manga_preview
Boruto TBV 09

Odchod: Kapitola první - Osudné slovo. Nové umění.

Něco k povídce: Tak, tímto začínám novou povídku. Vypráví o životě jednoho člena Akatsuki předtím, než se k Akatsuki přidal. A o tom, kolik odchodů ve svém životě prožil.
Upozornění: Přímá řeč v uvozovkách, myšlenky kurzívou. Tlustě je něco... co jsem chtěla jen trochu zvýraznit.


Povídka

„Mami, to je nuda.“
„Ale broučku. Co je na tom nuda? Je to pravé umění...“ Vysoká žena s blonďatými vlasy a modrýma očima se tázavě zahleděla dolů, na malého chlapce, který jí byl skoro úplně podobný.
„Ale je pořád stejné, nic se s ním neděje. Párkrát se na něj podíváš, a už není výjmečné.“
Matka se usmála na svého syna.
„Možná. Pokud si to ale myslíš, musíš vytvořit své vlastní umění.“ Tato slova si vzal Deidara k srdci.

Bylo krásné, letní ráno. Vzduch se rychle ohříval a to přimnělo pětiletého blonďatého kluka vyběhnout ven z domu. Zamířil téměř ihned na hřiště, které bylo nedaleko jeho domu. Věděl, že takhle brzo tam děti ještě nebudou.
Zavoláním se rozloučil s matkou a rozběhl se vpřed. Byl rychlý na tak malého kluka, ale že by byl nenápadný, to se říct nedalo. Byl pravím stělesněním slov dáběl v těle andílka.
S potměšilím úsměvem sebral jablko od jednoho ze stánků a cestou si ho ukusoval. Zpomalil teprve, když měl hřiště nadohled, a přešel do volné chůze. Tiše si pobrukoval nějakou melodii a zaujatě si prohlížel levou dlaň. Tedy spíš, co on měl na ní a za co s jím ostatní hluboce opovrhovali.
Tiše si sedl na houpačku a začal se nohama jemně odrážet od země. Nehoupal se moc, ale poletující záplavu zlatavě zbarvených vlasů by nepřehlédl ani slepý. A tak se stalo, že se hřiště brzo zaplnilo jistou partou starších studentů ninja Akademie.
„Co tu děláš?“ zvolali na něj. Překvapeně vzhlédl.
„Zakázali jsme ti sem chodit. Takovou obludu tu nikdo nechce!“
Blonďatý chlapec se smutně zadíval na své ruce. Potom ale zvedl hlavu a zadíval se na ně pronikavým pohledem jasných, modrých očí.
„Nejsem žádná obluda!“ ohradil se prudce.
„Och? Ty se s námi chceš prát?“
Chlapec si stoupl, a mimoděk zajel rukou do kapsy, ve které měl stále trochu jílu, který si vzal z matčiny dílny.
„To si vážně myslíš, že vyhraješ?“ kluk mrkl na své kamarády a všichni udělali nějakou pečeť. Vzápětí okolo Deidary stála parta jemu na chlup stejných, přeměněných kluků.
„Jsem hloupý,“ řekl ten nejvíc napravo.
„Jsem pitomý.“
„Jsem ubrečený.“
„Vypadám jako holka.“
„Jsem pitomec.“
„Jsem obluda!“ zvolal ten naproti pravému Deidarovi, a vzápetí se všichni se smíchem proměnili zpět do původních podob. Blonďáčkovi teď už ale po tvářích opravdu stékaly slzy.
Proč...? Proč mě všichni nenávidí?
Uplakaný výraz nahradil pohled plný opovržení nad těmi, co stáli před ním.
Lidé, kteří dokáží takhle nenávidět, nemají určitě příliš přátel, usoudil náhle, když si uvědomil, co zrovna dělá. Ústa na jeho rukou začala žvýkat jílu a mýchala jej s – jak Deidara zjistil od svého nepříliš nadšeného otce – chakrou. Blonďáček příliš dobře nechápal, jak ji může využít, ale když už ji před pár dny objevil, chtěl zjistit, co s ní dokáže.
Vytvaroval jíl do podoby malých pavoučků.
„Co to tam máš? Hračky pro uplakánky?“ poškleboval se mu kluk proti němu a chystal se po něm vztáhnout ruku. Deidaru nenapadlo nic lepšího, než mu jednoho z pavouků hodit na čelo.
„Ty srabe, tak tos po -“
To už Deidara házel jílové pavoučky i po ostatních. Všichni se jim marně snažili vyhnout, jakoby si k nim sami našli cestu a připlácli se všechny poslušně na své cíle.
„Ty malej...!“
„Jsem celej dolepenej!“
„To je humus!“ vykřikovali jeden po druhém. Malý blonďáček se ušklíbl ale jakmile uviděl, že se na něj všichni rozběhli, rozhodl se vzít do zaječích.

Utíkali dlouho, a bylo očividné, že chlapci běžícímu napřed docházejí síly. Vběhli do lesa vedle vesnice.
Deidara zakopl a svalil se na zem. Rychle oddechoval.
Dál už nemůžu, zaúpěl v duchu. Pak se ohlédl, a spatřil je necelých sto metrů od něj. Začal nepatrně zmatkovat. Sem vůbec neměl běžet. To byl velice špatný nápad. Co teď?!
Stále na nich byli jeho pavoučci. Zopakoval pečeť, kterou předtím udělali kluci, když se přeměnili a pošklebovali se mu jako jeho dvojníci. Nenapadlo ho žádné vhodnější slovo, žádné vhodnější gesto, než to, co řekl.
Katsu!“

Zděšeně se rozhlížel okolo.
Co...co jsem to...udělal...
Všude okolo bylo mnoho krve a kus od něj leželi jeho mrtví chlapci z Akademie. Vystrašeně se postavil a došel k nim. Jeden ještě dýchal. Rychle se k němu sklonil.
„Já nechtěl!“ vyhrkl a do očí se mu znovu vhrnuly slzy.
„Di k čertu!...Proklínám tebe i...tu tvou techniku...bude tím posledním...co v životě...uděláš...“ vydechl tmavovlasý chlapec a jeho oči pohasly. Blonďáček propukl v lítostivý pláč. Tohle nechtěl.

„Je u vás vše v pořádku?“ ozval se hlas strážného ninji u dveří domu, kde Deidara bydlel.
„Ano. Stalo se snad něco?“ podivila se Deidarova matka, jejíž rysy Deidara opravdu naplno zdědil. Stejně jako její sen, který se v jejím případě vyplnil. Přál si být umělcem, jako matka. Otec z něj ale chtěl mít ninju, jako byl on sám.
„Ano,“ ztišil ninja hlas. „Kousek za vesnicí někdo napadl šest studentů akademie. Všichni jsou mrtví. Předpokládáme, že to byli nepřátelští ninjové.“
Deidara, poslouchající rozhovor za dveřmi pokoje, se přitiskl ke těsněji stěně. Dlaně svíral u sebe, a když je rozevřel, znovu v nich hnízdil jílový pavouček. Probral se, sám od sebe ožil. Deidara ho navigoval ven, kde přeskočil několik stromů v zahradě, než blonďáček přitiskl ruce k sobě, aby udělal pečeť.
Katsu!“ zašeptal, ale s dostatečným důrazem. Ozvala se hlasitá rána. Deidarova matka s otcem a ninjou stojícím u dveří se prohnali okolo Deidari, který zaujatě hleděl do oblaku kouře, zdvihajícího se k nebi.
Tohle je...umění...
„Deidaro! Není ti nic?“ matka se k němu okamžitě sklonila. Bezeslova zavrtěl hlavou, bál se, že by mohl jeho hlas znít příliš nadšeně.
„Chlapče, viděls ty, co to udělali?“ rychle se k němu sklonil strážný ninja. Deidara znovu zavrtěl hlavou. To už k nim došel otec.
„Na zahradě nikdo není, nezůstali po nich žádné stopy.“
„nejspíš jsou ještě ve vesnici,“ prohlásil strážný ninja.
„Jdu o tom informovat Tsuchikageho. Zatím nashle,“ rychle se rozloučil a vyšel ven. Deidarova matka nehnutě hleděla ven, zatímco Deidarův otec zamířil do kuchyně. Měl tam poloožené své ninja vybavení.
„Tati!“
Otočil se. Deidara doběhl za ním.
„Tati! Mohl – mohl bych chodit na ti ninja Akademii?“
Jeho otec se zarazil, na okamžik nezarazil šťastný úsměv. Pak se ale zatvářil znovu vážně.
„Myslel jsem, že na ni nechceš.“
„Ale chci!“
„Výborně,“ usmál se na něj a vesele ho sevřel v náručí. Když došla matka do kuchyně nic nechápala.
„Máme v rodině dalšího ninju,“ vysvětlil otec. Prvně nevěděla, jak reagovat. Ona byla zase ráda, že Deidara nechtěl být ninjou, ale...když je viděla oba dva šťastné, neubránila se také úsměvu.

Odchod strachu, ale i nevinnosti. Poprvé zabil.

Poznámky: 

Tudíž, tohle je první díl. V dalším už nás čeká Deidra na Akademii... a jedno neuvážené rozhodnutí... vlastně, tady asi v každé kapitole někdo umře, takže... prostě až bude, tak bude, a uvidíte sami Eye-wink

4.90476
Průměr: 4.9 (21 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Asasire Toyotomi
Vložil Asasire Toyotomi, Čt, 2009-08-13 02:38 | Ninja už: 5695 dní, Příspěvků: 384 | Autor je: Prostý občan

Jujda! FF o Deidarovi. Tak to mám dneska v noci co číst Sticking out tongue

Obrázek uživatele Yumi_zrůda
Vložil Yumi_zrůda, Út, 2009-08-11 18:42 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 404 | Autor je: Prostý občan

Páni fakt krásný, jdu na další díl Laughing out loud

Obrázek uživatele Psycho-chan
Vložil Psycho-chan, Út, 2009-01-20 18:18 | Ninja už: 5973 dní, Příspěvků: 774 | Autor je: Prostý občan

V každej kapitole niketo zomrie??? No....no.....no.... Laughing out loud Veď uvidíme Laughing out loud Zatiaľ je to veľmi pekné Laughing out loud

DJ.OZURA & MC.ELIZABETH = ZURA RAP!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Yaru nara ima shika ne - ZURA !!!
Joy ga Joui !!!
Joy ga Joui !!!

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Út, 2008-12-02 21:01 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Oh my Jashin, to je nádherný! Fakt se těším na další kapitolu! ^^ Kakashi YES Jsi talent, Xin:)


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, St, 2008-12-03 18:34 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Yay, díky...*nechápe, proč všude pořád Srandýšek cpe to s ní nesouvisející slovo talent* Hehé, další už mám, ale sekla jsem se u třetí a dnes už jsem poslala ke schválení Sewu, takže...to bude nejdřív tak zítra. Teda, pokud mi schválí Sewu Eye-wink

Můj výčet FF, Deviantart

Obrázek uživatele Srandistka
Vložil Srandistka, Ne, 2008-12-07 21:49 | Ninja už: 5763 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Se těším ^^ Ale už dýl ti chci říct: Když už o mně píšeš takhle, tak prosím Srandíšek. Měkké i. Srandýšek mě ničí xDDD


Aneb: Když Já byla ve Vašem věku, Pluto bylo planeta.

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Po, 2008-12-01 12:34 | Ninja už: 5749 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Úžasný díl, píšeš dobře n_n Ty jeho pocity a činy... Všechno to vypadá tak opravdově, těším se na další díl!
_________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Jáááj seznam mých FeFes xDD

Obrázek uživatele Ikkai Xinji
Vložil Ikkai Xinji, Út, 2008-12-02 21:21 | Ninja už: 5697 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

Díky Smiling Taky se snažím, a možná to tak vypadá, ale když se člověk zamyslí - je tohle chování pětiletýho kluka? Eheee...ale díky Eye-wink

Můj výčet FF, Deviantart