Ten pravý 8 the end
Tenhle díl bych chtěla věnovat nettiex....protože díky ní je série dokončenáá :-*
Naruto byl opět normální a Sasuke pěnil vzteky.
„Pokud tě mám zabít tak bez pomoci lišky“ řekl modroočko a nasadil jeden ze svých úsměvů.
„Ty zabít mě? Si moc věříš…“ vzal do ruky katanu a rychlostí větru se řítil na Naruta. Naruto mu jako ladná laňka uhýbal…takhle to šlo pár minut, ale Sasukeho to přestalo bavit. Bylo vidět, že Naruta už to taky nebaví. Vytáhl shuriken a hodil ho schválně za Sasukeho. To ho donutilo, aby se otočil. Za ním bylo docela dost stínových klonů.
‚Jak..kdy je udělal, vždyť celou dobu jsem ho sledoval….nedělal žádné pečetě…sakra nic nejde podle pánů!!!!‘ nadával Sasuke v duchu.
„Copak Sasuke? Vyvedl jsem tě z míry? Přemýšlíš kdy jsem udělal svoje klony?“
Sasuke neodpovídal…
„Nemáš slov? Něco jsem snad pokazil?“
„Jak?“
„Přijdeš na to neboj!“
Mezitím na sále se Tsunade snažila zachránit Sakuru. Najednou, ale na sále nebyla. Byla fuč.
„Co to…??“ podivila se jedna ze sester.
„Naruto…“ šeptla Tsunade.
„Stínový klon a přeměna?“ podivila se jiná sestra.
Narutovi klony stáli na střechách domů okolo probíhajícího boje ani jeden klon se nehnul z místa. Je to jako by to měli předem na plánované pomysleli si přihlížející.
„Co máš v plánu NARUTO?!“ zařval na něj Sasuke.
Naruto stál v obrané pozici svíral kunai a nic neříkal.
Sasuke vyběhl proti Narutovi…připravil katanu a sekl. Netrefil se však.
‚Jakto, že ho nemůžu zasáhnout sakra?‘ ptal se sám sebe Sasuke. Jak tak přemýšlel nevšiml si, že klony už nestojí na střechách, ale že se řítí za ním a mají kunaie, Několik Narutů se trefilo do zad, pár do rukou, někteří do nohou. Sasuke začal krvácet. Věděl, že umírá a měl tolik otázek. Ten Naruto, na kterého celou dobu útočil zmizel byl to také klon. ‚Tak proto…nejsi tak blbý..‘ pomyslel si v křečích bolesti Sasuke. Cítil za sebou pohyb. Pravý Naruto. V rukou měl Rasengan a dál už nebylo nic. Sasuke mrtvý se sesunul k zemi. Narutovi stekla po tváři slza.
„Měl jsem tě rád jako vlastního bratra to TY za všechno můžeš“ vyštěkl Naruto. Vyskočil na střechu jednoho domu. Zamával na signál a v tom se vedle něj objevila růžovlasá dívka ve svatebních šatech a z cela v pořádku.
Všechno bylo předem naplánované. Věděli, že Sasuke se bude snažit zabít Naruta. Naruto a Sakura vytvořili stínové klony a ty místo nich šli k oltáři. Nikdo kromě Tsunade to nevěděl ani sám Kakashi ne. Pravý Naruto vyčkával před kostelem na Sasukeho, vytvořil další klony, kteří na něj zaútočili. Sakura byla schovaná a na signál se objevila až na konci boje.
„Jsi v pořádku Naruto?“ zeptala se Sakura.
„Jistě už je po všem“ odpověděl s úsměvem Naruto a dal Sakuře letmý polibek na tvář.
Sakura jako malá naivní holčička milovala Sasukeho, i když o ní neměl zájem. Časem zjistila, že Sasukeho nikdy nemilovala, ale obdivovala. Ten pro koho její srdce bilo byl vždycky Naruto, ale ona si to neuvědomovala. Až teď poznala pravdu. Byl to TEN PRAVÝ na celý život…životní láska…..
The end
tak tohle je poslední dílek je to krátké a stručné! je to po dlouhé době dopsané! omlouvám se, že ten konec za nic moc nestojí, ale nic lepšího mě nenapadlo
budu ráda, když mi napíšete komentík co si o tom myslííte
- Pro možnost psaní komentářů se přihlašte nebo zaregistrujte.
Musím súhlasiť s kolegi NaruHona je lepší (pre mňa najlepší pár) podľa môjho názoru si ho sakura nezaslúži ona nech si pocka na svojho evangera
TY... NARUHINA 4ever... JINAK SI MĚ NEPŘEJ
PS:škoda, že to nešlo napsat VĚTŠÍ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ale když přehlížím, že narusaku nesnáším(proto jsem napsal malý:-))tak dobrý
Podle mě je lepší než NaruHina GaaraHina. Ale musím souhlasit že by bylo lepší kdyby Sakura měla někoho jiného
Jeeee < 3
Kawaiiiiii =3
super
Hyiu Mangetsu-sama
[img]http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTKf7Hj7yPahn4AJ3IhePNRqSvYVke-awGOAqKgY7Zcx10Bavwk[/img*]
úpe úžasná série
super jsi to napsala lepší to být ani nemohlo sem moc rád že nakonec je Naruto se Sakurou
www.anime-manga.cz je nová supr stránka se svým vlastním překládacím týmem. Tam mě kdyžtak najdete.
Seznam mých povídek
Předem děkuju za komenty
Lidi já mám taky FC moc děkuju Kaia-chan
Tak jsem ráda že ses do toho pustila xD
Dobrý konec, i když pravda, trochu rychlý a stručný... mno, ale každopádně - dobrá série, bavila mě...