manga_preview
Boruto TBV 11

New generace 55 - Oouu

Co se to tady děje?? Kde to zase jsem? Už těch přesunů od nikud nikam mam dost! Dostanu ránu do břicha a jsem mrtvá či co? Necítím nic… nohy, ruce ani svoje víčka! Jediné co dokážu vnímat jsou myšlenky… konečně mám po nějaký době čas přemýšlet… o všem… nikdo mi do nich neleze… jsem v klidu… nikdo se nesměje mým věcem… nikdo mi neleze do soukromí!
Musím tě zklamat Akinko!!
Kdo zase jsi?
Otevři oči! Uvidíš mě!
Když… já nemůžu!
Ale jo… jen do toho!
Pomalu a líně otevřu víčka. Jsou jak z olova… kolem mě je všude bílo a já se nemůžu hýbat… chvilku na to si všimnu provazů, držících moje tělo v šachu.

Znaveně zvednu oči..
„Orohime?“ pípnu.
Nemusíš mluvit Ake…vyčerpává tě to.. naše myšlenky tady proudí klidně a volně… můžeš slyšet moje a já zase tvoje!
No to je skvělý!! Ani tady si člověk kouska soukromí neužije! Moment… kde tady??
Pamatuješ si co se stalo?
Asi jo… já už nevím… byla jsem naštvaná na mámu a Kakashiho… a pak jsi mě vyzvala na souboj a já přijala… pak jsem k tobě skočila a ty jsi mi dala pěstí a pak už nic…
Nebylo to pěstí.. byla to pečeť!
Pečeť?... na co?
Pamatuješ na ten první den co jsme se viděli? Řekla jsem ti tehdy že se mi líbí tvoje tělo! A tak.. si ho teď beru!
Moje oči se sami od sebe roztáhnou.
Jak… jak bereš?
Tvoje tělo je daleko lepší než moje… není poškozené, je mladší… bude se mi líbit!
Ale… když si vezmeš moje tělo tak…
Tak zemřeš!
Zemřu?
Vlastně… jen tvoje duše umře! Tvoje tělo bude dát pracovat.. jen s tím že uvnitř budu já!
To přece nemůžeš!!
Už se stalo… napůl už jsi mrtvá… nemáš šanci!
Ale… proč to děláš? Já.. nechci umřít!
Holka… to nechce nikdo! Ale… upřímně… potřebuju tvoje tělo! Je mrštnější, mladší a silnější!
Už chci něco namítat ale prudce mě píchne v boku. Usyknu bolestí a chci se toho místa chytit ale provazy kolem mě mi to nedovolí. Přes polozavřené oči uvidím že i Orohime se prohýbá.
Co se to děje?
Ten blbec Uchiha tě odnáší pryč od mého těla!
On.. se mě snaží zachránit?
Jo… ale stejně má smůlu!
On mi chce pomoct… znovu mi tělem projede bolest a víčka mi nezadržitelně klesnou. Poslední co vnímám je Orohimin jekot.

Píp……píp……píp……píp….. takovej protivnej zvuk.. Co to je??
„….prosím…nemůžeš mi umřít… teď ne!“ ten hlas mi přijde povědomí… cítím jak mi jemně hladí ruku na který mám cosi těžkýho. Přes tvář mě něco škrtí a kolem pusy mám něco co nevim co je. Donutim se otevřít oči.

Píp……píp…..píp……píp….. ten protiva! Co to ksakru je?? Hnusnej zvuk!!
„A..Ake?“ tichý, roztřesený hlas se nese místností. Pootočím hlavu na stranu. Vedle postele sedí Minato, držící mě za ruku. Jeho oči jsou tak podivně smutně-zoufale-prázdné. Chci něco říct ale to něco na ústech mi to zakáže.
„Ake… nic neříkej! Nenamáhej se…“ řekne Minato. Zavrtím hlavou.
„Proč jsi tak tvrdohlavá?“ pousměje se a stáhne mi to něco z obličeje.
„Minato.. co.. co se… kde to.. jak…“ sýpu protože mě všechno bolí… ale… něco necítím.
„Minato já… necítím kolečky prstů.. ani u nohou ani u rukou!“ řeknu a podívám se mu do očí. On uhne. Tak to je zlý!
„Co se stalo… a… proč je tu takovej řev všude… a…. kde jsou naši??“ vychrlím a posadím se.
„Ake nezvedej..“ začne ale já jeho ruce co mě chtějí položit zpět odstrčím a začnu ze sebe strhávat hadičky. Už mi ani neodporuje. Svěsím nohy ze stolu a chvilku dýchám protože se mi zatočí hlava.
„Co… se to se mnou děje?“ zeptám se. Minato se na mě podívá.
„Víš… Ake já…“ začne ale na chodbě se ozvou zběsilé kroky a bolestný křik. V tu chvíli se rozrazí dveře a do nich vleze nějaký ninja s partičkou chlápků za sebou.
„Ty jsi Ake?“ ušklíbne se jízlivě.
„Proč?“ vyhrknu první věc která mi přileze na jazyk.
„Máme tě přivézt!“ řekne. Minato se přede mě postaví.
„Proč?“ řekne teď pro změnu on.
„Orohime-sama chce dokončit co začala!“ odpoví a napřáhne proti němu katanu.
„Pojď!“ rozkáže mi. Minato na nic nečeká a sotva se mihne a stojí za ninjou svírajíc mu kunai pod krkem.
„A? Chceš si hrát?“ ušklíbne se ninja a stejnou rychlostí jako Minato zmizí. V tu chvíli stojí vedle mě. Minato se rozeběhne a s ni ninjou se do sebe pustí. Katany řinčí, nábytek se rozpadá na kousky ránami. Ninja dá Minatovi pěstí a on se skácí na poličku. Ta pod jeho vahou praskne a on se i s ní sesype na zem. Ninja se ušklíbne a přejde k němu. Namíří na něj katanu a slizce se ušklíbne. To ne!! Minato se nemá jak bránit! Popadnu první věc kterou vidím, železnou tyč od kapaček a majznu s ní ninju po hlavě. Sesype se na zem jak hromádky popela a už tak zůstane. Ostatní ninjové na nic nečekají a s řevem vyběhnou proti nám. Přenesu váhu dopředu a vyloženě přepadnu na zem. Je mi divný že chodidla vůbec necítím ale říká si že jsem asi ještě po tý narkóze nějaká zblblá.
Jeden z ninju se rozeběhne na mě a katanu na mě namíří. Přehodím si tyč do obou rukou abych snadněji vykřikla útok. Bohužel přece jen ocel katany je silnější než zinek tyče a tak mám z jedný dlouhý špejle dvě malý párátka. Skvělí! Je vidět že se ninja skvěle baví nad mým pokusem „běžet“. Dopadne to tak že se musím chytit stolku abych nespadla.
„Copak maličká?“ ušklíbne se. Otočím se a přitáhnu se na desku stolu. Všimnu si vázy na stole.
„Řekni sbohem zlato!“ slyším ninju a vidím jeho stín. Když už je skoro u mě otočím se a skleněnou vázu mu urazím o hlavu.
„Sbohem!“ zamračím se. Pořádně se rozhlídnu. Minato dá právě poslednímu stojícímu ninjovi takovou ďahu že proletí oknem. Chvilku je ticho ale pak se na chodbě ozve znovu křik a volání o pomoc. Je to vysoký hlas…nejspíš sestřička. Minato popadne katanu jednoho z ninju a vydá se ke dveří. Taky jednu popadnu a vydám se chabě za ním. Když si mě všimne otočí se a přísně se na mě podívá.
„Kam jdeš?“ řekne.
„S tebou??“ řeknu nechápavě.
„Hele… fajn! Hrozně ti děkuju za pomoc ale teď už tu zůstaň!“ zavrtí hlavou a zase se otočí.
„Co jsi to říkal?“ zeptám se nabroušeně.
„Že ti děkuju ale zvládnu to sám!“ řekne tónem nepřipouštějícím námitky.
„Tak hele! Já ti tu pomáhám a ty mě vyhazuješ?“ vykřiknu rozhořčeně.
„Ty to nechápeš!“ mávne rukou.
„Ty to nechápeš…“ papouškuju.
„Jediný co na tom nechápu je to proč mě pořád podceňuješ!“ zařvu. On se otočí, chytí mě za ramena a kouká mi do očí.
„Ake já… nechci aby se ti něco stalo! Miluju tě víc ně cokoliv a nechci aby ti někdo ublížil.. zváš´t po tom co…“ zlomí se mu hlas a uhne pohledem.
„Pust mě!“ vyjeknu.
„Prosím.. nedělej mi to těžší!“ zaprosí. Vypadá to vážně.
„Co.. se stalo?“

Poznámky: 

Stala s mi taková hnusná věc takže se nedivte jak ten díl dopad... jo jinak... tučně by měla být Orohime a kurzivou Ake... ^^

4.938775
Průměr: 4.9 (49 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele HyugaHinata
Vložil HyugaHinata, Po, 2014-03-17 16:41 | Ninja už: 3789 dní, Příspěvků: 160 | Autor je: Utírač Udonova nosu

Je to boží díl Laughing out loud

Oficiálnš jsem Jashinistkou!!!
Říkali mi že žiju fantasií. Skoro jsem spadla ze svého jednorožce
Učitelé tomu říkají opisování. My týmová práce.
Škola není hospoda aby se v ní vysedávalo každý den.
Život je jako žebřík do kurníku. Krátkej a pos.anej.
Otázka: Co škola? Odpověď: Pořád stojí, sv.ně.
Jě těžké být deb.lem, konkurence je příliš veliká.
Kto mlčí, nemusí vždy souhlasit..
Možná jen někdy nemá chuť diskutovat s idiotama.

Obrázek uživatele Karimao Toshika
Vložil Karimao Toshika, So, 2014-03-15 19:00 | Ninja už: 3926 dní, Příspěvků: 859 | Autor je: Utírač tabulí na Akademii

Přečetla jsem to na jednen zátah a WOW Shocked Tohle je tak napínavé!!! Prosím další díl (ale podle data pochybuji) a nebo mi jen řekni co to s ní je... *smutně kouká*

Obrázek uživatele Kessidy Namikaze
Vložil Kessidy Namikaze, Po, 2010-10-25 19:47 | Ninja už: 5085 dní, Příspěvků: 153 | Autor je: Prostý občan

krásná povídka Smiling já nechápu, jak můžeš psát tak úžasný příběhy Laughing out loud už se těším na další Smiling

Obrázek uživatele mišule
Vložil mišule, Ne, 2010-10-24 11:41 | Ninja už: 5594 dní, Příspěvků: 1732 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

to je tak nádherný dílek a tak blbě useklý že si stím nedáš pokoj hned musím dál nebo to nevydržím Smiling

Obrázek uživatele San Inuzuka
Vložil San Inuzuka (bez ověření), So, 2008-11-22 14:01 | Ninja už: 19904 dní, Příspěvků: 9609 | Autor je: Prostý občan

Takže ty už taky končíš v tom nejlepším? Eye-wink Jsi jako já. Laughing out loud Opět, příběh úžasný, jenže zase ty chyby! Sad Moc se ti omlouvám, teď jsem asi trochu natvrdlá, ale já ti budu tak dlouho dávat ty čtyři body, dokud si je neopravíš... Neboj, až ty díly projdou korektorem, dám ti i ten poslední bod. Smiling

Obrázek uživatele Gloria Uzumaki
Vložil Gloria Uzumaki, Pá, 2008-11-21 23:28 | Ninja už: 5800 dní, Příspěvků: 291 | Autor je: Pěstitel rýže

Gomen gomen ,že jsem nedávala u předchozích kapitol kometnář. Bylo to proto ,že jsem byla zabraná dočtení ,že jsem skoro ani nedýchala je to strašně moc nádherná povídka !!!! Mohu žíct a doknce se i v sadit ,že je jedna z mých oblíbených tady na konoze.Udělala jsem rekord(dopufejme) přečetla jsem ji za úžasné 3 hodiny a 30 minut Laughing out loud Laughing out loud

Vlčí smečka – rodina má,
jedině ona a žádná jiná.

Poběžím s ní, zemřu pro ni,
ona je ta, jež mě chrání.

Vyjeme ve dne, vyjeme v noci,
my jsme totiž Konožští Vlci!!!

WÁÁÁÁÁÁÁÚÚÚÚÚÚÚ!!!!!!!

Obrázek uživatele Pixie-san
Vložil Pixie-san, Čt, 2008-11-20 20:25 | Ninja už: 5864 dní, Příspěvků: 26 | Autor je: Prostý občan

Ohh Jasine...! Ty si ejndoducho úžasná autorka..to napätie ma priam zabíja!!

*Peace*

Obrázek uživatele Zoey
Vložil Zoey, Čt, 2008-11-20 18:41 | Ninja už: 5944 dní, Příspěvků: 459 | Autor je: Prostý občan

aaa jak ja tieto ukončenia neznášam!! teraz budem celé dni tŕpnuť čo sa jej stalo...ale bol to skkvelý diel fakt super !! Eye-wink teším sa na ďalší



Naděje nemůže umřít, dokud ji jistota nezabije!!
KUI KUI KUI!!xD

Obrázek uživatele Tomon
Vložil Tomon, Čt, 2008-11-20 17:00 | Ninja už: 5830 dní, Příspěvků: 1689 | Autor je: Editor ve výslužbě, Pěstitel rýže

Další z řady více než úžasných dílů, píšeš vážně skvěle.
ps: do soukromí ti lézt nebudu tak ti jen popřeji ať se ti to co nejlépe a nejrychleji vyřeší. Už jen kvůli tomu ať můžeš v pohodě psát další díly Eye-wink

Obrázek uživatele Ten_Ten
Vložil Ten_Ten, Čt, 2008-11-20 10:47 | Ninja už: 5990 dní, Příspěvků: 398 | Autor je: Prostý občan

Co se jí stalo? Já to chci vědět!!! Já to potřebuju vědět!!! Jashine, cos jí to udělala?
Kromě toho konce je to skvělej díl, ale takhle to ukončit...

http://www.zkouknito.cz/video_59020_hymna-yaoi-fanynek Aneb milujeme yaoi =3

TWINCEST FÜR IMMER!!!

Obrázek uživatele Lucishka
Vložil Lucishka, St, 2008-11-19 22:20 | Ninja už: 5726 dní, Příspěvků: 101 | Autor je: Prostý občan

takový zakončení áááá to nevydržím honem další díleeek Laughing out loud ... jinak super moooc povedený Smiling

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, St, 2008-11-19 21:32 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Pilíííííííí!!!!!!! Ježiš! Tajten díl je snad jeden z nejlepších, kterej sem od tebe četla! *_* Je to vážně úžasný, akorát trochu nechápu to, že ona necejtila nohy a ruce... ale pak normálně chodila? xD No to je fuk, pač je to vážně sjuuuper n_n
__________________
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku
FC Kishimoto Masashi xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars

Motta: Nejdříve skoč, potom přemýšlej, co dělat. xD
Smrt je jen vykoupení do nového života...
Tím se řídím já!!

Jáááj seznam mých FeFes xDD

Obrázek uživatele Kairi.Ratten
Vložil Kairi.Ratten, St, 2008-11-19 20:39 | Ninja už: 5702 dní, Příspěvků: 710 | Autor je: Prostý občan

kurňa.. na tvojí povídku sem narazila včera a četla jí kdy to šlo a kde to šlo... když sem zjistila že tahle kapča je poslední popad mě závysláckej hysterák Barf! doufam že další díl bude co nejdřív, jinak mě budeš mít na svědomí XD

Moje úplně první FF: Při západu slunce . . . . . . . . . . . . . . . . Hontoni kawai video ^^
Staň se mým žákem na mybrute.com!

Obrázek uživatele Lali
Vložil Lali, St, 2008-11-19 20:37 | Ninja už: 5819 dní, Příspěvků: 501 | Autor je: Prostý občan

Jashíín xD... To je prostě neskonale úžasný, že ani Jashin to nedokáže slovy vyjádřit ... a jestli bude Ake beznohá a bezruká... tak to bude špatný Tak teď ti nevím... ..Megaultrasuperózní díl, Pilíí + trošku sladkej xD
Díky Ti, Pilíí Smiling


Komu nešibe s námi, tomu s největší pravděpodobností šibe s někým jiným... Smiling

Obrázek uživatele Hara Yumi
Vložil Hara Yumi, St, 2008-11-19 20:28 | Ninja už: 5783 dní, Příspěvků: 17 | Autor je: Prostý občan

Děláš si ze mě prču viď?! xDD Jak sis mohla jen dovolit tnehle díl skončit takhle?! xDDD Chcu IHNED další díl!!! xDD

Obrázek uživatele Hikari-chan von Original
Vložil Hikari-chan von..., Pá, 2008-11-21 22:09 | Ninja už: 5838 dní, Příspěvků: 298 | Autor je: Prostý občan

De Supeeer !!! Opravdu čekala..//čti každou sekundu klikla sem at není zmítnutej odkaz// Z láskyZ lásky_Z láskyZ lásky..ale to zakončení.. chjooo
__

> Všechno bude ..až na ten můj rozum.>.<
>Nedůvěřuji velbloudům a všeobecně nikomu, kdo dokáže týden nepít!.
>Miluju svůj Avatar.. Miluju Ikuta a tady mu to sluší :***** Z lásky_Z lásky
> Neumim kreslit ,neumim psát,ale za to umim pěkně nas*at xDD
> Spam Netrpělivost a Pomelej Net Forewáá