manga_preview
Boruto TBV 09

Chlapec z jiného světa: Nečekaná závěť 003

Jak upadli a následně se políbili, tak jimi opět začala proudit energie, která je ještě více propojovala a sbližovala a zvyšovala jejich vášeň z polibků.
„Hiashi, nepřestávej…“ řekla mezi polibky Kaze a vůbec netušila, v čem by měl přestávat a Hiashi rád uposlechl.
Polibky a dotyky se stávali více odvážnější a intenzivnější, když v tom se ozvalo:
„Ehm, ehm.“
Rychle se vzpamatovali a oba dva namáhavě vstali a Hiashi začal:
„No, víš… my…“ ani nedokázal dát dohromady souvislou větu.
„Je mi to jasný.“ Řekl Naruto.
„A-a c-co t-tady děláš?“ vykoktal ze sebe Hiashi.
„Nemohl jsem spát a tak jsem sem šel přemýšlet a co ty?“ zeptal se Naruto.
„My jsme na tom stejně a náhodně jsme se potkali a to cos viděl, to jsi viděl blbě.“ Vysvětlila Kaze.
„Ahá.“ Souhlasil na oko Naruto a v duchu si myslel:
,To se podívejme a to se tváří, že se neznají.‘
„Tak já jdu.“ Řekl Hiashi a byl pryč.
„Já tě nebudu rušit, tak já mizím.“ Také sotva dořekla byla pryč.
„To mě zajímá, jak to bude pokračovat. Měl bych taky začít získávat Hinatu, ale nevím jak.“ Podrbal se na hlavě a posadil se na místo, kde před chvíli odehrálo nečekané dostaveníčko.

Jako naschvál se Hiashi a Kaze opět potkali. Tentokrát u uzavřeného Ichiraku.
„No k tomu co se stalo, chtěl bych se to oml…“ nedořekl, protože Kaze mu přiložila prst ke rtům a řekla:
„Pššt, chtěli jsme to oba a ještě pořád chci.“
Přiložený prst vystřídaly její rty a vášeň a touha se vrátily jako hurikán, který se objeví a plení vše, co mu přijde do cesty.
Stejně to bylo s jejich polibky.
Polibky byly čím dál intenzivnější a naléhavější jakoby teprve teď objevili radosti ze života.
Rty a jazyky sváděly milostnou bitvu, ve které nemohl být žádný vítěz.
„Kaze, řekni mi, ať přestanu nebo se neovládnu…“ vydechl Hiashi.
„Já nechci, abys přestal. Můžem jít k tobě?“ zeptala se Kaze.
„Jistě, ale jsi si jistá, že je dobré jít ke mně?“ ujišťoval se Hiashi.
„Ano.“ Řekla pevně Kaze.
„Dobře.“ Řekl Hiashi a zavedl ji k sobě. Při cestě nemluvili, slova byla zbytečná. Oba dva přes dotek ruky, za které se drželi, cítili energii, která je obklopovala.
„Vítej v mém domě!“ uvítal jí Hiashi.
„Děkuji, máš to tu útulné.“ Pochválila Kaze jeho více než uklizený byt.
„Nerozmyslela jsi, si to?“ ještě jí dal šanci, aby odešla.
„Ne.“ Teď už pro oba neexistovala cesta zpět, pouze napřed a vstříc noci, na kterou ani jeden z nich nezapomene.
Rty se opět střetli v tom pradávném splynutí a pocity nabraly vyšší naléhavost než před předtím.
Měli hodně času, aby objevovali svá těla. (podrobnosti si určitě domyslíte, že? Eye-wink )
Zrovna, když usínali vyčerpaní, ale šťastní, svítalo.
Náhle někdo zaklepal na dveře.
Hiashi a Kaze se probudili a Hiashi jako ospalým hlasem, i když nebyl ospalý, ale právě naopak sršel energií, řekl:
„Kdo je?“
„Hiashi, vstávej je už jedenáct hodin. Můžu jít dál?“ hulákal přes dveře Naruto.
„Je zamčeno, už jdu, chvilku vydrž jenom se oblíknu a trochu tu poklidím!“ zahulákal na oplátku Hiashi.
„Honem se schovej do koupelny!“ řekl Hiashi, ale tak, aby ho Naruto neslyšel.
„Jo, ale mám tady spoustu svršků a nevím kde skončily.“ A v té rychlosti je kupodivu našla a rychle vběhla do koupelny, aby Hiashi se stačil trochu dát do kopy a malinko tu uklidit, i když na to nevyšel čas, protože Naruto se dožadoval okamžitého vstupu.
Hiashi právě odemčel, když Naruto chtěl opět dát o sobě vědět.
„Co ti tak trvalo?“ divil se Naruto.
„Ále jenom jsem trošku uklízel a vzbudil si mě, já potřebuju alespoň pět minut, než se proberu. Toť vše.“ Řekl Hiashi a díval se jestli tady náhodou není ještě nějaký svršek. Nebyl.
„Na co pořád zíráš?“ ptal se Naruto.
„Na nic,“ lhal Hiashi.
„Mám pro tebe vzkaz od Tsunade no baachan, prý se to týká závěti tvého dědečka.“ Osvětlil svůj příchod Naruto.
„Jo, hned jenom se dooblíkám a jdu.“ Poslední slovo řekl víc nahlas, aby to Kaze slyšela.
„Dneska jsi celý jako vyměněný, co se to s tebou děje?“ vyzvídal Naruto na svém příteli.
„Jenom jsem se dobře vyspal, to je všechno.“ Řekl Hiashi popravdě, i když spal asi jen šest hodin byl čilý jak rybička a celý tak nějak vypadal jinak a Naruto si toho okamžitě všiml, ale nechal to plavat, protože měl jiné starosti, jako ty, jak na Hinatu, ale nevěděl jak se jí dvořit.
„Tak jdeme?“ kontroloval Naruto.
„Jo.“ Souhlasil Hiashi.

Po odchodu kluků z koupelny vyšla Kaze a oddechla si, že Naruto nic nezjistil a to si všimla, že na stole leží její čelenka.
,Tak to bylo o fous,‘ pomyslela si Kaze.
Spěšně se oblékla, protože v koupelně se neodvážila ani pohnout.
Pak v rychlosti uklidila, ustlala postel a pořád tam byla cítit Hiashiho vůně. Nadechla se jí a naráz se jí vybavily vzpomínky na minulou noc, začervenala se, protože to co spolu prováděli by se jí ve snu ani nezdálo.
Rychle ty vzpomínky zaplašila a zamkla jeho byt a slíbila si, že na něho počká před domem hokage a dá mu klíč.
Po cestě si zpívala a celkově působila dojmem šťastného člověka. Nejnápadnější byly její oči ty hovořili za vše, třpytily se jako lesní studánka ozářená sluncem.

„Hokage-sama, chtěla jste se mnou mluvit?“ zeptal se Hiashi.
„Ano, mám pro tebe závěť, kterou ti zanechal tvůj dědeček,“ řekla Tsunade.
,A sakra, to mi ještě scházelo nějaký páprda si umře a já mám dědit? Vždyť ani nejsem jeho příbuzným, co mám dělat? No, každá rada dobrá. Musím to zahrát, nic jiného mi nezbývá, teď už ne,‘ v duchu lamentoval Hiashi.
„… notáře?“ zrovna se ptala Tsunade, ale byl mimo a tak neslyšel vše mu hokage-sama říkala.
„Jsi nějaký nemocný?“ měla obavy Tsunade.
„Ne je mi fajn a notáře žádného nepotřebuji.“ Řekl Hiashi.
„Tak tady je.“ Tsunade mu podala závěť.

Když vyšel z domu hokageho, tak ho tam čekala Kaze, která mu podávala klíče od bytu s vysvětlením:
„Ty jsi nezamčel, tak jsem to udělala za tebe, nevadí ti to?“
„Ne, ale mám tu závěť, nechceš ji číst se mnou?“ zeptal se Hiashi.
„Jistě, dneska nic nemám a přemýšlela jsem co budu dnes dělat. Kam půjdeme?“ zajímala se Kaze.
„Třeba někam do ústraní?“ navrhl Hiashi.

Nakonec si našli pohodlné místečko v blízkém okolí Konohy.
Hiashi rozpečetil závěť a čekal ho šok.

Poznámky: 

Co obsahuje závěť?
Jaké další překvapení jim osud nadělí?
Na to si počkejte do dalšího dílu.

4.864865
Průměr: 4.9 (37 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Uchiha Luther
Vložil Uchiha Luther, Út, 2020-11-10 11:04 | Ninja už: 5804 dní, Příspěvků: 157 | Autor je: Obsluha v Ichiraku

Mise PM: Uff! Přituhuje! Nebo spíš, přihořívá Eye-wink A Naruto přistihuje náš pár in flagranti. Kaze je ovšem super Jump! "my jsme se jen náhodou potkali a to cos viděl, to jsi viděl blbě". Naruto má ovšem pravdu, ti dva se ani neznají, a podívejme, jak rychle se to mezi nimi rozjelo! Inu, když se tak poštěstí... Je ovšem hezké, že Naruto si z toho bere aktivní poučení, že by se taky měl začít snažit o Hinatu. Doufám ale, že na ni nespustí podobně zhurta Laughing out loud I když, kdo ví co by na to ona...

Logický matematický výpočet: Kaze a Hiashi v noci usnuli v pět (když Hiashi říká, že spal šest hodin, a je jedenáct). Eye-wink

Jinak novopečenému páru moc fandím, vypadá to, že... eh... se opravdu mají rádi Hehe... Ovšem ta závěť je zajímavý zvrat. Mimochodem pozoruji, že techniku "pokračování příště" jsi tu vyždímala do poslední kapky (a je to dobře!). Tedy já to číst když to ještě vycházelo, asi bych nevydržel...

Koukám, že tu lidi tipovali, že závěť psal děda, který byl z našeho světa; já to tipnu opačně: děda byl původně z Konohy a nějak zplodil potomky, kteří se dostali do našeho světa. Takže Hiashi (a Kaze patrně nějak podobně) ve skutečnosti dědičně "patří" do nindža světa. Tak schválně, kdo má pravdu.

Obrázek uživatele Aki Uchiha
Vložil Aki Uchiha, Pá, 2017-08-25 19:01 | Ninja už: 4928 dní, Příspěvků: 701 | Autor je: Ošetřovatel TonTon

Vau, perfektné, bomba. No to zblíženie prebehlo trošku rýchlo, no sexuálne príťažlivosť. Sticking out tongue Som zvedavá čo je v tom závete, alebo žeby tam bolo dedičstvo že aj jeho dedko, patril do nášho sveta a jedného dňa s čista jasna sa ocitol v Naruto svete?

Obrázek uživatele Atreides
Vložil Atreides, Pá, 2013-09-13 18:21 | Ninja už: 5530 dní, Příspěvků: 271 | Autor je: Student Akademie

Spíše romantický díl ale raz za čas to není na škodu. A ta závěť? Hm. Tipuju že tam bude nějaký vzkaz z našeho světa. No nic, není lepší způsob jak to zjistit než sa vrhnout na další díl.

"War. War never changes..."

Obrázek uživatele EmiLi-Sasori
Vložil EmiLi-Sasori, So, 2009-01-31 10:52 | Ninja už: 5683 dní, Příspěvků: 204 | Autor je: Prostý občan

Śkvělé kaze Smiling

Obrázek uživatele Yuki Kaze-san
Vložil Yuki Kaze-san, Pá, 2013-09-13 19:27 | Ninja už: 5716 dní, Příspěvků: 7877 | Autor je: Moderátor, Vydavatel Icha Icha

EmiLi-Sasori: A opět mé otřepané děkuji Eye-wink

davidjaho: Uvidíš. Smiling Opravdu doufám, že dalšími kapitolami si neřekneš, že je tam všeho moc.

„Nepodceňujte sílu četnáře.“ Matthew Reilly
FF stránka moje a Nildona!!!
FC pro mě od nellynuska

Obrázek uživatele Ivanescence
Vložil Ivanescence, Po, 2008-12-22 18:11 | Ninja už: 5761 dní, Příspěvků: 677 | Autor je: Prostý občan

Zasejc jsem tam našla maličkost, já vím jsem strašná a asi mě jednou zabiješ (prosila bych katanou), ale word ti opravil slovíčko sváděli na svěděly (aspoň to tak v textu působí) Jinač děsnej napínák, okamžitě se vrhám na další dílek Laughing out loud

Obrázek uživatele Hawaki Myatori
Vložil Hawaki Myatori, Po, 2012-01-30 21:42 | Ninja už: 4567 dní, Příspěvků: 92 | Autor je: Utírač Udonova nosu

A ještě chybička,napsala jsi místo Zamknun ZAMČEL.

Hatesh:Podívej se na tohle a uzři šokující pravdu.

Ano...: http://cs.wikipedia.org/wiki/V%C4%8Delka_M%C3%A1ja

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, St, 2008-11-19 15:45 | Ninja už: 5823 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Teda, ty na to skočili rychle... xD
Povedený díl a jako já píšu u každé dobré série - Rychle další! Smiling

Obrázek uživatele Hiashi Nara
Vložil Hiashi Nara, St, 2008-11-12 21:43 | Ninja už: 6145 dní, Příspěvků: 211 | Autor je: Prostý občan

tak uplne super dil hodne hodne dobre provedene