manga_preview
Boruto TBV 07

Chlapec z jiného světa: Tři vzkazy 007

Dny v Konoze plynuly velmi příjemně.
Ze dnů se stal měsíc, kdy se nic významného nedělo až na jeden den…
Kaze se s definitivní platností nastěhovala k Hiashimu a jejich společné dny si užívali plnými doušky.
A ten den, kdy Kaze opět nebylo po ránu nejlíp a po návštěvě lékaře se potvrdilo, to co si už delší dobu myslela.
Byla těhotná.
Počkala až se Hiashi vrátí z mise a potom mu oznámí tu šťastnou novinu. Hiashi se zapojoval do misí jako každý shinobi Konohy a Kaze díky svým zdravotním problémům zůstávala doma a občas pomohla Hinatě nebo Sakuře.
Hinatě v domácnosti a Sakuře v nemocnici.
Když se Hiashi vrátil domů, tak ho Kaze uvítala polibkem a řekla:
„Miláčku, mám pro tebe novinku.“
„Jakou?“ zajímal se Hiashi, který byl sice unavený, ale náhle jakoby ožil.
„Budeš tatínkem.“ Oznámila Kaze a Hiashi dělal, že přeslechl, ale náhle chytil Kaze do náručí a zatočil se s ní.
„Já jsem tak šťastný. Miluju tě.“ Radoval se Hiashi a dal jí polibek, při kterém oba ztratili dech.
„Já taky.“ Řekla Kaze, když mohla popadnout dech.
A na večeři, kterou Kaze vařila s takovou péčí se vůbec nedostalo, protože se věnovali jeden druhému a o to víc si sebe užívali, protože Hiashi byl pryč víc jak týden.
Po prožité vášni oba dva usnuli.
Probudil je až klepot na dveře.
Jakmile se trochu vzpamatovali, tak Kaze se opět udělalo nevolno. Při cestě na toaletu Kaze sakrovala, že to je utrpení a podobné stížnosti.
Hiashi se usmál a otevřel dveře.
Ve dveřích nestál nikdo jiný než Naruto.
Podle toho jak vypadal, neměl zrovna lehkou noc.
Hiashi pozval Naruta dál a Naruto si sedl do křesla.
„Co se ti stalo, že takhle vypadáš? Hinata tě vykopla?“ otipoval Hiashi.
„No, včera se vracím jako obvykle z tréninku a Hinata mě uvítá a oznámí mi, že je těhotná,“ řekl Naruto.
„Ty nemáš radost?“ zeptal se Hiashi.
„Mám a velkou, ale mám strach z Hinatiny rodiny, jak zareagují, že je těhotná, když ani nejsme manželé.“ Naruto šel s pravdou ven.
„Tak se s ní ožeň.“ Řekl Hiashi velice jednoduchou věc.
„Já vím, včera jsem jí požádal o ruku. Souhlasila.“ Přiznal se Naruto a mírně se začervenal, když si vzpomněl na to, co následovalo.
„Tak nevidím v čem je problém.“ Řekl Hiashi a Kaze se mezitím vrátila s koupelny bledá jako smrt sama, že mohla směle konkurovat Saiovi. Zarazila se, když viděla Naruta sedět celého zničeného.
„Dobré ráno, Naruto.“ Popřála Kaze a začervenala se a srdce se jí rozbušilo nejméně na tisíc tepů za minutu, jak viděla Hiashiho v nočním županu.
„Jé, dobré, Hin je těhotná,“ řekl suše Naruto.
„Ona taky?“ divila se Kaze.
„Cože?“ řekl překvapeně Naruto.
„Jo, slyšel jsi dobře, já jsem taky těhotná. To se ti Hiashi nepochlubil?“ zeptala se Kaze.
„Ne, ty tajnůstkáři, mě se tady málem směješ a sám jsi na tom stejně.“ Opáčil Naruto vesele.
Hiashi se mírně začervenal.
„Není vám něco povědomé?“ nadhodila Kaze.
„Co máš na mysli?“ řekl Naruto.
„No, to, že já a Hinata jsme těhotné, stejně jako Chisaii a Kushina.“ Podotkla Kaze.
„Jen shoda okolností. Nic víc.“ Nedal se přesvědčit Naruto.
„Jak myslíš, já bych svoji Kaze nepodceňoval. Kaze má šestý smysl na takové věci.“ Přidal se Kazeinu stranu Hiashi.
„Díky, miláčku.“ Řekla Kaze a poslala mu vzdušný polibek a Hiashi ho chytil a vložil si ho na místo, kde měl srdce. A na oplátku jí také poslal polibek, který ona chytila a dala si ho také na místo srdce.
Naruto zakoulel očima.
„Tak já půjdu, musím jít s Hinatou k její rodině a oznámit tu novinu.“ Řekl Naruto a rozloučil se Hiashi ho doprovodil ke dveřím.
„To je zvrat!“ řekl Hiashi a hvízdl.
„Pro mě ne, já jsem to tak nějak čekala,“ řekla Kaze.
„Hlavně mi neříkej, že je to ženská intuice,“ opáčil Hiashi.
„Ty mi čteš myšlenky!“ přitakala Kaze.
„Fakt? A teď v té mysli čtu, že by sis zopakovala včerejší noc, kterou jsme jaksi prospali,“ řekl laškovně Hiashi.
„Opět mi čteš myšlenky.“ Potvrdila Kaze, kterou už opustila ranní nevolnost. Než to dořekla, už jí líbal a začal sundávat noční úbor, který moc neměl rád z toho prostého důvodu, že se mu nechtěl pořád vysvlékat.
Poté následoval uragán citů, při kterých málem ztráceli rozum.
„Jestli to bude pořád takové, tak jednou to nevydržím a umřu rozkoší!“ řekl Hiashi, když ta bouře ustala.
„Já taky, vypadá to, že umřeme oba.“ Souhlasila Kaze a opět ho políbila.

O čtrnáct dní později

Ale ani jeden netušili, co se na ně chystá…
Naruto, Hiashi, Neji byli společně na misi a během ní se Neji přiznal, že s TenTen čekají rodinu.
„Ty taky?“ divili se Hiashi a Naruto současně.
„Jo a co na tom, já vím, že Hinata-sama je s tebou těhotná, tak proč bych i já si pomalu nezakládal rodinu?“ nedal se Neji.
„No nic zvláštního na tom není, ale Kaze je taky jaksi těhotná,“ přiznal se Hiashi.
„Cože?“ teď se divil Neji.
„Jo.“ Odsouhlasili oba dva najednou.

Jak dorazili k bráně Konohy, tak Izumo jim okamžitě sdělil, že se mají ihned dostavit do kanceláře hokage.
Poslechli a než vešli, tak slušně zaklepali.
Hokage je pozvala dál a hned spustila:
„Mám pro vás špatné zprávy od včerejška nikdo neviděl Kaze, Hinatu a TenTen. Naposled byly spolu viděny, když se vraceli z nemocnice, to bylo včera a potom už je nikdo nespatřil a zařídila jsem hlídky u vašich domů a nic. Ani jedna se neukázala a výsledek byl dnes ráno stejný. Nic. Nevěšte hlavu však ony se ukáží, když jsou těhotné a mají dodržovat jistá pravidla.“
Všichni vyvalili oči a chtěli něco říct, ale hokage je předběhla:
„Nezapomínejte, že já jsem hokage a musím vědět o každém z vás vše, abych vás chránila a vás shinobi posílala na mise.“
Hiashi to nevnímal, protože byl pohroužen do svých neveselých myšlenek o tom, že se Kaze, Hinata a TenTen někam ztratily a nejvíc měl strach o Kaze, mohlo se stát, že se klidně přemístila někam úplně jinam a že je sama a teď navíc těhotná. Prosil boha, aby nad ní a na ty dvě dával pozor, když on to nedokázal.
Po tom jak byli propuštěni se shodli, že půjdou k Hiashimu.
z jeho bytu se stal jakýsi styčný bod, pro vše.
Při vstupu do bytu je všechny čekal šok.
Na stole ležely tři lístečky a na každém z nich bylo napsáno jedno jméno.
Nedočkavě, tedy spíše v napětí rozpečetili svitky a četli.
Text byl téměř stejný jenom s malými obměnami a typickým ženským rukopisem, který všichni poznali, že patří jejich láskám.
Po přečtení vypadali jako kopie, protože nevěděli jak na to mají zareagovat.
koukli na sebe a znovu se začetli jakoby to mohlo změnit to co tam bylo napsáno.

Poznámky: 

Co obsahují vzkazy?
A kde jsou tři dívky, které jsou těhotné??
Jak si poradí naši tři hrdinové???
Počkejte si na další díl přece… Eye-wink
Věnování je stejné Kakashi YES

4.87879
Průměr: 4.9 (33 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uchiha Luther
Vložil Uchiha Luther, Út, 2020-11-10 10:10 | Ninja už: 5773 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise PM: Já to snad budu muset počítat, ta mládež vůbec nespí Laughing out loud Ale je to super. Tedy nečekal jsem, že Kaze a Hinata otěhotní takhle brzy, ale na druhou stranu, alespoň to odsýpá! Jak to ale ovlivní situaci?
Narutovu reakci na Hiashiho a Kazeiny vzdušné polibky žeru ^-^ Ovšem s tím šestým smyslem, Hiashi je sice sympaťák, ale tady mi přijde, že je drobánko natvrdlý. Nebo přinejmenším o něco víc než Kaze, které evidentně došlo, že to, co se děje, nebude tak úplně náhoda.

Hu! A Nedžiho a Tenten jsem tu úplně nečekal (i když, Tenten byla zmíněná bokem v tom příběhu těch, kdo přišli předtím).

Tsunade ovšem všechny dobře uzemnila tím, jak má o všem přehled Wow, tak tohle je vážně krutě hustý!! Nicméně nejsem si jistý, jestli je její reakce vhodná. Přeci jen, ty tři se vypařily...

A opět to končí napínavě až k prasknutí. No, to jsem zvědav...

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Pá, 2017-08-25 19:01 | Ninja už: 4898 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Mňa s teba asi šľak trafí, zase si to sekla v tom najlepšom. Ale mám šťastie, že pokračovanie tu máš, ináč by som vážne asi skolabovala od nedočkavosti. Super luxusný dielik.

Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, Pá, 2013-09-13 18:51 | Ninja už: 5500 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Jak to tak vypadá tak příběh už nabral ty správné obrátky. Jsem hodně zvědavý jak se to bude vyvíjet dál.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Po, 2008-12-22 17:57 | Ninja už: 5731 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Koukám, že Konohu čekají přírůstky Smiling jinak povídku nebudu komentovat, je to až moc skvělý na moji skromnou slovní zásobu Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2013-09-13 20:03 | Ninja už: 5686 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

Kimm-chan: No zas bych to tak nehratila, ale díky Eye-wink

ajima: Jj už to tak vypadá, ale jak se říká v nejlepším se skončit Smiling

Hiashi Nara: Díky a další díly nebudou jinačí Laughing out loud

Chisaii kyuubi: Jé to až tak snad ne?? Vždyť jsem jenom smrtelná žena Laughing out loud

davidjaho: Díky. Smiling Snad tvůj trend oblíbenosti vydrží. Eye-wink

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, Čt, 2008-11-27 17:35 | Ninja už: 5774 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

vieš čo???
ja to kašlem, vždy mi dôjdu slová, keď mám komentovať také niečo ako toto...
to sa skrátka nachádza za hranicami ľudského chápania, ty si vyššia bytosť, ktorá nás má v hrsti... to je ono XD

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Hiashi Nara
Vložil Hiashi Nara, Čt, 2008-11-27 16:39 | Ninja už: 6115 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

jo tak shazuju klobouk je to mazec

Obrázek uživatele Zrůda Asuka-san
Vložil Zrůda Asuka-san, St, 2008-11-26 20:56 | Ninja už: 5706 dní, Příspěvků: 1410 | Autor je: Prostý občan

koukam,ze si taky libujes v zastavovani v nejlepsimXD!je to uzasny=)!a ja nevim co jeste dodat,ale je to proste...**dosla slova**

Obrázek uživatele Kimm-chan
Vložil Kimm-chan, St, 2008-11-26 20:14 | Ninja už: 5929 dní, Příspěvků: 759 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Řekla jsem ti to už na icq, teď to není o nic jiný. Mám pro tvá dílka velice omezený a skromný slovník, proto ti asi řeknu to, co obvykle. Skvělý a dokonalý Smiling Jestli někdo tvrdí, že dokonalý nic být nemůže, tady je důkaz, že ano! Eye-wink


• There'll always be people out there who will tell you that you can't. All you have to do is turn around and say: "Watch me!"
• Vždyť usmát se nebolí.
• Nejnovější myšlenka v text ... Voda není krev, Voda je voda