013-11-16 16:27 | Ninja už: 3852 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

Plssss pokráčko...je to moc skvělá FF a přeju si aby pokračovala Smiling




Obrázek uživatele ShinobiKoran
Vložil ShinobiKoran, Po, 2013-10-07 20:51 | Ninja už: 3883 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Prostý občan

Zpráva pro všechny fanoušky této série.Autorka této série v ní bude prý pokračovat

Obrázek uživatele Sumiko Shiroo
Vložil Sumiko Shiroo, Po, 2014-02-03 20:56 | Ninja už: 3950 dní, Příspěvků: 230 | Autor je: Pěstitel rýže

Juchů. Jsem ráda, že bude pokračovat. Už se těším na další. Aby už byl. Smiling

Nevím kdo jsem,či jsem,kam jdu,čí jsem posel,čeká mě smrt nebo spása,ale i tak se usmívám...

http://my-diary-life-world.blog.cz/

Obrázek uživatele kurowo
Vložil kurowo, Út, 2013-10-08 20:22 | Ninja už: 3911 dní, Příspěvků: 22 | Autor je: Prostý občan

Tak to som rád Smiling

Obrázek uživatele Vířivá
Vložil Vířivá, St, 2013-07-03 11:22 | Ninja už: 4018 dní, Příspěvků: 180 | Autor je: Recepční v lázních

Proboha prece nemuze nechat padnout tuto serii.

Obrázek uživatele viovi
Vložil viovi, Ne, 2012-09-02 15:14 | Ninja už: 4294 dní, Příspěvků: 62 | Autor je: Prostý občan

je to skvělí Smiling jen škoda že už nepíšeš Sad

Obrázek uživatele mike258
Vložil mike258, Po, 2012-02-27 00:25 | Ninja už: 4493 dní, Příspěvků: 30 | Autor je: Prostý občan

zatiaľ to vypadá dobre, kedy budú ďaľšie diely ak budu ?

Obrázek uživatele Chinese Ashio
Vložil Chinese Ashio, Út, 2011-08-02 21:08 | Ninja už: 4680 dní, Příspěvků: 455 | Autor je: Recepční v lázních

bezva, skoda ze zatal nesu dalse casti? budu este??? dufam ze hej, zaujala ma tato "2 seria". Laughing out loud Laughing out loud Laughing out loud xoxo

Obrázek uživatele Freezer
Vložil Freezer, Ne, 2011-07-31 15:57 | Ninja už: 4836 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

tahle povídka je užasná.... doufám že to 8. dílem neskončí. díky

Obrázek uživatele Camelia
Vložil Camelia, Ne, 2011-06-19 13:10 | Ninja už: 4740 dní, Příspěvků: 1469 | Autor je: Pěstitel rýže

DALŠÍ, DALŠÍ, DALŠÍ, DALŠÍ!!!! neskonči prosím s touhle FFkou Smiling Laughing out loud

Ach ten sentiment...

Obrázek uživatele filca1
Vložil filca1, So, 2011-05-21 22:16 | Ninja už: 5078 dní, Příspěvků: 6 | Autor je: Prostý občan

bude dalsi dil nebo to takle skonci a mas to pekne ale chtelo byt to pokracovat =D

Obrázek uživatele Ero
Vložil Ero, Čt, 2011-01-13 15:41 | Ninja už: 5390 dní, Příspěvků: 312 | Autor je: Prostý občan

vypada to pokráčka se asi nedockame Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud teda asspon nikde sem ten dalsi dil nenasel Laughing out loudLaughing out loudLaughing out loud coze me dost mrzi prootze tohle je good ff a dost me bavila

YURI Z lásky _ Z lásky

Obrázek uživatele Peca
Vložil Peca, Út, 2011-02-01 01:04 | Ninja už: 6031 dní, Příspěvků: 7 | Autor je: Pěstitel rýže

Jo no je to škoda já na novej díl čekám už dva roky:)

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-09-26 18:00 | Ninja už: 5553 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

Je to náramné a prosím další dílek Sad a aj ktak vidim zajem je dost veliky takze budu doufat ze pribyde co nejdriv

Obrázek uživatele Jurajko
Vložil Jurajko, Ne, 2010-09-05 20:02 | Ninja už: 5936 dní, Příspěvků: 171 | Autor je: Pěstitel rýže

wow , chtělo by to ale pokráčko ...

Tak prý sem tu s vámi už 5 let, to sakra letí

Obrázek uživatele Layla3331
Vložil Layla3331, Pá, 2010-08-20 02:37 | Ninja už: 5211 dní, Příspěvků: 360 | Autor je: Prostý občan

Je to úžasné! Ale kedy bude ďalší dielik?

Obrázek uživatele Nami Uchiha
Vložil Nami Uchiha, Út, 2010-06-15 18:59 | Ninja už: 5201 dní, Příspěvků: 45 | Autor je: Prostý občan

Super, a kdy bude dalsi dil ??? uz se moooocb tesim, bude ze jo ! si pospes, je konec cervna.

Obrázek uživatele potome
Vložil potome, St, 2010-06-09 21:01 | Ninja už: 5260 dní, Příspěvků: 3 | Autor je: Prostý občan

je to skvele ale....kdyz se podivam na datum kdy to tu bylo vlozeno a na datum dnes tak....

Obrázek uživatele Nioru
Vložil Nioru, Pá, 2010-05-28 18:32 | Ninja už: 5118 dní, Příspěvků: 32 | Autor je: Prostý občan

Bude nový díl,že jo? Smiling

Obrázek uživatele Die
Vložil Die, Ne, 2010-04-11 16:32 | Ninja už: 5212 dní, Příspěvků: 2749 | Autor je: Prostý občan

a nový diel? kde si ho nechala? Laughing out loud

Alea iacta est – Kostky jsou vrženy (Caesar)

Obrázek uživatele Lord Fery-San
Vložil Lord Fery-San, St, 2010-02-03 12:09 | Ninja už: 5794 dní, Příspěvků: 187 | Autor je: Prostý občan

Je to dobrý díl jen se těším na další kde se to už rozjede ta zkouška na plno v leses se toho muže dít hodně Eye-wink

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Po, 2009-11-30 21:17 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

lo hin-sempai este stale nemas dalsi diel???? uz som to cital minimalne pred mesiacom ..... ale ze je to take dobre ... som si to precital este uz sa fakt tesim na novy

Obrázek uživatele Káťa-chan
Vložil Káťa-chan, So, 2009-11-28 19:23 | Ninja už: 5299 dní, Příspěvků: 81 | Autor je: Prostý občan

Supeeeer!!! Kdy bude další?

Obrázek uživatele Vllk
Vložil Vllk, Ne, 2009-11-22 22:33 | Ninja už: 5560 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Prostý občan

hm napíšeš něco jiného, ale tady nechceš pokračovat a ani nic k tomu nenapíšeš

92% teenagerů poslouchá hiphop. Pokud patříš mezi zbývajících 8%, přidej si tohle do podpisu.

Obrázek uživatele Taelas
Vložil Taelas, Út, 2009-11-10 21:32 | Ninja už: 5333 dní, Příspěvků: 85 | Autor je: Prostý občan

Máš moc pěkné FF. Jenom se chci zeptat kdy se tu oběví nový díl??? Smiling

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Po, 2009-10-26 23:17 | Ninja už: 5596 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

novy novy novy......... sa tesim ked naruto prebudi kekkei genkai

Obrázek uživatele ArtemisFowlStar
Vložil ArtemisFowlStar, Čt, 2009-10-22 18:28 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 116 | Autor je: Prostý občan

píše nej povídky co jsem kdy četl arigatou

[URL=http://theotaku.com/quizzes/view/1769/what_akatsuki_member_are_you%3F"][/URL]
What Akatsuki Member Are You?What Akatsuki Member Are You?Hosted By theOtaku.com: Anime

Obrázek uživatele koksaczwz
Vložil koksaczwz, Ne, 2009-10-11 13:25 | Ninja už: 5496 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

tvé povídky jsou jedny z nejlepšíh tešim se na další doufám že bude brzo Laughing out loud

Obrázek uživatele littlesasa
Vložil littlesasa, Út, 2009-08-11 16:14 | Ninja už: 5399 dní, Příspěvků: 189 | Autor je: Prostý občan

mne sa nahodou tento dielik velmi pacil Laughing out loud ..... AAAALE uz sa nemozem dockaat dalsieho Smiling