manga_preview
Boruto TBV 09

Nový život 05: Mise za slavnosti-všechno je to otrava

Na obloze sotva vysvitlo slunce a tři postavy stály u hlavní brány. Dobíhala jsem výjimečně jako poslední. Dokonce i Kakashi-sensei byl na místě. Udýchaně jsem doběhla k nim a opřela se o kolena.
„Jdu pozdě,sorry,“omlouvala jsem se víceméně senseiovi.
„No, kdybych to měl shrnout, jdeš vážně pozdě, ale jelikož naše mise byla odložena, tak není za co se omlouvat,“ řekl.
„Odložena?“pozvedla jsem obočí a otočila se na ostatní, kteří jen přikývli.
„Kvůli slavnostem, Tsunade-sama jí na poslední chvíli odložila s tím, že ta stará bába nám stejně nikam neuteče a zemské slavnosti v Konoze jsou důležité.“
„Aha, fajn“ mávla jsem rukou, otočila jsem se s tím, že jdu domů.
„Kam jdeš?“ vyštěkla Sakura.
„Co je ti po tom?“opáčila jsem.
„Bože, jsi tak protivná“ povzdechla si.
Založila jsem si ruce na prsou a proťala : „ty zase nesnesitelná,“
„A ty sobecká.“
„Ty moc upjatá.“
„Hej!hej!hej!“snažil se zarazit naše hádání nervozní Naruto.
Sakura se na něj otočila s namíchnutým výrazem a uštědřila mu ránu do hlavy, po které on padl na zem.
„Nepleť se do toho, pitomče!“zařvala na něj a on se jen ustrašeně přikrčil.
„Kakashi-sensei, holky jsou vážně divná stvoření,“poznamenal, když vstával ze země a mnul si hlavu.
Nesmyslné hádání s „lebkounkou“ mě už začínalo pomalu nudit.
Mávla jsem nad ní rukou a s inteligentním výrazem ve tváři pronesla: „Jsi hloupá, naivní, nesnesitelná, otravná, egocentrická, upjatá, infantilní nána s vysokým čelem, tím jsem skončila, sbohem,“ a měla jsem se na odchodu.
Sakura zuřila a otočila se na Naruta. „Tak řekni něco Naruto!“
Zmohl se na obyčejné „Mhhhmmhm“a tak si vysloužil další bolestivou ránu.
„Sakuro-chan, jestli mě takhle budeš jestě dlouho bít, tak za chvíli budu úplně blbej,“protestoval.
„Neviděla bych rozdíl“opáčila Sakura.
Kakashi-sensei si jen povzdechl a ponořil se do čtení své knížky Icha Icha Paradise, beztak že je to pěkně perverzní.
Všude začaly přípravy na slavnosti, na které se rok co rok sjížděli zemští pánové i feudální lord a obyvatelé různých vesnic. Tsunade-sama tomu říkala seznamovací festival.
Mě osobně vůbec tahle hloupost nezajímala. Všichni se mohl přetrhat proto, aby se mohli zúčastnit jejích příprav, které neznamenaly nic jiného, než přichystat stánky a nebo vařit, vařit a zase ještě vařit.
Snažila jsem vehementně kličkovat mezi připravujícími tak, aby si nevšimli, že zrovna nemám co na práci. Samozřejmě, že i to samotné kličkování unavovalo. Schovala jsem se za jeden roh ulice a sesunula se zády po plotě dolů. Nenapadlo mě rozhlédnout, jen jsem si s úlevou oddychla.
Z levé strany se ozvalo posměšné odfrknutí. Škubla jsem sebou a otočila se na zdroj ruchu.
Metr ode mě stál o plot opřený kluk s černými vlasy stáhnutými provázkem do pevného culíku, s rukama v kapsách a díval se na mě.
„Taky zdrháš co?“řekl znuděně.
„Nezdrhám,“protestovala jsem.
„Jasně, a proto se všemožně vyhýbáš jakékoliv pomoci při přípravách a nakonec si skončila tady, a to všechno jenom proto, že fakt nezdrháš,“
Probodla jsem ho pohledem : „Jak ty můžeš vědět, že se vyhýbám přípravám a nechci pomáhat?“
„Eh, protože v tom co ty teď děláš mám já praxi,“
„Máš praxi ve vyhýbání se prácí?“zajímalo mě.
„Ha!Teď si přiznala, že se jí vyhýbáš.“zatvářil se triumfálně.
„No boooože, to je toho,“protočila jsem oči v sloup.
On si dřepl a založil si ruce. Chvíli mlčel, než se pousmál a otočil se na mě.
„Otrava co?Tyhle pitomé zemské slavnosti,“
„Jako bys mi četl myšlenky,“přikývla jsem „jsi jounin a takhle se tomu vyhýbáš, to škodí morálce,“
„Jsem ten nejlínější a nejnespokojenější jounin, kterého si kdy mohla poznat,“
„Jsem Rai,“podala jsem mu ruku a on ji lehce stiskl.
„Shikamaru“odpověděl „jestli tady budeme trčet ještě dlouho tak nás najdou a věř mi, že práce je ještě až až.“podotknul a rozhlédl se kolem.
„Změníme pozici,“prohodila jsem důležitě.
Shikamaru se chvíli rozhlížel kolem, než ukázal prstem na nedaleký skrytý strom s hromadou větví.
Přikývla jsem a společně jsme se vydali tím směrem. Seděli jsem spokojeně na stromě, daleko od jakékoliv práce a rozkazů.Shikamaru vytáhl oříšky a nabídl mi. Vzala jsem si do hrsti a spokojeně křupala.
„To je idylka,“pochvalovala jsem si náš úkryt s pusou plnou ořechů „jsi stejně líný, protivný a unuděný jako já“
„Nejsem si jistý jestli to prospívá, když se sejdou dva takhle líní, protivní a unudění lidé,“odpověděl.
Podívala jsem se dolů pod sebe: „Je to v pořádku do té doby, než se chce přidat třetí líný, protivný a unuděný člověk, který je ještě ke všemu hloupý. A kombinace těchto čtyř vlastností je vražedná“nasadila jsem otrávený výraz.
Shikamaru se podíval dolů stejně jako já a pochopil co tím myslím.
„Naruto“ špitl.
Bežel naším směrem a bez jakýchkoliv pochyb náš perfektní úkryt odhalil.Jaká otrava, nedá mi pokoj nikde.Asi mě sleduje.Pitomec.
„Héééééj!Rai!Shikamaru!“volal na nás.
„Co je Naruto?“odpověděla jsem otráveně.
„Asuma-sensei se po tobě shání Shikamaru.“
Shikamaru nesouhlasně zabručel a seskočil ze stromu. Můj blonďatý společník pode mnou se zatvářil vítězoslavně. Chvíli čekal a civěl na mě.
„Co je?“zavrčela jsem.
„Pod dolů,“kývl na mě.
„Ani mě nehne.“
„Mám si snad přijít já pro tebe?“
„Když si myslíš, že to zvládneš,“odfrkla jsem posměšně.
„Nepodceňuj mě!“
„Tak si pro mě pojď!“provokovala jsem.
„Když to zvládnu půjdeš se mnou na rámen, když ne , už na tebe nepromluvím souhlas?“
Přikývla jsem a pousmála se.
Naruto vyskočil a snažil se dostat ke mně na větev. Nelítostně jsem ho skopla dolů.Při pádu se ozvalo hlasité „puk“ a on se rozplynul.
„Co-cože?Kage bushin?“vytřeštila jsem oči a v momentu kdy jsem se otočila mě pravý Naruto chytil pevným stiskem ze zadu.
„Mám tě,“zahlásil.
Pořád stále překvapená jsem na něj hleděla. Nechala jsem se nachytat na tak laciný trik jako je Kage bushin. Nemůžu tomu uvěřit.
Nezbylo mi nic jiného, než potupně dodržet slib a jít s ním na ten zatracený rámen.Šoupavým krokem jsem se držela kousek od něj. Nevšímal si toho a jen si vesele pobrukoval. To mě štvalo. Dosáhl svého tím pitomým Kage bushin. Jsem vážně tak hloupá?Právě teď jdu s „užvaněncem“ na rámen, budu s ním sedět u jednoho pultu a muset se s ním bavit. Taky budu muset být méně protivná jinak mě to nechá zaplatit jak předpokládám.A při nejhorším pak příjde Sakura a přidá se k nám a mě z toho klepne, protože to s ní v jedné místnosti asi nevydržím, ale aspoň těsně před tím stihnu vylít zbytek jídla Narutovi na hlavu. Zbudou tam i nudle a ty se mu pak přilepí do vlasů.Představila jsem si Naruta s hřebenem v ruce jak se usilovně snaží vystrnadit nudle ze svého porostu na hlavě a při té představě jsem se upřímně usmála a založila si ruce do kapes.

Poznámky: 

Doufám, že se na mě tolik nezlobíte, že jsem na nakonec vynechala tu misi, ale přišlo mi, že je lepší nechat týmovou práci ještě chvíli podusit.

4.95652
Průměr: 5 (46 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele TsuchiKim
Vložil TsuchiKim, Ne, 2011-04-03 22:10 | Ninja už: 5888 dní, Příspěvků: 747 | Autor je: Prostý občan

ani se jí nedivím, taky bych se vyhýbala práci Laughing out loud ale při mé smůle by mě k ní odchytli :D

dlouho jsem tu nebyla, ale snad se to zase změní a doženu staré resty Smiling *těší se na ty "své" autorky*

"kniha" Ninža z druhého patra? Jedině za trest! více - proč já tomu vlastně dělám reklamu? Puzzled

jsem členem Spolku žroutů knih (itadakimááás), naše závislost a rychlé čtení je přímo legendární, kdo by se chtěl přidat ať kontaktuje Akumakirei

napsala jsem recenzi na Black Cat, ale nevím jestli se tím mám chlubit Smiling
a pokračovala s recenzí NO.6

jsem členem FC Cinkl, FC Yuki Kaze-san a FC tepeyollotl

všude narážím na to, že 92% teenagerů poslouchá hip hop a pokud patřím do zbylých 8%, ať si to přidám do podpisu, ale je zajímavý, že to má polovina konohy a mém okolí to poslouchá pouze jeden člověk :D

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Po, 2009-01-12 19:41 | Ninja už: 5715 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

No jasně týmová práce se musí podusit, uvařit, usmažit a pak je to to pravé ořechové Eye-wink jen tak dál Kakashi YES

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-12-07 00:36 | Ninja už: 5766 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Tohle bylo k týmové práci vážně zákeřné Laughing out loud Ale aspoň jsme se mi více pobavili Smiling

Obrázek uživatele Sakiro
Vložil Sakiro, So, 2008-12-06 21:18 | Ninja už: 5828 dní, Příspěvků: 340 | Autor je: Prostý občan

Je to výborný XD

Shikamaru a Rai Hmn

Honem další.

http://s1.katsuro.cz/woo.php?id=18378
http://s1.tanoth.cz?kid=ANBU , PLS Klik jedinej....
http://147.32.8.168/?q=node/40389
http://147.32.8.168/?q=node/48065
Prosim podivejte se na tyto 2 FF,pise ji fakt nadana fanfictionarka Laughing out loud Pls a taky o komentiky k jejim FF Dikes ,lidi