manga_preview
Boruto TBV 15

Chtít nestačí...

Život…
Je moc krátký na to, říct co všechno cítíme…
Chtěli bychom, mluvit a mluvit a pořád by nám slova nedocházela… V našich srdcích se mísí tolik citů, že je snad nemožné je všechny vyjádřit slovy.
Přejeme si jednou mít někoho, komu naše emoce svěříme, někoho kdo bude poslouchat až do konce…
Do úplného konce.
Ale co znamenají v tomto světě naše přání?
Nic!
Jsou to zase jen další bezvýznamné myšlenky nepodstatných lidí.
Proč by naše touhy měli někoho zajímat?
Jsme tu jen sami za sebe a nemáme právo chtít po někom, aby dělal něco pro nás.
A tak se musíme s našimi přáními prostě rozloučit, navždy říci své sbohem a poslat je zpět po větru…
Je to těžké…
Rozloučit se s něčím, za čím jste si vždy šly…
Když to nejde změnit…
Nikdo nemá zdání kolik proplakaných nocí nás to stálo…
Slzy dopadaly a už se nikdy nemohly vrátit do našich očí, tak jako ta přání odcházela a nikdy se již nevrátila…
Jenže…
Pod víčky se rodí voda nová a i touhy se ze starých mění na nové…
Odmítáme připustit něco víc svému srdci, ale…
Ono si jde svou vlastní cestou a rozkazy mozku jsou zde naprosto zbytečné…
Je prostě čas ukončit jednu etapu našeho dosavadního života…
Udělat za ní tlustou čáru a ze smutku se poučit…
Ronit slzy až do konce života je zbytečné…
Už nesmíme jen brečet nad minulostí…
To ničemu nepomůže…
Nestačí jen sedět a snít, musíš se činit!

Poznámky: 

Tuhle povídku jsem měla asi za 5 min což u mě nebývá zvykem obvykle se s tím dost piplám... Ale... Měla jsem nutkání se ze všeho vypsat a tak ruce ťukaly sami... Tohle povídkou se tak trochu taky loučím s jednou etapou svého života... Se kterou se potýkám už hodně dlouho, ale doposud jsem jí nedokázala dostat z hlavy... Snad teď... Doufám, že ano... A taky doufám, že se bude líbit! Smiling Jo a je to (asi) z pohledu Sakury... Na to jak moc toužila po Sasukem ale on jí nechtěl, a tak musí zapomenout... Nwm původně to nebylo mířený na žádnou z postav... Domyslete si koho chcete...

4
Průměr: 4 (7 hlasů)

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele crash-ik
Vložil crash-ik, Ne, 2008-11-30 21:15 | Ninja už: 5895 dní, Příspěvků: 127 | Autor je: Prostý občan

Merrýsku je to krásná věc, moc se ti povedla a ty víš jak mám ráda sasusaku a hlavně Sasukeho Laughing out loud... sasusaku rulezzz!!!
My si o tom ještě popovídáme.. Eye-wink já ti budu pořád jen říkat jak je to krásný a ty mi to jako vždy nebudeš věřit, viď!Smiling
krásný a Tenny má pravdu... Smiling

Tak z tohohle vážně umírám!! Smiling

Obrázek uživatele lady_anjelik
Vložil lady_anjelik, Čt, 2008-11-13 14:41 | Ninja už: 6095 dní, Příspěvků: 1764 | Autor je: Prostý občan

Pekné...také na zamyslenie:D

Real Sasuke (ja som to hovorila vždy xD)

Obrázek uživatele Tenny
Vložil Tenny, Ne, 2008-11-09 19:43 | Ninja už: 6034 dní, Příspěvků: 567 | Autor je: Prostý občan

Je sice pravda, že jsem se domnívala, že je to z pohledu Hinatky... Ale je to moc pěkný. Smiling