manga_preview
Boruto TBV 07

In mystical world 03 – V nouzi najdeš přítele

„Nemůžeme co?“ nazdvihl obočí Kiba.
„Nemůžeme používat chakru!“ zalkla se Sakura a na tváři jí stekly dvě slzy.

„Jak to, že ne?“ nechtěl uvěřit Naruto Sakuřiným slovům.
„Prostě nemůžeme,“ skousla rty Sakura a zadržovala pláč.
„Jsme v jiné dimenzi, v úplně jiném světě. Mohli sme s tím počítat,“ usmála se ironicky Hinata.
„No když to tak je, zrušíme iluzi a půjdem dál,“ usmál se ne dost povzbudivě Naruto.
Hanabi jen rezignovaně pokrčila rameny.
„A jak chceš tu iluzi zrušit?“ zeptala se Sakura.
„Na to jsem se chtěl zeptat já tebe,“ sklonil hlavu Naruto.
„No tak to je bezva. Chceme jít odtud pryč a nevíme jak. To je ironie,“ sklonil se Kiba k Akamaru a hladil ho po hlavě.
„Tak v tom případě nám nezbývá nic jiného než věřit,“ pousmála se Hanabi.
„Věřit?“ nechápal Naruto.
„Jo.“
„Tak to nám nezbývá nic jiného než to zkusit,“ chytila Sakura Kibu za ruku. „Chytněte se za ruce a postavte se do kruhu.“
Pětice vyvolených k sobě přistoupila a chytila se za ruce.
„Teď zavřete oči,“ navigovala je Sakura. „A myslete jen na jednu věc.“
Každý zavřel oči a přáli si to, co by jim umožnilo dostat se tam, kam potřebují.
„Věřím, že ta iluze zmizí…“ myslela si Sakura.
„Musí zmizet,“ doufal Kiba.
„Prosím, ať je ta iluze pryč,“ prosila v duchu Hinata.
„Tato iluze bude zbořená-ttebayo!“ dupl si Naruto.
„Ve jménu Spravedlnosti tato iluze zmizí!“ zašeptala Hanabi.
Kolem dokola se ozývalo jen praskání.
„stačí jen věřit…“ pomyslela si Yukia.
Iluze zmizela a cesta byla volná. Pětice vyvolených a Yukia spatřili pravou podobu mystického světa. Krajina byla nepřívětivá. Zem byl šedá a z popraskané zeminy sem tam bylo trochu zeleně. Obloha byla sice modrá, ale slunce bylo skryto zas jediným velkým černým mrakem. S touto zemí to vypadalo velmi špatně.
„Tak půjdem, ne?“ usmála se povzbudivě Yukia a kráčela vedle ostatních.

„Před námi je Fauruun,“ oznámila Yukia, když slétala z oblohy.
„Konečně po dvou tejdnech putování se dostanem do nějaký civilizace,“ zajásala Hanabi.
„Jak je to daleko?“ zeptala se Hinata.
„Asi pět kilometrů,“ odvětila Yukia.
„Pět?! Tak to mi upadnou nohy,“ postěžoval si Naruto.
„Vydrž a pohni! Rychlým tempem tam budem rychleji,m“ peskovala ho Sakura.
Před branou se všechny dívky rozeběhly a Naruto s Kibou je po chvilce následovali. Sakura běžela jako první a nebylo tedy divu, že do někoho vrazila.
„Au! Dávej trochu pozor,ů osočila se Sakura a zvedala se ze země.
„Omlouvám se. Není vám nic?“ starostlivě se na Sakuru podívala dívka zhruba stejného věku.
„Ne. Ale chyba je i na mé straně. Běžela sem taky. Omlouvám se.“
„Není za co. Stejně se nic nestalo, tak proč bychom to řešily?“ usmála se dívka.
Sakuře i ostatním hlasitě zakručelo v břiše.
„Vy musíte mít pořádný hlad,“ rozesmála se dívka. „Poblíž je hostinec. Tam se můžete najíst.“
Dívka je zavedla do hostince a pobaveně sledovala reakci Sakury a Naruta. Ti dva se rychle vrhli ke stolu a objednali si skoro všechno co bylo v menu. Kiba s Hinatou si přisedli a objednali si také. Yukia a neznámá dívka si přitáhly židle, aby si mohly sednout. Po jídle se dívka představila.
„Jmenuji se Mina Slay.“
„Mina Slay?! To ty si ta slavná čarodějka, která za poslední roky chránila kdekoho?“ vyhrkla nadšeně Yukia.
Mina přikývla a tázavě pohlédla na Sakuru.
„Jo, promiň. Já se jmenuji Sakura Haruno, tohle je Hanabi Hyuuga a vedle ní je její starší sestra Hinata Hyuuga, ten blonďák se jmenuje Naruto Uzumaki a tohle je Kiba Inuzuka se svým psem Akamaru,“ představila sebe i ostatní Sakura.
„tohle jsou vyvolení,“ dodala trochu zbytečně Yukia.
„Takže vyvolení… Ty jsi víla nebes. Je to tak?“
„Ano. Jmenuji se Yukia.“
„Ráda vás poznávám. Potřebujete pomoc?“
„Jak se to vezme,“ ujal se slova Kiba. „Ztratili sme svoje schopnosti a pokud máme porazit zlo, musíme nějaké mít.“
„Tak tohle vyřeším raz dva. Mohli byste mi každý položit dlaň na stůl?“
Váhavě položili svoje dlaně na stůl a zvědavě sledovali, co se bude dít.
Mina svojí dlaň položila na okraj stolu a něco si mumlala. Po chvíli usilovného soustředění Mina zavřela oči a dlaní přejížděla po okraji stolu. Když oči znovu otevřela zračilo se jí na tváři překvapení.
„Všichni máte svoje schopnosti, ale talent na můj obor tu máš ty,“ ukázala Mina na růžovlásku.
„Já? Proč?“
„Nevím, ale cítím, že přímo překypuješ velkou magickou mocí a s ní mě možná i porazíš.“
„To se může stát?“ zeptala se vyděšeně Yukia.
„Ano. Pokud je opravdu jedna z vyvolených, musí mě porazit.“
„Takže bude trénink,“ rozsvítili se oči Narutovi.
„Jo, ale ne tvůj,“ uzemnila ho Mina. „Sakuro, začneme s tréninkem hne zítra ráno.A teď pojďte za mnou.“
Mina je zavedla k velkému bílému domu, který vypadal jako menší palác.
„Odteď bydlíte u mě,“ prohlásila a otevřela vysokou bránu.
„Páni. To je jak na zámku,“ rozhlížela se po saloně Hinata.
A nejen ona byla v údivu. Ostatní si taky prohlíželi ten honosný dům, ale překvapení je ještě čekala.
„Vítejte doma, slečno Mino,“ vítalo Minu služebnictvo.
„Tak tohle je něco…“ ujelo Kibovi.
„Saro, zaveď je prosím do jejich pokojů. A psa zaveďte do zahrady,“ požádala jednu ze služebnic Mina.
„Jak si přejete,“ uklonila se služebná a odvedla vyvolené do jejich pokojů.
Pro všechny to byl hodně velký šok. Pokoje byly velké jako taneční sál a každý pokoj odpovídal povaze dané osoby. Jak uměla služka povahu uhodnout, to se neví, každopádně hrdinům pokoje vyhovovaly, ale to nebylo vše. Určitě si všichni dokážete představit, jak vypadala večeře a vše ostatní.

„Tak vstávej!“
Mina stála před Sakurou a tvářila se velice přísně.
Sakura ležela už po x-té na zemi. Byla vyčerpaná, odřená, hladová, unavená a přesto vždy musela vstát a bojovat proti Mině. Po vražedných myšlenkách se z podlahy namáhavě zvedla a v hlavě ji zněla jedna a ta samá věta: „Až mě porazíš a nebudeš vyčerpaná, tak teprve potom budeš silnější než já.“
„Sakuro, dělej!“
Mina ztrácela trpělivost. Sakura už sice uměla všechna kouzla, věděla celou minulost mystického světa a znala všechny obyvatele planety, ale pořád jí chyběla schopnost dělat víc kouzel za sebou.
Sakura konečně našla rovnováhu a z dlaní udělala mističku.
„Ty, co vládneš mrazu a chladu, propůjč mi moc tvou. Přísahám, že já zmrazím vše, co bude přede mnou!“ šeptala si Sakura.
„Ice spear!“ zakřičela.
„Ze Sakuřiných dlaní vytryskl modrý sloup světla a mířil na Minu.
“Sakra. Minula sem.“
„Tady jsem,“ ozvalo se škádlivě za Sakurou.
Sakura se rychle otočila a vyslala další ledový oštěp. Znova minula.
„Tak to bude muset jít jinak,“ pomyslela si a ve velké rychlosti, kterou v tom okamžiku dokázala vyvinout, se rychle řítila na Minu. Jakmile byla před ní, vyslala znova ledový oštěp. Tentokrát cíl zasáhla. Počkala tři minuty, což byla doba, kterou Min vyměřila, pokud by jí Sakura opravdu zasáhla.
Sakura se podívala na hodiny, které vysely na zdi.
„Tři minuty. Dám se do toho.“
Sakura se podívala na zmrzlou Minu. Spojila ruce a začala odříkávat další kouzlo.
„Oheň, peklo, světlo, žár, to všechno jsou vlastnosti ohně. Síly skryté vyslyšte prosím prosbu mou, roztavte tuhle sochu ledovou. Fire heat!“
Ledová socha začala tát a pod ní se objevovala Mina.
„To ti to trvalo.“
„Promiň,“ hlesla Sakura a vyčerpaně si sedla na kamennou podlahu.
„Myslím, že trénink je u konce.“
„Co? To jako ten týdenní trénink Sakuře stačil?“ podivil se Kiba, který zrovna přišel.
„Jo,“ odpověděla Mina.
„Jak dlouho sme tu byly?“ podívala se Sakura na Kibu.
„Ty vypadáš,“ ujelo Kibovi. „Asi týden.“
„Tak dlouho?“ podivila se Sakura. „Nechápu, jek sem mohla vydržet takovou dobu bez jídla.“
„Zapomněla si, že si v jiném světě. Tady čas plyne jinak. A navíc, tahle tréninková hala je pod kouzlem, takže to, že si neměla doteď hlad, bylo způsobeno kouzlem,“ usmála se Mina.
„Tak už pojďte nahoru. Vypadáte dost bídně,“ vybídl dívky Kiba a podepřel Sakuru.
Mina došla do domu po svých. Poprosila služku Saru, aby se o Sakuru postarala.
O pár hodin později už všichni seděli u večeře.
„Zítra odcházíme,“ oznámil Kiba.
„Co budete dělat dál?“ zeptala se jich Mina.
„Je dobře, že Sakura umí kouzlit, takže budeme aspoň v malém bezpečí. Každopádně potřebujeme ještě někoho s takovými schopnostmi, protože Sakura nás sama neuchrání,“ promluvila Hinata.
„Pokud si dobře pamatuju, před týdnem sem zjišťovala, jaký má kdo schopnosti. U Sakury to byl talent na můj obor, ale vám ostatním nepomůžu. Jen vím, že na mě působil i talent Hanabi, ale méně než ten Sakuřin,“ dumala Mina.
„Jakej mám talent?“ zeptala se zvědavá Hanabi.
„Na bílou magii.“
„Bílá magie?“ ožila Sakura.
„Jo, ale budete muset najít mou sestru, která je v bílé magii lepší než já,“ pousmála se Mina.
„Takže tu je někdo, kdo je lepší než ty? Tomu nevěřím,“ zamračila se Yukia.
„Hm. Nebral bych to tak, že je Minina sestra lepší. Pokud chápu dobře, tak Mina má věší talent na černou magii a její sestra na bílou magii,“ podíval se tázavě na Minu Kiba.
„Přesně tak,“ přikývla Mina a vstala od stolu.
Bylo už jedenáct hodin a každý se musel vyspat na nadcházející cestu.

„Naruto, nezapomeň ty tašky,“ varovala ho Mina a čekala, až si všichni dobalí.
Sakura pak použila ulehčovací kouzlo, aby tašky byly lehčí.
„Kde přesně tvou sestru najdeme?“ dotázala se Hanabi.
„Najdete ji v Airanu, ale cesta tam bude pro vás velice nepříjemná. Česká vás cesta přes hory Kazui a musíte přejít řeku Rana-yu.“
„To neva. My si poradíme,“ usmál se Naruto a dal si batoh na záda.
„Hodně štěstí,“ popřála Mina odcházejícím vyvoleným.
Doufala, že se jim podaří to, co ona sama nedokázala.

Poznámky: 

Tak tohle je další dílek Smiling Nestíhám, takže tu ty díly budou pozdě, no Sad to samý asi je i u mých daší FF, takže se nebojte, že to je jen u téhle FF Smiling Tak snad se to líbilo.

4.785715
Průměr: 4.8 (14 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele akai
Vložil akai, So, 2009-09-05 09:04 | Ninja už: 5627 dní, Příspěvků: 1219 | Autor je: Asumův zapalovač

dost zajímavá FFka Laughing out loud Taky dost originální Smiling

you wanetd it; chtěla jsi to… tak si sakra nestěžuj!
Tanabata je svátek přání. A tak se ho pokouší najít; třeba i na dně flašky saké.

„What a world we live in, to see such unique idiots…?”

Obrázek uživatele gelika
Vložil gelika, Pá, 2009-03-27 18:31 | Ninja už: 5501 dní, Příspěvků: 299 | Autor je: Prostý občan

Nádhera .. hned pokračuju dál xD.

Obrázek uživatele maklmape
Vložil maklmape, Pá, 2009-03-20 19:47 | Ninja už: 5580 dní, Příspěvků: 382 | Autor je: Recepční v lázních

Píšeš vážně skvěle...se do každého dílu začtu a ani nevim jak se objevim na konci Laughing out loud

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Ne, 2008-11-23 12:49 | Ninja už: 5736 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Taktéž jsem zvědav na schopnosti, vyvíjí se to zajímavě Smiling

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Ne, 2008-11-23 12:14 | Ninja už: 5713 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

jak já se na další díl těšila! n_n Je to hezké, moc dobře píšeš n_n Jsem vážně zvědavá na to, co mají ostatní za schopnosti xD
________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Jáááj seznam mých FeFes xDD