manga_preview
Boruto TBV 07

PÍSEŇ LÁSKY.....Ninja v ohnivém plášti (003)

„ V ohnivom pľašti? „pozrel na seba Naruto a cely zbledol.
Sakura sa len postavila a povedala áno hneď som tam. Chcela sa rozlúčiť s Narutom ale ten tam už nebol.
„ Zase to teleportacny jutsu.“ povedala si sama pre seba a vybrala sa smerom k Tsunade.
Keď tu zrazu : „ Eeee haloo madam prosím zaplaťte účet!! „
„ Naruto!!!!!!!!“
Jej krik sa ozýval po celej konohe.
„ Huh,“ vzdychol si Naruto keď bol za hradbami konohy, „ Ja debil musel som vzbudiť tu pozornosť keď ma ti Anbu nechceli pustiť za hranice. Ale čo som mal robyt nemal som čas tak som ich uspal no. Ale prečo je koli tomu až taký povyk veď sa nič nestalo až nato že som dokázal sám uspať 15 ANBU. Snáď si nemyslia že na nich chcem zaútočiť.
Keď tu zrazu počul akési hlasi.
„ To snáď ne oni idú vážne po mne musím vypadnúť než sa situácia ukludní. Hiraishin no Jutsu. “ zašepkal a zmizol v žltom záblesku.

Objavil sa asi 3 kilometre na juh od konohy. Pozrel som na cestu a videl som tam asi približné 30 Anbu jak rozkladajú pasce.
„ Kapitán, “ hovoril jeden z ANBU, „ To naozaj musíme toto všetko robyt koli jednému ninjovi? Keby to bol obyčajný ninja tak by sa to asi nerobilo. A čo je na ňom také neobyčajné? “ Pýtal sa vojak.
„ Ten ninja sám porazil 3 jednotky Anbu a preto mame vážne podozrenie že patrí k Akutsuky.
A terás spät do prace! “
„ Áno pane.“
„ Ja a s Akutsuky? “ pítal sa sám seba Naruto.
„ To som aš tak dobrý? “
„ Katon: Endan!! “ Vykríkol akýsi ninja ktorý sa nečakané objavil za Narutom.
Čo kedy jak, Hiraishin no Jutsu.

„ Fuj, to bolo tesne.“ povedal som si Naruto keď už pod nim ležal ninja ktorý ponom vypálil tu ohnivu techniku.
A z ničoho nič letel po Narutovi kunai, ktorému sa len tak tak uhol.
„ Už toho mam dosť vylezte. “
Z kriku vyskočilo po Narutovi asi 5 ninjov, ktorý po ňom začali palyt jednu techniku za druhov. Naruto si všimol neďalekého jazera a vzdialeného asi 20 metrov.
Rozbehol sa k serom k nemu pričom sa ešte aj uhýnal útokom ANBU.
Keď bol už na hladine jazera začal tvoriť pečate a zvolal: „ Suiton: Daibakufu no Jutsu. “
A na ninjov sa valil asi 5 metroví vodný vír a vsetkých odniesol o 50 metrov ďalej.
„ Tak to by sme mali. Mal by som vypadnúť. “ povedal naruto a začal utekať na juh.
Keď v tom letel ďalší kunai a Naruto bol zase nútený zastaviť.
Čo to je tento krát?! Obzrel sa a uvidel asi 30 ANBU jak sa k nemu blížia.
„ Oni si nedajú pokoj čo? “
„ Doton: Yomi Numa! “ vykríkol Naruto a pod ANBU sa začala tvoriť bažina, ktorá ich takmer všetkých vcucala.
„ Ha na mňa ste prikrátky. “
A Naruto sa znova pustil do behu.
„ Naozaj? “ pýtali se ANBU
A pred Narutom sa objavila veľká kopa ninjov, ktorá sa o necelú sekundu do něj pustila. Boj bol dlhy a vyčerpávajúci s každej strany boli počuť rôzne techniky Naruto im nechcel ublížiť tak ich len omračoval Rasenganom.
„ Aaa, už ma to nebaví zbavím sa vás všetkých naraz. Kage Bushin no Jutsu. “
A okolo Naruta sa vytvoril 25 klonov, ktoré ho krili zatiaľ čo on si vtiahol katanu a vpustil do nej ohromný tok vzdušnej Chakry.
Zapichol ju do zeme a začal tvoriť akési pečate. A potom zvolal ohnive kombo ala Uzumaki. Dotkol sa meča a z meča sa začal síriť oheň.
Oheň sa vďaka Narutovej vzdušnej chakre (ktorú pred tým vložil do katany) šíril neuveriteľné rýchlo aš pohltil všetkých ninjov okolo neho.
Oheň bol v tvare víru ktorý bol široký 30 metrov.
Keď Naruto videl že majú dosť tak techniku zrušil a sám padol vyčerpaním.

Poznámky: 

Tato povídka se odehrává hned potom co Pein zabil Kakasiho a Jiraiu. Naruto je odešel pomstít a hodně zesílil.

PS: Je to spoluautorovka takže ji píšu já (Sakura-Chan_Haruno) a Sead999.
Ještě chci říct, že Sead999 je ze Slovenska takže je to česko-slovenská
povídka. Mno..aspoň se naučíme další jazyk..hih.

Nešetře te nás, bereme kritiku i kladné komentáře (které asi víc?).

4.5
Průměr: 4.5 (22 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Narutofilka7
Vložil Narutofilka7, St, 2009-10-21 14:56 | Ninja už: 5298 dní, Příspěvků: 545 | Autor je: Prostý občan

Mazec xD To mu se říká bitka

Jsem fanda:

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Čt, 2009-03-12 14:24 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Naruto .. je silnější .. konečně xD .. no ale nezdá se mi že by padnul vyčepáním zrovna on xD.

Obrázek uživatele Strelok
Vložil Strelok, St, 2008-12-17 16:02 | Ninja už: 5633 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Nechcem nič hovoriť ale je to úžasné! Kedy bude ďalší diel, už sa neviem dočkať

Obrázek uživatele Rainy
Vložil Rainy, Čt, 2008-12-18 20:37 | Ninja už: 5625 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Jé já jsem tu zase zapomněla dát odkaz na další díl..Počki dodám:-)

Obrázek uživatele Fortminor
Vložil Fortminor, Pá, 2008-11-28 23:09 | Ninja už: 5743 dní, Příspěvků: 154 | Autor je: Prostý občan

Skvelé páči sa my to Sticking out tongue

Obrázek uživatele Rainy
Vložil Rainy, So, 2008-11-29 14:52 | Ninja už: 5625 dní, Příspěvků: 275 | Autor je: Prostý občan

Jé..děkujem.