manga_preview
Boruto TBV 09

Zbraň silnější než ... 04

John stojí před radou a vysvětluje co a jak se stalo před pár dny.

Před dvěmi dny. Základna Midway

„Hlavní úkol je osvobodit poručíka Hargrowua. Při infiltraci vesnice vám pomůže AC-130U Spooky z čtvrté speciální letecké jednotky. Útok se odehraje za tři hodiny. AC-130U poskytne diverzní palbu na hlavní bránu a odláká tak pozornost. Útok bude na východní zeď, je nejméně hlídaná. Je zde otvor do kanalizace, otvorem vniknete do vesnice dva členové týmu zajistí oblast. Zbytek se vydá k jednomu z vylezu v boční uličce. Vzdálenost od vylezu k budově kde je vězněn poručík je asi třicet metrů . Pak už je to jen na vás jak si určíte postup. Odhadovaný čas na splnění mise je deset minut. Vrtulník počká v bodu Omega. Pokud by nepřítel odhalil náš plán dříve jsou v záloze dva AH-64D Longbown. Během deseti minut dorazí z bodu Delta. Pokud vás odhalí máte oprávnění použít jakékoliv prostředky pro splnění mise.“ Dokončil svůj vyklad Generál Bradley.
„Pane, jak máme bojovat proti ninjum ?“ zeptá se jeden důstojník.
„Máte výhodu že nebudou vědět kdo jste takže postupujte jako při normální misi“ odpoví Bradley .
„Za hodinu odlétáte, Hodně štěstí“ řekl Bradley a opustil briefingovou místnost.
K tabuli s mapou přistoupil velitel Delta jednotky kapitán Jack:
„Tohle nebude procházka růžovým sadem, mapu a plán všichni znáte. Pokud tato operace vyjde získáme informace které umožní zlepšení naší situace zde“.

Půlnoc. Skrytá Mlžná vesnice

Strážný u hlavní brány:
„Dneska je divná noc, celou dobu slyším vrčení a mám pocit že se něco stane“.
Druhý strážný:
„Moment, ty to slyšíš taky ?“
Nastala exploze která roztrhla strážní věž. Celá Mračná vesnice byla vzhůru a běžela k hlavní bráně. Během okamžiku začaly explodovat další věže a některé vypadaly jako jehelníček, strážní kteří tam byly, byly na tom stejně. Další různé budovy padaly za obět kanónům letadla. Střelec vybíral cíle které nebyly označeny jako civilní. Ninjové nevěděl co se děje.

Mezitím cela v odlehlé časti vesnice

John se hned vzchopil když uslyšel zvuky útoku. Za chvíli si ale však všiml strážného který stojí u jeho cely. S divným obličejem mu otevřel a pak spadl na zem. O dvě sekundy později uviděl čtyři postavy v černých bojových oblecích. " Delta Force " docvaklo mu. Člen jednotky který byl k němu nejblíže se zeptal:
„John Hargrow?“ .
„Jo ani nevíte jak rád vás vidím“. Odpověděl John s radostí v hlase.
„Fajn musíme rychle vypadnout za chvíli jim dojde že to bylo jenom divadlo na odlákáni pozornosti“. Řekl velitel „Počkejte, jěšte tady tyhle, řekli my na co sem se mněl při výslechu připravit a pomohli mi když sem byl v bezvědomí“. řekl John a ukázal na tři lidi v druhé cele , kteří celou situaci sledovali s údivem.
„Ok ale je to na tvou zodpovědnost“. „Tome odstřel ten zámek“ řekl Jack jeho kolegovi.
Během čtyř sekundy byly vezni venku, teď si vojáci všimli jejich očí, byly šedobíle bez zorniček. Zvuky z venku je však vrátili do reality a celá skupina se vydala směrem k východu. Těsně před dveřmi řekl Jack do vysílačky : „Králi šest odstraňte hosty od stolu “, a otevřel dveře. vyběhli do protější uličky kde na ně čekali další dva členové DF. Krycí heslo znamenalo pro posádku AC-130 Spooky pro přesunutí palby na další stranu, tentokrát na západní.Skupina vběhla do uličky a všichni rychle zalezly do kanalizace, poslední za sebou zadělal poklop. Uvnitř byl bordel a různě odpady ale v té chvíli to bylo každému jedno. Po vyběhnutí z kanalizace čekala na ně další skupinka dvou lidí a společně běželi na mýtinu poblíž. Náhle se z vesnice začaly odpalovat světlice. Pochopili že musejí přidat. Ninjové pochopili že AC-130 jenom krouží a nemnění směr i když nic podobného neviděli začali používat různá Jutsu pro jeho sestřelení. Velitel AC-130 vydal rozkaz pro poslední salvu a opuštění bojové zóny.
Naše skupinka se mezitím dostala k připravenému CH-47 Chinook a během dvou minut byly ve vzduchu směrem k skryté listové. Za sebou viděli skrytou mračnou vesnici a na pár místech aji kouř. Všichni si oddechly. Naši tři spoluvězni byly po celou dobu vyděšeni co se to děje, když viděli že sou ve vzduchu. Naštěstí se je podařilo Johnovi je uklidnit. Vrtulník pokračoval dál. Asi čtyři sta metrů od Konohy vrtulník přistál a vysadil hosty, spolu s dopisem pro Hokage.

Dokončil vyprávění John.

Poznámky: 

Mno tak na takovéhle téma já rád píšu. Doufám že fungují odkazy na některé názvy, aby ti co si to přečtou vědeli jak to vypadá.

4.25
Průměr: 4.3 (8 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele naruto-sempai
Vložil naruto-sempai, Po, 2008-12-08 17:27 | Ninja už: 5787 dní, Příspěvků: 64 | Autor je: Prostý občan

fuj

Obrázek uživatele georgen
Vložil georgen, Út, 2008-12-09 20:10 | Ninja už: 5722 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

ty seš taky fuj

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, St, 2008-12-03 21:51 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Ou je! To tvoje pojetí se mi začíná hoooodně zamlouvat! *_* xP


_____________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD

Obrázek uživatele m134dragon
Vložil m134dragon, St, 2008-12-03 22:21 | Ninja už: 5789 dní, Příspěvků: 77 | Autor je: Prostý občan

Mno nabízeli mi to ale nehraju, jen sem takovej fanda Army. Trička, čepky, plakaty atd. čtu různý články, koukám na popisy strojů atd. převažně USA

btw. byly ty obrázky k něčemu ? Smiling


Sháním nějáké Military anime, za každou radu budu velmi vědčný.

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Čt, 2008-12-04 19:22 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

No... Myslím, že pro někoho, kdo se v těchto věcech nevyzná, to byla dobrá pomoc n_-
____________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Smeťák s mými FeFes xDD

Obrázek uživatele georgen
Vložil georgen, Pá, 2008-12-05 17:54 | Ninja už: 5722 dní, Příspěvků: 97 | Autor je: Prostý občan

tjn ten kdo se v tom nevyzná by v tom celkm plaval Laughing out loud