manga_preview
Boruto TBV 09

Chlapec z jiného světa: Druhý den 002

Jak si Hiashi a Naruto slíbili, tak se sešli na domluveném místě.
„Dobré ráno,“ pozdravil Naruto.
„Dobré.“ Oplatil pozdrav Hiashi.
„Tak co chceš cvičit?“ navrhl Naruto.
„No víš... Já nikdy mě nic pořádně nešlo.“ Vymáčkl z sebe Hiashi.
„To kecáš a jak bys potom získal čelenku?“ divil se Naruto.
„Tak co kdybychom trénovali elementy?“ odvedl pozornost jinam Hiashi.
„Jdem na to a který element máš?“ zeptal se Naruto.
„Mám větrnou podstatu a ty také, že?“ řekl Hiashi.
„Jak to víš? A to znamená, že můžeme trénovat stejně.“ Řekl Naruto.
„No vím a řekni, až budeš připraven.“ Řekl Hiashi.
„Tak teď!“ zavelel Naruto.

„Co se ti stalo?“ zeptala se starostlivě Hinata.
„Nic, akorát jsem mi zdál takový zvláštní sen o tom novém klukovi.“ Řekla Nakamura.
„O kom?“ divila se Hinata.
„O Hiashi Narovi, kterého jsem včera potkala, když jsem šla z tréninku. A byl tam společně s Narutem.“ Vysvětlila Nakamura.
„Ahá, a co v tom snu bylo?“ zajímala se Hinata.
„No, ten sen si moc nepamatuju, ale vím, že tam byl on a že jsme se znali a slyšela jsem, jak mi říká:
„Kde je náš syn?“ Tohle mi nejde do hlavy a dál tam bylo, že ty a Naruto jste byli našimi dlouholetými přáteli a manželi.“ Řekla Kaze.
„Cože?“ začervenala se Hinata.
„Jo, ale neber to vážně. Byl to jen sen.“ Uklidňovala Hinatu Nakamura.

Cvičiště

„Dáme pauzu?“ nadhodil Naruto.
„Jistě. Mě se dneska zdál divnej sen o té dívce Kaze Nakamura.“ Přiznal se Hiashi.
„Jo? A jakej?“ zajímal se Naruto, když se napil vody.
„No, moc si ho nepamatuju, ale jedno vím jistě, že mě nazvala: ,miláčkem‘. A ty a Hinata jste byli manželé a ona byla těhotná.“ Osvětlil Hiashi.
„Vážně?“ Naruto v duchu se radoval.
„Jo, ale byl to jenom sen, tak, že si nemysli, že se to stane.“ Varoval ho Hiashi.
„Tak pokračujem?“
„Hiashi, máš pravdu.“

Večer

„Kam si zajdem na jídlo, mám hroznej hlad.“ Řekl Naruto a na souhlas mu žaludek zatroubil na poplach.
„Co tak Ichiraku Ramen?“ navrhl Hiashi.
„Tak jdeme, ne? A na ten sen nemysli.“ Připomenul mu Naruto.
„Já na něho nemyslím.“ Pokusil se o jistý hlas, ale pravdou bylo, že mu ten sen nešel z hlavy stejně jako Nakamura.
Jakoby tomu chtěl osud zrovna vcházeli do Ichiraku, tak z něho vycházely Hinata a Nakamura.
„Už zase se potkáváme. To je překvapení!“ divil se Naruto.
„Jenom jsme zašli na jídlo. To je vše.“ Bránila se Hinata.
„Hinato tohle je Hiashi, Hiashi tohle je Hinata o které jsem ti dneska při tréninku říkal.“ Představil Naruto.
„Těší mě Hinato a je mi ctí znát dívku tvého charakteru.“ Řekl Hiashi a Kaze se to nelíbilo a začala žárlit ani nevěděla proč.
„To mi lichotíš.“ Řekla Hinata a mírně se začervenala.
„Kam máte na namířeno?“ zeptala se Kaze.
„Na ramen a vy?“ zeptal se Hiashi na otázku otázkou.
„No jdeme k Hinatě domů.“ Řekla Hinata.
„Tak si to holky užijte.“ Popřál jim Naruto.
„Dobrou noc hoši.“ Rozloučila se Nakamura.
„Nápodobně a nechcete zítra něco podniknout?“ navrhl Hiashi.
„To by bylo super tak o desáté u hlavní brány. Máme pro vás překvápko.“ řekla Hinata.
„Jsme domluveni!“ souhlasil Naruto.

O dvě hodiny později

Hiashi se díval z hlav hokagů na celou vesnici a pořád nemohl věřit, že je tady sedí na hlavách, trénoval s Narutem, ovládá jutsu a věřil, že je to jen sen, ale ty pocity když vidí Nakamuru, ty musí být skutečné.
Ale na druhou stranu mu chyběli rodiče.
„Musím něco vymyslet jak se odtud dostanu a nesmím si to tu oblíbit jinak odchod nebude tak snadný jako kdybych šel teď.“ Říkal si pro sebe Hiashi.
Nevěděl, že je pozorován...

Kaze na tom byla stejně pořád musela myslet na Hiashiho a na ten sen o kterém věděla, že nedostane z hlavy.
Pokoušela se usnout. Nešlo jí to a tak se oblékla a šla na procházku.
Čekalo ji překvapení, na jejím oblíbeném místě seděla nějaká postava, která něco říkala, ale neslyšela co. Vyšla ze křoví a řekla:
„Co tady pohledáváte?“ spustila Kaze.
„Kdo se opovažu…“ nedořekl, protože si uvědomil, kdo je to.
„Kaze?“ ujišťoval se Hiashi.
„Hiashi?“ také nevycházela z údivu a začalo ji bít srdce, že ho cítila až v krku.
„Co ty tady?“ zeptal se Hiashi.
„Nemohla jsem usnout a tak jsem šla na moje oblíbené místo.“ odůvodnila Kaze.
„Aha, tak já půjdu. Nebudu rušit.“ Řekl Hiashi a odcházel, když v tom ho Kaze chytila za rukáv a jak ho chytla tak to nevybrala a oba dva spadli na zem.
A v tom se to stalo, tváře blízko sobě a jejich srdce teď již tloukla na stejné frekvenci a náhle Hiashi políbil Kaze.

Poznámky: 

Tak druhý díl je tu.
Tak věnování opět Hiashimu.
já vím je to ode mě ohavnost utrhnout děj v tom nejlepším, ale jak se říká: „V tom nejlepším se má přestat.“ Tak to plním.

4.9
Průměr: 4.9 (40 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uchiha Luther
Vložil Uchiha Luther, Út, 2020-11-10 11:01 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise PM: Hahá, nenápadné náznaky pro čtenáře! (no, ne zas tak nenápadné) Kaze má vize budoucnosti? A jak vidno, Hiashi také. "Měl jsem sen, že říkám nějaké osobě miláčku a že ty a Hinata se vezmete, ale z toho si nic nedělej, to je úplně normální." Laughing out loud Náhodou, smrtelně vážně: podle mě by "opravdový" Naruto reagoval přesně takhle.

Hinata se červená a Kaze žárlí, tedy musím říct, že by byla absolutní bomba, kdyby z toho vzniklo nějaké čtyřúhelníkové drama, i když osobně to moc nečekám ^-^

Pozoruji, že protagonisté mají společné oblíbené místo, ono to vůbec nebude jen tak, vsadím boty, že toho budou mít společného víc... hmm hmm spřízněné duše, znáte to...

Ale himbajs! To se nám poněkud rychle rozběhlo! To zakončení byl šok! Ovšem opravdu si to moc užívám. Laughing out loud

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Pá, 2017-08-25 10:08 | Ninja už: 4931 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Do prkinka, ty si to sekla v tom najlepšom. Sad Kyaa som zvedavá či sa Kaze nechá, alebo mu jednu flákne. Laughing out loud Som zvedavá či tie sny sa uskutočnia. A vôbec sa nedivím, že mu chýbajú rodičia a chce sa vrátiť. Ohľadom jeho priezviska podľa mňa asi nepatrí do klanu Nara, ku Shikamaruovi a iným, keďže oni ovládajú tiene a Hiashi zase element vetra. Podľa mňa jeho priezvisko so Shikamarom je iba čistá náhoda nič viac. Mega dielik.

Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, Pá, 2013-09-13 16:43 | Ninja už: 5533 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Nechci být hnihopich ale abych řek pravdu tak bych měl k povídce zatím jednu výtku a to že mě moc nesedí to jak rychle se vývíjejí vztahy mezi postavami. Na můj vkus je to až příliš rychle.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele DakuHonoo
Vložil DakuHonoo, Ne, 2009-10-18 08:43 | Ninja už: 5576 dní, Příspěvků: 411 | Autor je: Prostý občan

hmmmmmmmmmmmmmm namet je velmi velmi pekny ale to ako to je spravene ... no neviem ale aj tak sa mi to paci a nerozumiem preco chce haishi odist..... a nemal by ist do klanu nara za shikamarom a ostatnymi???... je to tam tak trochu moc zbrklo bolo by treba daky zoznam jutsu a aby sa mu akoze vratili spomienky.............. no nejak tak ale prepac za krityku ja by som nedokazal napisat ani to

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, So, 2009-01-31 10:46 | Ninja už: 5687 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Skvělé Laughing out loud

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2013-09-13 19:25 | Ninja už: 5719 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

EmiLi-Sasori: Díky Eye-wink

DakuHonoo: Kritika je v pořádku. Tu beru a ono to bude s Hiashim trochu jinak...

davidjaho: Je to možné, taky to byla jedna z mých prvních povídek, kdy jsem se teprve učila jak zacházet s dějem. Smiling

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Po, 2008-12-22 17:56 | Ninja už: 5764 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Mwuhehehe toto se mi líbí, jen ,,No jdeme k Hinatě domů.“ řekla Hinata se mi tam zdá trošičku podivný Smiling bo mi zasejc něco nedošlo ....

Obrázek uživatele Chiisai kyuubi
Vložil Chiisai kyuubi, St, 2008-11-12 13:44 | Ninja už: 5807 dní, Příspěvků: 1618 | Autor je: Prostý občan

WOHOOO!!! to sa to nejak zamotáva, a dej sa stupňuje čím ďalej tým viac, to sa musí nechať! Laughing out loud
Hinata je super, ale na Vás dvoch rozhodne nemám, skrátka super tím a je radosť čítať si podobne skvostné dielka Smiling

Watch out for this crazy shinobi!!!
Sooo sooo... Saiki no saika-tachi nante ii nee xD

Obrázek uživatele Hiashi Nara
Vložil Hiashi Nara, So, 2008-11-08 23:13 | Ninja už: 6149 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

jo jo moc moc dobry dik moc paradne pises

Obrázek uživatele Kaori n_n
Vložil Kaori n_n, Ne, 2008-11-09 11:34 | Ninja už: 5746 dní, Příspěvků: 641 | Autor je: Prostý občan

Jak se opovažuješ skončit v TOMHLE?! xD Je to úžasný! n_n Moc se těšim na další díl, doufám, že tam tuhle scénu pořádně rozepíšeš Laughing out loud
_______________

Seznam mých FeFes Smiling
Jsem hrdým členem FC Naruta, FC Sasoríííka n_n, FC Minata a FC Kobylky v pyžámku xD

Free userbars
Free userbars
Free userbars
Free userbars